منصوره صامتی

کارشناس فرهنگی

منصوره صامتی

کارشناس فرهنگی

منصوره صامتی

رویای 1400 ساله ی مسلمانان جهان در حکومت اسلامی ایران به تحقق پیوسته و امروز این ظرفیت عظیم فرصتی تکرار نشدنی است. معتقدم که انسان به ضرورت ماهیت الهی و اندیشه ی خویش یک رسانه است وامروز در عصر رسانه ضروریست تا دغدغه های فرهنگی ،اجتماعی و سیاسی مان را باهم شریک شویم، باشد که در مسیر زمان به جامعه ی مهدوی نزدیک شویم."زندگی بهتر حق مسلم ماست!"

و همچنان که رهسپار آینده ایم بیندیشیم که :

ما ازین قرن نخواهیم گذشت
ما ازین قرن نخواهیم گریخت
با قطاری که دگران ساخته اند
هیچ پروازی نیست برساند ما را به قطار دوران
و به قرن دگران
مگر انگیزه و عشق ،
مگر اندیشه و علم ،
مگر آیینه و صلح
و تقلا و تلاش
بخت از آن کسی خواهد بود که مناجات کند با کارش
و در اندیشه ی یک مساله خوابش ببرد
و کتابش را بگذارد زیر سرش و ببیند در خواب حل یک مساله را
باز با شادی در گیری یک مساله بیدار شود ...

تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
آخرین نظرات


نظرات  (۷)

عالییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی
پیامبر اکرم(ص): هر کس از شما منکرى ببیند باید با دست و اگر نتوانست با زبان و اگر نتوانست با قلبش آن را تغییر دهد،که پائین‏ ترین درجه ایمان همین(تغییر قلبى)است."نهج الفصاحه،ص768"
، مرحوم ایت الله طالقانی در مود حجاب و سخنان وی آن‌چنان که در روزنامه اطلاعات، مورخ 20 اسفند 1357 آمده است بدین قرار است: «حتی برای زن‌های مسلمان هم در حجاب اجباری نیست چه برسد به اقلیت‌های مذهبی... ما نمی‌گوییم زن‌ها به ادارات نروند و هیچ کس هم نمی‌گوید... زنان عضو فعال اجتماع ما هستند... اسلام و قرآن و مراجع دین می‌خواهند شخصیت زن حفظ شود. هیچ اجباری هم در کار نیست. مگر در دهات ما از صدر اسلام تا کنون زنان ما چگونه زندگی می‌کردند؟ مگر چادر می‌پوشیدند؟... کی در این راهپیمایی‌ها زنان ما را مجبور کرده که با حجاب یا بی‌حجاب بیایند؟ نه در زمان پیامبر نه ائمه معصومین چیزی بنام حجاب اجباری نبوده ،این حکم اجبار یک حکم من در اوردی است که نه تنها عفاف و پاکی را در جامعه رواج نخواهد داد بلکه موجب گسترش فساد و فحشا در کل جامعه خواهد شد ،در اصل دین اکراه و اجبار نیست چه برسد به فروع ان، دین سرنیز ه ای به قلب کسی راه نخواهد داشت می ترسم روزی برسد که غارت بیت المال و فقر و فلاکت عادی شود و موضوع حساس جامعه بشود دو تار موی زن که زیر روسری است یا بیرون ان...

روزنامه اطلاعات 20 اسفند 57

عجب پیش بینی

با سلام

من این خبر را جای دیگر خوانده ام ولی در وبلاگ شما این پیام و چند عکس قبلی دیده نمی شود ؟؟؟!!!!! علت را نمی دانم؟؟!!!

موفق ، موید و پیروز باشید.بانو

پاسخ:

    با سلام

متن دیده نمیشه ؟

کاملا مواففم . اگه به صورت بدبینانه ای نگیم اغلب ! ، اما گاهی "نهی از منکر"های ما ، خودش "منکر" است و ما از نکته غافلیم . 
آفرین ، بله هر کاری راه رسمی داره ، امربه معروف و نهی از منکرم همینطوره با اینکه واجب دینه ولی هرکسی نمیتونه شرایطشو برای انجام داشته باشه چه بسا طرف مقابل لج کنه و بدتر هم بشه .
توی همین فضای اینستا یکی از بازیگرای سینما ظاهراً سر همین موضوع که در باره ی پوشش بهش تذکر داده بودند لج کرده بود و هربار عکسهای بدتر  کم پوشش تری منتشر میکرد ،کاربران اینستایی میدونن کی رو عرض میکنم .
  • ذره ی ناچیز
  • شاید!

    موفق باشید...

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">