منصوره صامتی

کارشناس فرهنگی

منصوره صامتی

کارشناس فرهنگی

منصوره صامتی

رویای 1400 ساله ی مسلمانان جهان در حکومت اسلامی ایران به تحقق پیوسته و امروز این ظرفیت عظیم فرصتی تکرار نشدنی است. معتقدم که انسان به ضرورت ماهیت الهی و اندیشه ی خویش یک رسانه است وامروز در عصر رسانه ضروریست تا دغدغه های فرهنگی ،اجتماعی و سیاسی مان را باهم شریک شویم، باشد که در مسیر زمان به جامعه ی مهدوی نزدیک شویم."زندگی بهتر حق مسلم ماست!"

و همچنان که رهسپار آینده ایم بیندیشیم که :

ما ازین قرن نخواهیم گذشت
ما ازین قرن نخواهیم گریخت
با قطاری که دگران ساخته اند
هیچ پروازی نیست برساند ما را به قطار دوران
و به قرن دگران
مگر انگیزه و عشق ،
مگر اندیشه و علم ،
مگر آیینه و صلح
و تقلا و تلاش
بخت از آن کسی خواهد بود که مناجات کند با کارش
و در اندیشه ی یک مساله خوابش ببرد
و کتابش را بگذارد زیر سرش و ببیند در خواب حل یک مساله را
باز با شادی در گیری یک مساله بیدار شود ...

تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
آخرین نظرات

شب آسمانی

منصوره صامتی |

دوستان بزرگوار 

برنامه شب آسمانی که هم اکنون از شبکه ی قرآن سیما پخش می شود را ببینید .

با عنوان اخلاق اداری 

زیر میزی و شیرینی  گرفتن در برخی ادارات موضوع گفتگوی دکتر مهرداد خسروی با مهمان برنامه است.

تلنگر می زند که برخی ازمردان چه راحت و با توجیهات خاص لقمه ی حرام بر سر سفره ی عایله ی خویش می گذارند ! 

چگونه برخی سال ها تلاش می کنند تا جایگاه شغلی خاصی را اشغال و سرقفلی آنرا از آن خویش سازند آنگاه بر خلاف قانون مراجعین را برای پیشبرد کار به پرداخت زیرمیزی اجبار می کنند البته کاملا توجیه شده و آن هم در کمال احترام با ادبیات خاص! 

ودر این میان وظیفه ی همسران  نسبت به یکدیگر وظیفه ی سنگینی است .

باشد که عاقبت بخیر شویم .


نظرات  (۱۰)

سلام 

از این که گلهای وداع را مجددا در بوستان فرهنگ دینی قلمه  نمودید ممنو نم و به شما خدا قوت می گویم . عرصه کار فرهنگی نیاز به صبوری دارد ، موفق باشید 
سرکار خانم ع گرامی:
منم قبول دارم ، گاهی ندانسته برای فرار از مشکلات ، مشکل بزرگتری برای خودت درست میکنی همون مثالی که نوشتید مثال خوبیه 
اگه پست خانمی که شما باشید رو دوباره بخونیم تذکر و تشخیص خانم صامتی کاملاً بجاست البته بیشتره تأکید ایشون حمایت مدیران وقت بوده ولی شخصیت و رفتار مجری هم جای بحث داشته . مطلب جالبی ازشون در پاسخ به یکی از کامنتها یاد گرفتم اینکه:به یقین میان آنچه از درون منشأ دارد و آنچه در برون ظاهر ، تناسبی است منطقی ، اگر فردی نسبت به رفتاری تاکید دارد درون او نیز موید آن رفتار است .
بازم عذر میخوام ازتون خانم صامتی آخه من احساس کردمکامنتهای جدید گذاشته شده بنابر این حدس زدم که شما به وبلاگتون سرزدید اما کامنت بنده را نگذاشتیددر ضمن آقای امیر علی عزیز بر فرضم که حرف شما درست باشه آدم نباید برای فرار از مشکلات هرکاری بکندچون اینجوری مثلا همین چادر برداشتن ایشون ممکن هست باعث انحراف ایشون بشه وبه جای حل مشکلشون مشکلی به مشکلای دیگشون اضافه بشه همین مثال  را در مورد  افراد معتاد هم میشه زد که یکی از دلایلشون برای گرایش به مواد مخدر فرار از مشکلات هست که نه تنها مشکلشون را حل نمیکنه بلکه مشکلی به مشکاشون اضافه میکنه در حالی که شاید راه های بهتری برای حل مشکلاتشون باشه.
این خانم ع چقدر عجول هستن. 

خانم ع بزرگوار سلام

ببخشید شما هم مثل من گاهی عجول میشیدا

منم اوایل حضورم از دیر تایید شدن کامنت هام دلخور میشدم

بعد دیدم نه خانم صامتی بدلیل مشغله کاری گاهی کامنتها رو دیر تایید میکنن یا نمیرسند همیشه بطور  کامل پاسخ بدن هرجند پاسخ مفصل هم  ازشون داشتم بخودم گفتم اگه خانم صامتی رو قبول دارم پس تصمیمشون هم در باره کامنتها برام محترمه. همین چند روز پیش در پاسخ یکی از کامنتها نوشتند:گاهی فرصت خیلی کمی دارند . انشاء الله سلامت باشند .

در مورد خبری هم که نوشتید  درسته منم خوندم قرار توی فیلم آقای شهبازی بازی کنه ونوشته لطفا نقدم نکنید .

بنظرم اینکار ( بازیگری به هر قیمتی) یه جور فرار از مشکلاته

در ضمن شما خودتو.ن در همین وبلاگتون از تنها کارگر دان چادری سینمای ایران به دلیل برداشتن چادرشون انتقاد کگردید پس حالا چرا پیام من را در مورد خانم نامداری ثبت نکردید ؟
سلام خانم صامتی شما چرا کامنت بنده در مورد خانم نامداری نگذاشتید این که زندگی  وعکس خصوصیشون نبود که گذاشتید خبر ممربوط به فیلمی بود که در حال بازی در اون هستند وزودی بهنمایش در میاد و همه میبینند .
خانم صامتی یک خبر به سلامتی مثل اینکه خانم نامداری هم روند پیپیشرفت را دارن طی میکنند وبرای بازی در اولین کار سینماییشون چادر را کنار گذاشته وبخشی از موهاشون را نیز نمایان کردن واقعا جای بسی تبریک دارد این روند پیشرفت ایشون (البته من این حرفام را به مسخره گفتم منظورم تبریک گفتن هست وگرنه در مورد برداشتن چادرشون دروغی نگفتم واین خبر صحت دارد )
  • رسول صادقی
  • شما چرا هر وقت موقع حرامخواری میشه اسم «مردان» را میارید و در بقیه اوقات همه فکر و ذهنتان در گیر زنان و مشکلات آنهاست. 
    الآن که اکثر کارمندان اداره ها را زنان و دختران تشکیل می دهند. طبیعتا بین آنها هم این مسائل وجود دارد. من زنی را می شناسم که با رانت و رشوه، امتیازات و طرح های بزرگی از شهرداری تهران گرفت. 
    اینها را شما نمی بینید؟
    باتسلیت شهادت امام هادی علیه السلام چند حدیث از امام:
    1-تواضع و فروتنی  چنان است که با مردم چنان کنی  که دوست داری با تو آن کنند .
    2-دنیا همانند بازاری است که عدهّ ای برای آخرت سود می برند و عدهّ ای دیگر   ضرر وخسارت متحمل می شوند .
    3-مردم در دنیا به وسیله ثروت و تجملات شهرت می یابند ولی در آخرت به وسیله اعمال محاسبه و پاداش داده خواهند شد .
    4-هرکس مطیع و پیرو خدا باشد از قهر و کارشکنی دیگران باکی  نخواهد داشت .
    5-کسی که به تو امید بسته نا امیدش مگردان وگرنه مورد غضب خداوند  قرار خواهی گرفت .
    6-شخص طَماع و حریص نسبت به اموال وتجملات دنیا هیچگاه  آسایش و استراحت نخواهد داشت .
    7-همانا خداوند دنیا راجایگاه بلاها قرار داد وآخرت را جایگاه نتیجه گیری زحمات ، پس بلاهاو زحمات وسختی های دنیا را وسیله رسیدن به مقامات آخرت قرار داده و اجر و پاداش زحمات دنیا را در آخرت عطا می فرماید .
    یادآوریی بود اول برای خودم وسایر همراهان پارادوکس .

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">