منصوره صامتی

کارشناس فرهنگی

منصوره صامتی

کارشناس فرهنگی

منصوره صامتی

رویای 1400 ساله ی مسلمانان جهان در حکومت اسلامی ایران به تحقق پیوسته و امروز این ظرفیت عظیم فرصتی تکرار نشدنی است. معتقدم که انسان به ضرورت ماهیت الهی و اندیشه ی خویش یک رسانه است وامروز در عصر رسانه ضروریست تا دغدغه های فرهنگی ،اجتماعی و سیاسی مان را باهم شریک شویم، باشد که در مسیر زمان به جامعه ی مهدوی نزدیک شویم."زندگی بهتر حق مسلم ماست!"

و همچنان که رهسپار آینده ایم بیندیشیم که :

ما ازین قرن نخواهیم گذشت
ما ازین قرن نخواهیم گریخت
با قطاری که دگران ساخته اند
هیچ پروازی نیست برساند ما را به قطار دوران
و به قرن دگران
مگر انگیزه و عشق ،
مگر اندیشه و علم ،
مگر آیینه و صلح
و تقلا و تلاش
بخت از آن کسی خواهد بود که مناجات کند با کارش
و در اندیشه ی یک مساله خوابش ببرد
و کتابش را بگذارد زیر سرش و ببیند در خواب حل یک مساله را
باز با شادی در گیری یک مساله بیدار شود ...

تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
آخرین نظرات

هفده شهریور

منصوره صامتی |

هفده روز که از ماه ششم گذشت  شهدای سال 57 را به یادآور ...

  • منصوره صامتی

نظرات  (۱۲)

حکایت دوستی اینا همون حکایت دوستی خاله خرسه هستش حالا شایدبرای مردم آلمان بشه فرجه ای بازکردو حساب اونارواز سیاسیون ودولتی های آلمانی جداکرد ولی مطمئنا توی این فرجه حتی به اندازه سرسوزنی نمیشه برای دولتی ها وسیاسیون آلمان جایی تدارک دید،معلوم نیست چه خوابی براشون دیده شده به قول شاعر:
که ازچنگال گرگم در ربودی 
ولیکن عاقبت گرگم تو بودی
پس ماهم خوبه که زیادذوق زده نشیم ودعا کنیم که جنگ وکشتارسوریه تموم بشه ومردم سوریه بتونن به کشورشون برگردن
صدراعظم آلمان ازاون طرف میگه چرا پناهجویان به کشورماهجوم آوردن؟ (درحالی که داعش ساخته دست اروپا و آمریکاست واونها مسبب این جنگ وبی خانمان شدن سوری هاهستند)وازاین طرف هم برای عوام فریبی باهاشون عکس سلفی میگیره!!!!!
http://snn.ir/detail/News/440028/1579

  • و محض اطلاع شخصی که بانام " /" لینک خبر استقبال ازپناهجویان روگذاشته
  • سلام
    خانم صامتی نمیدونم فیلم محمد رسول الله ( ص ) ساخته مجید مجیدی رو دیدید یا
    نه ، منم ندیدم ولی دوستانی که دیدند از شروع زیبا ، تصویربرداری منحصر بفرد ، موسیقی متن عالی ، جلوه های ویژه تأثیرگذار و از همه مهمتر کارگردانی و بازیگردانی حرفه ای گفتند که باعث شده با اینکه در کتب تاریخی و آیات و روایات به کرات با اتفاقات دوران تولد و کودکی پیامبر آشناییم، تاثیر گذاری زیادی داشته و مصداق ضرب المثل شنیدن کی بود مانند دیدن می باشد.
    قابل توجه علاقمندان این فیلم اینکه ، فردا بمناسبت روز سینما بلیط اکران فیلم بصورت نیم بها عرضه میشود .
    امام محمد باقر علیه السلام فرمودند: هنگامى که در روز جمعه نماز عصر را خواندى  بگو:
    اللهم صل على محمد و آل محمد الاوصیاء المرضیین بافضل صلواتک و بارک علیهم بافضل برکاتک و السلام علیهم و على ارواحهم و اجسادهم و رحمة الله و برکاته.
    همانا کسى که پس از نماز عصر این صلوات را بفرستد، خداوند صد هزار حسنه براى او نوشته، صد هزار گناه او را پاک کرده، به واسطه آن صد هزار حاجت او را برآورده نموده صد هزار درجه براى او مى‌نویسد.

    «ثواب الاعمال، صفحه83»
    سلام خانم صامتی،وقت بخیر
    نظرتون درمورد این حرکت ناشایست وناجالب چیه؟
    http://www.afkarnews.ir/vdcftmdjvw6djva.igiw.html

    پاسخ:
    سلام بانو جان 
    عزیزم حواشی و پاسخ های احتمالی این برنامه رو نمی دونم ولی نزدیک به یقین تصور نمی کنم این کار عمدا صورت گرفته باشه ، حدس می زنم سهوا فراموشی رخ داده و نتیجش این تصویر شده . گاهی دوستان تدارکات و یا برخی منشی صحنه ها سهواا ب خی مسایل رو فراموش می کنن . 
    برای بنده هم سر برنامه زنده صبح بخیر ایران چنین انفاقی افتاد ! 
    منشی صحنه اصلا حواسش به زمان برنامه نبود و بخشی از گفتگوی تلفنی بنده پشت صحنه رفت روی آنتن ! البته مساله ای نبود ولی اصلا حرفه ای نبود ! 
    چه پنج شنبه زیبایی خواهد بود
    وقتی بهترین ها را برای دیگران بخواهید 
    افکارتان بکر است و زلال !
    افکار از جنس انرژی اند و
    انرژی ، کار انجام می دهد
    در کلام آسمانی آمده است :
    دعا قضا را بر می گرداند،
    هر چند آن را محکم کرده باشند !
    به همین سادگی ،
    کمترین مهربانی این است!
    که برای هم دعا کنیم!
    با تمام وجود ، 

    بهترینها را از خداوند برایتان طلب میکنم
    با آرزوی پنج شنبه ای زیبا 
    و سرشار از شوق زندگی
    برای شما...
  • سوره منجیه از عذاب
  • مردى بر روى قبرى خیمه اى زد و نمى دانست در جائى که خیمه زده قبر است . پس شروع به قرآن خواندن نمود و سوره تبارک الّذى بیده الملک را شروع به تلاوت فرمود.

    ناگهان صداى عجیبى شنید که ندا در داد این سوره مُنجیه یعنى نجات دهنده است . پس این جریان را به آقا رسول اکرم (ص) رساند. حضرت فرمود: در آنجائى که نشسته بودى قبر بود، وقتى این سوره را خواندى چون روى قبر او بود او را از عذاب رهانیدند.

    و این سوره نجات دهنده است از عذاب قبر، یکى از چیزهائى که باعث نجات انسان است ، قرآن خواندن بر سر قبر على الخصوص سوره تبارک الّذى بِیَدِه الملک که میّت در حال عذاب را نجات مى دهد. و این دعا هم از حضرت رسول (ص) وارد گردیده که هر کس آن را بخواند حق تعالى عذاب قبر را از او بر مى دارد تا روزى که صور دمیده شود.

    اَللّهُمَّ اِنّى اَسْئَلُکَ بِحَقِّ مُحَمَّدٍ وَآلِ مُحَّمدٍ اَنْ لاتُعَذِّبَ هذَا اْلمَیِتَ.

    منازل الا خره : ص ۲۸
    فضیلت روز دحوالارض از کلام امام رضا (ع): 
    محمد بن عبدالله صَیقل می گوید: امام رضا علیه السلام در روز بیست وپنجم ذی القعده با ما بیرون آمد. سپس فرمود: روزه بگیرید؛ همانا من امروز روزه هستم. گفتیم: فدای شما شویم، آن روز کدام است؟. حضرت فرمود: روز بیست وپنج ذی القعده روزی است که رحمت الهی منتشر شده و زمین گسترش پیدا کرده و کعبه نصب گردیده و آدم به زمین فرود آمده است.
    در صبح جمعه، 17 شهریور سال 1357، مردم تهران پس از ادای فریضه صبح، برای چهارمین روز متوالی از خانه‌ها بیرون آمده و سیل‌آسا روی به خیابان‌ها آوردند. مرکز تجمع آنان میدان ژاله (میدان شهدای کنونی) بود. همین که مردم به خیابان‌ها رسیدند، ناگهان با دیدن تانک‌ها و زره‌پوش‌های نظامی و مأموران مسلسل به دست حکومت، غافل‌گیر شدند، ولی بدون اعتنا به سربازان، به حرکت خود ادامه دادند. از خیابان‌های اطراف، سیل انبوه جمعیت با سردادن شعارهای انقلابی، به سمت میدان ژاله در حرکت بود. مأموران مسلح پس از چند بار اخطار، از زمین و هوا جمعیت را ناجوان‌مردانه، هدف رگبار مسلسل قرار دادند و بیش از چهار هزار نفر را به شهادت رساندند؛ بزرگ‌مردانی که خونشانْ ره‌گشای پیروزی انقلاب گردید

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">