منصوره صامتی

کارشناس فرهنگی

منصوره صامتی

کارشناس فرهنگی

منصوره صامتی

رویای 1400 ساله ی مسلمانان جهان در حکومت اسلامی ایران به تحقق پیوسته و امروز این ظرفیت عظیم فرصتی تکرار نشدنی است. معتقدم که انسان به ضرورت ماهیت الهی و اندیشه ی خویش یک رسانه است وامروز در عصر رسانه ضروریست تا دغدغه های فرهنگی ،اجتماعی و سیاسی مان را باهم شریک شویم، باشد که در مسیر زمان به جامعه ی مهدوی نزدیک شویم."زندگی بهتر حق مسلم ماست!"

و همچنان که رهسپار آینده ایم بیندیشیم که :

ما ازین قرن نخواهیم گذشت
ما ازین قرن نخواهیم گریخت
با قطاری که دگران ساخته اند
هیچ پروازی نیست برساند ما را به قطار دوران
و به قرن دگران
مگر انگیزه و عشق ،
مگر اندیشه و علم ،
مگر آیینه و صلح
و تقلا و تلاش
بخت از آن کسی خواهد بود که مناجات کند با کارش
و در اندیشه ی یک مساله خوابش ببرد
و کتابش را بگذارد زیر سرش و ببیند در خواب حل یک مساله را
باز با شادی در گیری یک مساله بیدار شود ...

تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
آخرین نظرات

سلام بر برترین ماه خدا

منصوره صامتی |

 پروردگارا !

 در این روز, روزه مرا هم چون روزه داری روزه داران واقعی قرار ده ,

و تلاشم در برخاستن برای امر تو را تلاشی حقیقی بخواه

خدای من !

مرا از خواب گران و غفلت غافلان بیدار نماجرم وگناهم,به من ببخشا

زمن در گذر,ای خطا پوش مجرمان

نظرات  (۱۵)

بی قرار توام و در دل تنگم گله هاست
آه ! بی تاب شدن عادت کم حوصله هاست

مثل عکس رخ مهتاب که افتاده در آب
در دلم هستی و بین من وتو فاصله هاست

آسمان باقفس تنگ چه فرقی دارد؟
"بال" وقتی قفس پر زدن چلچله هاست

بی تو هر لحظه مرا بیم فروریختن است
مثل شهری که به روی گسل زلزله هاست

باز می پرسمت از مسئله دوری و عشق
وسکوت تو جواب همه مسئله هاست

برای عزیزترین دوست... به بهانه دوست داشتن...!!!
  امیرالمومنین امام على علیه‏‌السلام:روزى رسول خدا صلى‏‌الله ‏علیه و ‏آله و سلّم براى ما خطبه‏‌اى ایراد کرد و فرمود: اى مردم! همانا ماه با برکت و رحمت و آمرزش به شما روى آورده است.این ماه نزد خدا برترین ماه است و روزهایش برترین روزها و شب‌هایش برترین شبها و ساعت‌هایش برترین ساعات.در این ماه شما به میهمانى خدا دعوت شده‌‏اید و در زمره بهره‌‏مندان از کرامت خداوند قرار گرفته‌‏اید.در این ماه نفس‌هاى شما تسبیح خداست و خواب شما عبادت است و اعمال شما پذیرفته و دعایتان به اجابت مى‏‌رسد...
من برخاستم و عرض کردم: اى رسول خدا ! برترین کارها در این ماه چیست ؟
 پیامبر فرمود : اى اباالحسن! برترین کارها در این ماه خویشتندارى از حرامهاى خداوند عزوجل است.
پاسخ:
سپاساز این یادآوری . طاعات مقبول 
سلام خانم صامتی عزیزم .عباداتتون قبول حق. ببخشید من دیر فهمیدم تولد شماست... عزیزم تولدت مبارک...امیدوارم تمام لحظه هات پر از شوق زندگی ،محبت و امید باشه...این شعر پیشکشی ناقابل تقدیم به شما دوست عزیزم...
               باهر بهانه و هوسی عاشقت شده ست
               فرقی نمی کند چه کسی عاشقت شده ست

               چیزی زماه بودن تو کم نمی شود
               گیرم که برکه ای،نفسی عاشقت شده ست

               ای سیب سرخ غلت زنان در مسیر رود
               یک شهر تا به من برسی عاشقت شده ست

               پر می کشی و وای به حال پرنده ای
               کز پشت میله قفسی عاشقت شده ست

              آیینه ای و آه که هرگز برای تو
              فرفی نمی کند چه کسی عاشقت شده ست... 
پاسخ:
طهورای عزیز سلام
طاعات مقبول .سپاس از دوست مهربانم که به بهانه ی تبریک چنین شعر زیبایی از او هدیه گرفتم . دوستان خوب یکی از مهمترین دلایل خوشبختی ام هستند ،از زمزمه ی این ابیات احساس بسیار خوبی دارم.
عزیزم در خصوص رشته ی تحصیلی به چه نتیجه ای رسیدید ؟ به مادر بزرگوارتون سلام پر از احترام مرا برسانید.

سلام آمدن ماه رمضان را تبریک عرض میکنم .تا امروز امتحان داشتم
خیلی التماس دعا
موفق و موید باشید
پاسخ:
سلام 
این ایام بر شما نیز مبارک . به سلامتی . در چه مقطعی مشغول به تحصیل هستید ؟
خانم صامتی عزیز سلام تولدتون مبارک 120 ساله باشید به عزت و سلامتی چقدر جالب که تولدتون با ماه رمضان یکی شده برای من خیلی دعا کنید از مادر عزیزتون بخواید برای من دعا کنند خیلی دوستتون دارم کاش من هم مثل شما بودم دلم برای شما خیلی تنگ میشه ای کاش خواهرم بودید خانم صامتی حرفهای زیادی دارم خیلی دلم گرفته خدارو شکر می کنم ولی ...
پاسخ:
سلام عزیز دلم
از فرصت معنوی ماه مبارک زمان استفاده کن .سپاس از توجه شما .عزیز دلم تناقض بینحکم روی سایت و حکم ارسالی را برای من ایمیل کن و حتما از شعبه پیگیری کن که چرا چنین تناقضی وجود دارد . منتظر ایمیل شما هستم . mimsad313@gmail.com
  • محمد امین
  • آمد رمضان هست دعا را اثری
    دارد دل من شور و نوای دگری
     ما بنده عاصی و گنهکار توییم
    ای داور بخشنده بما کن نظری
    التماس دعا
    پاسخ:
    محتاج دعا

  • شهردار باغ
  • میشود این ماه موعد فردا باشد
    آخرین ماه صیام غم مولا باشد
    میشود در شب قدرش به جهان مژده دهند
    که همین سال ظهور گل نرگس باشد.

    خانم صامتی حلول ماه بر شما وتمام دوستان مبارک باشه.

    امیدوارم ماهتون ماه باشه و روزه هاتون عسل.

    +


    happy birthday my dear great sister and teache******r*******


    امیدوارم بقیه روزهای عمرتون به کامتون باشه.

    آرزو میکنم که همواره عزیز خدا ومردمش باشین.
  • ملتمس نگاه..
  • ببخشید خانم صامتی قصد فضولی نداشتم.فقط یه کنجکاوی بود اخه اون کامنتم تایید کرده بودید منم گفتم پس میتونم سوالم رو بپرسم.به هر حال ببخشید.

    راستی خانم صامتی توی این عکس جدید که از خودتون انداختید چقدر مظلوم افتادید.


    کنکورم خدابگم چیکارش کنه که همه رو پیر کرده.افسردگی گرفتیم از دستش!! ایشالا به حق دعای شما همه بچه ها به اهدافشون توی کنکور برسن و موفق بشن و آخرش منم به چیزی که میخوام برسم.البته اگه اون بالاییه بخواد.

    پاسخ:
    شانس یکی از فاکتورهای مهم و اساسی  موفقیت در کنکور است به همین جهت در بر دارنده ی  همه ی توانایی شخص نخواهد بود . سیستم کنکور و آموزش در ایران حافظه محور است و تقویت حافظه تنها بخش کوچکی از مهارتهای مورد نیاز افراد است که بعد از خروج از سیستم آموزش عالی عملا کاربردی ندارد چرا که فضای بازار کار، حافظه محور نیست . 
    اما چرا کنکور در ایران حذف نخواهد شد ، داستان هزار مثنوی است ! 
    با سلام حلول ماه مبارک رمضان و سالروز تولد آن عزیز را تبریک میگویم آرزوی سالهای خوب و خوش و خرم با خانواده و فرزندان آینده همچنین توفیقات و تاییدات الهی دارم.
  • ملتمس نگاه..
  • بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

    سلام به همگی و خانم صامتی.فرا رسیدن ماه مبارک رمضان ماه حس و حال خوب و عاشقانه با معبود مبارک به همگی.

    خانم صامتی اون طور که متوجه شدم دیروز تولد شما بوده.تولدتون مبارک باشه ایشالا.ایشال تولد 10000 سالگیتون.راستی **** ***** ** **** **** ****** *** ************ ***** ** ** *** *** ***** ***** ****** ************ *** ***** ******

    ****** ***** ******* *********** *** ***** ***** *** *** ** ****** ***** ** *** ***** ******* *** **** ****** ***** ****** **** **** ******* ********* ****** ** ****** ***** ******* ******** ****** **** **** ****** ********* **** *** ***** ****

    پاسخ:
    سلام بسیار ممنونم عزیز دلم ، هزار سال خیلی طولانیه !!! 
    از امتحان کنکور چه خبر ؟ امیدوارم نتیجه ی دلخواهت رو بگیری . 
  • قال حسین بن علی صلوات الله علیهما
  •  بهره ای از دنیا نبرد ، هرکس که خود را به این 5 خصلت آراسته نکرده باشد .
    ♡ عقل ،
    ♡ دین ، 
    ♡ حیاء ،
    ♡ ادب و 
    ♡ خوش خلقی .
    والیبال برد!
    السلام علیک یا شهر الله الاکبر و یا عید اولیائه
    درماه پر خیر و برکت رمضان برایتان قبولی طاعات و عبادات را آرزومندم .
    خانم صامتی عزیزم اگر درست به یادم باشه امروز هشتم تیر روز تولد شماست چه روز خوبی اولین روز از ماه مبارک رمضان و تقارنش با تولد شما خیلی دوستتون دارم تولدتون مبارک . 
    پاسخ:
    حسنای عزیزم سلام 
    سپاس از اینکه به یادم بودی این ام مبارک بر شما تهنیت باد . 
    آمین 
    سلام حلول ماه بهار قرآن  ماه خودسازی وعبادت ماهی که بفرموده پیامبر(ص)ماه رحمت ، برکت و آمرزش وبهترین ماه نزد خداست به همه فرخنده ومبارک.
    إدخلوها بسلام آمنین ... 

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">