منصوره صامتی

کارشناس فرهنگی

منصوره صامتی

کارشناس فرهنگی

منصوره صامتی

رویای 1400 ساله ی مسلمانان جهان در حکومت اسلامی ایران به تحقق پیوسته و امروز این ظرفیت عظیم فرصتی تکرار نشدنی است. معتقدم که انسان به ضرورت ماهیت الهی و اندیشه ی خویش یک رسانه است وامروز در عصر رسانه ضروریست تا دغدغه های فرهنگی ،اجتماعی و سیاسی مان را باهم شریک شویم، باشد که در مسیر زمان به جامعه ی مهدوی نزدیک شویم."زندگی بهتر حق مسلم ماست!"

و همچنان که رهسپار آینده ایم بیندیشیم که :

ما ازین قرن نخواهیم گذشت
ما ازین قرن نخواهیم گریخت
با قطاری که دگران ساخته اند
هیچ پروازی نیست برساند ما را به قطار دوران
و به قرن دگران
مگر انگیزه و عشق ،
مگر اندیشه و علم ،
مگر آیینه و صلح
و تقلا و تلاش
بخت از آن کسی خواهد بود که مناجات کند با کارش
و در اندیشه ی یک مساله خوابش ببرد
و کتابش را بگذارد زیر سرش و ببیند در خواب حل یک مساله را
باز با شادی در گیری یک مساله بیدار شود ...

تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
آخرین نظرات

بانو جان ! حواست باشد

منصوره صامتی |

بانو جان !  حواست باشد  

دلت را به بهایی از هیچ خوش مکن مکن .

گاهی بر سر زبان ها گل می کنی  که به نام تو باشد و به کام دیگران ...! 

  • منصوره صامتی

بانو

زن ایرانی

نظرات  (۲۱)

  • หนังxxxฟรี
  • I believe everytһing posted was actually very loցical.
    Ꮋowever, consider this, what if уou were to
    write a awesome post title? I am not sᥙggesting youг
    information is not solid., howeѵer suppose you added
    something that graЬbed folk's attention? I mean بانو
    جان ! حواست باشد :: منصوره صامتی
    іs kіnda vanilla. You might peеk at Yahoo's front
    page and see һow they write article titles to grab viewers
    to opеn the links. You might try adding a video or a pic or two to get people
    interested about everything've written. In my օpinion,
    it could brіng your blog a little livelier.
    WOW just wһat I was searching for. Came here by
    searching for منصوره صامتی
  • برای بانوان
  • هرزنی برای رسیدن به
    هر چیزی که بخواهد
    قدرت نهانی بیکرانی
    دارد فقط کافیست دیگر 
    خودش را دست کم نگیرد 
    و به نیروی درونی واقعیش
    پی ببرد. او قطعاً در وجود خود 
    گنجایشی نامحدود برای 
    دستیابی به اهدافش
    خواهد یافت
  • برای بانوان
  • هرزنی برای رسیدن به
    هر چیزی که بخواهد
    قدرت نهانی بیکرانی
    دارد فقط کافیست دیگر 
    خودش را دست کم نگیرد 
    و به نیروی درونی واقعیش
    پی ببرد. او قطعاً در وجود خود 
    گنجایشی نامحدود برای 
    دستیابی به اهدافش
    خواهد یافت
    سلام خانم صامتی عزیز.شما  در اینستاگرام پیجی دارید؟
    پاسخ:
    سلام
    بنده در اینستاگرام صفحه ای ندارم .  چرا این پرسش را مطرح کردید؟
    با توجه به اینکه شما از جامعه ی مردان هستید لطفا بنده را خانم صامتی خطاب کنید که محترمانه تر است . به عقاید یکدیگر احترام بگذاریم . سپاس
    هفته نامه «طلوع صبح» - که نخستین شماره آن بر روی دکه ها رفته - نوشت: با شروع ماه مبارک رمضان مطابق چند سال گذشته شاهد پخش برنامه ماه عسل از شبکه سه سیما هستیم.



    تنها پس از پخش چند قسمت از این مجموعه به دلایل متفاوتی همچون عدم نوآوری در موضوع و اجرا ، بد آموزی برای قشر مخاطب جوان و ...انتقادات فراوانی به آن صورت گرفته است ، اما انتشار اسنادی از قرار دادهای مالی این برنامه تلویزیونی و نحوه اسپانسرینگ صورت گرفته ،  تهیه کننده و مجری این برنامه احسان علیخانی را با چالشی جدی رو به رو خواهد کرد .

    در ابتدا لازم به توضیح است که صدا و سیما سازمانی دولتی است و کسی حق فروش آنتن آن که به نوعی بیت المال محسوب میشود را نداشته و حتی در برنامه هایی که به صورت مشارکتی تهیه میگردند ، تمام درآمد ها به حساب سازمان واریز شده و پرداخت حقوق کارمندان از این درآمد ها صورت میگیرد .

    میزان پرداختی سازمان صدا و سیما به تهیه کننده در برنامه های مشارکتی عظیم و با بیننده  بالا در بهترین حالت به دقیقه ای ٥٠ هزار تومان میرسد ، که اگر بخواهیم ماه عسل را از این اصل مستثنی کنیم و آن را جز برنامه های مناسبتی مانند ویژه برنامه شب عید به حساب بیاوریم دقیقه ای ١٠٠ هزار تومان برای آن در نظر میگیریم که با محاسبه ای سرانگشنی در طول ٣٠ روز ماه مبارک رمضان مبلغ ٢٥٠ میلیون تومان عددی توجیه پذیر برای تهیه کنندگی این برنامه به نظر میرسد .

    جالب است که بدانید شنیده ها حاکی از آن است او مبلغ ١٢٠٠٠٠٠٠٠٠٠ ریال معادل یک میلیارد و دویست میلیون تومان را برای یک ماه طلب کرده است ، که علاوه بر این  مبلغ ١٠٪ از دریافتی سازمان به عنوان حق آورندگی اسپانسر به آورنده حامی مالی تعلق میگیرد .

    گفته می شود احسان علیخانی که تهییه کنندگی ویژه برنامه نوروز را نیز بر عهده داشت علاوه بر مبالغ دریافتی برای تهیه و مجری گری ، ٢٠٠ میلیون تومان نیز به عنوان حق آورندگی دریافت کرد.

    با توجه به اینکه در اکثر موارد عوامل تهیه برنامه ها از تصویربردار و صدابردار گرفته تا منشی صحنه و تدوینگر و ... کارمندان سازمان بوده و حقوقشان را از سازمان میگیرند ، پرداخت چنین مبالغی از جانب سازمان با وجود تمام بدهی هایش و تعدیل هایی که صورت میگیرد اصلا توجیهی نداشته و نیاز به شفاف سازی و پاسخ گویی به مردم دارد هرچند در رابطه با ماه عسل امسال اطلاعاتی از نحوه پرداخت حقوق عوامل در دسترس نیست و آنچه گفته شد روال کلی پرداخت در سازمان بود .

    آنطور که شنیده ها حکایت میکند درنهایت سازمان صدا و سیما مبلغ هشت صد میلیون تومان را برای برنامه ماه عسل تصویب کرده که طبق محاسباتی که صورت پذیرفت نزدیک به چهار برابر بودجه برنامه های ویژه و مناسبتی و نزدیک به هشت برابر برنامه های روتین و متداول در تلویزیون ملی است .

    درحالی که برنامه ای مانند خندوانه در شبکه تازه تاسیس نسیم با بودجه ای به مراتب کم تر توانسته در ساعات افطار جایش را درمیان خانواده های ایرانی باز کند و فرهنگ شادی و خنده ایرانی اسلامی را در جامعه جا انداخته و لبخند بر لب های مردم بنشاند .

    به هر حال طبیعی نیست در شرایطی که بسیاری از هموطنان با مشکلات مالی دست و پنجه نرم میکنند و حتی قشر متوسط جامعه با ملاحظات اقتصادی عدیده ای رو به رو هستند افرادی یک شبه بیش از دویست میلیون درآمد کسب کنند و حتی در برنامه هایی که پیش از این رنگ و بویی دینی به خود گرفته و احساسات مردم را درگیر کرده به دنبال کسب درآمدهای نا متعارف باشند .
    شما با برنامه ماه عسل مشکلی داری؟
    از احسان علیخانی خوشت نمیاد؟
     ترجیح میدم خندوانه ببینم تا مدلینگ رو بعنوان الگو شاهد باشم ، یه جور انتخاب بد و بدتره تو اون لحضات عرفانی افطار .
    اگه خندوانه نبود آی فیلم یا سریالهای اون ساعت رو میدیدم مثل سالهای قبل که پخش دیجتال شبکه نسیم برای شهرستانها نبود وقبلتر که اصلا شبکه نسیم وخندوانه نبود 
    ترجیحا برنامه های علیخانی رو نمیبینم چه ماه عسل یا برنامهای سال تحویلشو ، شنیدم برای سال تحویل امسال هم حرف نسنجیده ای زده بود که معلمها اعتراض کرده بودند بعضاً مهمانهای خوبی هم داشته ولی مجری باید خودش باشه ، بیننده ایرانی فهیمه بخوبی تشخیص میده کی ادا در میاره یا به اجبار چیزی یا رفتاری برای خوشایند برخی بهش دیکته شده .
    وقتی کا رو بدست غیر کاردان بدن کم کم ارزشها رو میبره زیر سوال به اسم نوآوری .
    جای مجریان توانمند ، کاربلد و ارزشی خالیه ، صداوسیما اگه واقعا برنامه غنی از فرهنگ ایرانی و اسلامی میخواد بسازه باید منت دار  مجریان و برنامه سازان ارزشی باشه ولی ....
    جناب باغشهر عزیز
     با آرزوی قبولی طاعات و عبادات شما و همه دوستان ، عرضم اینه که چرا چنین مهمانهایی باید دعوت بشن که با پخش تصویرشون تاییدی از طرف رسانه ملی باشه  ، خیلیها هم کار خلاف انجام میدن اونا هم حقی از رسانه ملی دارن چرا اونا رو نشون نمیدن مگه بفرموده امام خمینی ره صدا وسیما دانشگاه عمومی نیست یا اینکه هرچیزی از تلویزیون پخش میشود بلا اشکال است .  البته این فرمایش تا موقعی درست اجرا میشد که خود ایشون نظارت داشت ، برخورد قاطع ایشون با گزارشی که از افراد درباره سریال اوشین گرفته شده بود و عوامل پخش اون گزارش رو میدونم.
    الان که همش باند بازی و زدوبنده مثل هرجای دیگه ، بدست تفکر خاصی افتاده  نمیدونم مسؤل رسدگی کیه؟
    به خانم صامتی بزرگوارم عرض میکنم با این همه سخت گیری در مورد حزب الهی ها که نوشتید چرا برای پخش زنده از هر فضایی با هر مهمانی نظارتی مثل ورود به سازمان نیست اونجا که دقت خیلی بیشتری باید باشه ، بنظر من نظارت بر پخش شده
    دلخواه تا قانون ، این با تعویض مدیر و مدیران زیردست بخوبی پیداست گاهی کمترین بهانه پخش برنامه یا ممنوع التصویری بهمراه داره و گاهی فردی بارها ایراد رفتاری  اخلاقیش مشخصه برنامه اضافه تر از هر سالم بهش میدن .
    باهاتون موافقم از کوزه همان برون تراود که در اوست یا جای دیگری ازتون خوندم اگه فردی نسبت به رفتاری تاکید دارد حتما درون او هم موید همان رفتار است .
    من که توی اون ساعت خندوانه رو مبینم و اکثر افراد هم همین نظر رو دارند .
    پاسخ:
    خدا رو شکر که خندوانه هست و گرنه شما بجای ماه عسل چه برنامه ای تماشا می کردید ؟! 
    پار سال که دکور ماه عسل صدفی بود خارج از صدا و سیما بود ولی امسال مطلبی مطالعه نکردم که باز همینجوری یانه ولی انگار امثال هم بیرونه.

    به هر حال اگر بیرون هم باشه یه قوانینی هست که مانع باشه از ورود چنین افرادی بشه ولی انگار این قوانین برای افزایش محبوبیت برنامه ماه عسل از طرف سازمان و شبکه 3 رعایت نمیشه.

    در روزها و سال های آینده موارد بسیاری هم خواهد بود که برای تیتر شدن رعایت نشه.

    در برنامه خندوانه هم اون خواننده های مسخره هم پیشینه ی عالی رو ندارن ولی باز هستن و طرفدار دارن.

    امیر علی عزیز خب کار اینجور برنامه ها جلب مخاطب و رفتن و تیتر شدنه دیگه.
    هرچه قدر هم آقای علیخانی مثبت خودشونو نشون بدن و جلوی دوربین خوب باشن به طبع زندگی شخصیشون رو  کارشون و گفتارشون اثر داره.

    از لحن حرف زدن یک فرد همچون ایشون معلومه که دارن ادا در میارن و بیشتر اخلاقای دیکته شده بهش رو داره پس میده.

    این خانم نمونه ای از این افکاراس. 
    بهتره یکم صادق باشیم. این رسانه ملی مون ماله یه قشر خاص نیس و حتی اون فرد هم که مدل هستش حقی داره .

    من نمیگم کار این خانم درسته یا غلط به خودش ربط داره ولی چیزی که تو رسانه ملی مرده تحقیق درباره آدما قبل از دعوت و به کارگیریشونه.
    این خانم عکساش تا قبل برنامه رو صفحش بود تو اینستاگرام چی شد بعد برنامه محو شد همش؟
    یه جای کار میلنگه پس.

    التماس دعا.
    پاسخ:
    به نظر میاد لوکیشن برنامه خارج از سازمانه به همین جهت ایشون تونستن وارد برنامه بشن ، ورود به سازمان برای آدمهای معمولی اصلا کار شدنی نیست مگر اینکه از طرف  بعضی افراد خاص در سازمان آفیش بشی که حراست هم بدون تحقیق اسمت رو رد کنه . اتفاقا اگر آدم حزب اللهی باشی بیشتر در موردت تحقیق می کنن بلاخره سازمان جای هر کسی نیست ! 
    بلاخره شتر سواری دولا دولا نمیشه ... و از کوزه همان برون  تراود که در اوست ...
    ظاهرا توی این ماه مبارک اینگونه مهمانها ازطریق رسانه ملی معرفی شده وقبح عملشون ریخته میشه ، جالبه چه ماه عسلی درست کردن علیخانی و هوادانش در رسانه ملی  

    http://modellebas.blog.ir/1394/04/09/%D8%B9%DA%A9%D8%B3-%D8%A7%D9%84%D9%87%D8%A7%D9%85-%D8%B9%D8%B1%D8%A8-%D9%85%D8%AF%D9%84-%D8%B9%D8%B1%D9%88%D8%B3-%DA%A9%D9%87-%D9%85%D9%87%D9%85%D8%A7%D9%86-%D8%A8%D8%B1%D9%86%D8%A7%D9%85%D9%87-%D9%85%D8%A7%D9%87-%D8%B9%D8%B3%D9%84-%D8%A8%D9%88%D8%AF
    گاهی چه بی گناه، دلت پیر میشود
    اینجا همان دمی است که زود دیر میشود

    گاهی به رغم تشنگی عشق، عاقبت
    با حسرتی فقط، عطشت سیر میشود 

    گاهی همان دو چشم که رامت نموده بود
    بی رحم چون کمان کمانگیر میشود

    گاهی همان گلی که به دل پروراندیش
    خارش به سینه ات چه نفس گیر میشود

    گاهی که آرزوست بغل سازیش به مهر
    تنها سراب اوست که تصویر میشود

    گاهی نیایشت که فقط بهر وصل بود
    چون نیست قسمتت، به دلت تیر میشود

    گاهی صدای بارش باران که دلرباست
    با چتر تک سواره چه دلگیر میشود

    گاهی که ضرب و جمع به راهی نمی رسد
    من کم شوم ز یار، چه تفسیر میشود

    گاهی مسیر عشق، ز پیکار عقل و دل
    از تیزی و خطر، چو شمشیر میشود

    گاهی که منطقت ندهد پاسخت به دل
    باید نشست و دید، چه تقدیر میشود..

               "زنده یاد دکتر قیصر امین پور"
    Speraw on Iran and his message to Americans: "My first impression was that everyone here has been incredibly hospitable. Everyone has been very nice. They have gone out of their way to make sure that we had really nice experience here. I think we have enjoyed it tremendously. We had the opportunity to get out into the city one day. We went to the [Milad Tower] and learning a little more about Tehran, and I think that is good for us. We went to a nice lunch on the hills. I think we wanted to do those things because I think we are all aware that the portrait of the relationship between Iran and the United States is inaccurate in the media. Probably on both sides, my guess. I think, what I know and have known from spending time with Iran and the United States both last year and this year is that the relationship between the people is not reflective of the relationship between our governments and that the Iranian people are wonderful people and have treated us kindly. I think we have shown the same because America is a wonderful country with wonderful people too. Yes, it a great place, so the message we would bring back is this: it was a great trip and we look forward to coming here again. And I think we have much better understanding of what the environment is both inside the arena and outside."

    ✔⚽✔ پیام سرمربی والیبال آمریکا به مردم کشورش در مورد ایران:

    نخستین برداشت من از ایران این است که همه به شکل شگفت‌انگیزی مهمان‌نواز هستند. همه با ما خیلی خوب بودند و تلاش مفرطی داشتند که مطمئن شوند ما تجربه خوبی در این سفر داشته باشیم. من فکر می‌کنم که ما خیلی از این سفر لذت بردیم. این موقعیت رو داشتیم که در شهر گشتی بزنیم، به برج میلاد رفتیم و اندکی در مورد تهران آموختیم و فکر می‌کنم این برایمان خیلی خوب بود و غذای خوبی هم در کوهپایه‌ تهران خوردیم 
    ما دوست داشتیم این کارها را انجام دهیم زیرا همه می‌دانیم که چهره‌ای که رسانه‌ها از روابط ایران و آمریکا ترسیم کرده‌اند چندان دقیق نیست. احتمالا برای هر دو طرف همینطور است
    چیزی که من می‌دانم و آنچه از وقت گذراندن با تیمهای ایران و آمریکا، پارسال و امسال آموخته‌ام این است که روابط بین ملت ایران و آمریکا به هیچ وجه بازتابی از روابط بین دولتهایشان نیست و مردم ایران مردمی عالی هستند که با ما با مهربانی رفتار کردند و فکر می‌کنم که ما هم همین رفتار را نشان دادیم چون آمریکا هم کشوری عالی با مردمی عالی است
    بله اینجا جای بسیار خوبی است و پیامی که ما به خانه می‌بریم این است : سفر بی‌نظیری بود و بسیار مشتاقیم که دوباره به اینجا بیاییم و فکر می‌کنم درک بهتری از آنچه داخل و خارج ورزشگاه می‌گذرد پیدا کرده‌ایم.

    جان اسپراو
    سرمربی تیم ملی والیبال آمریکا
    منبع : سایت FIVB.
  • جاسوس بازی
  • http://isna.ir/fa/news/94040100340/-%D8%AC%D8%A7%D8%B3%D9%88%D8%B3%DB%8C-%D8%A2%D9%86%D9%84%D8%A7%DB%8C%D9%86-%D8%A7%D8%B2-%D9%86%D9%85%D8%A7%DB%8C%D9%86%D8%AF%DA%AF%D8%A7%D9%86-%D9%85%D8%AC%D9%84%D8%B3
    پاسخ:
    سپاس 
    آفرین جناب باغشهر عزیز خوب نوشتین هر کسی دوروبر خودش مشکل داره گسترشش میده به همه .

    آقای نگران برادر یا خواهر عزیز شما دیدگاهت برای خودت هست. ما مردا اینجوریم که م میگین نیستیم.
    امروز اول تیر ماه بلندترین روز سال و اولین روز تابستان است ، ما بلندترین شب سال رو جشن میگیریم ولی بلندترین روز سال رو نه ، شاید شب یلدا رو برای دور هم بودن به بهانه یک دقیقه بیشتر دوست داریم ولی بلندترین روز سال رو بخاطر یک دقیقه طول روز بیشتر برای زندگی در روز یاد نمیکنیم .
    باید به متولدین اولین ماه تابستان که بسیار هم خون گرم هستند گفت : تیرماه ی یا تولدتون مبارک
  • آقای نگران
  • خوبه والا خانوم ها برای هم هشدار و توصیه هم دارن 
    یکم آقایون یاد بگیرن محض رضای خدا اینهمه آقایون سایت دارن یکیشون توصیه کرد « آقا حواست باشه » نه دیگه تقصیر خودمونه 
    از خانوما یاد بگیریم همیشه هوای همدیگه رو دارن اگه دو تاشونم کنار هم باشن احساس تنهایی نمی کنند اینقدر گفتنی دارند و بهشون خوش میگذره حتی آشنای هم نباشن اونوقت اگه ده تا آقا کنار هم باشن حرفی برای گفتن بهم ندارن
    عجیب مخلوقاتی هستند زن ها 
  • بانو حواست را خوب جمع کن
  • بانو
    سعی کن طرح روی جلد نباشی
    تا دیگران فقط به ظاهرت بگویند به به!
    سعی کن جدول کلاسیک نباشی
    تا دیگران برای سرگرمی به راحتی تو را حل کنند 
    و آنگاه خیال برشان دارد که همه چیز می دانند!
    سعی کن فقط سرشار از نکات ریز خانه داری نباشی
    که فقط بدرد همسایه ات بخورد 
    تاشیوه های نوین پخت غذا را بیاموزد
    سعی کن دانستنی های مفیدی نباشی
    تا بدرد هر کسی بخوری به جز دردهای خودت!
    نه بانو!!!
    اینها که گفتم همه خوبند ولی کافی نیست
    باید همه ی اینها باشی ولی بجای خود!
    نه همیشه!!!
    یک زن باید یاد بگیرد جنگنده باشد
    جنگ برای زندگی خودش!
    به جای خواندن رومانهای عاشقانه و شورانگیزی که هرهفته در مجلات دنبال میکنی
    سعی کن خودت روایتگر داستانی عاشقانه باشی
    یک رمان بلند....
    که تو در آن زن باشی!
    یک زن تمام عیار!
    با تمام جنبه های زنانه ات 
    گاه زیبا و ظریف و عشوه گر
    گاه سرسخت و جنگنده
    گاه باهوش و سازنده
    گاه مولد و پرورش دهنده
    گاه ....
    رمانی بنویس عاشقانه!
    که پای قصه اش نوشته شود
    ادامه دارد ....
    وتو تنها قهرمانزناین داستان پر شور باشی ....

  • الفــ میمــ
  • اب طلب نکرده همیشه مراد نیست
    گاهی بهانه ایست که قربانی ات کنند
    پاسخ:
    بسیار عالی یکی از ابیات پر معنای شاعر اهل فهم فاضل نظری .

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">