منصوره صامتی

کارشناس فرهنگی

منصوره صامتی

کارشناس فرهنگی

منصوره صامتی

رویای 1400 ساله ی مسلمانان جهان در حکومت اسلامی ایران به تحقق پیوسته و امروز این ظرفیت عظیم فرصتی تکرار نشدنی است. معتقدم که انسان به ضرورت ماهیت الهی و اندیشه ی خویش یک رسانه است وامروز در عصر رسانه ضروریست تا دغدغه های فرهنگی ،اجتماعی و سیاسی مان را باهم شریک شویم، باشد که در مسیر زمان به جامعه ی مهدوی نزدیک شویم."زندگی بهتر حق مسلم ماست!"

و همچنان که رهسپار آینده ایم بیندیشیم که :

ما ازین قرن نخواهیم گذشت
ما ازین قرن نخواهیم گریخت
با قطاری که دگران ساخته اند
هیچ پروازی نیست برساند ما را به قطار دوران
و به قرن دگران
مگر انگیزه و عشق ،
مگر اندیشه و علم ،
مگر آیینه و صلح
و تقلا و تلاش
بخت از آن کسی خواهد بود که مناجات کند با کارش
و در اندیشه ی یک مساله خوابش ببرد
و کتابش را بگذارد زیر سرش و ببیند در خواب حل یک مساله را
باز با شادی در گیری یک مساله بیدار شود ...

تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
آخرین نظرات


آمریکا تقریبا چهار برابر ایران جمعیت داره، ۹۰٪ ماهواره های دنیا در اختیار آمریکاست، مردم آمریکا به دولتشون مالیات میدن اما برای استفاده از ماهواره باید پول پرداخت کنن، 

دولت آمریکا فقط هشت کانال مجانی براشون گذاشته، ، در تمام دنیا ماهواره با کسب هزینه در اختیار مشتری قرار میگیره، 

☑ما در ایران بسیار خوشبختیم که علاوه بر کانالهای غیر فارسی، فقط ۱۶۲ کانال فارسی رایگان داریم.

چقدر دوستمان دارند !!

اکثراین کانالها ازجمله فارسی وان ها در مالکیت مورداک یهودی صهیونیست قرار داره، 

فارسی وان وقت نماز، اذان پخش میکنه و مناسبتهای مذهبی اسلامی خصوصا شیعی را یادآوری میکنه ! 

اونها برای سرگرمی ما بروزترین فیلمها و سریالها رو میخرن، بفارسی دوبله میکنن و مجانی برامون پخش میکنن، 

اونم فقط برای ما رایگانه و نه برای همسایه های عرب ما حتی، موضوع خیلی از سریالها به روابط خانوادگی و عادی سازی روابط نامشروع بین زن و مرد و فرزندان خانواده با سایرینه،خصوصا خیانت به همسر و تشویق به طلاق و پذیرفتن بچه نامشروع به عنوان یک هدیه الهی و....، بارها مردم انگلیس بابت مالیاتی که روی قبضهای برقشان بابت برنامه های BBC فارسی میاد اعتراض کردن و جواب گرفتن که این یک مسأله دیپلماتیکه.

👻 مورداک در یکی از برنامه های تلویزیونیش در آمریکا عنوان کرد که ما ایرانی ها را قورباغه پز میکنیم،❗ حالا این یعنی چی؟

 فرانسویها قورباغه را در آب ولرم و با شعله بسیار آرام میپزن تا بیاد بفهمه، پخته شده ، هیچی حالییش نمیشه (اگر با حرارت زیاد می پختند عکس العمل نشان داده و یک آنزیم تلخ از خود ترشح می کزد )

آیا بعضی مردم ما باید قورباغه ای پخته شوند و تا حالا چند میلیون جزغاله شدن و متوجه نشدن ؟؟!!

بیشترین بیننده ماهواره آقایونن یا خانوما؟؟میدونید مردها عقلانی اند و خانوما احساساتی!!اصلا تا حالا آمار طلاق تو سطح کشور رو با دلایلش بررسی کردین!!از بلوغ زودرس جنسی برا بچه ها چیزی میدونید؟؟حالا یه چیز دیگه: 

آندلس یک کشور بود با صدها سال سابقه دولت اسلامی، بزرگترین قدرت نظامی و علمی زمان خودش در اروپا، بارها جنگ بین اونا و مسیحی ها و یهودیها در گرفت و بخاطر جوونای غیرتمند آندلس جلوی اونا‌ دوام ‌آورد، مسیحیا با ایجاد یک دولت کوچک در شمال آندلس چندتا کار کردن، باغهای بزرگ ‌انگور ایجاد کردند 

فقط برای ساخت مشروب مجانی برای مسلمونا، 

دختران مسیحی با آرایش و لباس محرک در میان مسلمونها ظاهر شدند، 

رستورانهایی درست کردند با خدمه دختران بی حجاب مسیحی و ...، چندین سال بعد وقتی مردم مسلمان اندلس به عیاشی پرداختند با یک حمله، قتل عامی در اندلس براه انداختند که مورخین شان نوشتند تپه های بزرگی

از دست و پا و سرهای مسلمانان بطورجداگانه درشهرها ایجاد کردند و بگفته خودشان هنگام عبور از کوچه‌ها خون تا زیر لگام اسبها میرسید. 

الآن اون کشور اسمش شده اسپانیا و کمترین تعداد مسلمان در بین کشورهای اروپایی رو داره.

_در یک تحقیق میدانی در ساری از ۲۰ نصب کننده حرفه ای آنتن ماهواره ۱۸ نفرشان ماهواره نداشتند سوال شد چرا؟ 

گفتند ما که برای نصب ماهواره برای بار اول به خیلی از خانه ها میرفتیم ظاهر خوبی از خانواده میدیدیم اما پس از چند‌ماه که با ما برای تعمیر یا تنظیم آنتن تماس گرفته میشد میدیدیم وضعیت خانواده کاملا با چند ماه قبل از نظر رفتار و اخلاق و حجاب و عفاف عوض شده،

از یکی از اینها در جاده ساری قائمشهر مقدار ۲۹۰ آنتن کشف شد در حالی که خودش استفاده نمیکرد فقط به دلیل حفاظت از خانوادش.

خب حالا آیا لازم‌ نیست یکم، فقط جدی تر از قبل، به مطالب گذشته و چیزهایی که دیدیم و شنیدیم در این مورد فکر کنیم؟




_ماهواره


_قلیون(ترویج اون بین خواهران و تاثیر مستقیم روی نُطفه نوزاد)


_فیلم های غیر اخلاقی


_افزایش خودارضایی


_خواندن داستان های با موضوع سکس با مَحارم یا خیانت زناشویی


_بیکاری


_عدم سواد کافی و تحلیل اتفاقات جامعه

_رتباط با نامحرم

_و.....


دشمن با ما تعارف نداره اینقدر پیش میره تا من و تو ذلیل شده باشیم


خودت به فکر خودت وسربازی برای امام زمان(عج) باش

آقا دنبال مَرد میگرده


🌹اللهم عجل لولیک الفرج🌹

مگر پیامبر عزیزمان نفرمودند ساعتی(لحظه ای) فکر از هفتاد سال عبادت بهتره، ;

▪خب حالا موقعشه فکری کنیم و دیگران را به فکر کردن واداریم .


                                   

  • منصوره صامتی

نظرات  (۹)

 ابتذال در سریال های شبکه های ماهواره ای، افزون بر مسلمانان، باعث نارضایتی مسیحیان نیز گردیده است.

 

در قرن کنونی رسانه ها با بهره گیری از فن آوری های نوین و پیشرفته به ویژه از نوع غربی آن و با سریال های به ظاهر خانوادگی و سرگرم کننده، استحکام خانواده های مذهبی و سنّتی را تهدید می کنند. در حال حاضر حدود400 شبکه ی ماهواره ای به زبان فارسی وجود دارند و با انگیزه هدف قرار دادن اخلاق، فرهنگ، تمدن و بنیان خانواده در کشور های مسلمان به خصوص ایران به فعالیت مشغول هستند. اینگونه رسانه ها به دور از هرگونه ملاحظه بشر دوستانه و رعایت اصول اولیه اخلاقی به چیزی جز کسب سود و سرمایه ی بیشتر نمی اندیشند.

 

چند سالی است که رشد قارچ گونه ی شبکه های ماهواره ای فارسی زبان، روند فزاینده ای را به خود گرفته و همچون مسلسلی، کمر به رگبار بنیان خانواده ها بسته است که در این میان سهم شبکه های جم تی وی در فروپاشی خانواده های ایرانی از همه بیشتر می باشد.

 

در نقطه مقابل، همواره روشنگریهایی در جهت آگاهی مردم از مضرات این شبکه ها به اطلاع عموم رسیده است. مخالفت با فعالیت این شبکه ها، اختصاص به دین و مذهب ویژه ای ندارد و حتی مسیحیان نیز که به دلیل پدید آمدن تحریفات در آیین شان، آزادی های بیشتری را برای خود تثبیت کرده اند، اما با این وجود آنان نیز می دانند که ضرر نفوذ شبکه های ضد اخلاقی میان جامعه انسانی قابل جبران نمی باشد.

 

چندی پیش در یکی از شبکه های مسیحی، یکی از بینندگان مسیحی از ابتذال و ترویج بی بند و باری در شبکه های ماهواره ای به خصوص شبکهGEM شکایت می کند و در ادامه کارشناس برنامه بیان می کند که حتی در جوامع غربی نیز به ندرت شاهد این مسائل غیر اخلاقی هستیم، ولی در ایران خیلی راحت این مسائل را وارد خانواده های ایرانی می کنند. این کارشناس مسیحی بر این باور است که این سریالها نسل ایرانیان را در آینده تخریب می کنند

استاد جنگ نرم گفت: جبهه اول دشمن در جنگ نرم ماهواره و شبکه های اجتماعی است که اعتقادات و اصالت خانواده ها و نفوذ در افکار جامعه به خصوص جوانان را مورد تهدید قرار داده است و ماباید این خط مقدم دشمن را با برنامه ای منظم فرهنگی و اجتماعی نابود کنیم.
  استادایرانی ، جلال میرزایی در خصوص حوزه های دشمن در جنگ نرم ، گفت:اقداماتی که در جنگ نرم مد نظر دشمن است، معمولاً شامل اقدامات روانی و تبلیغاتی بوده که حوزه هایی مانند سیاست، فرهنگ، عقاید و احساسات را مد نظر فعالیت خود قرار می دهد، همگی این موارد خود یک هدف اساسی را پیگیری می کند و آن تغییر نظام سیاسی کشور است. 
این استاد جنگ نرم درخصوص نقش ماهواره در ابزارشناسی فرهنگی غرب افزود: ماهواره ابزاریست که در جنگ نرم بر روی جامعه بسیار تأثیرگذار است. وقتی همه ی محتوای برنامه های ماهواره را بررسی می کنیم و به تعداد شبکه های فارسی زبان دقت می کنیم، متوجه ابهاماتی درباره نحوه ی تأمین هزینه های این شبکه ها خواهیم شد، در این باره به اهدافی در پشت پرده ی تأمین این هزینه ها و پخش این شبکه ها برمی خوریم که هدف آنها ایجاد تغییر در جامعه ی اسلامی ایران است.
وی تصریح کرد: تغییر در حوزه ی فرهنگی جامعه ، تنها هدف اساسی دشمن نیست بلکه این تغییر مقدمه ای برای تغییرات سیاسی در ایران است .
http://www.bestofday.ir/weblog-23037

با اطلاع یا رضایت شماست که از مطالب ارزشمندی که مینویسید حتی با نام خودتون استفاده بشه؟
پاسخ:
انتشار مطالبی که در وبلاگ هست با ذکر منبع اشکالی ندارد . سپاس از اطلاع شما 
شبکه های ماهواره ای که دارن سریالهای بظاهر خانوادگی پخش میکنند مروج بی حیایی ، برهنگی ، خیانت و بی غیرتی اند ، درواقع دارن باشکستن قبح یکسری خطوط قرمز دینی و ملی مون تیشه به ریشه خانواده ها ، فرهنگ و اصالتمون میزنند ، تاثیرات ماهواره رو توی خانواده هایی که استفاده میکنند نسبت به قبل از داشتنه ماهواره ببینید .
درسته که همه چیز دنیا نوشته شده و مشخص شده ست و در مسیر تعیین شده ای باید از جایی به جای دیگر برود ولی دربین مخلوقات فقط انسان دارای قدرت تفکر و انتخاب هست خداهم فرموده راه خیر و شر بخوبی نمایان است و اینکه اجباری در پذیرش دین نیست ، راه حق راه امام زمان ع است نه راه بی بندوباری غرب .
درود خدا بر دعوت کننده به مسیر الهی وسربازی برای حجت خدا
پاسخ:
سپاس از همراهی شما .یادآوری مفیدی است .

با سلام

در یک تحلیل اینکه اگر کشور اسپانیا شکست خورد دلیلش قوی بودن دشمن نبوده بلکه نداشتن برنامه توسط مسئولین کشورشون ( مانند کشور ما ) برای جوانان و مردم است.

مثلا ما برنامه خندوانه را زیر سئوال می بریم به هزار و یک دلیل که حداقل یک ساعت مردم از چیزهای دیگر که باید در شبکه های ماهواره ای جستجو کنند دست بر می دارند.

حال شما فرض کنید این برنامه مثلا نبود یا دهها برنامه جذاب دیگر که جایشان در کانال های تلویزیون خودمان خالی است.

مردم باید شادی یا غم شان را کجا تخلیه کنند به نظر شما اگر مشروب در اندلس موجب فرح و شادی درونی جوانان آن کشور شد و سایر مشکلات ... مسئولین فرهنگی ما چه برنامه ای برای جوانان دادند. حضرت آقا سالها است می گوید به جوانها توجه کنید البته نه به صورت افراط ولی در کنار بزرگان مملکت ولی آیا این کار شد آیا به جوانها میدان دادند آیا آن سالخوردگان که از ابتدای انقلاب بر مسندهای کشور تکیه زده اند حاضر به بلند شدن از آن نمودند آیا آن جوان با استعداد به جای برخورد عصبی به جرم پوشیدن آستین کوتاه یا آن خانم به جرم پوشیدن فلان مانتو از مصاحبه رد نشده بود به خارج از کشور می رفت. ممکن است بگوییم خوب برود ولی واقعا اشتباه مسئولین ما زیاد در مواردی بسیار پررنگ است.

این بازهم بر می گردد به نظرات قبلی من که به دشمن تبریک بگویم که آنها جه هنری دارند که به این اهدافشان می رسند ولی ما در این مملکت و سایر ممالک با این همه امکانات و استعداد های خدادادی نمی توانیم به آن برسم ما که این رهبر تیز بین و تیزهوش را داریم چرا نکته سنجی هم حتی نمی کنیم وای بحال عمل به فرمایشات ایشان.

اصل قورباغه ای ، یک اصل تجربی و علمی کاملا پذیرفته شده ای در رفتار انسانها می باشد . 

آندره متیوس روانشناس غربی در این باره چنین می نویسد : 
شاید داستان قورباغه و ظرف آب را شنیده باشید . این داستان مثال خوبی برای "زوال تدریجی" است . 
اگر یک قورباغه ی تیزهوش و شاد را بردارید و داخل یک ظرف آب جوش بیندازید ، قورباغه چکار می کند ؟ بیرون می پرد ! درواقع قورباغه فورا به این نتیجه می رسد که لذتی درکار نیست و باید برود ! 
حالا اگر همان قورباغه یا یکی از فامیلهایش را بردارید و داخل یک ظرف آب سرد بیندازید و بعد ظرف را روی اجاق بگذارید و بتدریج به آن حرارت بدهید ، قورباغه چکار می کند ؟ استراحت می کند ... و چند دقیقه ی بعد به خودش می گوید : "ظاهرا آب گرم شده است" و تا چشم به هم بزنید ، یک قورباغه ی آب پز آماده است ! 
نتیجه ی اخلاقی داستان ؟ زندگی به تدریج اتفاق می افتد . ما هم می توانیم مثل قورباغه ی داستانمان ابلهی کنیم و وقت را از دست بدهیم و ناگهان ببینیم که کار از کار گذشته است . همه ی ما باید نسبت به جریانات زندگی مان آگاه و بیدار باشیم . 

آندره متیوس در ادامه چنین می نویسد : 
آیا اگر فردا صبح از خواب بیدار شوید و ببینید که بیست کیلو چاق شده اید نگران نمی شوید ؟ البته که می شوید ! سراسیمه به بیمارستان تلفن می زنید : آلو ، اورژانس ، کمک ! کمک ! من چاق شده ام ! 
اما اگر همین اتفاق به تدریج رخ بدهد ، یک کیلو این ماه ، یک کیلو ماه آینده و ... آیا بازهم همین عکس العمل را نشان می دهید ؟ نه ! با بی خیالی از کنارش می گذرید !! 
اگر در یک روز ده دلار بیشتر از بودجه ی خود خرج کنید ، مسئله ی مهمی نیست اما اگر فردا و پس فردا و روزهای بعد از آن هم به همین شکل عمل کنید ، نتیجه اش ورشکستگی است . 
برای کسانی که ورشکسته می شوند ، اضافه وزن می آورند ، طلاق می گیرند .. این حوادث دفعتا اتفاق نمی افتد . یک ذره امروز ، یک ذره فردا و سرانجام هم یک روز انفجار ! و آنها با تعجب از خود می پرسند : چرا این اتفاق افتاد . 
[ قرآن در این زمینه توجه ما را به اصل "ذره" و تاثیر آن در زندگی ما انسانها معطوف می دارد که "فمن یعمل مثقال ذره خیرا ، یره" همانطور که "فمن یعمل مثقال ذره شرا ، یره" ] 
زندگی ماهیت انبار شوندگی دارد . هر اتفاقی به اتفاق دیگر افزوده می شود مثل قطره های آب که صخره های سنگی را می فرساید . 
اصل قورباغه به ما هشدار می دهد که مراقب تمایلات خود باشیم . 
ما باید هر روز این پرسش را از خود مطرح کنیم [ در تعالیم دین ، انسان به محاسبه ی روزانه اعمال خود سفارش شده است و پیامبر (ص) در این زمینه می فرمایند : به حساب خود برسبد قبل از آنکه به حساب شما رسیدگی شود ] که " به کجا داریم می ر یم ؟" آیا من سالم تر ، شادتر ، ثروتمندتر از سال گذشته ام ؟ و اگر پاسخ منفی است بی درنگ باید درکارهای خود تجدیدنظر کنیم . 
جناب متیوس ادامه می دهد : شاید این نکته رعب انگیز باشد اما واقعیت این است که هیچ ثبات و سکونی در زندگی در کار نیست . زندگی همواره جریان دارد . یا به جلو پیش می روی یا باید بلغزی و پایین بیفتی ! [ حرکت جوهری انسان هم در قرآن چنین تعریف شده است که انسان یا رو به اعلی علیین می رود یا به سمت اسفل سافلین .] 

  • ذره ی ناچیز
  • خیلی خوب
    ان شاءالله این مسائل رو درک کنیم
    و زمینه سازی برای ظهور

    اللهم عجل لولیک الفرج
    ان شاءالله همواره تفکر فرهنگی و رفتار فرهنگی داشته باشیم
    باسلام.
    اگر می خواهید؛
     آسوده
    بدون محدودیت
    از همه مهم تر دائمی
     آپلود کنید
    *****حـــــتـــــمــــــا ******
    بیاید پیش ما
    traups.com
    باتشکر

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">