منصوره صامتی

کارشناس فرهنگی

منصوره صامتی

کارشناس فرهنگی

منصوره صامتی

رویای 1400 ساله ی مسلمانان جهان در حکومت اسلامی ایران به تحقق پیوسته و امروز این ظرفیت عظیم فرصتی تکرار نشدنی است. معتقدم که انسان به ضرورت ماهیت الهی و اندیشه ی خویش یک رسانه است وامروز در عصر رسانه ضروریست تا دغدغه های فرهنگی ،اجتماعی و سیاسی مان را باهم شریک شویم، باشد که در مسیر زمان به جامعه ی مهدوی نزدیک شویم."زندگی بهتر حق مسلم ماست!"

و همچنان که رهسپار آینده ایم بیندیشیم که :

ما ازین قرن نخواهیم گذشت
ما ازین قرن نخواهیم گریخت
با قطاری که دگران ساخته اند
هیچ پروازی نیست برساند ما را به قطار دوران
و به قرن دگران
مگر انگیزه و عشق ،
مگر اندیشه و علم ،
مگر آیینه و صلح
و تقلا و تلاش
بخت از آن کسی خواهد بود که مناجات کند با کارش
و در اندیشه ی یک مساله خوابش ببرد
و کتابش را بگذارد زیر سرش و ببیند در خواب حل یک مساله را
باز با شادی در گیری یک مساله بیدار شود ...

تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
آخرین نظرات


واحد اندازه گیری و سوددهی در اینترنت کلیک و تاچ هستش و شایدم شنیده باشید که میگن فلان سایت کلیک خورش بالاست...

چون این نرم افزارها کاربرمحور هستن این کاربران هستن که دارن تولید محتوا میکنن و تولید محتوا یعنی فعالیت و هرچی بیشتر باشه اون سایت فعالتره و هرچقدر یوزرها بیشتر بشن و بیشتر فعالیت کنن مقدار بازدید و کاربر به تبعش زیادتر بشه آمار این سایت ها بالاتر میره و وقتی آمار بالاتر رفت اینها بوسیله رنکینگ و رنتینگ بالاتر به جذب سرمایه مشغول میشن...(گرفتن تبلیغات در سایت و درآمد زایی از این راه...فروش اطلاعات کاربران(تجمیع اطلاعات گروه ها و بعدش دیتا ماینینگ که به روش روانشناسی اجتماعی و بعدش مهندسی اجتماعی خروجی میده و اطلاعات افراد خاص هم که بازم به همین ترتیب) چه به سرویس های جاسوسی کشورهای مختلف(مثل صفحه شفاف سازی گوگل و فیسبوک) چه به موسساتی که در زمینه مهندسی اجتماعی کار میکنند و براساس اون طرح و برنامه میریزن چون گفتیم که هرکسی اطلاعات داشته باشه قدرت میاره و هرکسی اطلاعات بیشتری داشته باشه قدرتمند تره و هرکسی قدرتمند تر باشه حرفشو به کرسی میشونه...سومین هم از همین راه در بازار بورس وارد میشن یعنی از طریق این روش ها شرکت های خودشونو توسعه میدن و وارد بازار بورس میکنن و سهام خودشونو به فروش میزارن...و از این طریق وارد بازار مبادلات تجاری میشن و ...روش دیگری هم هستش که اونها چون پهنای باند تولید میکنن از طرف زیرساخت اون شرکت ها پول میگیرن یعنی چطور؟

یعنی هرچقدر پهنای باند بهشون میدن درازای مصرفش پولی میگیرن این پهنای باند رو کی استفاده میکنه همین کاربران اونها...برای همینم هستش که خیلی از همین شرکت ها و موسسات صهیونیستی وابسته به سرویس های جاسوسی - تروریستی حالا بجز اینکه بحث امنیتی در میون هستش یک مدل اقتصادی برای کارهاشون دارن و لذا برای اینکه پهنای باند بیشتری مصرف بشه و سود بیشتری ببرند(دلالی پهنای باند) امکاناتی مثل فرستادن عکس و فیلم در نرم افزارها و سایت ها قرار میدن که حجم بیشتری مصرف بشه...

حوزه سود اقتصادی و حوزه منافع امنیتی تو حوزه هستن که در عین حال که باهم تفاوت هایی دارن اما اشتراکاتی هم دارن...

یعنی تجمیع اطلاعات یک شخص تا یک جامعه هرچند اون اطلاعات در نگاه اول مهم نباشه و چت های شخصی باشه ولی هویت های افراد رو مشخص میکنه و براساس مسئله دیتاماینینگ که بالا کمی توضیح داده شد سرویس های جاسوسی - تروریستی دشمن طرح و برنامه میریزن...یعنی دست به روانشناسی اجتماعی و فردی میزنن...چون شخص در یک جا بصورت ثابت حضور داره و مورد آزمایشی خوبی برای شناختن روحیات،عواطف، احساسات، اعتقادات، باورها، علایق و...هستش لذا اونها مثل یک موش آزمایشی با کاربران خودشون برخورد میکنن که برحسب این روانشناسی صروت گرفته اونها در مرحله بعد دست به مهندسی اجتماعی میزنن...یعنی میدونن که الان مثلاً از تجمیع این اطلاعات ظاهراً بی ارزش برای ما فلان خانواده یا فلان گروه یا فلان شهر یا فلان استان و ...آماده پذیرش چه طرحی رو دارن...یه مثال میزنم...تو شبکه های اجتماعی صحبت میشه که آقا مثلاً گرونی زیاد شده یا بین دو نفر این صحبت میشه که مثلاً خانم الف به خانم ب میگه رفتم مانتو بخرم مانتویی که دوماه قبل 100 تومن بود الان شده 250 تومن معلوم نیست این گرونی برای چیه...و بعدشم ادامه میده و...با اینکه بعضی فکر میکنن دشمن براش این اطلاعات مهم نیست ولی  در گذشته اشاره شد  که هرکسی اطلاعات بالایی داشته و بعدش بخواید پالایشش کنه به قدرت خیلی زیادی دست پیدا میکنه...لذا درسته برای ما این حرفها بی اهمیت هستش ولی برای دشمن و طراحان برنامه های آینده برای فضای داخلی و خارجی اون کشور این موضوعات مهمه... چرا که در عصر اطلاعات زندگی می کنیم 

  • منصوره صامتی

نظرات  (۵)

به یک منشی جهت چک کردن 
لاین
فیسبوک
گوگل پلاس 
تلگرام
واتس آپ
و جواب دادن به کامنتها و لایک کردن پست هایی که من دوست دارم .
با حقوق و مزایا عالی 
نیازمندیم .
والا به قرآن از زندگی افتادیم  !!!
سلام خانم صامتی عزیز 
انشاءالله سلامتید  چطورین با مشغله های کاری؟ چقدر خوب که مینویسید و آگاهی میبخشید و دانسته های ایمانی فرهنگی و اجتماعی رو با همراهان سایت  به اشتراک یا گفتگو میزارین . 
ایکاش کاربران عزیز هم میدونستند که خانم صامتیِ باایمان وبسیار با شخصیت که علاقمند به گفتگو درباره موضوعات مختلفه چقدر هم مهربان و دوست داشتنیه ، کسانی متوجه میشن که رفتار مهربانانه شما رو دیدند ، بدونید براتون دعا میکنم واز خدا موفقیت وسلامتی شما و عزیزانتونو همیشه خواستم خواهر نازنینم افتخار منم هستین . در پناه خدا عزت و سربلندی هرچه بیشترتونو میخوام .

با سلام

ولی من یک چیزی بگم که از نظر خودم جمله نادرستیه ولی بنا به دلایلی می گم :

به اون شرکت ها که از اون اطلاعات استفاده می کنند میگم : دمشون گرم

بازهم میگم این جمله نادرستیه ولی اونها چه هنری دارند که می توانند از تکنولوژی استفاده کنند ولی ایرانی های ما در این کشور با این همه هوش سرشار و نبوغ خدادادی از اون استفاده نمی کنند؟ کجای کار کشور و مردم می لنگه ؟ بهتر این مسائل آسیب شناسی بشه و مسئولان بیشتر به فکر باشند. به جوانهای بیشتر اهمیت بدهند و گروه های فکری را فعال تر کنند.

http://www.8pic.ir/images/41i7s8t6zav93kdq746k.jpg
سلام  و بازم تبریک عید
کسی به این مواردی که اشاره کردید توجه نمیکنه اکثراً به امکانات یه برنامه که چقدر میتونه بهش خدمت رسانی مثل ارسال  متن ، عکس ، فیلم  ، تماس صوتی وتصویری  داشته باشه توجه داره ، پس پهنای باند بیشتر برای کاربران یعنی سود بالاتر و اطلاعات شخصی بیشتر که نتیجه ش برنامه ریزی قویتر هست .
فکر نمیکنم دیگه هیچ توجیهی برای استفاده از برنامه های صهیونیستی و بیگانه بمونه
بنوبه خودم ازتون بسیار ممنونم بابت اطلاع رسانی ، همیشه گفتم شما دید وسیعتری توی نگرش  به مساعل دارین یادمه این مباحث (اهمیت حفظ حریم و اطلاعات شخصی ) از معرفی نرم افزار ایرانی سلام شروع شد ، ممنون  و الهی که همیشه سلامت و موفق باشین .
پاسخ:
سلام 
عید ولادت منجی بشریت مدیر مهربان عالم امکان حضرت مهدی علیه السلام بر شما و بر همه مبارک .
نیاز یه تشکر نیست همه ما وظیفه ی روشنگری داریم ما در شرایط جنگ سایبری هستیم  نباید از دشمن غافل بود ، 36 سال پیش در مقابل چشم جهانیان قدرت الله اکبر پوزه ی دشمنان را به خاک مالید و 36 سال است شیطان بر خود می پیچد و از هر آنچه توانایی و ثروت دارد هزینه می کند که بگوید نستجیر بالله شیطان برتر از خدایی است که او را از درگاهش راند . بر نسل جوان است که آگاه باشد و دین خدا را یاری رساند . 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">