منصوره صامتی

کارشناس فرهنگی

منصوره صامتی

کارشناس فرهنگی

منصوره صامتی

رویای 1400 ساله ی مسلمانان جهان در حکومت اسلامی ایران به تحقق پیوسته و امروز این ظرفیت عظیم فرصتی تکرار نشدنی است. معتقدم که انسان به ضرورت ماهیت الهی و اندیشه ی خویش یک رسانه است وامروز در عصر رسانه ضروریست تا دغدغه های فرهنگی ،اجتماعی و سیاسی مان را باهم شریک شویم، باشد که در مسیر زمان به جامعه ی مهدوی نزدیک شویم."زندگی بهتر حق مسلم ماست!"

و همچنان که رهسپار آینده ایم بیندیشیم که :

ما ازین قرن نخواهیم گذشت
ما ازین قرن نخواهیم گریخت
با قطاری که دگران ساخته اند
هیچ پروازی نیست برساند ما را به قطار دوران
و به قرن دگران
مگر انگیزه و عشق ،
مگر اندیشه و علم ،
مگر آیینه و صلح
و تقلا و تلاش
بخت از آن کسی خواهد بود که مناجات کند با کارش
و در اندیشه ی یک مساله خوابش ببرد
و کتابش را بگذارد زیر سرش و ببیند در خواب حل یک مساله را
باز با شادی در گیری یک مساله بیدار شود ...

تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
آخرین نظرات

تبریک و شادباش!

منصوره صامتی |

ایام فرخنده ایست ، ایام ولادت  دختری که مادر پدر است ، ایام فرح انگیزی است ایام ولادت زنی از تبار پیامبران ، به استواری معجزه به قامت یک زن  در جاهلیتی مدرن 

این لحظات پر از مهر ، شاد باش و تهنیت به مادران بزرگواری که در دامان خویش شهید پروریدند 

به مادرانی که در آغوش گرم خویش انسان پروریدند 

به مادرانی که پدر هم بوده اند 

به مادرعزیزتر از جانم که از خود گذشت تا فرزندانش  را داشته باشد 

به پدرانی که در نبود مادر ،

 مادری می کنند 

تبریک و شادباش به مادران فردا 

 تهنیت به همه ی آنهایی که زن آفریده شده اند و خداوند موهبت مادری را به آنان هدیه کرده است 

تبریک و شاد باش به احساس یگانه ی مادری  که جدا شده از قداست خداوندی خداست ...


نظرات  (۵۱)

عالم شده معطر از گلشن خدیجه
خندد گل محمد در دامن خدیجه
آنان که دیده بستند از خدمت خدیجه
کی  می توان ببینند این عزت خدیجه
سلام 
سالروز میلاد فرخنده حضرت فاطمه (س) سرور بانوان جهان والگویی برای همه انسانها ، همچنین روز زن و مادر مبارک .
درسایه لطف خداوند وعنایت حضرت فاطمه (س) موفقیت وسربلندی هرچه بیشتر شما را خواستارم خواهر سرافرازم . 
  • سید محمد حسن صالح
  • نمیدونم دیگه بیام اینجا یا نه ، راستش یک مدت سرم خلوت تر بود میتونستم بیام. احتمالا دیگه نتونم زیاد بیام. به هر حال من هر مطلبی که در این وبلاگ نوشتم ، تنها از حرص و غصه ای بود که دارم. از اینکه خیلی ها در امروز دارند می سوزند و عذاب می کشند اما نمی دانند علتش چیست. ریشه یابی نمی کنن. اگر یکم بیشتر به روند زندگی انسان نگاه کنیم و بیشتر بفهمیم میخواد چه اتفاقاتی بیفته و با فکر بیشتر ناراحت باشیم ، بهتره مخصوصا اگر به اخرزمان و ظهور اعتقاد داشته باشیم.نباید در مسیر کفر منتظر فرج بود ، بلکه باید از مسیر کفر خارج شد. حداقل در حد توان فکر کردیم. این که کسی نتونه با خلق به تعادل برسه و ... که خانم صامتی جایی این حرف رو عنوان کرد و یا از طریق خلق میشه به خدا رسید و ... یا امکان انزوا و ... همیشه هم بد نیست. ما پیامبران زیادی داشتیم که در قوم خود منزوی بودند. اما باید هلاکت شیطانی را که شیطان ماهرانه انرا در نظر خلق زیبا جلوه می دهد به مردم نشان داد.که شیطان چه چیزهای بارزش را بی ارزش جلوه می دهد و بی ارزش را با ارزش.  حالا اگر خواستند و نخواستند به خودشان مربوط هست.
  • مطالب پر طرفدار در وبلاگ میلاد حمیدی
  • پرطرفدارترین مطلب وبلاگ پسران و دختران مجرد
  • برابری دیه زن و مرد نوشته میلاد حمیدی در سایت الف
  • دام فراکسیون زنان (نوشته میلاد حمیدی در سایت حیات)
  • (یک نفر دیگر از دوستان هم با شما همسن هستند واز قضا ایشان هم خوب بحث می کنند این نشان دهنده ی وجود نسلی پویا و آگاه است و من به سهم خودم صمیمانه خوشحالم و به وجود شما افتخار می کنم . )




    خانم صامتی من الان دقیقا به خودم گرفتم!

    حالا درست گرفتم؟؟!!

    پاسخ:
    درست گفتی 
    شهردار باغ عزیز
    من  هم باشما موافقم  رعایت ادب درنوشتار ، احترام متقابل وتحمیل نکردن نظر خود به دیگران جزو آداب گفتگو می باشد . چون در وبلاگ خانم صامتی  که هر دو برای گفتگو  نظراتشون رو قبول داریم مینویسیم  ، یکی از پاسخ ها رو  به یک کامنت ازایشون مینویسم:
    فقط کافیست بیاد داشته باشیم اکثر ما آدمیان خاکستری هستیم ونباید به موضوعات  صدرصدی ومطلق بنگریم.......
    با آرزوی موفقیت برای شما درتحصیل وزندگی حتماّ به وبلاگ شما سرمیزنم.موفق باشید
    خانم صامتی مرسی
    مرسی که جواب دادین با اینکه اصلا موظف به اینکار نبودین.
    مرسی که نظرات مخالف رو میبینین و پاسخ میدین.
    خواهر عزیز من هم با شما موافقم که جامعه ما یا یک فقر فرهنگی که هر روز تشدید میشه رو به رو هستش و هر چه فعالان مثله شما دست و پا میزنن بیشتر غرق میشیم.

    ولی مثله اینکه من نتونستم منظورم رو بیان کنم؛ زرد بودن به این معنانیست که کاربران برای همدیگه و مدیر وبلاگ تعارف تیکه پاره کنن و فقط فانتزی باشن بلکه کلیشه وزرد بودن میتواند در کلید روی یه بحث اون هم با نظرات متعصب گرایانه باشه این رو گفتم تا اون کسانی که متوجه نیستن بدونن.!!!!!!! وفکر نمیکنم با نظرات متعصبانه و تحمیلی چیزی به بقیه اضافه بشه واگه هم اضافه شد عقاید زشت و نابه هنجار و پاسخای غلط و به اصطلاح در پیت هستش.!!!!!!وضعف انسان هایی مثله ما ایرونی ها این هستش که که میخوایم تحمیل کنیم نظری رو که اشتباهه ویا نیمه اشتباهه!!!!!!!

    ببنین من وبلاگ شما را از طریق جست وجو تو گوگل پیدا کردم.
    وقتی اومدم تو بلاگتون دیدم که یه خانم چادری اون هم یه کارشناس فرهنگی و گوینده رادیو ومجری تلویزیون این چنین پر محتوا پست میزارن و یه سری افراد دارن بهشون نظر میدن؛
    این افراد گروهی بودن آگاه و همچنین با سواد نه متعصب و ن‍ژاد پرست!
    تا اینکه این افراد شایسته کنارکی کشیدند تا ب کارهاشون برسن وجای اون هارو یه سری متعصب بدفکر پر کردن که فقط بلدن نظر تحمیل کنن وکلیشه وارد کنن به بحث!

    در اول فکر نمیکردم یه خانمی با این ویژگی ها بتونن این چنین حرف های پر مغزی بزنن چون تو ذهنم تصویری که از یه زن چادری و مجری داشتم یه چیز دیگه بود .
    با اینکه دور و بر من پر از افراد چادری بودن و مناصب مختلفی دارند ولی فکر نمیکردم با اون ها فرقی داشته باشین.
    و همچنین مجری ها که به خاطر تو دل برو بودن برای کسب شهرت چادر سر میکردن.

    ولی چند وقت گذشت و کاملا دیدگاهم عوض شد و یه جور اعتیاد به نظرات وعقاید شما پیدا کردم ؛ تا جایی که من تو همه حرفهام خانم صامتی بود و افکار ایشون و موفقیت های ایشون در حالی که یک بانوی چادری با حجاب معمول بودند.
    واین در حالی بود که من هیچ گاه در گفتگوی های طولانی که تو این وبلاگ میشد اصلا سر وکار نداشتم وبه نظرات بقیه که طولانی بودن ارزش خواندم نمیدادم { نه اینکه بد باشن نه، من حوصله بحث واضافه گوییی ادیبانه نداشتم} ویا فقط کامنت هایی رو میخوندم که شما جواب بهشون داده بودین
    .

    این گذشت و من یکی از نظرات طولانی رو خوندم و متوجه رعایت نکردن ادب تو بحث ها شدم در حالیکه تا جایی که من از خودم اطلاع دارم هیچ گاه تند با کسی حرف نزدم و یا نخواستم نظرمو بهش تحمیل کنم که میدونم نظر تحمیل شده هیچ گاه در ذهن خواننده نمیره و باعث کج فهمی میشه.

    من سایر پست ها رو بررسی کردم دیدم تو اون یکی پست ها هم یه همچنین نظراتی هست که ادب سخن گفتن ودیالوگ رعایت نشده در حالی که وقتی به سایت ها و وبلاگ های انگلیسی که هم موضوع با .بلاگ شما میرفتم میدیم که اونها در کمال احترام از هم دیگه نقد میکنن در حالیکه هیچ توهین و کلام اضافه ای نیست.!!{ البته من ظورم از هم موضوعی صحبت در مورد مسائل جامعشون هستش}

    به هر حال من دوست داشتم به عنوان یه برادر کوچیکتر که نوشته هاتون رو میخونه و دوسشون داره نقد کوچیکی داشته باشم و هدفم این بود که کاربرانی که وبلاگ های خودشون رو زرد و رنگی کردن {بعد اون هارو به حال خودشون رها کردن!!!} واز حالت ارزشی خارج کردن و متعصبانه به قضایای جامعه نگاه کردن به وبلاگ شما رخنه نکنن وسعی نکنن وبلاگ شما رو با مانند وبلاگای خودشون رنگی کنن و کنار بکشن .


    ازتون میخوام که به باغ پر محصول بنده هم  سر بزنین و هرچند که کاربراش کمه ومیدونم شعر دیگه جایی  بین ما نداره والانم تو کشور ما سیاسی کاری ومطالب اجتماعی وسیاسی بیشتر طرفدار دارن.


    خانم صامتی اگه نظرمو بخونین ازتون معذرت میخوام که وقت با ارزشتون رو گرفتم و و همچنین معذرت میخوام که از چند کلمه تند تو کامنتم استفاده کردم.

    با آرزوی موفقیت برای شما خواهر گلم تو همه مراحل زندگی و آروزی موفقیت برای خودم تو امتحانات آخر سال.
    پاسخ:
    به روی چشم حتما وبلاگ شما رو می بینم واز دوستان هم  همین رو تقاضا دارم الته هرزگاهی مطالب مفید شما رو مرور می کنم . 
    جناب مهدویان بچه های ریاضی معمولا در همه ی دروس موفق هستند ، و شیمی هم ازجمله همان دروس است . رفتار انسان ها درون ظرف جامعه همچون معادلات و واکنش های شیمیایی است ، برخی واکنش های شدید می دهندمانند واکنش های گرماده ، برخی همدیگر را خنثی می کنند ، برخی ... اما در نهایت همه ی معادلات به تعادل می رسند ، در هر جامعه ای  بعد از مدتی افراد حتی با دیدگاههای بسیار مخالف متعادل تر و منطقی تر به نظر می رسند و این مسیر طبیعی هر جامعه ایست و اتفاق میفتد گاهی با ورود کاتالیزور ها جامعه مسیر تعادل را زودتر طی می کند و گاهی در محیط نا مناسب دیرتر ، اما در نهایت همه ی ما متعادل خواهیم شد که اگر اینگونه نباشیم بی تردید طرد خواهیم شد . 
    جسارت شما برای ورود به مباحث و ادامه خوب است و حداقل بنده از سن شما چنین توقعی نداشتم یک نفر دیگر از دوستان هم با شما همسن هستند واز قضا ایشان هم خوب بحث می کنند این نشان دهنده ی وجود نسلی پویا و آگاه است و من به سهم خودم صمیمانه خوشحالم و به وجود شما افتخار می کنم . 
    جتاب مهدویان برای شما و همه ی دوستان در این روزهای پایانی سال تحصیلی آرزوی موفقیت دارم امیدوارم که بدرخشید و نور چشم پدرو مادر باشید . 

    {به نظر من} وبلاگ خانم صامتی نه تنها زرد نیست، بلکه خیلی هم پربار هست!

    هم مطالبشون بجاست و همه تعداد کاربرانش خوبه! همه هم در کمال احترام نظراتشون رو بیان میکنن!

    فضای مباحثه در وبلاگ باز هست و خود خانم صامتی هم بحث رو اگر لازم باشه هدایت میکنه!

    در مسایل فرهنگی باید امکان بحث محترمانه و تبادل نظر وجود داشته باشه!

    افراد با ذهنیت های مختلف نظر میدن و هر کدم دیدگاه و علایق و یا انتقادات خودشون رو یا روی اون مطلب و یا در خصوص جامعه که ارتباط با اون مطلب داشته باشه بیان میکنن!

    به نظر من وبلاگ کلیشه ای وبلاگی هست که همه کاربرانش بیان بنویسن:

    "سلام خانم/ آقای ...

    حالتون خوبه!

    خیلی خوب نوشتید؛

    بنه وبلاگ من هم سر بزنید! راستی اون عکس جدیده که گذاشتین چقدر قشنگه!

    من هیچ نظری ندارم!

    همه چی آرومه من چقدر خوشحالم!

    و چقدر خوبه که همه کنار هم هستیم!!!"

     

    حالا بار معنایی این نظر چیه؟

     

    این کلیشه ای هست یا اینکه روی مطلب بحث بشه و گزینه های جدید در ذهن افراد باز بشه و یک چیزی بهشون اضافه بشه!

    شاید شخصی چیزی به ذهنش برسه که برای بقیه مفید باشه!

    شخصا چندتا نظر گذاشتم که خانم صامتی تایید نکردند!

    ناراحت هم نیستم!

    ایشون تشخیص میدن.

    هیچ کس هم نمیتونه مجبورشون کنه! و من احترام میذارم!

    حتی اگر تمام نظراتم رو هم تایید نکنند بازم به این وبلاگ میام!

    چون از وقتی اومدم چیزی بهم اضافه شده!

    اصراری هم بر تایید نظراتم ندارم!

     

    از تک صدایی هم متنفرم!

     

    همه حق دارند حرف بزنن! تا زمانی که توهینی نباشه یا بدعتی گذاشته نشه به نظر من باید نظر تایید بشه!

    اینکه شخصی تمایل به تک صدایی داشته باشه روح دیکتاتوری که ناشی از ضعف انسانهاست رو نشون میده!

    اینکه آدم فقط بخواد صدای خودش باشه و صدای دیگران شنیده نشه!

    خود من یکی دو مورد تند رفتم و خانم صامتی به جا جواب من رو دادند!

    من هم خودم رو اصلاح میکنم!

    همه همین طور باید باشن!

    باید اول نظرات مخالف رو شنید بعد پاسخ داد!

     و الا که با پاک کردن مساله چیزی حل نمیشه!

    به هر حال من از خانم صامتی ممنونم که صبورانه وقت میذارن! از این وبلاگ درآمد زایی ندارن و برای دغدغه فرهنگی و انسان دوستی مینویسن و این کار اجرش پیش خدا گم نمیشه!

    اگر فقط یک نفر هدایت بشه ثوابش به ایشون میرسه!

    و الا به نظر من همون رادیو و تریبونی که ایشون دارن میتونه به اندازه کافی اثر گذاری داشته باشه!

    پس نتیجه می گیریم هدف از این وبلاگ اینه که ایشون بتونن بازتاب های فرهنگی در جامعه رو ببینن و از تخصصشون در این زمینه استفاده کنن!

    این منوط به این هست که با دیدگاه های مختلف در بستر جامعه آگاه بشن!

    بنده باز هم تشکر میکنم از ایشون و سعی می کنم کمتر نظر بدم تا خدای ناکرده وبلاگ ایشون زرد نشه!

    اتفاقا بنده کلی کار سرم ریخته و زمان زیادی برای نظر دادن تقریبا از امروز به بعد ندارم!

    شاید وقت کنم هفته ای یکی دوتا مطلب در وبلاگ شخصی ام بنویسم!

    و البته برخی از مطالب قبلی ام رو حذف خواهم کرد!

    اگر وقت کنم به این وبلاگ هم میام و سعی می کنم خنثی تر باشم و کمتر نظر بدم!

    یا حق

    پاسخ:
    مسیر رسیدن انسان به سوی حق ، دریچه ی عبور مخلوق به سوی یگانه خالق از میان همزیستی با خلق خدا عبور دارد . تا رابطه ی منیت من با مخلوق اصلاح نگردد رابطه ی منیت من با خالق اصلاح نخواهد شد ، می شد در خلوت  خویش در گوشه ای از دیر، در پناهی از کنیسه و کلیسا و مسجد تنها و تنها به خداوند نزدیک شد ولی هرگز منزلت و ارزش نیست ،
    . من ناگزیر باید از میان موافقت ها و مخالفت های آدمیان راه عبور تا خداوند را بیابم ، من باید آگاه تر شوم تا کامل تر شوم و با وجود همه مغایرتها و از میان همه ی کثرت ها به وحدانیت خداوند نزدیک و نزدیک تر شوم و این خلق الساعه نیست در عبور از منازل ، سال ها و دوران هاست . باشد که دستانمان در دست خداوند باشد . 
  • ابراهیم خانی
  • سرکار خانم صامتی سلام و عرض ادب 
     بی تردید سرکار عالی یکی از ظرفیتهای جوان و خوش فکر زنان فعال در حوزه ی فرهنگ ارزشی هستید ایام فرخنده ی ولادت با سعادت دخت نبی ، حامی مولی علی ، حضرت فاطمه ی سلام الله علیها را حضور شما تبریک عرض نموده و برای شما توفیقات الهی را خواستارم . 

    خانم صامتی عزیز سلام

    به نظر من وبلاگتون داره به یه وبلاگ نیمه زرد و یا حتی کاملا زرد تبدیل میشه.

    چون خیلی کلیشه داره میشه.

    بعضی از کاربران رو نظر شاید اشتباه خود دارن ژافشاری میکنن وشما هم با تایید نظرشون دارین از اهداف وبلاگتون {البته به نظر من} فاصله میگیرین.


    یکی از دلایلی که من دیگه براتون کنتر نظر میزارم همینه که وبلاگتون همون صفای اولیه رو نداره چون کلیشه ای شده.


    باآرزوی موفقیت براتون خانم عزیز و خواهر بزرگوار.

    علی مهدویان

    پاسخ:
    جناب مهدویان بزرگوار
     هنگامی که بناست راجع به موضوعی به قطعیت سخن بگوییم لازم است از نظرات متفاوت آگاه باشیم . همانطور که در گذشته نوشتم تایید نظرات در این وبلاگ به منزله ی  تایید پیشینه ی اندیشه ی صاحب نظر نیست بلکه همانطور که از ابتدای شروع فعالیت این وبلاگ در نظر بود بنا داریم دغدغه هایمان را به گفتگو بگذاریم و بنده مخاطب این وبلاگ را پویا و جوینده می دانم . اگر پرسشی هست مطرح خواهد نمود و لازم نمی دانم همه ی پرسش ها را بنده پاسخ دهم و ترجیح می دهم خود مخاطبان پاسخ دهند  تا بنده متکلم وحده نباشم . موضوع پاسخ مستدل و رعایت آداب گفتگو با مخالف در حال حاضر نیاز به تمرین دارد چرا که معتقدم جامعه ی ایرانی با فقر فرهنگی در این زمینه روبروست . سپاسگزارم که همراهی می کنید و تارضایتی خود را شفاف اعلام می دارید . 



    امروز شیطان با تمام قوا هجوم کرده است!
    متاسفانه زن بهترین سلاح شیطان شده است!
    زن چون برای مرد عزیز است برای مومنین پیچیدگی زیادی در عرصه مبارزه با شیطان ایجاد شده است!
    نه می شود به زن صدمه زد، در حالی که خود زن قربانی اصلی این هجوم وحشیانه است و نه می توان به دشمن ضربه زد چون زن در مشت اوست!
    چون زن فریب خورده ی اوست!
    فقط خداوند به فریادمان برسد!


    http://www.pars98.com/%D8%B2%D9%86-%D8%B4%D8%A7%DA%A9%DB%8C-%D8%A7%D8%B2%D8%A2%D9%82%D8%A7%DB%8C-%D9%81%D8%B1%D8%B2%D8%A7%D8%AF-%D8%AC%D9%85%D8%B4%DB%8C%D8%AF%DB%8C-%D9%BE%D8%B3-%D8%A7%D8%B2-%D8%AA%D8%A7%D8%A6%DB%8C%D8%AF.html




    http://www.bornanews.ir/Pages/News-176383.aspx


    http://hosseinlove110.blogfa.com/post-131.aspx


    http://www.hipersian.com/content/53085-%D8%B2%D9%86-%D8%B4%D8%A7%D9%83%D9%8A-%D8%A7%D8%B2-%D9%81%D8%B1%D8%B2%D8%A7%D8%AF-%D8%AC%D9%85%D8%B4%D9%8A%D8%AF%D9%8A-%D8%A7%D9%88-%D9%85%D8%AC%D8%B1%D9%85-%D8%A7%D8%B3%D8%AA-%D9%88-%D9%86%D9%85.html


    http://20ist.com/archives/24881


    طبق معیارهای اسلامی نه مرد را جنس اول می‌دانیم و نه زن را جنس دوم؛ زن و مرد در برابر یکدیگر نیستند و زنان در کنار مردان مانند یکدیگر دارای مقام و کرامت انسانی‌اند.دکتر حسن روحانی 
    خانم صامتی گرامیداشت مقام زن رو به شما تبریک میگم . صحبت های آقای روحانی که شنیدم به این فکر کردم که چرا با این همه آب و تاب از زنان گتن ولی در کابینه ی دولت حتی یک زن هم حضور ندارد ؟ به نظر شما این عجیب نیست ؟ 

    این خیلی خوبه که در جامعه کرامت انسانی زن و مرد یکسان دیده بشه ولی از حرف تا عمل خیلی فاصله است 
    نظر شما رو نمی دونم ولی فکر می کنم این مساواتی که بعضی آقایون ازش صحبت می کنن بیشتر به ضرر خانم ها باشه .
    لطفا اگر فرصت داشتید نظرتون رو بفرمایید 
    بانوی بزرگوار ایام بر شما مبارک . مطالب بسیار خوبی دارید به وبلاگ من هم سر بزنید و حتما نظر بدید ممنون
    سلام بر شما بانوی فعال و فرهنگی هفته ی  گرامیداشت زن بر شما مبارک . رییس جمهور محترم هم که دیروز سنگ تمام گذاشتند. موفق و پیروز باشید 
    مادرم پیامبری بود با زنبیلی پر از معجزه!
    یادم نمی رود در اولین سوزِ زمستانی، النگویش را به بخاری تبدیل کرد…


    بهشت هم خشک سالیست!!!
    این را دیشب از کف پای مادرم که ترک خورده بود فهمیدم…


    بزرگترین دروغ همه مامان ها: دیگه دوستت ندارم!


    ﺍﺯ ﻣﺮﮒ ﻣﯿﺘﺮﺳﻢ ﻓﻘﻂ ﺑﻪ ﺧﺎﻃﺮ ﺍﺷﮑﻬﺎﯼ ﻣﺎﺩﺭﻡ…


    " رازهایی درباره ی زن ها "


    (سه چیز - یک زن را مانند ملکه میسازد):

    ١- وقتی که پول در دستهاش باشه

    ٢- وقتی که لباس سفید عروسی میپوشه برای دوماد

    ٣- وقتی که اولین بچش به دنیا میاد و برای اولین بار مادر میشه


    (سه چیز - زن را به گریه میاندازد):

    ١- حرفی که جریحه دارش کند

    ٢- از دست دادن کسی که دوستش داره

    ٣- مرور کردن خاطره هایی که خوشحال کننده بوده براش و حالا از دستش داده


    (سه چیز - که زن به آن احتیاج دارد):

    ١- آغوشی که از قلب و با محبت باشه

    ٢- حرفی زیبا که انگیزه هاش را بالا ببره

    ٣- وقتی داشته باشه برای استراحت و تجدید قوا


    (سه چیز - زن را میکشد):

    ١- زنی بر او ارجحیت داشته باشد

    ٢- داغون شدن آینده اش

    ٣- رفتن پدر و مادر و پسرش


    (سه چیز - زن به آن افتخار میکند):

    ١- زیباییش

    ٢- اصل و نسبش

    ٣- کارنامه و مقام اجتماعیش


    (سه - حالتِ زن که اخطار به دیگران به حساب می آید و دیگران را مترساند و تعجب میکنند):

    ١- سکوتش

    ٢- جرأت آنیَش

    ٣- سرد شدنش در یک آن


    (یک چیز - راز زن را فاش میکند):

    نوع نگاه کردنش


    (سه چیز - زن را وادار میکند که از زندگی شخصی برود بدون برگشت):

    ١- خیانت

    ٢- ناامید و ضربه به او زدن

    ٣- عدم وجود امنیت


    زن (قوت تحملی) را دارد که مرد را شگفت زده میکند!

    سختیها را تحمل میکند…

    و غم و اندوهی را تحمل میکند که با خود خوشبختی و عشق به همراه دارد…

    میخندد وقتی که میخواهد جیخ و فریاد بزند!

    ترانه میخواند وقتی میخواهد گریه کند!

    گریه میکند وقتی که خوشحال است!

    و میخندد وقتی که میترسد!

    عشقش بدون شرط است!

    ولی…

    یک رفتار بد دارد؛ و آن این است که او ارزش خود را در نزد دیگران نمیداند!

    خانم صامتی سلام.

    دیروز برنامه عمو پورنگ که پخش شد همه مادراشونو دعوت کرده بودن برنامه.همه هم چادری بودند.مادر امیر محمد هم خانم خیلی محجبه و با وقاری بودن.که روسریشونو خیلی قشنگ تا نزدیک چشماشون اورده بودن.نمیدونم ناخداگاه که ایشونو دیدم یاد شما افتادم.

    خیلی کیف کردم که همه مادراشون چادری بودن.

    مادر عمو پورنگ هم زنی بسیار صاف و ساده و در عین حال فهیم بودو خیلی تو دل برو.بیشتر از همه هم حجاب مادر امیر محمد و عمو پورنگ به دلم نشست.البته همه بسیار با وقارو با حجاب بودن.


    به این فکر میکردم که از دامن این مادران پاک و محجبه و عفیف و با حیا فرزندان موفقی به عرصه ظهور میرسن.و دعای خیر مادر بیمه تمام عمرمون میتونه باشه.خانم صامتی من همیشه وقتی حجاب خودم رو مقایسه میکنم با این زنان بزرگ مثل مادران شهدا یا حتی مادر خودم به این فکر میکنم که حجاب من چقدر کاستی داره.خیلی حجاب اونهارو دوست دارم.فک میکنم این مدل از پوشش و حجابشون بغل بغل حیا و عفت میریزه.اما شاید برای منه جوون کمی سخت باشه که روسری رنگ روشن نپوشم یا چادرم رو تا نزدیک چشم هام بیارم.اما فک میکنم تو این دوره و زمونه حجاب مادران ما برتر و برتر و برتره. تو این دوره و زمونه ای که حتی با حجاب باشی و ذره ای موهات بیرون نباشه اما بازم نگاه هرز وجود داره..

    راستی در مورد رو گرفتن خواستین بنویسید.و گفتید یاداوری کنم.

    نظر خودمو در مورد این نوع حجاب یعنی رو گرفتن بازم تکرار میکنم که خیلی دوستش دارم و فک میکنم این نوع پوشش یعنی کمال خانمی کمال وقار کمال حیا.البته ذکر یه نکته هم ضروریه حجاب وقتی با ارزشه که با حیا و وقار همراه باشه.در غیر این صورت هیچ ارزشی نداره.چرا که ممکنه حتی چهره ی حجاب رو هم خدشه دار کنه.

     


    خانم یا آقای 45

    هنوز جایزه به دستم نرسیده.

    پاسخ:
    انشالله میرسه 
    هر جامعه ای برای توسعه و پیشرفت نیازمند سلامت عناصر اصلی و فرهنگ ساز خود می باشد . از جمله عناصر اصلی در هر جامعه و بویژه نهاد خانواده ، "زن" است . زن سالم ، با اعتماد به نفس ، ایمان و توانمندی می تواند کانون خانواده را پر نشاط کند و فرزندانی سالم و صالح تحویل جامعه دهد . لذا کرامت ، حرمت و احترام زن باید حفظ شود . 
    مقام معظم رهبری 
    با سلام سرکار خانم صامتی 
    ایام پر سعادت و فرخنده ی ولادت مرضیه طاهره حضرت زهرا سلام الله علیها را خدمت شما بانوی فرهیخته و روشنگر تبریک عرض می نمایم . شما را یکی از زنان فعال می شناسم که با حضور خود سبب روشنگری در حوزه های فرهنگی هستید امیدوارم در مسیری که انتخاب نمودید موفق باشید و آنچه انجام می دهید مرضی حضرت حق باشد . ارادتمند موسوی 
  • قدیری ابیانه
  • با سلام  میلاد زهرای اطهر  س بر جنابعالی و خانواده محترم مبارک 
    روزت مبارک ای زن ، ای گل خوش عطر و بوی جنت . میلاد دخت نبی اکرم بر شما خواهر گرامی تبریک و شادباش 
    افتخار زنان همین بس که روز میلاد برترین گوهر خلقت بانوی بهشت فاطمه زهرا س روز زن نامیده شده است . 
    روزتون مبارک 
    امروز که به یمن ولادت برترین بانوی عالم به نام شما نام گرفته را تبریک عرض نموده و امیدوارم در پناه آن دردانه خداوند باشید .ارادتمند صدر 
    عزیزم فکری به حال گوشی  موبایلت کن کلافه شدم از بس پیامم ارسال نشد .
    سلام وزت مبارک بانو جان دلمان از دوری شما تنگیده  بی زحمت اگر وقت شد تماس بگیر ، ببخشیدا البته خانم مشغله ! 
    دوش از سرور غیبم 
    / بر گوش دل ندا شدگفتا زجای برخیز، 
    / عالم پر از صفا شد
    ظاهر فروغ زهرا-س 
    /  از بیت مصطفی شد . .
    روز زن بر شما بانوی بزرگوار مبارک 

    اون دوتالینک مهرخانه را من گذاشتم!

    لطفا قیاسی بفرمایید این بیانات را که در تناقض کامل با بیانات رهبری در روز گذشته است!!!

    http://www.leader.ir/langs/fa/index.php?p=contentShow&id=11683

  • مهرخانه و روحانی
  • بزن به افتخارش
    خانم ملتمس نگاه جایزه ات چه  بود

    مبارکه

    سلام خانم صامتی تبریک عرض میکنم میلاد بانوی دو عالم رو خدمت شما وهمه زنان سرزمینم
    سلام شاید شما زن متعادلی باشید و به نظرم منطقی تر از زن های دیگه ولی به این نکته هم توجه کنید که به هر زنی که بچه ای رو به دنیا میاره نمیشه گفت مادر و به هرکسی که از نظر جنسبتی یک زنه نمیشه گفت همسر !  
    سلام روز زن بر شما مبارک .خانم صامتی نگاه واگرا و تازه ی شما همیشه برای بنده جالب و جذاب بوده ،دل نوشته هایی به ظاهر ساده که از نگاه عمیق شما به پدیده ها شکل گرفته  است برای بنده به عنوان یک مرد جمله ی پدرانی که در نبود مادر مادری می کنند بسیار جالب  است در واقع هرچه به زندگی شهرنشینی و به سوی مدرنیته پیش می رویم درصد مردان تنها که وظیفه ی مادری دارند هم بیشتر می شود ، پدرانی که مادری می کنند ! به عنوان پدری که در نبود همسرم برای پسرم مادری می کنم باید بگویم روزهای بسیار سختی را پشت سر گذاشتیم ولی دیگر عادت کرده ایم به نبود زنی که می توانست کانون محبت باشد .
    موفق باشید و سربلند 
    با سلام .میلاد فرخنده و با سعادت حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها هفته ی بزرگداشت زن و روز مادر را به شما و خانواده ی محترم تبریک عرض می نمایم . پایگاه خبری .تحلیلی انقلاب نیوز 

    سلام علیکم . ولادت با سعادت بزرگ بانوی عزیز اسلام خانم حضرت فاطمه زهرا س بر جنابهالی و خانواده محترم مبارکباد . 
    سلام و عرض تبریک به مناسبت مولود موفوروالسرور حضرت زهرا سلام الله علیها و روز زن ، برای شما توفیقات روزافزون از درگاه الهی خواستارم .

    با سلام

    ضمن تبریک این خجسته عید مادری

    آرزو می کنم همه خانه ها از عطر وجود دامان مادران و همسران مهربان بهره مند باشد و قدر آنها دانسته شود!

    دست خانم فاطمه زهرا س پشت و پناه زندگی زنانی که به معنای واقعی کلمه زن هستند!

    یک زن خالص...

    گفتم مادر، گفت جانم

    گفتم درد دارم ، گفت دردت به جانم

    گفتم گرسنه ام ، گفت بخور از سهم نانم

    گفتم کجا بخوابم؟ گفت روی چشمانم

    اما یکبار نگفتم من خوبم ، من شادم

    همیشه از درد و رنج گفتم!!

    به سلامتی مادر،

    برای اینکه دیوارش از همه کوتاهتراست

    برای اینکه هیچ وقت نگفت من، همیشه گفت بچه هایم

    روز مادر، این گل زیبای خلقت بر شما مبارک.

    پاسخ:
    سلام بر مادران امروز 
    سلام بر مادران فردا سلام یلدا جان ، ایام ولادت حضرت زهرا سلام الله علیها بر شما مبارک .
    متن زیبا در مورد زن

    and the god created the women  وخدا زن را آفرید
    God created woman out of the left side of man  خداوند زن را ازپهلوی چپ مرد آفرید
    not from his head to be above him نه ازسر او تابر او مسلط گردد
    not from his food to be trampled by him نهاز پای او که لگد کوب امیال او گردد
     bay from his side to be equal with him  بلکه از پهلوی اوتا برابر اوباشد
    and from under his arm to be supported by him  و از زیر بازوی اوتا درحمایت او باشد
    and from nearest to his heart  واز نزدیکترین نقطه به قلب او
    to be loved by him  تا مورد عشق او باشد

    سلام 
    ولادت حضرت فاطمه(س)وروز زن را اول به خواهر ارجمندم سرکارخانم صامتی وبعد به بانوان محترم بازدید کننده وبلاگ ایشان تبریک عرض میکنم ، به امید شناخت ویژگیهای آن حضرت وسرلوحه قراردادن آن خصوصیات در زندگی چرا که ایشان فقط الگوی رفتاری بانوان نیست بلکه در همه زمینه ها الگوی کامل برای انسانهاست همانطور که امامان علیهم السلام ایشان را حجت خدا بر خود میدانند.
    پاسخ:
    چه انتخاب زیبایی ! 
    سلام بسیار ممنونم جناب امیر علی .حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها  الگویی فراجنسیتی ، الگویی برای همه ی زنان و همه ی مردان هستند 
    امام خامنه ای:جهاد آن بزرگوار(حضرت فاطمه سلام الله علیها)در میدان های مختلف ،یک جهاد نمونه است.در دفاع از اسلام،در دفاع از امامت و ولایت،در حمایت از پیغمبر[صلوات الله علیه]در نگهداری بزرگترین سردار اسلام یعنی امیرالمؤمنین[صل وات الله علیه]که شوهر او بود.امیرالمؤمنین[صل وات الله علیه]درباره فاطمه زهرا سلام الله علیها فرمود:ما اغضبنی و لا خرج من امری"یک بار این زن در طول دوران زناشویی،مرا به خشم نیاورد و یک بار از دستور من سرپیچی نکرد.فاطمه زهرا سلام الله علیها با آن عظمت و جلالت،در محیط خانه،یک همسر و یک زن است.آن گونه که اسلام میگوید.در محیط علم هم یک دانشمند والاست.آن خطبه ای که فاطمه زهرا سلام الله علیها در مسجد مدینه بعد از رحلت پیغمبر]صلوات الله علیه[ایراد کرده است خطبه ای است که به گفته علامه مجلسی«بزرگان فصحا و بلغا و دانشمندان باید بنشینند و عبارات آن را معنا کنند.»اینقدر پر مغز است.از لحاظ زیبایی هنری مثل زیباترین و بلندترین کلمات نهج البلاغه است.فاطمه زهرا سلام الله علیها می رود در مسجد مدینه در مقابل مردم می ایستد و ارتجالاً حرف می زند.شاید یک ساعت،با بهترین و زیباترین عبارات و زبده ترین و گزیده ترین معانی صحبت کرده است.

    اللّهمّ صلّ علی محمّد وآل محمّد و عجّل فرجهم
    پاسخ:
    سپاس از انتخاب خوب شما . 

    سلام خانم صامتی.

    بهتون تبریک میگم ولادت بانو فاطمه زهرا سلام الله علیها رو و همچنین تبریک میگم روز مادر و روز زن رو به شما و مادر عزیزتون.ایشالا سایشون هزار سال رو سرتون باشه و همچنین سایه شما رو سر فرزندتون.


    پاسخ:
    سلام عزیزم 
    متشکرم . از طرف بنده این ایام رو به مادر بزرگوارتون تبریک بگید .
    خواهر مهربونم سلام دلم میخاد امشب و با همه ی وجود به شما تبریک بگم که ازتون مهربون بودن و در عین آگاهی داشتن یادگرفتم ، وقتی اعتماد به نفستون  و دیدم حالم خوب شد و به زندگی امیدوارشدم خانم صامتی عزیزم دلم میخاست براتون شعر می گفتم ولی بلد نیستم خواهر مهربونم به شما تبریک می گم هزار بار  دلم میخاد همیشه شما رو موفق ببینم  خیلی مراقب خودتون باشید مادرم سلام میرسونه میخام شما رو دعوت کنم خونمون ولی روم نمیشه گفتم شاید براتون زحمت بشه . خواهش می کنم جواب ایمیلمو بدید .ممنونم بازم روز زن رو تبریک می گم 
    همه ی خوبی ها تقدیم شما ، برای مهربانیهایت  ، برای حضور خالصانه ات ، برای استقامتت ، برای بودنت ، برای ماندنت ...
    روز زن بر شما مبارک .
    تبریک من را بپذیرید خانم صامتی 
    شاگرد شما محمدرضا 
    التماس دعا 
    ولادت حضرت فاطمه ع را خدمت شما بزرگوار تبریک عرض می کنم . ارادتمند صفری 
    زنگبودن یا حقیقتی کشف شدنی است و یا زیبایی محسور کننده (نیچه)
    روز زن بر شما بانوی فرهیخته مبارک 
    سلام  بر خود وظیفه می دانم ضمن عرض تبریک به مناسبت میلاد اسوه بانوان هر دو جهان یگانه دخت با وفای رسول الله خانم  فاطمه زهرا به شما پیرو ایشان  روز زن را نیز صمیمانه تهنیت عرض کنم و توفیقات روز افزون شما را از درگاه الهی خواستارم 
    ارادتمند  فراهانی 
    خانم صامتی عزیز سلام ولادت حضرت فاطمه سلام الله علیها رو خدمت شما تبریک عرض می کنم امیدوارم در همه ی مراحل زندگی موفق باشید 
    بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
    سلام به همه

    میدونم این مطلب هیچ ربطی به این موضوع نداره ولی تا آخر بخونید ضرر نمیکنید!

    میخواستم تجربه خودم رو در خرید گوشی از مرکز **** علاالدین! به اطلاع همه کاربرای این سایت برسونم. ***** ******** ****** *** ***** *** **** ** **** **** *** * ** **** ******


    بعد از کلی تحقیق در مورد گوشی و با توجه به بودجه به این نتیجه رسیدم که مدل هوآوی G525 بخرم. رفتم علاالدین. دیدم مثل همیشه شتر با بارش گم میشه!
    خلاصه بعد از 10-12 تا مغازه که قیمت گرفتم و تا حدودی رنج قیمت اومد دستم رفتم به یه مغازه به اسم (شبکه جوان)، همون طبقه همکف پلاک 37. خلاصه بعد از صحبت قرار شد گوشی مورد نظر رو بیاره که توی خود مغازه نبود و فروشنده که سنش به زور به 20 سال میرسید رفت نمیدونم از انبار یا یه مغازه دیگه یا خلاصه هر جا بود گوشی رو آورد! (شایدم دست فروش! ما که ندیدم!)
    وقتی اومد در جعبه رو باز کرد و گوشی رو درآورد و سیم کارت منو گرفت گذاشت تو گوشی و گوشی رو روشن کرد و مثلآ تستش کرد. بعد گفت دو نوع برنامه لازمه که این گوشی راه بی افته.
    نوع اول کپی و بدون گارانتی و هزینه نصبش 35 یا 40 تومن و نوع دوم اورجینال و با گارنتی و هزینه نصبش 60 یا 65 تومنه و تا 30 ماه میتونید بیارید مشکلات نرم افزاریش رو مجانی براتون رفع میکنیم.
    گفتم چرا اینقدر نصب برنامه اورجینال گرونه؟
    گفت چون از سایت اصلی دانلود میکنیم که برای خومون هم هزینه داره.
    ما گفتیم اون اورجیناله رو نصب کن اونم نصب کرد. بعد گفت این صفحه اش برای اینکه خط و خش و این چیزا نیافته باید یه لیبل زد خش بزنی روش قیمت اش هم 25 تومنه. ما هم گفتیم بزن.
    بعد گفت برای اینکه تو دست عرق نکنه که به سخت افزارش آسیب برسه یه قاب ژله ای هم میخواد که اونم قیمت اش در میاد 30 تومن. گفتم اونم بزار.
    خلاصه رفتیم مرحله آخر و اونم چونه زدن سر قیمت بود! بعد از کلی چونه همه چیز به خوبی و خوشی و خالی شدن جیب ما تموم شد و سر جمع 500 تومن ناقابل دادیم به همون آقایی که سنش به زور به 20 سال میرسید!
    راستی یادم رفت فروشنده کلی هم با آب و تاب راجع به گارانتی گوشی و اینکه اگه اتفاقی برای گوشی بی افته بیاریدش براتون ال میکنیم و بل میکنیم حرف زد!

    خلاصه سرتونو درد نیارم ما خوشحال و خندان اومدیم خونه. بعد 2 روز با دقت کردن به جعبه گوشی دیدم که در کمال ناباوری جعبه گوشی با مشخصات گوشی یکی نیست! (روی جعبه رنگ گوشی رو زده سفید در صورتیکه رنگ گوشی مشکیه و همینطور کد IMEI که با کد زیر باتری و توی خود گوشی فرق داره!!!)
    و در مورد برنامه های نصبی هم آقای فروشنده منصف برنامه هارو فقط نصب کرده و ست آپ برنامه هارو نریخته تو گوشی که اگه یه وقت برنامه ها به هر دلیلی پاک شد یا از کار افتاد بتونم خودم دوباره نصبش کنم!!!

    خلاصه ما دوباره راه افتادیم رفتیم مرکز دزدی علاالدین!
    و رسیدیم خدمت آقای فروشنده و گفتم داستان اینه!
    طرف خیلی راحت گفت جعبه گوشی که مهم نیست! و در مورد برنامه هم ما هیچ وقت ست آپ اصلی برنامه رو که اورجینال هم هست در اختیار خریدار نمی ذاریم!!!
    گفتم چرا؟
    گفت اگه این کارو بکنیم که باید تخته کنیم بریم از اینجا!
    گفتم شما که میگفتی هر برنامه چون اورجیناله فقط مال یک گوشیه پس ست آپ برنامه های گوشی من که به درد بقیه گوشی ها نمیخوره. بده دیگه؟
    باز دوباره همون حرف هارو تحویل داد که برنامه ها اورجیناله و ما نمیتونیم و من فقط اینجا فروشنده هستم و دست من نیست و غیره!!!
    گفتم حالا فرض کن یه برنامه تو گوشی پاک شد یا از کار افتاد اون وقت چی؟ اگه بیارم برای نصب برنامه هزینه داره؟
    گفت اگه برنامه کاربردی بود که آره اگه سرگرمی یا بازی بود نه!!!
    گفتم تو که گفتی تا 30 ماه برنامه ها گارانتی داره؟
    گفت فقط برای برنامه های سرگرمی و بازی نه برنامه های کاربردی!!!


    خلاصه نتیجه اینکه یا برای خرید گوشی نرید مرکز دزدی علاالدین یا اگه رفتی فقط و فقط گوشی رو به صورت خام بخرید بدونه هیچ گونه برنامه یا وسایل جانبی. از ما گفتن بود!
    پاسخ:
    ممنون از اطلاع رسانی شما 

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">