منصوره صامتی

کارشناس فرهنگی

منصوره صامتی

کارشناس فرهنگی

منصوره صامتی

رویای 1400 ساله ی مسلمانان جهان در حکومت اسلامی ایران به تحقق پیوسته و امروز این ظرفیت عظیم فرصتی تکرار نشدنی است. معتقدم که انسان به ضرورت ماهیت الهی و اندیشه ی خویش یک رسانه است وامروز در عصر رسانه ضروریست تا دغدغه های فرهنگی ،اجتماعی و سیاسی مان را باهم شریک شویم، باشد که در مسیر زمان به جامعه ی مهدوی نزدیک شویم."زندگی بهتر حق مسلم ماست!"

و همچنان که رهسپار آینده ایم بیندیشیم که :

ما ازین قرن نخواهیم گذشت
ما ازین قرن نخواهیم گریخت
با قطاری که دگران ساخته اند
هیچ پروازی نیست برساند ما را به قطار دوران
و به قرن دگران
مگر انگیزه و عشق ،
مگر اندیشه و علم ،
مگر آیینه و صلح
و تقلا و تلاش
بخت از آن کسی خواهد بود که مناجات کند با کارش
و در اندیشه ی یک مساله خوابش ببرد
و کتابش را بگذارد زیر سرش و ببیند در خواب حل یک مساله را
باز با شادی در گیری یک مساله بیدار شود ...

تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
آخرین نظرات



زمستون تن عریون باغچه چون بیابون
درختا با پاهای برهنه زیر بارون
نمیدونی تو که عاشق نبودی
چه سخته مرگ گل برای گلدون
گل و گلدون چه شبها نشستن بی بهانه
واسه هم قصه گفتن عاشقانه
چه تلخه چه تلخه باید تنها بمونه قلب گلدون
مثل من که بی تو نشستم زیر بارون زمستون
زمستون برای تو قشنگه پشت شیشه
بهار زمستونها برای تو همیشه
تو مثل من زمستونی نداری
که باشه لحظه چشن انتظاری
گلدون خالی ندیدی نشسته زیر بارون
گلهای کاغذی داری تو گلدون
تو عاشق نبودی ببینی تلخ روزای جدایی
چه سخته چه سخته بشینم بی تو با چشمای گریون
بشینم بی تو با چشمای گریون
بشینم بی تو با چشمای گریون



نظرات  (۵)

سلام
خانم صامتی جان لطفاّ تعریف عشق روبرام توضیح میدید،میخوام تعریف عشق رو از زبان یه خانم باایمان ومتعهد بدونم.،خوشحال میشم اگه درباره تعهد به عشق هم توضیح بفرمایید.ممنون
پاسخ:

سلام

 به روی چشم نیاز به فرصت دارم .در حال نوشتن یک مطلب هستم .

عشق برای یک زن همه ی احساساسات نابش است   و بدون این احساس از درون تهی خواهد بود ...

  • سجاد غلامی
  • شاید هنوز دیر نشده باشد ...

    بیست و نهمین روز از ماه بهمن ، مصادف با روز "سپندارمذگان" یا "اسفندارمذگان" یا همان
    "روز عشق" در فرهنگ غنی و کهن ایران باستان است .پیشاپیش این روز را به همه ی عشاق آسمانی صمیمانه تبریک می گویم .
    شاید هنوز دیر نشده باشد که "روز عشق" را از 25 بهمن ( 14 فوریه ؛ Valentine ) به روز 29 اسفند منتقل نماییم .
    پاسخ:
    ایرانی!  ایرانی بمان .
    خانم صامتی من عاشق این ترانه ام. افشین مقدم خواننده بسیار با وقار پیش از انقلاب بود.خدا رحمتش کنه. یکی دیگه از ترانه هاش هم هست که خیلی قشنگه :
    روزی که می خواستم از شهرمون برم
    پیش هزاران چشم تو گریه می کردی
    می گفتی با حسرت دیگه برنمی گردی
    گفتم که عمر این سفر کوتاهه کوتاهه
    گفتی که یاد من همیشه با تو همراهه
    گفتم مبادا جای من را دیگری گیرد
    گفتی که منتظر نشستن آخرین راهه
    حالا که برگشتم با آرزوهایم
    دست قشنگ تو در دست من سرده
    میگه نگاهه تو کاشکی که برگرده
    دل را اگر دادی به دیگری بگو بگو
    از من تو پیدا کردی بهتری بگو بگو
    دل را به این و آن سپردن خود بود گناه
    از بام من میخوای که بپری بگو بگو
    گفتم که عمر این سفر کوتاهه کوتاهه
    گفتی که یادمن همیشه باتو همراهه
    گفتم مبادا جای من را دیگری گیرد
    گفتی که منتظر نشستن آخرین راهه
    پاسخ:
    عشق زبان مشترک همه ی انسان هاست فارغ از نژاد جنس رنگ و یا سن . ندای قلب انسان عاشق ماوراء کالبدش همگان را به مهر می خواند و این مهر زمان و مکان ندارد کافیست با گوش جان بشنوی تا دوباره عاشق شوی مرحوم افشین مقدم هم به حتم با ندای قلبش این ابیات را خوانده که امروز او نیست ولی شنونده ی ندای قلبش،  عشق را تجربه می کند 
    اینو نباید میزاشتی
    میدونی الان وقته چه آهنگیه؟
    یار دبستانی من!
    پاسخ:
    سپاس از پیشنهاد شما . یار دبستانی هم خوبه 
    افشین مقدم
    پاسخ:
    سپاس 

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">