منصوره صامتی

کارشناس فرهنگی

منصوره صامتی

کارشناس فرهنگی

منصوره صامتی

رویای 1400 ساله ی مسلمانان جهان در حکومت اسلامی ایران به تحقق پیوسته و امروز این ظرفیت عظیم فرصتی تکرار نشدنی است. معتقدم که انسان به ضرورت ماهیت الهی و اندیشه ی خویش یک رسانه است وامروز در عصر رسانه ضروریست تا دغدغه های فرهنگی ،اجتماعی و سیاسی مان را باهم شریک شویم، باشد که در مسیر زمان به جامعه ی مهدوی نزدیک شویم."زندگی بهتر حق مسلم ماست!"

و همچنان که رهسپار آینده ایم بیندیشیم که :

ما ازین قرن نخواهیم گذشت
ما ازین قرن نخواهیم گریخت
با قطاری که دگران ساخته اند
هیچ پروازی نیست برساند ما را به قطار دوران
و به قرن دگران
مگر انگیزه و عشق ،
مگر اندیشه و علم ،
مگر آیینه و صلح
و تقلا و تلاش
بخت از آن کسی خواهد بود که مناجات کند با کارش
و در اندیشه ی یک مساله خوابش ببرد
و کتابش را بگذارد زیر سرش و ببیند در خواب حل یک مساله را
باز با شادی در گیری یک مساله بیدار شود ...

تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
آخرین نظرات

دعا می کنیم این محبت دوطرفه با چاشنی سادگی، درک متقابل و گذشت طبق آیه ی شریفه ی نِسَائِکُمْ هُنَّ لِبَاسٌ لَکُمْ وَأَنْتُمْ لِبَاسٌ لَهُنَّ؛ زنانتان براى شما لباسى هستند و شما براى آنان لباسى هستید -که نواقص هم را پوشش می دهند- در فضای حقیقی جامعه هم بیش از پیش رواج پیدا کند و آمار وحشتناک هر ٢٢۵ ثانیه یک طلاق در ایران به شدت کاهش یافته و شاهد زندگی پایدار خانواده ها باشیم. 


از سادگی و بکر بودن این تصویر و مفاهیم عمیق و چند لایه ی آن بسیار لذت بردم . 

این عکس حاصل تیزبینی و انتخاب دقیق مسعود زارعیان است .

نظرات  (۹)

امثال یه همچین آدمایی دارن به ما حکومت میکنن!
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
**** ***** **** *** ** **** ** **** **** *** *******
*** **** ******


http://isna.ir/fa/news/94020100121/%D8%AF%D8%B1%D8%AE%D9%88%D8%A7%D8%B3%D8%AA-%D8%B7%D9%84%D8%A7%D9%82-%D8%A7%D8%B2-100-%D8%B7%D9%84%D8%A8%D9%87-%D8%A8%D8%AE%D8%A7%D8%B7%D8%B1-%D8%AA%D9%84%D9%88%DB%8C%D8%B2%DB%8C%D9%88%D9%86
پاسخ:
موضوع قابل تاملی است . ذات انسان کمال گراست در هر مسیری بیفتد طالب نهایت امر است وقتی بخواهی به معنای حقیقی دیندار باشی و به حضرت حق تقرب بجویی باید همه ی پرده هارا از میان برداری.بسیاری از مومنین که حتی مرتکب مکروهات نمی شوند و مراقبه دارند تلویزیون نمی بینند ،رادیو گوش نمی کنند .برخی دیگر تنها شبکه ی قرآن سیما و رادیو قرآن و معارف را می بینندو می شنوند.بسیاری از علما مومنان را حتی از دیدن تلویزیون ایران منع کرده اند و این امر غریبی نیست .موضوع اصلی آن است که زن و شوهر از موضوعات یکسانی لذت نمی برند و به دنبال ایجاد خاطرات لذت انگیز مشترک نیستند وقتی اشتراک نظر زوج ها کاهش می یابد و یکی امری را بر دیگری حکم می کند بدون در نظر گرفتن جایگزین دیگری خوب نتیجه اش می شود جدایی فیزیکی و روحی،تفاوت نمی کند که باشی و چه منصبی داشته باشی.
سلام خانم صامتی قد شما چقدر بلند است
پاسخ:
سلام 
در خانواده از دیگر خواهر و برادران کوتاهترم . ویژگیهای فیزیکی آدمی نعمتهایی هستند که از سوی خداوند مهربان به او عطا شده اند و نمی توان بوسیله ی آن افراد را ارزیابی کرد. تنها و تنهابا آنچه در طول زندگی از نیکی ها کسب کرده ایم ارزیابی خواهیم شد .اگر قوه ی عاقله و حواس آدمیرا از او بگیریم با حیوان تفاوتی ندارد . رنگ پوست ، نوع چهره و قد ویژگیهایی هستند که حیوانات نیز ازآن برخوردارند . 
زرافه نیز قدش بلند است . 
گاو نیزچشمش درشت است ...
عشق را باید ازاینها یاد گرفت انشاءالله امام را عشق حقیقی را به ما یاد دهد عشق به اهل بیت 
سلام بابا هوا سرد جاه هم نیست می خواهی خرج رودست بگذاری مگر خبر نداری وزیر چقدر گران شده است عکس بدون رضایت کم کم داری سیاسی بازی می شود از فتا می آیند به جرم عکس آخوند زنش. عکس سیاسی گرفتن می دانی چه جرمی داره 
در ضمن سال نو مبارک. ان شالله این توافقه زمینه ای نشه برای اینکه بحث های حقوق بشری و موشک و اینها در مراحل بعدی بهانه تحریم بشه و ما آش رو با جاش از دست داده باشیم.
انصافا یک آدم فنی که اهل مطالعه باشه میفهمه که این تفاهم چقدر ما رو از سوخت هسته ای دور کرد.
فناوری هم حتی میشه گفت تا حد زیادی.
ما IR8 رو با IR1 جایگزین می کنیم که نسل قدیمی و ضعیفیه.
به نظرم اونها میخواستن مطین بشن که اگر حمله نظامی به ایران ترتیب دادن و ایران درمانده شد فرصت لازم برای ساخت سلاح اتمی رو نداشته باشه و فکر کنم موفق شدن.
پس فردا میان میگن چرا همجنسگراها رو محاکمه می کنید؟ چرا موشک می سازید؟ چرا ارٍث زن با مرد برابر نیست!
چرا در گنجه بازه! اونوقت تحریم میکنن.
بعد باید بریم بگیم غلط کردیم یا بجنگیم!
فاجعه میشه اگر غربی ها بزنن زیرش! در کشورهای اسلامی هم که وجهه نداریم! یعنی در حد تیم ملی بدبخت میشیم.
امیدوارم اینطور نشه!!!!
با سلام
صحنه خیلی زیباییست. انصافا اخوندای مقید زن داری خیلی خوب بلدن. دمش گرم. اگر اینطور خلاقیت ها برگرفته از علاقه و مهر زن و شوهری باشه زوجین اون رو خوب درک میکنن و به دلشون می نشینه.
مخصوصا زنها عاشق چنین کارهای نمادینی هستند.
چیزی که بهشون تاکید کنه که دوستشون داری و در ضمن از ابهت یک مرد کم نکنه و سبکسری یا ذلت تلقی نشه چون نتیجه عکس میده.


واقعاً آمار وحشتناکی ست وقوع طلاق در کمتر از هر چهار دقیقه ، اینه که در جامعه اسلامی با آمار بالای زنان مطلقه روبرو هستیم ، چرا؟
آیا اشکال در نوع انتخاب همسر یا همسرداری بوده ، نمیتوان فقط مشکل اقتصادی راعامل جدایی دو همسردانست بلکه انتخاب هیجانی ، هم سطح نبودن (ایمانی ، مالی و اجتماعی ) وآموزش ندیدن همسران قبل از تشکیل خانواده را دلیل عمده دانست .
ایمان برای همسران حتماً تعهد بدنبال خواهد داشت ، وقتی همسر رو هدیه ای از طرف خدا برای رسیدن به آرامش درونی و همراهی برای طاعت خدا بدونی اونوقت متعهدانه به همسر ، بهترینها وعاشقانه ترین احساست رو برای همسر نگه میداری، نه اینکه ....
فکر کنم در انتخاب بدترین حالت اینه که فکر کنی مشکلی رو که قبل از ازدواج قبول نداری  بعد از ازدواج میتونی در همسر تغییر بدی برای همین در ابتدا هم کفو بودن بسیار مهمه ، بقول معروف ازدواج یعنی * توانایی تحمل تفاوتها *  ، شاید خیلی رویایی بنظر برسه ،  وقتی  انتخاب مناسبی داشته باشی و عاشقانه درکنار همسر زندگی کنی از تفاوتها استقبال میکنی چون با تفاهم همراه خواهد بود و این تفاوتها باعث رشد همسران خواهد شد .
بیاد دارم مدیر محترم سایت در این رسانه برای انتخاب صحیح در ازدواج ضمن راهنمایی  کاربران معیارهای مهم رو هم نوشتند و نظرات و تجربیات کاربران رو به گفتگو گذاشتند ، نسبت انتخاب اولیه عقل به احساس رو که 70 به 30درصد  باشه رو بیاد دارم البته جای دیگه درپاسخ به یکی از کاربران نوشتید .
آخوند خودش چیه که عشقش چی باشه!!!
پاسخ:
جناب # چرا با فیلتر شکن کامنت گذاشتید ؟ اگر تصور می کنید نظرتون حقیقته  پس از چی می ترسید ؟ ! 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">