منصوره صامتی

کارشناس فرهنگی

منصوره صامتی

کارشناس فرهنگی

منصوره صامتی

رویای 1400 ساله ی مسلمانان جهان در حکومت اسلامی ایران به تحقق پیوسته و امروز این ظرفیت عظیم فرصتی تکرار نشدنی است. معتقدم که انسان به ضرورت ماهیت الهی و اندیشه ی خویش یک رسانه است وامروز در عصر رسانه ضروریست تا دغدغه های فرهنگی ،اجتماعی و سیاسی مان را باهم شریک شویم، باشد که در مسیر زمان به جامعه ی مهدوی نزدیک شویم."زندگی بهتر حق مسلم ماست!"

و همچنان که رهسپار آینده ایم بیندیشیم که :

ما ازین قرن نخواهیم گذشت
ما ازین قرن نخواهیم گریخت
با قطاری که دگران ساخته اند
هیچ پروازی نیست برساند ما را به قطار دوران
و به قرن دگران
مگر انگیزه و عشق ،
مگر اندیشه و علم ،
مگر آیینه و صلح
و تقلا و تلاش
بخت از آن کسی خواهد بود که مناجات کند با کارش
و در اندیشه ی یک مساله خوابش ببرد
و کتابش را بگذارد زیر سرش و ببیند در خواب حل یک مساله را
باز با شادی در گیری یک مساله بیدار شود ...

تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
آخرین نظرات


 

رویداد

یک فعال رسانه ای با انتشار نامه ای مراتب اعتراض شدید خودش را نسبت به بی تفاوتی مسئولین در خصوص اقدام سخیف نیکی کریمی در امارات ابراز کرد.

 

 

 

به گزارش رویداد، یکی از بانوان عرصه رسانه از عملکرد مسئولین فرهنگی و هنری به دلیل عدم جلوگیری و برخورد با پروژه هایی که به نام هنر، امنیت فرهنگی سیاسی کشور را به خطر می اندازد،شکوائیه ای را که در ادامه متن کامل آنرا میخوانید به رشته تحریر درآورد:

جای آن دارد که بمیریم..

مسولین تبریک! زن ایرانی این بار هم در مجامع بین المللی هنری درخشید و دوربین ها او را برای تاریخ ثبت کردند.

بار دیگر زن ایرانی را ستایش کردند در حالی که از ارتفاعی پست بالا می رفت که این بار نه برفراز افتخار نجابت که برای تن فروشی اش، برای وطن فروشی اش، برای عریانیش برای به لجن کشیدن قرن ها تمدن نجابت زن ایرانی برای او هورا کشیدند!!

برایش کف می زدند که این چنین مغرور وبه یاد ماندنی تمام قد زنی که سالهاست بر مسند هنر از بیت المال مسلمین روزی می برد در مقابل پیامبر اسلام(ص)از روی پهلوی شکسته ی حضرت زهرا(س) ردمی شود و بر دهان مبارک زینب (س)می زندآن هم در حالی که نه بر فرش قرمز بلکه برخون هزاران شهید رقص می کند...

هرزه گان عالم ،سرمست در آغوش کشیدن ناموس ایرانیان آب از دهانشان جاری گشته وسناریوی برهنگی دیگری را در سر می پرورانند و به غیر تمان بر نمی خورد.؟!

به خدا سوگند! جای آن دارد که بمیریم که این بارنه به نام رضاخان میر پنج که به نام فرهنگ و تمدن اسلامی ایرانی ناموس ایرانی را در ملا عام برهنه می کنندآن هم نه به تهدید بلکه این خود زن ایرانی است که برای در آغوش کشیدن قاتلین حسین (ع)

نفسهایش به شماره افتاده...

مسولین! جای آن داردکه  بمیریم .این زن که از قضا نامش هم نیکی است سالهاست همه ی خوبیها ونیکی های زن مسلمان ایرانی را به سخره گرفته و شما مغبون چشمهای سبزش تنها نگاه کردید وبرخی هم البته به نشانه پیشرفت زن ایرانی لبخند زدید که شما به سیره سبز علوی خیانت کردید!

ای کاش زمین مارا ببلعد !که زمین هم ما زباله های تاریخ را در خود جای نخواهد داد .به دنبال مقصر نگردید که یار در خانه است مگر ما نبودیم که از این چشم سبزها حمایت کردیم تا جایی که برای پیشبرد اهدافشان بنا شد دیگر فیلمی توقیف نشود!

چه کسانی سبک زندگی این به اصطلاح هنرمندان را بر درو دیوار شهرها ورسانه های جامعه ی اسلامی نقش زدند؟ آن وقت نیروی انتظامی از بد حجابی می گوید؟! که این خود تخفیف بی حجابی است . آقای رادان به سراغ معلول رفته اید که علت همین به اصطلاح هنرمندانند که فرهنگ ما را برهنه ساخته و در دانشگاه سینمای ایران فرهنگ برهنگی را برای سرمایه های معنوی ایران معلمی کنند.مسولین چرابا خودتان تعارف دارید که الناس علی دین ملوکهم .

منتظر چه رسوایی دیگری هستیم ؟! به خدا سوگند پروژه ی برهنگی چشمهای سبز دیگری در راه است .استدعا می کنم بیش از این آبروی زن مسلمان را نبریم . انسان تراز جمهوری اسلامی که بناست فرهنگ و تمدن اسلامی ایرانی را صادر کند این است ؟!این است حاصل تاکیدات رهبری ؟! تنها سلمان رشدی باید اعدام شود ؟تنها فیلم سازیهودی به اسلام اهانت کرده ؟ چرا در سینماهای ایران بردگان شهوت و برهنگی می بالند و ستاره می شوند؟ مار ا چه می شود؟!

اگر هنوز مسولین راه تسامح می روند و تساهل می پراکنند مردان با غیرت ما چرا ساکت نشسته اند ؟ زنان عفیفه ی ماچرا فریاد نمی کنند؟جامعه ی هنری ما چرا دهان بسته و خفته است ؟بسیجیان ولایی چرا کاری نمی کنند ؟ لابد مسولین فرهنگی و هنری نیکی جان را در فرودگاه امام (ره)به انتظار نشسته اند تا در چشمان سبزش چشم بدوزند و آنچنان نرم و آهسته که چینی نازک تنهاییش ترک بر ندارد او را به پوشیدن جوراب دعوت کنند ! و حلقه ی گل بر گردنش بیاویزند که حرمت نان و نمک ایرانی را هم نگاه نداشته چه برسد حرمت مسلمانی را!

رسوایی بس است دیگر! این یک بانوی مسلمان ایرانی ا ست که می پرسد تا به کی باید نظاره گر به لجن کشیدن شرافت هنرمند ایرانی باشیم؟ چند درصد زنان ایرانی مسلمان و غیر مسلمان ما موفقیتشان را دربرهنگی ساق پایشان جستجو می کنند؟ مسولین پاسخ دهند چگونه با این رسوایی برخورد خواهید کرد؟ نمایندگان مجلس پاسخ دهند.مسولین فرهنگی پاسخ دهند.مسولین هنری پاسخ دهند.مسولین سینمایی پاسخ دهند.شورای عالی انقلاب فرهنگی این برهنگی فرهنگی را چگونه پاسخ می دهد؟مسولین نهاد زن و خانواده ی ریاست جمهوری !از شان به تاراج رفته زن مسلمان چگونه دفاع خواهید کرد؟رسانه های متعهد پاسخ دهند.نیروی انتظامی چگونه به استقبال جنبش چشم سبزهای سینمای ایران خواهد رفت؟ قوه ی قضاییه پرونده ی برهنگی را چگونه بررسی خواهد کرد؟

و اینک من بانوی مسلمان ایرانی در محضر خداوند در حالیکه بغض گلویم را می فشارد از مدیران فرهنگی هنری و قضایی در پیشگاه مدیر مهربان عالم امکان حضرت مهدی (ع)عرض شکایت دارم .مولای من! بنا بود این مدیران از مادر بزرگوارتان حضرت زهرا (س) برای زن ایرانی الگو بسازند! بنا بود فرهنگ رسانه ای ما لبیک به هل من ناصر سرور آزادگان حسین (ع )باشد .مولای من شرط بود که ماهم زیبایی را از چشم زینب (س) ببینیم و به اقتدار زن مسلمان ایرانی مفتخر باشیم ولی آقاجان احساس حقارت قلبم را پاره کرده . آقاجان!ببینید چگونه پرده های نجابت زن ایرانی را می درند و مدیران و مسولین به لابی های سیاسی شان می اندیشند! آنهم زمانی که رهبری نجابت به خرج می دهند و صد ها بار به مسولین تذکر داده اند! آقاجان! گفتند جامعه ی مهدوی وبه عشق جامعه ی مهدوی در همه ی انتخابات شرکت کرده ام و دغدغه ی انتخاب اصلح داشته ام.آقاجان !بارها به سینما رفتم تا از صنعت سینمای نظام اسلامی حمایت کنم به تصور سینما و هنر مند متعهد به ارزشهای مهدوی ولی هر بار نا امیدتر برگشتم که جریان غالب سینمای ایران سکولار است و ارزشهای جامعه ی مهدوی را به سخره گرفته . مولای من !من خود خاکستریم ولی می خواستم درسایه ی مدیران مومن به انسان تراز اسلام نزدیک شوم که برخی مدیران مسلمان هستند ولی مدیریت اسلامی نمی دانند! آقاجان! آقاجان !انتقام ماهیت مسخ شده ی زن مسلمان ایرانی را از هر آنکسی که به دست و زبان و قلم حتی به لبخندی و سکوتی جریان بردگی شیطان را در جامعه ی ما رقم زد بستان که امروز زنان دیگر جوامع به ما چشم دوخته اند و کنایه می زنند که ما لا اقل دین نداریم ولی شما که مسلمانید چرا ننگ برهنگی بر پیشانی دارید؟

ای کاش سینمای  ما وفاداری به آرمانها را از هالیوود می آموخت... ای کاش در زمین فرو روم دیگر جای آن دارد که بمیرم...

آقاجان !برای مسلمانی ما دعا کنید که ما شرمسار شهداییم ما شرمسار انسانیتیم ما نمک اهل بیت را خوردیم و نمکدان شکسته ایم برای هدایتمان دعا کنید.

 

منصوره صامتی

 

 

 

نظرات  (۲۰)

WOW just what I was looking for. Came here by searching for
نیکی کریمی

Feel free to surf to my weblog ... WinRAR
پاسخ:
Welcome to this area...
کورشونم نکنن بچه هاشون دیگه چشمای رنگی نخواهند داشت چقدر ادم میتونه ...
خدا به دادمون برسه ..
طرف خواننده ی اهنگ لس انجلسیه با زیر مدرن تالکینگ اهنگ نمیخونه رپره ولی با بهترینا باید کار کنه چون غرور داره بعد یکی که ...این کارارو باهامون میکنه..جاییزه نوبل که نبرده پیشرفت کنه 
پاسخ:
لطفا توضیح بیشتری بدهید.
همه برای ازادی سربازان ایرانی گروگان گرفته شده دعا کنیم ایشا الله سالم برگردند عکسشون را که دیدم دلم ریش شد معلوم نیست تو این دنیا چه خبره یه عده برای برهنه شدن تلاش میکنند و به این کارشون افتخار میکنند یه عده هم بی گناه در شرایط تاسف بار قربانی انتقام گیری می شوند خدا کنه زودتر ازاد شوند عکسهاشون را که دیدم خیلی دلم گرفت
این خبر برا چند ماه پیش هستش اومده اول سایتتون،
باشه هر وقت شما رو به امارات دعوت کردن می تونین با چادر برین.
حالا از کجا فهمیدین اماراتی ها به خون ایرانیها شتنه هستند؟ فکر کنم برا خون شماها باشه نه خون ماها! همون طور که شما برای خون وهابی ها تشنه هستید نه ماها!
پاسخ:
سال هاست خانم های ایرانی به کشورهای خلیج فارس سفر می کنند ولی تا به حال یک  خانم به اصطلاح هنرمند و فرهنگی (البته برخی رسانه های آبکی از امثال اینا الگوی فرهنگی هنری ساختن ) اینطوری شلوارشو در نیاورده بود تا محبوب امیران عرب بشه !

تازمانی که فردی با ما دشمنی نداشته باشه ما هم دشمنی نداریم ولی وقتی شمشیر و از رو می بندن نمیشه سکوت کرد 
امان از حسادت زنها! این خانم به اصطلاح فرهنگی بدجوری دوچار حسات و عقده شخصیتی شده!
به انهای که هی میگن متاسفیم باید بگم برید برای خودتون متاسف باشید که دوست ندارید مردم آزاد باشند و شماهم مثل ارباباتون دوست دارید به جای مردم واسید و از جانب مردم نظر بدید. چه صدا و سیما باشه چه نباشه امثال خانم نیکی کریمی محبوبند چون مردم دوسشون دارند و امثال شماها منفور
پاسخ:
البته سرکار خانم با نوجه به نوع پوشش و برهنه نمایی هایی که  تا کنون داشته اند بدن زنانه ی محبوبی هم دارند! البته این محبوبیت از کمر به پایین بیشتر است که سبب شد ایشون در جشنواره ی ابو ظبی شلوارشان را از پای مبارک در بیاورند ... ما هم می دانیم ایشان زن بسیار محبوبی هستند ...منکرش لعنت ! 

سلام  خانم صامتی

نه ندیدم فقط عکسارو رو سایت دیدم عکس حضور بازیگران تو اکران خصوصی فیلم

وقتی این همه دو گانگی هست چطور از بچه هامون بخوایم مناسب لباس بپوشن و آرایش کنن ؟

پاسخ:
اینطور که در رفتار ها و گفتارهای پارادوکس و متناقض رو به جلو حرکت می کنیم تصور می کنم تا چند دهه ی دیگر هنرپیشگان برای خود حکومتی مستقل ایجاد کنند با نمایندگان مجلس ، شورای شهر ، فقها و حقوقدانان خاص خود .... حتی رییس جمهور .باور کنید د حال حاضر یک هنرپیشه گاهی بیش از رییس جمهور محبوبیت دارد البته اگر هنرپیشه گان در خط و مسیر ارزشها بودند که اشکالی نداشت بلکه امتیاز بود ولی اگر برای این تناقض ها تدبیری نشود ملت ما بسیار متضرر خواهد شد
عکس سحر قریشی رو تو اکران فیلم نازنین دیدم موندم که اینا از کدوم خیابونا میرن که گشت ارشاد نداره؟ هیچکی باهاشون کار نداره؟یکی نیست اینا رو نهی از منکر کنه ای خداااا
پاسخ:
فیلم رو هم دیدید ؟ موضوع فیلم چیست؟ به دیگران پیشنهاد می کنید ببینند؟ 
عشق است وچشم رنگی ها.
خانم نیکی کریمی خیلی هم دوست داشتنیه .چرا بعضی ها نسبت به موفقیت ایشون حسادت میورزند؟؟یکم باهم مهربون ترباشیم ........

سلام

آسمان جون آزادی چیه؟ میشه واسم توضیح بدی؟ منظور از آزادی عریان بودن  است آیا؟  حجاب دستور خداوند است عزیزم

اینو بدون اگر عریان بودن تمدن است پس حیوان از ما متمدن تر است !!

از هنرپیشه های معروف فقط خانوم نیکی کریمی نیست خیلیا هستن شما برو نت بگرد متوجه میشی ....  واقعا جای تاسف داره

من نمیخوام کار ایشون رو تایید یا تکذیب کنم ولی با عرض معذرت این حرفتون که میگید:(( افرادی چون نیکی کریمی،الناز شاکردوست،محمد رضا گلزار ،محمد رضا فروتن ،بهاره رهنما،مهتاب کرامتی ،کتایون ریاحی مصطفی زمانی و... اتفاقا بیشترین نقش ها را همین چشم رنگی ها داشته اند بحث رنگ چشم نیست کمی عمیق تر به موضوعات بیندیشیم .))واقعا مسخره است.


پاسخ:
 بنده به جریان خاصی که از چشم رنگی ها در صنعت سینمای ایران حمایت می کند اشاره کردم نه به رنگ چشم .شما بفرمایید یک سوپر استار حتما باید چشم رنگی باشد ؟ یا باید توانایی او در بازیگری مورد توجه قرار گیرد شما هم اگر با دقت بیشتری مساله را مرور کنید برخی مسایل به ظاهر مسخره برایتان مفهوم تازه ای خواهد داشت
خانم صامتی واقعا برای شما نگران شدم . حالتون خوبه؟؟؟؟؟؟ لابد تاچند روز دیگه تیتر میزنید :(من با ژرف نگری به یک موضوع جدید پی بردم:همه ی چشم سبزها منافق و احتمالا جاسوس هستند)باعرض معذرت از چشم سبزهای عزیز......چرا فکر میکنید همه در حال توطئه هستند ؟این اسمش ژرف نگری نیست.
  • حامد گودرز پور
  • سلام علیکم 
    نوشته شما در مجله پارسی نامه در قسمت دیگر پایگاه ها درج گردید
    سلام خانم صامتی عزیز شهامت شما در پرداختن به این موضوعات تحسین برانگیزه حتی مسئولین فرهنگی ما جرات ندارن به این هنرپیشه ها اعتراض کنن یک جوری جا انداختن که انگار با مجوز بازیگری هر غلطی میشه انجام داد برای جامعه ی هنری متاسفمکه بعد از 34 سال اینطور بی آبرویی ها براشون عادی شده.ننگ بر افرادی که از بیت المال مسلمان مبرند و به اسلام خیانت می کنند
    بی شک حجاب در ایران از قوانین اصولی و اولیه اسلام است. از آنجا که ما نمیتوانیم از لحاظ فقهی و سنت پیامبر کسانی را که مسلمان نیستند باید خراجی مجزا بدهند تا تحت امنیت حاکمان حکومت قرار گیرند نمیشود مسلمان نبود از امکانات مسلمانان استفاده کرد . این نفاق ودو رویی است که پدر فرهنگ واقتصاد و جامعه رادر آورده است. مهاجرت راه حل کسانی است که نمیتوانند این وضع را تحمل کنند. همان جا که الگوهاشان وجود دارد. دوستانشان هستند و حجاب اجباری نیست .باور کنید که ایران سهم صالحان است .سرزمین شیعه و شیعه پرور من. سرزمین انتظار صاحب زمان دوستت دارم پاک دامن پاک روی همیشه استوار.
  • محمد صحرایی
  • واقعا جای تاسف داره
    چرا در یک کشور اسلامی ، این به اصطلاح هنرپیشه ها
    الگوی جوانان میشوند ؟!
    چرا صدا و سیما و وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از لوث چنین افرادی
    پاک نمیشود ؟!
    جای آن دارد که بمیریم..

    ایشالا هر چه زودتر بمیرید تا اینقدر زجر نکشید  
    پاسخ:

    سپاس از دعای خیری که فرمودید

    اگر دشنام فرمایی و گر نفرین دعا گویم

                                                جواب تلخ می زیبد لب لعل شکر خارا

    واقعا از این همه ژرف اندیشی شما متشکرم .

    موافقید بدهیم چشم سبز های ایران رو کور کنند ؟
    یا
    بدهیم پاهاشون رو قطع کنن؟ 


    پاسخ:

       اگر کمی با دقت به سوپر استار های ایرانی نگاه کنید خواهید دید که همه ی آنها چشم سبز هستند .به نظر شما چرا زمانی که سالها پیش صحبت از چشم آبی های آمریکایی بود هم اکنون باید صحبت از چشم سبزها باشد چند درصد ایرانی ها چشم رنگی دارند ؟

     افرادی چون نیکی کریمی،الناز شاکردوست،محمد رضا گلزار ،محمد رضا فروتن ،بهاره رهنما،مهتاب کرامتی ،کتایون ریاحی مصطفی زمانی و... اتفاقا بیشترین نقش ها را همین چشم رنگی ها داشته اند بحث رنگ چشم نیست کمی عمیق تر به موضوعات بیندیشیم .

    با درود فراوان...
    خانم صامتی عزیز،اینا نتیجه ی حجاب اجباریه!!!!!تا اینجاها کشیده میشه..
    اگه آزادی بود،اینجوری حجاب به مسخره گرفته نمی شد...
    پاسخ:

    سلام

    عزیزم تاریخ گواه آن است که ایرانیان در قرن های گذشته نیز پوشش مناسب داشته اند و پادشاهان ایرانی دختران ایرانی را به همسری اجنبی نمی دادند چه برسد به...

    آموزه های دینی به کنار، اصالت یک زن تعریف خودش را دارد .توهین از این بیشتر که از بیت المال مردم خرج به اصطلاح هنرمندی کنند که به عنوان نماینده ی یک زن ایرانی  با یک تل  پارچه ای به نام روسری وساق برهنه ی پا برود در آغوش وهابی های اماراتی که به خون ایرانی جماعت تشنه اند و سالهاست بر طبل اختلاف افکنی می کوبند. اگر چنین افرادی از بیت المال سهم دارند سهم فاطمه ی شهر ما کجاست؟

    البته چنین ناهنجاری و توهینی بارهاست از سوی این عزیز دردانه  دیده می شود ولی خوب برخی مسئولین محو چه هنرمندی از ایشون هستند  هنوز فیلمش اکران نشده

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">