منصوره صامتی

کارشناس فرهنگی

منصوره صامتی

کارشناس فرهنگی

منصوره صامتی

رویای 1400 ساله ی مسلمانان جهان در حکومت اسلامی ایران به تحقق پیوسته و امروز این ظرفیت عظیم فرصتی تکرار نشدنی است. معتقدم که انسان به ضرورت ماهیت الهی و اندیشه ی خویش یک رسانه است وامروز در عصر رسانه ضروریست تا دغدغه های فرهنگی ،اجتماعی و سیاسی مان را باهم شریک شویم، باشد که در مسیر زمان به جامعه ی مهدوی نزدیک شویم."زندگی بهتر حق مسلم ماست!"

و همچنان که رهسپار آینده ایم بیندیشیم که :

ما ازین قرن نخواهیم گذشت
ما ازین قرن نخواهیم گریخت
با قطاری که دگران ساخته اند
هیچ پروازی نیست برساند ما را به قطار دوران
و به قرن دگران
مگر انگیزه و عشق ،
مگر اندیشه و علم ،
مگر آیینه و صلح
و تقلا و تلاش
بخت از آن کسی خواهد بود که مناجات کند با کارش
و در اندیشه ی یک مساله خوابش ببرد
و کتابش را بگذارد زیر سرش و ببیند در خواب حل یک مساله را
باز با شادی در گیری یک مساله بیدار شود ...

تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
آخرین نظرات

چند روز پیش بود که خبرنگار ضدانقلاب فراری، فراخوان کشف حجاب در اماکن عمومی‌ را در قالب پروژه «آزادی‌های یواشکی» در فیسبوک عملیاتی کرد و با فریب مردم از آن ها خواست تا تصاویر بدون حجاب در اماکن عمومی‌ از خود تهیه نمایند و در این صفحه فیسبوک قرار دهند.

به گزارش جام نیوز، چند روز پیش "مسیح علی‌نژاد" خبرنگار ضدانقلاب فراری، فراخوان کشف حجاب در اماکن عمومی‌ را در قالب پروژه «آزادی‌های یواشکی» در فیسبوک عملیاتی کرد و با فریب مردم از آن ها خواست تا تصاویری برهنه و بدون حجاب در اماکن عمومی‌ از خود تهیه نمایند و در این صفحه فیسبوک قرار دهند.این پروژه ضدارزشی با استقبال شبکه های ماهواره ای ضدانقلاب و اپوزیسیون روبرو شد؛ به گونه ای که برخی از این شبکه ها از جمله شبکه انگلیسی من وتو (Manoto) و تلویزیون فارسی صدای آمریکا (VOA) با دعوت از این خبرنگار ضدانقلاب به معرفی و فراخوان برای این طرح ضدارزشی پرداختند.

این ماجرا اما آنگونه که اپوزیسیون خارج از کشور سناریوی آن را طراحی کرده بودند پیش نرفت.اما ماجرا از چه قرار است؟برای فراخوان و تبلیغ کمپین ضدارزشی آزادی های یواشکی، مسیح علی نژاد در برنامه "روی خط" شبکه صدای امریکا حاضر شد تا از این طریق طرح یادشده را تبلیغ و فراخوان عمومی خود را تکرار کند.علی نژاد در معرفی این صفحه اعلام کرد که تمامی تصاویر موجود در این صفحه فیسبوکی را با اجازه بانوان صاحب عکس منتشر کرده است و تمامی افراد، خودشان با رضایت کامل عکس هایشان را برای مشارکت در کمپین ارسال نموده اند. درست چند دقیقه بعد از ادعای علی نژاد، خانمی با شبکه صدای آمریکا تماس گرفت و اعلام کرد که عکس خصوصی او را "بدون اجازه" از صفحه شخصی اش سرقت کرده و در آن صفحه فیسبوکی به عنوان عکس ارسالی مخاطبان منتشر کرده اند.

 به نظر می رسد استفاده دزدانه از تصاویر خصوصی بعضی از مردم توسط این خبرنگار ضدانقلاب، در آستانه فصل تابستان حربه تازه ای است برای به راه انداختن موج تازه ای از بی بند و باری در کشور.

منبع : جام نیوز

http://jamnews.ir/TextVersionDetail/352301

نظرات  (۱۳)

زهرا خانم عیسی به دین خودش ، موسی به دین خودش. فکر کنم مواردی رو که لازم می دیدم رو مطرح کردم. بهرحال صلاح مصلحت خویش خسروان دانند.

بحث رو ادامه نمیدم به دلیل اینکه چیزی رو که اصلا بهش اعتقادی نداری بهتره ادامه اش ندی تا خود بخود به دست فراموشی سپرده بشه.

شما هم با هرکسی که دوست دارید برید بحث و مناظره کنید. موفق باشید.

ناراحت نمیشوم که این اخبار را میخوانم .امیدوارتر به ظهور میشوم. اینکه هرروز به هر بهانه ای عده ای که فقطط ادعا دارند از زمره حق جدا میشوند با یک وسوسه شیطان.تا ظهور امام عصر آنقدر به هر بهانه ای الک میشویم تا مومنان حقیقی بمانند ومدعیان در بین حقیقت طلبان وجود نداشته باشند. خدایا مارا به خودمان واگذار مکن.آمین

{برادر خود من در دوران سربازی درهمان منطقه مهران شما ( استان ایلام)}

این جمله اصلا برازنده یه خواهر جانباز نیستش چون یه جانباز برای اینکه از مردمش واز ناموسش یعنی شما دفاع کنه با بیگانه جنگیده . وحالا چه طوری شده خواهرش داره منطقه دفاعی رو از خودش دور میکنه.

اما این جملتون{نظر من اصلا منطقی وعادی نیست کسی که خودش حجاب می کند دغدغه بی حجابی دیگران را در سر داشته باشد.} واقعا به حق بود.


پاسخ:
به حق بود؟!

خانم یلدا 

 ممنون که منو به آرامش دعوت کردید..ولی من عصبانی نیستم..

در مورد هویتم چی می خواید بدونید که من به شما توضیح بدم..فعلا فکر می کنم اسم و فامیلم کافی باشه ولی اگه سوال دیگه ام داشتید بفرمایید تا من پاسخ بدم(زهرا رحیمی) حالا که فکر می کنید مجهول الهویه بودن من یک ضعفه این ضعف رو از بین ببرم

در مورد اینکه چرا در یک رسانه مجازی صحبت می کنم از شما یک سوال دارم ،چطور انتظار دارید وقتی از طرف خود شما من اجازه صحبت در یک فضای مجازی رو ندارم،بتونم صحبتم رو پشت تریبون و آزاد عنوان کنم؟

  به نظر شما اصلا منطقی و عادی نیست که کسی که حجاب داره دغدغه بی حجابا رو  داشته باشه؟!از نظر شما شاید خیلی چیزا منطقی و عادی نباشه..اگه اینطور که شما می فرمایید باشه عادی نیست کسی که سیر باشه دغدغه گرسنه رو داشته باشه!!

حرف من ،کلام من مشخص و شفافه نمی دونم چرا دوس داری تحریفش کنی..بحث سر شخص نیست شما چطور خودتون رو از این شکل آسیب ها مصون می دونید ..خودتون رو هم اگر مصون بدونید خانواده،اطرافیان،آینده گانتون رو چطور مصون می دونید؟

شما توان بحث کردن در این زمینه رو ندارید برای همینه که احساس می کنم هر چقدر  با شما بحثم رو ادامه میدم،بی فایده اس..

اگر  سجاد غلامی مخاطبم بود حال بهتری داشتم چون حداقل احساس می کردم   اون متوجه بحث شده شما حتی نمی دونید که سر چی دارید بحث می کنید

گفتید لطفا دست از سر این جوانها بردار و اونا رو سپر بلای خودت نکن..

میشه بفرمایید من در معرض دقیقا  چه بلایی هستم که خودم نمی دونم؟

 

 

 

زهرا خانم خواهرمن عصبانی نشو. تو چه چیزهایی راجع به من نوشتی که خانم صامتی سانسورش کرد؟ لطفا آرامش خودت را حفظ کن. برای من از درد دوران جنگ ننویس که خودمان هم زخم خورده ایم. چون که برادر خود من در دوران سربازی درهمان منطقه مهران شما ( استان ایلام) درست از ناحیه زیر زانو جانباز و دچار قطع عضو گردید و سالهاست که با درد و مشقت ناشی ازهمان جراحت زندگی می کند. به همین دلیل است که من سربازان و جانبازان وطن را از جان بیشتر دوست دارم. بارها و بارها هم نوشتم که چادری نیستم ولی بدحجاب هم نیستم و درضمن کشته و مرده و عاشق سینه چاک هیچ حزب و نظام حاکم هم نیستم اما از تشنج و تشنج آفرینی که پای یک عده افراد بیگناه وسط کشیده شود بیزارم. نمونه اش فتنه سال 88 که به قول آقای حسن روحانی یک عده در خیابان اردوکشی کردند و عده دیگر هم زندان های اوین را آباد کردند. به نظر من اصلا منطقی وعادی نیست کسی که خودش حجاب می کند دغدغه بی حجابی دیگران را در سر داشته باشد. عزیز من اگر تو نماینده تام الاختیار جامعه زنان آزادیخواه هستی ، خب چرا پشت پرده؟ بیا بیرون در یک تریبون آزاد با ادبیات ملایم تر همین صحبت ها را بکن. چرا از فضای مجازی و با مشخصات مجهول استفاده می کنی و جوانان احساساتی را به تحریک وا میداری. بعدش هم اینکه ، من کی گفتم تو ضد نظام هستی؟ من فقط گفتم یک عده اقلیت حاشیه نشین سودای تجزیه کشورمان را دارند. هرگونه تنش آفرینی ممکن است سبب سوء استفاده این قبیل افراد شود. بعد اینکه سعی کن اینقدراز روی احساسات اظهارعقیده نکنی. خانم مسیح علی نژاد فراخوان داده چند نفر طرفدار کشف حجاب هستند؟ خب که چی؟ بله بعضی ها دوست دارند عکس های یادگاری و بی حجاب شان درفیس بوک ظاهرشود. بعلاوه مردم ایران عادت دارند درهمه نوع فراخوان عمومی مشارکت داشته باشند. ازانتخابات گرفته تا راهپیمایی 22 بهمن و روزقدس ونظرسنجی درفیس بوک و توییتر و...

بله بانو صورت مسئله به همین سادگی است. آیا شرکت در این نظرسنجی ها به معنای انزجار از دین است ؟ یا جرقه های یک انقلاب مخملی؟‌ دست بردار خواهر من. لطفا دست از سر این جوانها بردار و آنها را سپر بلای خودت نکن.   

 

خانم یلدا

جهت اطلاع شما عرض کنم که ایلام همون شهریه که 8 سال جنگ رو از نزدیک لمس کرده..پدر و مادر و خانواده ام زمان جنگ  آواره در چادر در دالاهو بسر بردن..در مورد اعضای خانواده و فامیلم در زمان جنگ و مسائل بعد از  جنگ به همین قدر اکتفا می کنم و توضیحی در مورد جزییات زندگی در فضایی که جنگ روح زندگی رو در اون از بین برده بود و تبعات زندگی در همچین فضایی نمیدم..هر کس همون قدر از کلی گویی من درک می کنه که عقلش بهش اجازه بده

بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

خانم یلدا

** **** **** ** ** *** **** **** ****** * *** ******* ***** *******

*** ** ***** * ****** *****  **** *** ******* ***** ***** ** ** ******* **** *** ***** *** ** **** ****** ********

****م هر جا دیدید یا شنیدید که یک نفر بحثی رو مطرح کرد دنبال این نباشید که اون شخص حتما کینه  یا خصومتی با نظام داره یا در اندیشه تجزیه طلبی به سر می بره،!!و این حس که اون مخالف نظامه شما رو از اصل قضیه دور کنه..اینکه چه کسی حرف می زنه همون قدر اهمیت داره که اینکه چی میگه اهمیت داره نه بیشتر..

هر زمان برای یه موضوعی تو ایران بحثی پیش اومد پاک کردن صورت مساله با یه داستان ساختگی آسونتر از ریشه یابی و حل اون مساله بوده و  در ظاهر کاربردی تر

سرقت عکس های خصوصی هم یکی از همین داستان هاست که اگه حتی حقیقت هم داشته باشه،دردی رو دوا نمی کنه..

سوال من از شما اینه که چرا یه خانم عکس بی حجاب خودش رو در حالیکه روسریش رو به دست باد داده داخل صفحه فیس بوکش قرار داده؟که دیگران بتونن به راحتی ببینن و هم سرقت کنن؟؟بر فرض که یک یا دو یا ده تا از این عکسا این حالت رو داشته باشه ،اون همه کامنت از صفحه هایی با هویت

،که تایید کردن وکامنتای زیادی که در دفاع از این حرکت زیر عکسا گذاشته شده چه معنی می تونه داشته باشه؟

به نظر من نسل جوان ایران خودشون رو اونجا دارن به دنیا نشون میدن گرچه حتی تعداد زیادی از اونا خانم و آقاهای مسن و میانسال هم هستن..

به نظرم یه جور انزجار از انقلاب ،از دین بین مردم به وجود اومده..و اینا همش نشونه های همین موضوعه

 

تمام نکات نه بعضی هاش. مثلا چند همسری حق مرد هست و خیانت نیست. مرد میتواند به دنبال دخترهای دیگر باشد تا آنها را بعنوان همسر دوم و یا سوم و یا حداکثر چهارم در نظر بگیرد و یا به عقد موقت در آورد و این خیانت نیست. اما رابطه زن با هر نامحرمی خیانت است. لطفا بحث مسخره و تکراری شرایط روز و مالی و این چیزا را وسط نیارید که ربطی به اصل ماجرا نداره.
دمت گرم میلاد جان

وجدان راحت و آسوده بهترین سرمایه هر زنی در یک زندگی مشترکه. امیدوارم هیچ وقت هیچ زنی خواسته یا ناخواسته به شوهرش خیانت نکنه. چون تا ابد بایستی با درد و تالم عذاب وجدان بسوزه و بسازه. همیشه گفتن پیشگیری بهتر از درمانه. پیشگیری یعنی جلو نرفتن از خط قرمزها و درمان یعنی گریه های ندامت لاعلاج و یا اعتراف در حضور خدا و همسر.

خانم های متاهل بهتره همیشه حواسشون رو جمع کنن. شیطان همیشه درهر لباسی در کمینه.

خدا رو شکر بالاخره معلوم شد اصل ماجرا چی بود. همش توطئه بود برای جنجال در کشور عزیزمون ایران و انگیزه های طمعکارانه آن.

اینم پاسخ اون زهرا خانم ، هموطن کرد ایلامی که خبر رو منتشر کرده بود و نوشته بود:

"خانم ها عکس های بی حجاب خودشون رو در کوه و دریا و خیابون ارسال کردن و یک هفته نشد 85 هزار نفر لایکش کردن. استارتش توسط خانم مسیح علی نژاد خورده. اینم جواب اعتراض تجمع حجاب. لذت پیچیدن باد در میان موها! "

کاری به حجاب اجباری یا اختیاری ندارم اما متاسفانه و متاسفانه یه عده اقلیت حاشیه نشین کشورهمچنان در سودای جنجال ، آتش افروزی ، تفرقه افکنی قومی ، مذهبی  و نهایتا تجزیه ایران عزیزمان بسر می برند. خداوندا پشت و پناه کشور ایران و ملت یکپارچه ایران باش. فرقی نمیکنه از هر قوم و نژادی که باشند ؛  فارس ، ترک ، گیلک ، کرد ، لر، عرب و بلوچ.

از هر دین و مذهب و گرایشی که باشند ؛ مسلمان شیعه و سنی ، مسیحی ، کلیمی ، زرتشتی و...

زنده و پاینده باد نام ایران و ایرانی.

 

بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
کلمه **** رو نباید حذف می کردید. الان طرف فکر میکنه من چی نوشتم!!!
درثانی عقل میگه زن سالم فعالیت مستمر توی فیسبوک نداره و هویتش رو آشکار نمی کنه! اگر حیا داشته باشه از انتشار و  احتمال لو رفتن تصاویرش میترسه. کسانی که عکسهای خصوصی خودشون رو در این محیط ذخیره می کنن واسه سرعت پایین برای روز مبادا که کیس مناسبی به تورشون خورد سریع براش ارسال کنن میذارن. یعنی این دسته از زنها کارشون بودار هست و به شدت ناسالم هستند و یا به شدت در معرض انحراف:
------------------------------------------------------------
بدون مقدمه دوستدارم برم سر اصل مطلب

چرا زنان ما از شوهرانشون راضی نیستن؟؟

چرا زنان ما دچار رابطه هایی خارج از رابطه خانوادگی با مرد یا مردان دیگه ای میشن؟؟
==========================
پدیده خیانت، بی حیایی، روسپیگری عاطفی و غیر عاطفی و روابط نا مشروع جنسی و غیر جنسی که تعداد زیادی از زنان ما رو به خودش مبتلا کرده امری نیست که بشه به این سادگی از کنارش گذشت، باید دقت داشته باشیم، متاسفانه واژه خیانت رو این روز ها برای مردان به کار میبرند، در حالی که اساسا این واژه برای مردان محلی نداره و هر مردی میتونه با تعدادی از زنان در قواعد شرعی و قانونی ارتباط داشته باشه ولی زن ها، در هیچ آئین و مکتب و مرامی حق هیچ گونه ارتباطی رو با سایر مردها ندارند و مذموم ترین نوع رابطه خیانت زن به مرد هست و جرم این رابطه در اغلب فرهنگ ها، آیدئولوژی ها و مرام ها مرگ زنه؛ شاید این مجازات نشون دهنده عمق فاجعه ارتباط زنی شوهر دار با مردی غیر از مرد خودش باشه ...

متاسفانه تفکرات متوهامنه و احمقانه زنانه غالب امروزی به واژه خیانت نوعی دیگه پرداخته و عمدتا" رفتار تنوع طلبانه و هوس آلود مردان رو خیانت محسوب میکنه، اگر چه بازهم تکراار میکنم اساسا اون تنوع طلبی و حتی هوس بازی خیانت محسوب نمیشه ولی کوچیک ترین رابطه زنی با مردی غیر از شوهرش خیانت محض و مسلمه و مستوجب عذاب و مجازاته!

بگذیرم، ممکنه تا اینجا برخی از زنان مخالف حرف های من باشن که خیلی مهم نیست، چون اگه کمی فکر کنن متوجه میشن که عرائض بنده،‌ بیان حقایق بوده و ایرادی بر اون نیست، علی ای حال میخوام رو مصادیق خیانت زنان در خانواده بیشتر صحبت کنم

متاسفانه یه بخش عمده ای از روابط زنان بی حیا، بی شرف و بی ارزش با مردان دیگه در قالب این روابط میشه خلاصه کرد و البته موارد دیگه ای هم قابل ذکر هست که بعدا اگه فرصت شد عرض میکنم

این روابط رو به چند بخش میتونم تقسیم بندی کنم:

روابط فیزیکی:

    دانشگاه: با همکلاسی، استاد، یا کارمند دانشگاه و در برخی موارد حتی راننده سرویس دانشگاه
    محل کار:  همکاران
     مراکز خرید: با فروشنده های چرب زبون و عیاش، با راننده های آژانس و ...
    آشنا و فامیل: با اعضای خانواده،‌ همسایه، آشناها و دوستان سابق و افرادی که قبلا با ایشون در ارتباط بودن
    محل های عمومی: تو خیابون، پارک، گالری ها،‌ همایش ها، گردش های دسته جمعی و ...
    و سایر مواردی که امکان ایجاد رابطه برای شخصی که آمادگی ایجاد آن را دارد است

روابط مجازی: اینترنت:یکی از خطرناکترین مجراهای ایجاد روابط اول عاطفی و بعدا غلیظ تر این اینترنت لعنتی است از جمله مصادیق آن به شرح زیر است:

    محیط های چت مثل مسنجرها، لاین،‌واتس آپ، تانگو،‌ وایبر و ...
    وبلاگ ها
    فیسبوک، توئیتر و ای میل ها
    اس ام اس و ام ام اس

عمده مشکلات و روابط پنهانی این روزها از همین گوشی های هوشمند تلفن همراه و اینترنت نشاط میگیره و تسهیل کننده و تحریک کندده روابطه
به نظرم میرسه زن متاهلی که سر و گوشش تو گوشیشه،‌ یا 24 ساعته دنبال نت میگرده که چک کنه کامنت هاشو،‌ ایمیل هاشو و جدید ترین پیغام های مثلا وایبرشو به شدت مستعده ورود و سقوط تو روابط پنهانیه و شاید خیلی از اونهایی که این فضاها رو تجربه کردن به این نکته ازعان داشته باشن
اگر چه صرف داشتن یوزر و پسورد اون کانال ها دلیلی بر داشتن رابطه نیست ولی خیلی تو تحریک ذهن موثره
بازم تاکید دارم،‌ ضرورتا هر زنی که دانشگاه میره، زنه خرابی نیست،‌ همون طور که هر زنی که هیچ کدوم از اون کانال ها رو دسترسی نداره زن سالمی نیست و خرابی و سالمی اساسا تو ذات طرفه ولی محیط خیلی شرطه و به شدت باعث ایجاد سرسره برای افتادن تو این چاه ها میشه
برای مردان سرزمین خودم عرض میکنم، گول ظاهر هیچ زنی رو نخورید، داشتن حجاب، چادر سر کردن، موجه نشون دادن و خیلی از این تظاهرات بیرونی دلیلی بر پاک بودن و سالم بودن طرف نیست و باید شخصیت طرف رو مد نظر قرار بدید
یه وقت گول حجاب مادرش و سالم بودن ظاهری خانوادشو نکنینا ... خیلی از خانواده ها تو روابطشون با فرزنداشون و روابط خانوادگیشون حفظ ظاهر میکنن و خدا میدونه باطنشون چه کثافتی تلنبار شده!
ولی یه چیزی تقریبا مسجله، اون اینکه اگه دیدید زنتون یا دختری گوشیش براش خیلی مهمه، همه جاش رمز داره، 24 ساعت یا شبا یا لحظه های تنهاییش چسبیده به گوشیش باید کمی شک کنین، اگر زنی خیلی براش وبلاگش یا فیسبوکش مهمه و حتما باید دنبال کنه اون داشته های فیسی و غیره شو باید به شخصیتش حتی شک کنین چه برسه به روابط احتمالیش
اگه دیدید اصرار زیادی به عضویت تو گروه هایی داره که وضع و حالشون معلوومه هم همینطور نباید به سادگی از کنارش بگذرید ...
مراقب باشید ولی حساسیت بیجا نداشته باشید
حواستون باشه ولی پیله نکنین
گوش به زنگ باشید ولی نگرانی ایجاد نکنین
تو هر چیزی باید معتدل بود و حتی تو زمینه خیانت زنان!
به هر حال پدیده هایی هم هست که به شدت باید مراقبش باشید، چه بسا اون زن در عادی ترین حالات ارتباطش رو حفظ میکنه که باید خیلی مراقب باشید و گول ظاهر سازی و عادی جلوه دادنشو نخورید چون بالاخره یه جایی سوتی میده
البته مراقب باشید هر سوتفاهمی رو علم نکنین و از کوره در نرید ... سعی کنین رو مخش کار کنین،‌سعی کنین از زیر زبونش بکشید، از داستان ها و سوالایی که میپرسه هم میتونین خط بگیرین، خودتون رو به پپه گی بزنین اما حواستون رو جمع کنین، تو این حین و بین همه چیز و بذارید به حساب صداقت، زندگیتون رو با شک نابود نکنین فقط حواستون رو جمع کنین!

 
پاسخ:
تمام نکات بالا را در مورد مردان هم در نظر بگیرید ... با تشکر 
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
خانم صامتی زن سالم توی فیسبوک چکار میکنه؟ چرا تصاویرش رو حتی بطور خصوصی در فضایی که بارها گفته شده امن نیست ذخیره می کنه؟ میخواسته از ذخیره کردن این تصویر در اون فضا چه استفاده ای بکنه؟
همه اینها سوالاتی هست که یک عده زن بلانسبت **** برای ماستمالی کردن کثافت کاریهاشون در آوردن!
فکر کردن ماه پشت ابر میماند و شوهر از دنیا بی خبرشون همونطور گاگول میمانه!!!
خدایا عجب زمانه ای شده×
پاسخ:
آقای حمیدی بسیاری ااز اعضای فیس بوک  افراد عادی جامعه هستند که بین آنها همه جور فردی وجود دارد شما بسیار مطلق همه ی این افراد را مورد اهانت قرار دادید ! 
 البته بنده هم معتقدم برخی افراد برای فرار از تبعات این تصاویر نا مناسب به دروغ گفته اند که عکس های خصوصی ما ربوده شده است  چراکه شبکه ی اجتماعی فیس بوک مکان امنی برای تصاویر خصوصی نیستد.
سال گذشته هم یکی از اعضاء شورای شهر یکی از استانها که تصاویر بی حجابش در سالروز کشف حجاب در فیس بوک پخش شد ، گفت این عکس های خصوصی از صفحه ی فیس بوکم ربوده شده است ! 
سلام.
با یک سوال به روزیم...
منتظر نظرات و راهنماییهای شما...
ممنون میشم اگه سر بزنید...

التماس دعا
یا علی مدد

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">