منصوره صامتی

کارشناس فرهنگی

منصوره صامتی

کارشناس فرهنگی

منصوره صامتی

رویای 1400 ساله ی مسلمانان جهان در حکومت اسلامی ایران به تحقق پیوسته و امروز این ظرفیت عظیم فرصتی تکرار نشدنی است. معتقدم که انسان به ضرورت ماهیت الهی و اندیشه ی خویش یک رسانه است وامروز در عصر رسانه ضروریست تا دغدغه های فرهنگی ،اجتماعی و سیاسی مان را باهم شریک شویم، باشد که در مسیر زمان به جامعه ی مهدوی نزدیک شویم."زندگی بهتر حق مسلم ماست!"

و همچنان که رهسپار آینده ایم بیندیشیم که :

ما ازین قرن نخواهیم گذشت
ما ازین قرن نخواهیم گریخت
با قطاری که دگران ساخته اند
هیچ پروازی نیست برساند ما را به قطار دوران
و به قرن دگران
مگر انگیزه و عشق ،
مگر اندیشه و علم ،
مگر آیینه و صلح
و تقلا و تلاش
بخت از آن کسی خواهد بود که مناجات کند با کارش
و در اندیشه ی یک مساله خوابش ببرد
و کتابش را بگذارد زیر سرش و ببیند در خواب حل یک مساله را
باز با شادی در گیری یک مساله بیدار شود ...

تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
آخرین نظرات

عیدی که بوی خون می دهد

منصوره صامتی |

پروردگارا!

در ماه ترین ماه بندگی ،  در ناب ترین ثانیه های راز و نیاز با تو، میهمان خوان نعمتت بودیم و در تپش نبض تند زمان، چه زود، بدرقه کردیم روزهای روزه داریمان را

پروردگارا ! 

اگر چه عید است و گاه خوشحالی ،دلم آشوب است و غم دارد اگرچه عید است و گاه تبریک   مشامم بوی خون می دهد و در یادم سرزمینی مجسم است که ناله های خواهر و برادرانم را در خود جای داده است .

از درد تنهایی خواهر و برادرانم قلبم فشرده است و حس مرگ دارد،  و حس مسولیتی که ماهیت خوشحالیم را به سخره گرفته  و شادیم را طعنه می زند .عید است ولی چگونه می شود در فراغت از فجایع هولناک آخر الزمانی به استقبال عید رفت و موعود را آرزو نکرد . 

مولای من ! 

نفس نفس تو را آرزو دارم 

خدایا ! 

 با حالی سرشار از معنویت و دل های لبریز از مهر تو، دست های در هم گره شده ای که بوی وحدت می دهند و شعارشان همدلی است، با قدم های استواری که مقصدشان یک پارچگی است، به استقبال روز موعود می شتابیم؛ در شکوه و عظمت نماز عید، غرق شده و با رمضان وداع می کنیم. فرشتگان آسمان، رشک می برند به این همه یکرنگی و اتحاد ما.الهی! نگذار که روزهای بعد از این، عطر پاک رمضان را در یادها گم کند.

  • منصوره صامتی

عید فطر

غزه

نظرات  (۲۸)

سلام
انشالله در این هفته کرامت بهره ای از جود و سخاوت آقا امام رضا و خواهر بزرگوارشان به ما رسید
انشالله راهی حرم کریمه اهل بیت هستیم
حلال کنید
در ضمن بروزیم
پاسخ:
سلام 
خوش به سعادت شما برای هدایت بنده دعا کنید . 

با سلام

نه به آن حالت که اینقدر مطلب یکدفعه میگذاشتید که نمیشد مرورش کرد نه به این وضع که هفته ای یک بار هم مطلب نمیگذارید. انشاءالله اگه مشکلی هست برطرف بشه.

زدن کار درستیه؟
پاسخ:
چهکسی چه کسی را زده ؟!
سلام
اجازه میفرمایید عبور تعداد بازدیدکنندگان محترم سایت رو از مرز چهارصدهزار نفر تبریک عرض کنم .
هزارماشااله توی این مدت کمتراز دوسال  ، این نشان از ارزشمندی سایت ومفیدبودن مطالب  ، گفتگوها ومهمتراز همه دانایی وهوشمندی مدیر محترم سایت داره میدونم که این آمار میتونست بیش از این باشه ولی بدلیل مشغله کاری مخصوصاّ توی این چندماه اخیر خیلی فرصت نشد مطالب جدیدی بنویسید ، بنوبه خودم بازم تبریک میگم وبراتون آرزوی موفقیت وسلامتی دارم .
سلام 
با اجازه خانم صامتی درجواب سوالات کاربر {ع ف } درحد اطلاع خودم براشون پاسخی مینویسم:
بزرگوار پاسخ به سؤال شما در مورد ریا کار ومتظاهر بودن همه کارکنان صداوسیما قبلاّ درپست خانمی که شما باشی به یکی از کاربران که همین سؤال رو پرسیده داده شده  درمورد نیروهای حزب الهی هم باید گفت با جریان حاکم بر صداوسیما یا باید همسو میشدند ویا به حاشیه میرفتند.
اما تبلیغ برای چادر ، حتماّ بهتر از من میدانید که پوشش چادر بشرط استفاده صحیح میتواند پوشش کاملی برای یک بانو باشد همونطور که در دستور دین بانوان برای حفظ کرامت و گوهر درونی خود به پوشش کامل(نه فقط چادر)توصیه شدند ، تبلیغ چادر به این دلیله که متأسفانه از چادر استفاده ابزاری شده وعده ای فقط برای پیشبرد اهدافشون اونو بکار میبرند حرف خانم صامتی هم همینه که تکلیف خودتونو نه فقط با چادر بلکه با دین مشخص کنید، ایکاش کسانی که استفاده میکنند واقعاّ باورش داشته باشند و کار تحسین برانگیز  وافتخارآمیز خانم صامتی بزرگوار این بود که اولاّ متنی رو به انگلیسی درمورد حجاب و زن مسلمان تهیه کردند بهمراه عکسی از خودشون با پوشش عادی و کامل خودشون تا مخاطب خارج از کشور هم تصویر درستی از حجاب و زن مسلمان داشته باشد و دیگه اینکه مجموعی از عکسهای خودشون با چادر در حالات مختلف قراردادند واز چادر بعنوان همراه همیشگی ومهربان یاد کردند ، اینا تبلیغ مهم دین یعنی پوشش و ارزشمندیه بانوانه ، الهی که همیشه درپناه خدا موفق باشند .
من شما رو به چالش سطل آب یخ دعوت میکنم!
خانم صامتی بزرگوارمن مدتی با وبلاگ شما اشنا شدم سعی کردم تمام مطالبتون رو بخونم راستشو بخواید با خوندنش خیلی بدبین به صداوسیما شدم واقعا سوالی برام پیش اومده خانم صامتی  همه کارکنان صداوسیماهمه متظاهروریاکارن پس نیروهای حزب اللهی کجان وسوال دیگه چرا اینقدر تبلیغ حجاب چادر رومیکنید
الان خیلی با خودت حال میکنی که مثلآ پیش بینیت درست از آب دراومد!؟
تو ناراحتی از این طلاق!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
منظورت ازت دختری که چادر سرش میکنه و پسری که از فلان مدرسه اس بیرون اومده چیه!؟
تیکه می اندازی!؟
چیه؟
چادرش مشکل داره!؟ مارکش با مارک مورد نظر شما هماهنگ نیست!؟
اون مدرسه از نظر تو مشکل داره!؟ کادرش صلاحیت ندارن!؟


امان از این...!
پاسخ:
اگر در خانه کس است  یک حرف بس است 
مراقب افکارتان باشید ...
الان شما مرضیه خانم مثل اینکه خیلی خوشحالی از این قضیه؟ آره؟
سلام . دوستان پارادوکس تواین روزها که خانم صامتی  فرمودند بسیار مشغله دارند از همه مخاطبان عزیز میخوام برای سلامتی شون دعا کنیم ، به امید خدا مشغله کاریشون کمتر شد بااجازشون باز هم توی سایت ارزشمند پارادوکس گفتگو میکنیم واز دانش دینی وفرهنگی شون درموضوعات مختلف جامعه بهرمند میشیم، ایشون با پستهایی که مینویسند ضمن اینکه مطالب ارزشمندی به مخاطبانشون می آموزند موضوعات مفیدی هم برای گفتگو مطرح میکنند به امید موفقیت هرچه بیشتر وسلامتی خانم صامتی بزرگوار .
سلام خانم صامتی درسته که شما مشغله دارید ولی به فکر ما هم باشید که دلتنگ شماییم قرار بود در پارادوکس با هم صحبت کنیم از دغدغه هامون بگیم ولی وقتی میزبان نیست مهمان چی بگه ؟! 
در اینترنت خبری دیدم که تعجب کردم ولی احترامم به شما بیشتر شد و بیشتر شیفته ی نکته سنجی های شما شدم باور کنیدتعارف نمی کنم خدا حفظتون کنه انشالله تقریبا همه ی پستهای پارادوکس خوندم وقتی خبر ازدواج آزاده نامداری و فرزاد حسنی پخش شد شما ازدواجشون رو به ازدواج فانتزی تشبیه کردید بعضی هم اصرار داشتند که معنی دقیق رو بدونند  وقتی خبر جدایی این دو نفر رو دیدم بارها به شما احسنت گفتم . ای کاش ما بفهمیم قبل از آنکه روزگار با امتحانات سخت به ما بفهمونه، خدا ازتون راضی باشه از نکته سنجی های شما استفاده می کنیم ما رو محروم نکنید خیلی التماس دعا 
پاسخ:

سلام مرضیه بانوی عزیز

انشالله بتوانم بیشتر همراهی کنم. چند ماهی هست که از این موضوع مطلعم ولی آنقدر ناراحت شدم که آرزو کردم این خبر شایعه باشد . طلاق به هر شکلی تلخ است. مرضیه ی عزیز ای کاش آنچه بنده پیش بینی کردم اشتباه از آب در می آمد و این دو بزرگوار خلاف آن را ثابت می کردند . از اساس خبر جدایی این دو جوان شیعه ی ایرانی که یکی چادر به سر می کند و دیگری از فارغ التحصیلان مدرسه ی فرهنگ (با آن آموزش های خاص و فضای دینی ارزشی )است مرا نگران و ناراحت کرد.

یقین دارم که شما نیز ناراحت شدید .امتحانات الهی همواره همجوار ما هستند امیدوارم ما از این امتحانات سربلند بیرون بیاییم . محتاج دعا هستم .

llllllllll
خانم صامتی عزیزم سلام کجا تشریف دارید چرا کم پیدا شدید ؟ وقتی میام پست جدید و خبری از شما نیست دلم میگیره نگران شما هستم مادرم سلام می رسونن اگر کمکی از منکبر میاد خواهش می کنم بفرمایید براتون دعا می کنم 10 روز نجف و کربلا بودیم خیلی براتون دعا کردم خیلی دوستتون دارم خواهرمن  
پاسخ:
سلام عزیز دلم 
خوش به سعادت شما چقدر خوب که در بارگاه برترین های عالم به یاد حقیر بودی ، عزیزم خوبم ولی بسیار مشغله دارم انشالله از اواسط شهریور ماه اوضاع عادی خواهد شد. به مادر بزرگوارتون سلام برسونید . 
من و تصمیم کبری ...

c3ed
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
سلام
راجب چادر وقد بلند یکی دو نکته به ذهنم رسید عرض میکنم: 
اول اینکه همانطور که میدونیم چادر علاوه بر پوشش کامل بودن(بشرط رعایت شأن چادر  سر کردن) یه وقار خاصی به بانو میده ، قبول دارم که به هر کسی چادر سر کردن نمیاد .
و اینکه فکر نمیکنم چادر سر کردن با قدبلند منافاتی داشته باشه مخصوصاّ چادرهایی که دوختهای جدید ویا مُدلدار هستند بنظرم با قد بلند قشنگتر بنظر میرسند چون چادر بهتر خودشو نشون میده یا بقول خانمها بهتر می ایسته ، ب*** ***** *** **** ** **** ***** **** *** **** **** **** ** ***** ***** ** **** **** ** ** ***** ****** *** ***** ********* ** *** ***** *** **** ** **** ***** ** **** ***** *** ***** ******* *** **** ** ** **** ****** ** **** **** ******** ******* ****** *

پاسخ:
سلام و سپاس از همراهی شما .
هر پوششی که به وقار و متانت یک زن بیفزاید زیباست . تنها خانم هایی که فرصت و امتیاز   چادر سر کردن را داشته اند می دانند چه می گویم . پوشش مناسب و رفتار متناسب با حجاب صحیح نه تنها یک سرمایه ی اجتماعی برای زنان است بلکه بنده به شخصه تجربه کرده ام که تا چه حد به حفظ حرمت و کرامت زن کمک می کند و مخاطب او حتی به عنوان یک زن احترام بیشتری برای فردی که در پی نمایش انسانیت خویش است و نه وجه مشترک خود با حیوانات  قایل خواهد بود . مگر نه این است که همه ی انسانها به دنبال محبوبیت هستند بویژه زنان ، بی تردید پوشش مناسب و رفتار متناسب با پوشش صحیح زن را در نزد شوهر و فرزندان خویش نیز محبوب خواهد کرد البته چادر سرکردن به تنهایی سبب این اعتبار و حرمت نخواهد بود بلکه رفتاری که ازبینش و بصیرت سرچشمه داشته باشد ارزشمند است که گاهی برترین اعمال ابتدا از تقلید شروع می شوند و در گذر زمان به بینش مبدل می شوند . 
ببخشید چه کسی عنوان من را برای خودش انتخاب کرده  در ضمن بازم که پیامم را نگذاشتید؟
خانم صامتی عزیز مطمئن هستید قدتون 176 هست چطوری اونوقت چادر سرمیکنید من عاشق چادرم ولی قدم 175 هست حس میکنم چادر سرمیکنم تابلو میشم چه طوری با چادر اعتمادبهنفس دارید
سلام
با پستهایی که در رسانه خودتون مینویسید علاوه بر ارتقاء فرهنگ اسلامی در جامعه به نوعی رسالت اطلاع رسانی هم انجام میدید ، اجازه بدیدروز خبرنگار به شما خواهر ارجمند وصاحب اندیشه وقلم تبریک عرض کنم .
http://20ist.com/archives/39055
http://isna.ir/fa/news/93051406278/%D8%AA%D9%81%DA%A9%DB%8C%DA%A9-%D8%AC%D9%86%D8%B3%DB%8C%D8%AA%DB%8C-%D9%85%D9%82%D8%AF%D9%85%D9%87-%D8%A8%D8%B1%DA%AF%D8%B1%D8%AF%D8%A7%D9%86%D8%AF%D9%86-%D8%B2%D9%86%D8%A7%D9%86-%D8%A8%D9%87-%D8%AE%D8%A7%D9%86%D9%87-%D9%87%D8%A7%D8%B3%D8%AA
نیستی؟

ما اصلا معنی عید رو نفهمیدیم. چطور میشه فریاد استغاثه ی مردم بیگناه  غزه رو شنید و شاد بود؟

این رژیم فاسد اسرائیل ، اصلا به قوانین بین المللی ، متعهد نیست. حتی به پناهگاه سازمان ملل هم رحم نمیکنه. این دیگه جنگ نیست ، این نسل کشی قبیحانه ست.

انشالله نابودی این رژیم نزدیکه
مرگ بر این سازمان سیاه وپلید دنیا بازیچه یهود شده و کفتارها شدن مهربان ترین موجودات ودست وپای شیران رو با زنجیر سیاه قطعنامه بسته اند خدایا خودت میشنوی صدای خسته ی طفلی که روز عید دنبال عروسکی که مادرش براش کادو پیچ کرده و بود وخونین شد
فان الشاهد هو الحاکم
https://lh3.googleusercontent.com/-Xm-9FiPe6ok/U9FPkwEOAeI/AAAAAAAABic/LigAZpFT48E/w506-h549/2014-05-04-15-02-27-1.jpg
سلام عید بندگی بر شما مبارک . سکوت سازمان ملل در مقابل این کشتار تاسف بار است خبرنگاران بهترین سفیران برای انتقال این انسان کشی ها به مردم سراسر دنیا هستند ، چشم و گوش جهان باید روشن شود . برای ظهور منجی دعا کنیم .
مهمانی خوبی بود... کاش خدا هم بگوید مهمان خوبی بود ...عید بر شما مبارک 
برای آزادی همه ی انسانها از چنگال قدرتهای استعمارگر دعا می کنیم . 
سلام خانم صامتی عزیز و دوست داشتنی . اومدم با ذوق و شوق عید و تبریک بگم که این پست حالمو عوض کرد ، خداکنه این روزهای تلخ زودتر تموم بشه. برای بچه های بی گناه و معوم غزه دلم میسوزه . ..

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">