منصوره صامتی

کارشناس فرهنگی

منصوره صامتی

کارشناس فرهنگی

منصوره صامتی

رویای 1400 ساله ی مسلمانان جهان در حکومت اسلامی ایران به تحقق پیوسته و امروز این ظرفیت عظیم فرصتی تکرار نشدنی است. معتقدم که انسان به ضرورت ماهیت الهی و اندیشه ی خویش یک رسانه است وامروز در عصر رسانه ضروریست تا دغدغه های فرهنگی ،اجتماعی و سیاسی مان را باهم شریک شویم، باشد که در مسیر زمان به جامعه ی مهدوی نزدیک شویم."زندگی بهتر حق مسلم ماست!"

و همچنان که رهسپار آینده ایم بیندیشیم که :

ما ازین قرن نخواهیم گذشت
ما ازین قرن نخواهیم گریخت
با قطاری که دگران ساخته اند
هیچ پروازی نیست برساند ما را به قطار دوران
و به قرن دگران
مگر انگیزه و عشق ،
مگر اندیشه و علم ،
مگر آیینه و صلح
و تقلا و تلاش
بخت از آن کسی خواهد بود که مناجات کند با کارش
و در اندیشه ی یک مساله خوابش ببرد
و کتابش را بگذارد زیر سرش و ببیند در خواب حل یک مساله را
باز با شادی در گیری یک مساله بیدار شود ...

تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
آخرین نظرات

ّالله ربی وربکم وهو رب العرش العظیم


الهی

دردهایی هست که نمی توان گفت

و گفتنی هایی هست که هیچ قلبی محرم آن نیست


الهی

اشک هایی هست که با هیچ دوستی نمی توان ریخت

و زخم هایی هست که هیچ مرحمی آنرا التیام نمی بخشد

و تنهایی هایی هست که هیچ جمعی آنرا پر نمی کند


الهی

پرسش هایی هست که جز تو کسی قادر به پاسخ دادنش نیست

دردهایی هست که جز تو کسی آنرا نمی گشاید

قصد هایی هست که جز به توفیق تو میسر نمی شود


الهی 

تلاش هایی هست که جز به مدد تو ثمر نمی بخشد

تغییراتی هست که جز به تقدیر تو ممکن نیست

و دعاهایی هست که جز به آمین تو اجابت نمی شود


الهی

قدم های گمشده ای دارم که تنها هدایتگرش تویی

و به آزمون هایی دچارم که اگر دستم نگیری و مرا به آنها محک بزنی، شرمنده خواهم شد.


الهی

با این همه باکی نیست

زیرا من همچو تویی دارم

تویی که همانندی نداری

رحمتت را هیچ مرزی نیست

ای تو خالق دعا و مالک " آمین"...


صحیفه سجادیه

نظرات  (۳)

لیله الرغایب ( نامی عربی به معنی:شب آرزوها ) به نخستین شب جمعه ماه رجب گفته می شود .
کلمه ( رغایب ) جمع رغیبه به معنی چیزی که مورد رغبت و میل است ونیز به معنی عطا وبخشش فراوان می باشد ، بنابراین لیله الرغایب شبی است که میل وتوجه به عبادت وبندگی بسیار است وبندگان خدا گرایش زیادی به رفتن به در خانه خدا و ارتباط وانس با او دارند همچنین در آن شب عطا وبخشش خدا بسیار است وبندگان خداوند با روآوردن به بارگاه خدا وخشوع دربرابر بزرگی خدا شایسته دریافت انعام وعطا و بخشش بی کرانه خدا می شوند .
خدمت بانو صامتی عزیز سلام عرض میکنم و عذر تقصیر.
وهمچنین شهادت دهمین اختر تابناک رو هم بهتون تسلیت عرض میکنم.
امیدوارم که حالتون خوب باشه و روز بر وفق مراد.
چند وقتی بود که نه از شما خبری بود و نه مطالب زیباتون
. من هم که بهانه ام برای حضور درنت مطالب شما بود با دیدن عدم حضورتون کمتر به وبلاگ و... سر میزدم. وبیشتر در شبکه هایاجتماعی بودم.
حالا که حضور شما ومطالبتون بیشتر شده سعی میکنم که بشتر بیام. البته در حد سعی چون مشکلات زیادتر شده و سرم گرمتره.
بانو از خودتون چه خبر؟ باز درiribمشغولین یانه؟ اگر برنامه دارین در تلویزیون یا رادیو بفرمایین تا ببینیم؟
چند تا سوال درباره موارد دیگه هم دارم که شخصا بعدا عرض میکنم
پاسخ:
سلام  
جناب مهدیان ، جای بسی خوشحالی است که سلامت هستید  و پس از ایامی چند  از شما باخبر شدیم . امیدوارم در شبکه های اجتماعی هم هدفمند حضور داشته باشید چرا که پیج گردی های بی هدف تنها سبب اتلاف وقت بهترین روزهای جوانیتان خواهد شد و در مقابل زمانی که به بهانه ی حضور در شبکه های اجتماعی از بین می رود چیزی جز حجم فراوان اطلاعات زردو کم اهمیت نیست . شما جوان نو اندیش و خلاقی هستید چه خوب که به مطالعه عمیق در حوزه ی علاقه مندیتان بپردازید تا با صراحت کلامی که از شما سراغ دارم در ترویج آنچه شایسته است موفق تر باشید . 
حضور شما در پارادوکس سبب خوشحالی است . 
یه حدیث قدسی در سفارش خدا به انسان ، خدا میفرماید:
تو را برای خودم درست کرده ام و پرداخته ام
به من روی آور و با من انس بگیر
از دیگران بگریز و در من بیاویز
تو مال منی نه از آن دیگران
اگر یک قدم بسوی من بیایی ده قدم بسوی تو  بر خواهم داشت .
توصیه میکنم به دوستانم کتاب مجموعه احادیث قدسی رو مطالعه کنند ، نسخه تبلت یا موبایلشم موجوده بنام رحمان ، یا نامهای دیگر .

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">