منصوره صامتی

کارشناس فرهنگی

منصوره صامتی

کارشناس فرهنگی

منصوره صامتی

رویای 1400 ساله ی مسلمانان جهان در حکومت اسلامی ایران به تحقق پیوسته و امروز این ظرفیت عظیم فرصتی تکرار نشدنی است. معتقدم که انسان به ضرورت ماهیت الهی و اندیشه ی خویش یک رسانه است وامروز در عصر رسانه ضروریست تا دغدغه های فرهنگی ،اجتماعی و سیاسی مان را باهم شریک شویم، باشد که در مسیر زمان به جامعه ی مهدوی نزدیک شویم."زندگی بهتر حق مسلم ماست!"

و همچنان که رهسپار آینده ایم بیندیشیم که :

ما ازین قرن نخواهیم گذشت
ما ازین قرن نخواهیم گریخت
با قطاری که دگران ساخته اند
هیچ پروازی نیست برساند ما را به قطار دوران
و به قرن دگران
مگر انگیزه و عشق ،
مگر اندیشه و علم ،
مگر آیینه و صلح
و تقلا و تلاش
بخت از آن کسی خواهد بود که مناجات کند با کارش
و در اندیشه ی یک مساله خوابش ببرد
و کتابش را بگذارد زیر سرش و ببیند در خواب حل یک مساله را
باز با شادی در گیری یک مساله بیدار شود ...

تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
آخرین نظرات



در اینجا باید به این موضوع اشاره کرد که یا پژاک از عقاید دین‌ستیزانه خود دست برداشته است ـ که این امر بعید به نظر می‌رسد ـ یا اینکه اعضای این گروهک بر اساس تفکرات ماکیاولیستی‌شان جهت رسیدن به اهداف خود از هر وسیله‌ای استفاده می‌کنن

د.

در آستانه ولادت پیامبر اسلام گروهک تروریستی و تجزیه‌طلب پژاک در اقدامی مضحک با صدور بیانیه‌ای این مناسبت را به تمامی مسلمانان جهان تبریک گفته است! در بیانیه چند خطی این گروهک که تا دیروز تنها نظام سیاسی مورد علاقه خود را به عنوان سسیستم جایگزینی برای به اصطلاح خلق‌های خاورمیانه‌‌ به عنوان تنها راه حکومت‌داری و کشورداری پیشنهاد می‌داد، این‌بار در راستای اقدامات عوام‌فریبانه خود و با چرخشی 180 درجه‌ای، اسلام را به عنوان یگانه سیستم عدالت‌محور برای این امر به همه پیشنهاد می‌کند.در اینجا باید به این موضوع اشاره کرد که یا پژاک از عقاید دین‌ستیزانه خود دست برداشته است ـ که این امر بعید به نظر می‌رسد ـ یا اینکه اعضای این گروهک بر اساس تفکرات ماکیاولیستی‌شان جهت رسیدن به اهداف خود از هر وسیله‌ای استفاده می‌کنند.

نکته آخر اینکه به نظر می‌رسد با توجه به سیاست اعتدال‌گرایانه دولت جدید جمهوری اسلامی در سطح منطقه و جهان، دیگر افکار و اقدامات افراطی این گروهک نه در مناطق کردنشین ایران و نه حتی در سطح منطقه از طرف هیچ کس مورد حمایت قرار نمی‌گیرد. به همین دلیل سرکردگان پژاک سعی دارند با چنین اقداماتی خود را با شرایط امروز ایران هماهنگ کنند، هر چند جنایات این گروهک در حق هم‌وطنان کُرد ایرانی هرگز از اذهان پاک نخواهد شد.

منبع دیده بان

  • منصوره صامتی

پژاک

پارادوکس

نظرات  (۲۳)

سلام .خانم صامتی حالم خیلی بد شد این فیلمهای وهابی ها رو دیدم .شما هم دیدید. نمیدونم پس چرا هیچ جا چیزی نمیگه . تلوزیون برنامه نساخته راجع به این دشمنهای اسلام .شما خبر دارید؟؟نمیتونم بخوابم
  • شیعه سنی مسلمان


  • فَوْتُ الْحَاجَةِ أَهْوَنُ مِنْ طَلَبِهَا إِلَى غَیْرِ أَهْلِهَا
    از دست دادن حاجت بهتر از درخواست کردن از نااهل است.
    امام علی ع
    سلام .آسمان عزیز اگر آسمانی هم بیندیشیم روی اسم آدمها گیر نمیکنیم مشکل اینجاست که عموما به آدمها فکر میکنند نه به نفس عمل. اگر هم فکر میکنیم که مملکت ارامی خواهیم داشت امید واهی است .ما در منطقه آتشفشان حرفها برای گفتن و ایدئولوژی که دنیا پرستان را به خطر می اندازد زندگی میکنیم. زمان همه چیز را آشکار خواهد کرد. هر کدام مشغول افکار خودمان باشیم. جهان منتظر مهدی است.جهان آرام نخواهد بود دشمنانش بیکار نخواهند نشست .
    سپاه دوست و دشمنانش حقانیت را نشانه رفته است. یک گروه در پی اثبات آن و یک گروه در پی نابودی آنست . اما پیروزی و وعده الهی با جبهه حق ست.
    آن زمان آرامش حقیقی نمایان میشود.دیر زمانی نخواهد گذشت که همه چیز معلوم میشود. اگر ظهور به تعویق نیفتد به گفته ذخیره الله فی الارض.ایت الله بهجت حتی پیرتر از ایشان هم این اتفاق بزرگ را شاهد هستند. ومن الله التوفیق
    سلام به شما خانم محدثه و ...
    با شما بحث کردن،مثل آب در هاونگ کوبیدنه..
    اتفاقا شما که یک نفر را واسه خودتون می کنین بت،و هرچی اون میگه میشه درست و حتی حاضر نیستین قبول کنین یک انسان خطا می کنه و از لفظ ... برای ایشون استفاده می کنین،تقلید می کنین.
    نه منی که تحقیق می کنم،مطالعه دارم،هیچ وقت هم نگفتم آقای خاتمی و اصلاح طلب ها حقیقت محض هستن.چون اونارو آدم و جایزالخطا میدونم.
    اگر آرزوی داشتن یک مملکت آروم،به دور از هر جنگی میشه فانتزی،آره من یک انسان فانتزی هستم.و با عرض معذرت شما هم یک انسان دگم هستی.
    هر خفتی هم الان داریم میکشیم،برای کارای قشنگه آقای احمدی نژاد هست.اگر تفکراتش انقدر خوب و کاراش انقدر عالی بود،چی شد که نماینده ی این تفکر در برنامه ی هسته ای حتی در میان نامزدهای اصولگرا هم اول نشد؟دوره ی قلدر بازی تموم شده دوست عزیز...عصر،عصر گفتگو ی تمدن هاست...یه ذره باز نگاه کنین
    پاسخ:
    سلام
    می بخشید میون کلامتونبا خانم محدثه
    یک نکته همانطور که صراحتا در آیات الهی نیز اشاره شده است هیچ گاه نباید حق و حقیقت را به نسبت جمعیت اقل یا اکثر سنجید. چه بسا دوران هایی که به گواه تاریخ حق با اقلیت بوده است ولی در گذر زمان مشخص و مردم به سوی حق گرایش یافتند .
    یک دوست عزیز گرچه مادران شهدا عزیزند اما ملاک نیستندـ,خداوندا چرا اول تو وسخنانت ملاک نمیشوند. همه چیز بر سر منافع اسراییل است. خیلی کشورها بمب دارند اما چون از لحاظ ایدولوژیک با این طایفه صهیونیزم که مثل تکفیری ها بلای جان یهودیت هستند مشکلی ندارند مهم هم نیستند .چرا سوال نمیکنیم ؟چرا تحلیل نداریم؟چرا تحلیل ها انقدر سطحی است .امشب خیلی خیلی دلم گرفت .فکر نمیکردم ایهمه سطحی این جریانات دیده شود. بقول خانم صامتی که خیلی بجا فرمودند دلسوزانه ومشکل گشایانه تحقیق کنیم نه تقلید .التماس دعا
    پاسخ:
    شانار عزیز
    خانم صامتی هم هرچه می گوید از معارف دینی آموخته و چیزی از خود نمی داند .ممنون که هستی

    http://www.uplooder.net/cgi-bin/dl.cgi?key=0c988e1eecb012c0c4dad8495077960c
    از مهدی صاحب الزمان ومادرمان زهرا سلام الله عذر میخواهم .باشد حتی یک نفر ازما بیدار گردیم .
    http://www.uplooder.net/cgi-bin/dl.cgi?key=11658055ec94897bebcb266210cbc0ec
    سلام خانم آسمان وخانم صامتی عزیز. انشالا این واقعیت تلخ که به اندازه سر سوزن گوشه ای از حقایق است کمی هوشیارمان گرداند. اگر اینها توهم است سخنی نمیماند جز اینکه بقول خانم صامتی دنیای فانتزی آدمهای فانتزی هم میخواهد اما حقیقت فانتزی نیست.
    خوشحالم که دوستانی دارم که با هم هم عقیده ا یم .آری ما یکی هستیم چون افکارمان یک جهت را نشان میدهد .حسبنا الله ونعم الوکیل
    به تو چه حالا منتظر گرونیها باش .احمدی نژادو یا امثال اون خطرن واسه جهان .چون نرم نیستند .اگه انقدر از اون بد شنیدی از اینم بد شنیدی با تمام گرونیها .با تمام امتیازایی که میده .با تمام خفتی که تا امروز این اول کاری کشیدیم که اجلاس همسایه هاهم راهمون ندان ودعوتمون نه خصوصی بلکه علنی پس گرفته شد اونوقت میفهمی که کی راسته چی دروغ. اینا هر کاری بکنند چون آقازاده ها تو این سیستم پول رو پول میذارن وهر تعطیلی سفر اروپاشون ترک نمیشه چیزی نمینویسن حرفی نمیزنن تو رسانه فقط گل وبلبل میگن که تو خوشحال باشی وامید داشته باشی. تدبیر اینا امید دادنه .دیوار حاشا هم بلنده .راست میگن پایان دورشون .میگن تدبیر ما امید بو د خدارو شکر اسنادش موجوده امید خیلی رشد داشته .البته من مشکل با این دوره واین آدما ندارم اینا هم مثل بقیه میرن مشکل ما باید با این تفکر که فقرا رو سبد کالا بدیم لال شن. تا اگه دیدن پولداره پولدار شد ساکت باشه و امید داشته باشه که ی چیزی هم به اون میرسه.

    مبارزه کنیم.میدونی چند ساله تو جهان منسوخه سبد کالاو کوپن...حالا نمیگی که مارو برگردونده به عقب . مارو عقب مونده فرض کرده . میدونی چرا چون رسانه ها که رو پول پولدارا میچرخه هیچی نمیگن .فقط نقاط مثبت روانقد پر رنگ میکنن که همه ببینن
    نمیدونم .ولی به تو ربط داره.نمیگم به تو چه
    در ضمن آسمان من ی نفرم .بقیه رو نمیدونم
    شماهم زشته مشکوکی وبد بین. ازینکه دوستان هم مثل من دل نگرانی دارن خوشحالم
    با سلام خدمت شما خانم صامتی عزیز...
    در مورد بحثی که بین "یک دوست" و "محدثه،و..." شده می خواستم بگم که از طرز نوشتن این سه نفر،برمیاد که هر سه تاشون یکی باشن...شاید من اشتباه میکنم.ولی اینکه یه نفر بیاد به اسم های متفاوت نظر بده که نشون بده نظرش درسته،خیلی کار اشتباهیه.اگرم که واقعا 3 نفر متفاوت هستن خواستم بگم :
    دوستان عزیز،یه ذره از این جو توهمی که همه با شیعه ها دشمن هستن،بیاین بیرون.معلومه در هر دین و آیینی افراد خودشون را بهترین میدونن و می خوان بقیه رو هم به سمت خودشون بیارن.همانطور که شما آمریکا رو شیطان بزرگ می دونین،اونا هم مارو یه چیزی بدتر از شیطان می دونن.
    همه به دنبال قدرت هستن.حتی مسلمان ها تفکرات دیکتاتوری دارن که همه باید مسلمان باشن...خوب اونا هم همینجورین.
    میشه به اونا ایراد گرفت؟وقتی خود شما دیدگاه های دینی تون رو به همه تحمیل میکنین،میشه از اونا که تفکرات آزادی طلبانشون (هرچند غلط) رو تحمیل می کنن،ایراد گرفت؟
    و اما در مورد انرژی هسته ای...واقعا بحث در موردش خنده داره.چون خیلی وقت پیش میشد دوستانه حلش کرد،ولی از اونجایی که دولت مردان عزیز به دنبال جنگ و دعوا هستن،همه چی خراب کردن.الان هم چوب ندونم کاری های گذشته رو می خوریم.
    کاش میشد یه همه پرسی عادلانه برگزار کرد،که این دوستان بفهمند ما یه مملکت آروم و به دور از تحریم می خواهیم...بعد از اون،صدالبته انرژی هسته ای و غیره....
    با سلام
    عاشورا نباید فراموش شود ، یک روز نیست و یک جریان و اندیشه ی فکری است ولی از نظر تاریخی یک جریان منفرد و خاص است ، جریانی که هیچ یک از معصومین ، چه قبل و چه بعد از آن ، آن را انتخاب نکرده و طی ننموده اند . عاشورا ان قدر منحصر به فرد بود که دیگر آن واقعه ، و نه ان جریان فکری ، دیگر تکرار نشد . ان شرایط ان قدر خاص بود که تنها برای مولایمان حسین ( ع ) این راه طی شد .
    در محرم به مجلس مولایمان حسین ( ع ) می رویم تا فرصت کنیم و کنیزی اهل بیت را کنیم و بیش تر از ان شیعه این مجالس را می گیرد که درس های عاشورا را فراموش نکند و فراموش نکرده است . اما پس امام سوم شیعیان ، امامان دیگر برای تقویت جبهه ی حق چه کردند ؟! ایا غیر از این است که به درس پرداختند ، فکر را تقویت کردند ، ایمان را تقویت کردند . غیر از این است که تفاوت شیعه در ایمان فکری و اعتقاد عمیق و قلبی است ، ایمانی که چشم بسته نیست و فتواهای غلط را نمی پذیرد ، همچون فتواهای جدیدی که در جنگ سوریه داده می شود . امام هشتم ما در اوچ قدرت ، زمانی که شیعه بیان می کرد که شیعه است ، جنگید و یا به درس پرداخت ؟ من ایمان ام را با پول معاوضه نمی کنم ، اسلامم را به رفاه نمی فروشم ولی سوال این است که ایا اسلام گران بهای ما در گروی انرژی هسته است و یا در گروی ایمان عمیق نسل جوان ویا تازه جوان شده ؟ نسلی که من جزئی از ان هستم
    و می بینم رنگ باختن ایمان را در قلب های جوانان امروز وطن
    دردی که من می بینم عمیق تر از گرسنگی است
    درد زیر سوال رفتن تمام باورهاست
    دردی که من از ان سخن می گویم فراموش کردن عاشوراست به دلیل چنین مقایسه هایی
    دردی که من میبینم فراموش شدن ایمان است در زیر فشارهای زندگی
    دردی که من میبینم زشت شدن مذهب است در دل نسلی که قرار بود برای مولایمان مهدی ( ع ) بهترین سرباز باشد . این روزها درک می کنم یعنی چه که اگر فقر امد ایمان از در دیگر رفت .
    من ایمانم را محکم چسسبیده ام ، و دلم در ارزوی ایرانی سربلند است ، ولی چه کسی گفته با داشتن انرژی هسته و با تمام تحریم ها ایران سربلند می شود ؟ اصلا چه کسی گفته که دیگر این حق را نداریم ؟ تنها فعالیتمان را کاهش دادیم
    ولی می خواهی از سربلندی کشور بگویم ؟
    در دانشگاه تهران ، دانشکده زیست شناسی ، محققان و دانشجویانمان با طرح های جدید منتظر رسیدن موادی هستند که ان قدر دیر رسید که طرح های نو انها کهنه شد ، منتظر رسیدن موادی هستند که ان قدر نرسید که دانشجو رفت تا جای دیگری طرحش را عملی کند
    سربلندی ایران با داشتن جوانان علمی و از ان مهم تر با ایمان است
    حال خود بگویید که در این هشت سال که به پای انرژی هسته ای ماندیم ، و اکنون هم مانده ایم تنها با زبان اعتدال ، به این سربلندی نزدیک شده ایم و یا دور؟
    ایمان این نسل تقویت شده است یا تضعیف ؟ دانشمندان خارج از کشور بیشتر بازگشته اند و یا دانشجویان داخل کشور بیشتر رفته اند ؟
    همسران شهدای هسته ای ، مادران شهدای هسته ، همه از این زبان اعتدال حمایت کرده اند ، چرا که خون فرزندان و همسران انها ، فناوری را اورد که از بین نمی رود
    دوستان عزیز ، اندکی صبر ....
    یک دوست عزیز .نمیفهمم پیروان شیطان در گوش ما کردند که هم ج ن س گرایی حق مسلمی است و کم کم خیلی ها دارند باور میکنند که بله این حق مسلم است شاید!!!!!!!!!!!!زود باوری صفت ناپسندیده ای است.مومن باید زرنگ باشد. اگر نفهمیم که به کجامیخواهند ببرمان تمام زندگیمان را باخته ایم. حق مسلم است خانه. سقف بالا سر رفاه. اما بهایش چیست؟؟ پس به طرفدارن شمر و پیروان یزید هم حق بدهیم. چون رفاه ومعاش حق است. اگر به حسین ع میپیوستند حتی حق مسلم نفس کشیدن هم از آنها گرفته میشد. حق بدهیم و خودمان را از شر این دودلی وذهن مشغولیها که اسلام ما را میخواهد عالم.زرنگ. دانا . عادل و حق طلب و حق پرست بار بیاورد راحت کنیم.خودمان هم میدانیم که بحث در مورد انرژی هسته ای مسخره ترین بهانه ای است که وجود دارد. 10 سال است که گزینه حمله به ایران روی میز است .چرا این پروژه تا آنجا شکست میخورد که امریکا حاضر میشود تحریم هایش را پس بگیرد؟؟فکر نمیکنید برای اینست که خیلی ها حق مسلم های زیادی را کنار گذاشتند وبرای حق مسلم زیستن ما گمنام جنگیدند ونگذاشتند جبهه جنگ تا اهواز ایران بیاید؟از وقتی ایران مستقل اسلامی شدیم و پول نفتمان باج نشد و مفت با توتون وتنباکو با کشورهای غارتگر معامله پایاپای نشد وپرچم اسلام نه در حدوسطح خانه ها ومحله ها بلکه شیعه نمادپیدا کرد. مهم شد .پایگاهی برای تمام شیعیان درست شد و هر مسلمانی کشوری داشت که مسلمان بودنشان را افتخار میدانست نه مظهر تروریسم. دروغی که خودمان هم داریم باور میکنیم!!!!تحریم شروع شد .ازچه .از حقهای مسلمممم. بدانیم . به ما امتیازی داده نشد. حق هایی را ضایع کردند وگفتند اگر یک چند دهم حقت را که از اول انقلابت وروی پای خودت ایستادن را میخواهی یک حق بزرگترت یعنی انرژی هسته ای که نفت هزاره سوم محسوب میشود را فراموش کن. نفتت را بسوزاااااان تااااااا تمام شود. آنوقت خودمان سوخت هسته ای خودت وهمسایگانت را تامین میکنیم وپولش را هم به جیب میزنیم. یک وقت ایران در منطقه خاور میانه که تو نگین آنی و تنها تو این فناوری را صلح آمیز داری یک وقت درآمد زایی نکنی. به اصطلاح شاااخ بازی در نیاری. عربستان وکویت وقطر و کشورهای پولدار بدون مغز علمی وسواد باید که مال ماباشند. باید با تو دشمن باشند تا از ما سلاح بخرند. تا پولشان مال ما باشد. تو تنها کشوری هستی در اینجا که علم را ارج مینهی و دانشمند زیاد داری. فقط میتوان از این قشر چاپید .حالا اگر تو وارد بازی شوی . با تو همسایه اند. شما اخوت برادری دارید. محمد ص و قران اشتراکات مهم شمایند. تازه برایشان همه چیز که از تو بخرند ارزانتر میشود. و امن تر است. تازه ما اهرم فشارمان را از دست میدهیم .پس ایران خواهشا نباش تا ما باشیممممممم. عزیزم این کارها جز از شیطان بر میآید؟؟؟؟مطالعه وعمیق شدن. دوری از احساسات و منطقی شدن وبالنده شدن در دین ما را میبرد بسوی حق ومیشود چراغ راه تا بیراهه نرویم. بله ترسناک است اما واقعیت است. کسی برای شیعه دل نمیسوزاند. چون علی ع حق است و دشمنان حق بیشمار . و کسانی همت میکنند تا حق را بکشند همتشان بیشتر از کسانی است که همت میکنند تا باطل را نابود کنند شاید چون کمند وگمنام و جز خواصند نه عوام.یا عزیز فاطمه. یا زهرا
    با سلام
    سلام خدمت همه ی دوستان
    من مسلمان نیستم ، چون گرسنگان را دیده ام و خوابیده ام .
    من مسلمان نیستم و با این معیار سنجش هیچ کس مسلمان نیست
    کیست که کودکان کار را ندیده باشد ، کیست که مردمان گرسنه زیر پل را ندیده باشد
    تا کنون فال خریده ای ؟ به دستان کثیف و کوچک و ضعیف کودکان کار پول داده ای ؟ برایت اسفند دود نکرده اند ؟ برای خرید دسته گلی به شیشه ی ماشینت یا تاکسی که سوار ان هستی ، نچسبیده اند ؟ کیست که تا کنون التماس فقرا را نشنیده باشد ؟! آواز غم انگیز انها و ساز انها را نشنیده باشد .
    زنان خود فروش را ندیده ام ، ولی شنیده ام
    بیماران را در صف دریافت داروهای خاص ندیده ام ، ولی شنیده ام و در اخبار دیده ام
    پروازهای سقوط کرده را شنیده ام
    بی کار شدن جوانان را شنیده ام
    گرسنه ماندن زنان را شنیده ام
    کیست که درد مردم را ندیده باشد
    انرژی هسته ای حق ماست ، اری
    ولی زندگی بدون رنج نیز حق ماست
    داشتن کشوری بدون گرسه ، حق ماست
    فاطمه نمی خواست هرزه باشد ، داشتن کشوری که در ان فاطمه ها فاطمی بمانند نیز حق ماست
    من درد مردم را دیده ام .
    من فقر را دیده ام .
    من رنج را ، سختی را دیده ام
    اگر داشتم همه را سیر می کردم ، اما ندارم
    من کودکان بی خانمان را دیده ام ، اگر می توانستم همه را پناه می دادم ، ولی نمی توانم
    تو هم نمی توانی ، یک فرد نمی تواند ، یک دولت بی پول و تحریم شده هم نمی تواند.
    دوستان عزیزم ، برای انرژی که یک چراغ را روشن نکرده ، چراغ خانه های بسیاری خاموش شده است
    انرژی هسته ای حق مسلم ماست ، ولی روشن بودن چراغ خانه ، داشتن یک خانه ، داشتن یک سقف نیز حق مسلم ماست
    به این که می توان امار گرسنگی ، فقر ، بی کاری و بی خانمان را در اخیار شنید و یا در اینترنت خواند ، کاری ندارم
    ولی واقعا کسی هست که درد مردم را در خیابان ندیده باشد . اگر چشمانمان را ببندیم تا نبینیم مسلمان میشویم و من مسلمان نیستم چون دیده ام
    این مملکت مهر امام زمان را با خود دارد ، اسم منتظران مهدی را دارد
    حق مولایمان نیست این مملکتی را که ساخته ایم
    حق بانویمان نیست که زنان در مملکت شیعه ....
    دوستان ما حق های زیادی داریم ، ای کاش برای دست یافتن به همه ی انها به اندازه ی انرژی هسته تلاش میکردیم

    امام جواد :

    عِزُّ المُؤمِنِ غِناهُ عَنِ النَّاسِ.
    عزّت مؤمن در بى‏نیازى او از مردم است
    بله عزت در بی نیازیست. ناراحتم از این وقایع اخیر .عزتمان پامال شد چون وابسته شدیم.

    یک دوست عزیز شما تن آسایی دنیا را مهم تر میدانید یا مبارزه وروسیاه کردن شیطان را؟مردم گرسنه اند؟از روی کدام آمار میگویید واگر گرسنه ای هست باز به خاطر همان هایی است که با شیطان دست دادند نه با خدا که اگر آنطور نبود خمس وزکاتشان پرداخته بودند که در حکومت اسلامی اگر سهم فقرا داده شود گرسنه ای نمیماند. گرسنگی وقحطی در همین 30 سال پیش چرا راه دور رویم بیشتر بوده یا الان؟شما چند بار سر گرسنه بر بالین گذاشته اید؟اگر دیگرانی سر گرسنه بر بالین میگذارند وشمامیدانستیدومیخوابیدیدکه طبق سخن پیامبر مسلمانی ات ... و اگر ندیدید پس چطور آمار گرسنگان را دارید. اما حقیقت است گرسنگی .آنهم گرسنگی اسلامی .مذهبی که اگر اسلام اجتماعی نه فردی زمین گذاشته نشود هم ایمان میماند هم یقین .هم مبارزه میماند .هم جهاد .انرژی هسته ای حق ماست. از روزی که ژنو را امضا کردیم تهدید ها و بی احترامی ها را که میبینید دوست عزیز.امریکا شیطان بزرگ است. دیدیم که دشمنی ها وتو دهنی هایش به ایران نه بلکه به تنها کشور شیعه در جهان بیشتر شد. مشکل جهان با ایرانی بودنمان نیست با ارمانهای شیعه است. با جهاد است .با شهادت است .با عدالت است .با تفکر وتعقل است .همیشه میگفتم چطور در زمان علی ع بالاخص وسایر ائمه مردم با اینکه آنها رابهترین میدانستند اما پیرو نمیشدند وزر وسیم فریبشان میداد. نمیدانستم. اما تاریخ همیشه تکرار میشود. سنت الهی اینست که خداوند از همه ی اقوام روی زمین ودر هر زمان امتحاناتی با محتوای یکسان اما با متدهای متفاوت میگیرد. سوریه که تمام شود وحزب ا.. که دارد شروع میشود. انرژی هسته ای شیعیان که بهانه ای بود برای خرد کردن ایران اسلامی گرفتند .بعد میبینیم از افغانستان. عراق. کویت .خلیج فارس.اردن .عربستان .منافقین. انگلستان .امریکا .فرانسه.اسراییل ایران را به توبره میکشند وانتقام این همه مقاومت را از ما میگیرند. هرگاه یک قدم به عقب بروی در دعوا فرد مقابل یک قدم جلو میآید وضربه نهایی را میزند. ایرا ن با تفکر شیعی خود نمیگذارد خاور میانه لانه شیطان شود. به شیعیان جهان کمک میکند وصدای فریاد هر مظلومی را که بشنود خود را طبق آنچه دین خواسته میرساند. عزیزم. اشتباه نکن . اگر اسلام را بفهمیم از اینکه شعب ابیطالب را امتحان پس دادیم خوشحال میشدیم .خداوند میخواست تا موریانه عهد نامه را بار دیگر اما به روشی متفاوت از بین ببرد. اما متاسفانه باج دادیم ودر آن لحظه وسوسه شیطان ما را به این سمت کشاند که اگر با امریکا صلح کنی همه چیزدرست میشود وتو قهرمان دوره ها میشوی. اما امان از شیطان که دیدی چگونه سنگ روی یخمان کرد. خبر اول یاهو ماییم .آ«هم سخنان کسانی میگفتند شیطان بزرگ هیچ غلطی نمیتواند بکند. بله .به این اعتقادات وسخنان ایمان راسخ دارم وبه آنها افتخار میکنم اما چرا باید کاری کنیم که دشمنان شاد شوند مگر نه این میزان است برای اینکه بفهمیم حق چیست وباطل چیست. ایران خاک بر سر که باشیم .ملت بی عزت که باشیم .مثل بنگلادش سال تا سال با تو کاری نخواهند داشت .اگر بخواهی فرهنگت دینت و خدا را تبلیغ کنی وحامی بی پناهان باشی پدرت را در می آورند. در عجبم که شیطان پرستان تا انتهای قطره خون هر کاری میکنند تا شیطان را راضی کنند اما خداپرستان نمیدانم چرا بعضی هاشان اینقدر بی اعتمادند به خدا.صاحب الزمان میآید. اگر به موعود فکر کنیم برای امثال امریکا که ما با به اصطلاح تفکر امریکا مشکل داریم نه با نام کشورش که آنها نیز با هویت ایران کار دارند نه با صرفا اسم ایران. آنوقت مقاوم میشویم .مولا را میبینیم .میگوییم آقا الان چه میخواهد .این است تفکر مترقی شیعی. خدا باید در الویت باشد .اینگونه ابراهیم میشوی وآتش خاموش میشود. یوسف در چاه میشوی وعزیز میشوی.محمد ص میشوی وهر روز در جهان کسی را عاشق خودت میکنی ورحمت للعالمین میشوی. آری پای اسلام وشیعه ماندن خیلی خیلی خیلی سخت است اما بهایش رسیدن به رضایت خداوند وصاحبالزمان است .دلمان که قرص باشد خدا خودش راه را نشان خواهد داد. مگر نه اینکه برای موسی خضر را فرستاد. باور کنیم که دین اسلام وعلوی بودن را یاد نگرفته ایم .اگر خودمان مطالعه نداشته باشیم ودنبال دین حقیقی نرویم زود گمراه میشویم والگوهامان میشوند آدمها ی معمولی .آدمهایی که خودشان در کار خودشان مانده اند وپر از گره هستند. علی ع و فاطمه زهرا س سه شب غذای خود را بخشیدند. خداوند سه شب امتحان گرفت ویک شب اما مائده اسمانی عطا کرد. اری ایوب فنا شدو صبرش اورا دوباره ساخت. آنقدر باید مقاومت در راه اسلام کرد تا خدا خودش گره گشایی کند. التماس دعا .یا زهراس
    بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
    ****** **** ****** **** ***** ***** **** ** ***** ******
    .
    .
    .
    *** ** محدثه ی جیره خور
    شکم سیر ****
    تو ***** حاضری هزینه همون 500 گرونتر شدن مرغو بدی؟
    وقتی مرغ گرون شد کی اعتراض کرد دروغگوی ****؟
    اصلآ مگه میشه تو این مملکت اعتراض کرد؟
    اعتراض کنی که با باتوم و گاز اشک آور ازت پذیرایی کنن!؟
    یا ببرنت کهریزک برای هوا خوری!؟
    همون به اصطلاح آقای!!! مملکتت چیکار کرده برای مردم بدبخت این کشور؟
    اون مظلومه یا ظالم؟
    شعبون بی مخ های الان کسانی امثال تو هستن که وقتی رئیس جمهور مملکت میره گندهایی که رئیس جمهور قبلی زده رو درست کنه با لنگه کفش از استقبال میکنن!
    بهش انگ خیانت و سرسپردگی میزنن!
    دولت قبلی چه **** به نفع مردم کرده که میگی هر کاری!؟
    منظورت همون چندر غاز یارانه ایه که مردم به این فلاکت کشونده!؟
    انگار دارن به گدا پول میدن! منتم میزارن!
    آره، یه رئیس جمهور ناسیونالیست مسلمون واقعی!!! مثل همون احمدی نژاد به درد امثال شما میخوره که هر روز همه چیه رو گرون کنه و هی بزن تو سرتون تا صداتون در نیاد و سرتونو با مسائلی مثل انرژی هسته ای گرم کنه تا هر **** که دلش میخواد بخوره!
    پاسخ:
    ادبیات شما همیشه پر بار از این مقدار کلمات زشت و ناپسند است ؟! نمی شد کمی آرامتر و مودب بنویسید ؟! 
    منتشر کردن این کلمات ناپسند نیاز به شجاعت ندارد نیاز به حماقت دارد 
    بزرگوار اگرچه برخی سیاست ها می توانست بهتر عمل شود که نشد ولی هیچ رییس دولتی اجناس را گران نخواهد کرد بلکه ما سال هاست در شرایط تحریم هستیم و این شرایط تحریم است که سبب سختی و دشواری است 
    خودمانیم ما برای تحریم کالاهای خارجی چه کردیم ؟ ما برای عزت ایران چه کردیم ؟ 
    به بازار که می رویم همه در حال خرید جنس خارجی هستند حتی فرش خارجی می خریم از این ناسزا و دشنام بالاتر ندیدم که در خاستگاه فرش اصیل ایرانی فرش خارجی به توبفروشند و تو بخری !!!
    با سلام
    سلام بر تمام شیعیان عزیز ، شیعیانی که بی مخ نیستند ، گرسنه هستند
    سلام بر مملکت شیعه ، مملکتی که رشد اقتصادی ان منفی است ، رشد تورم ان بالای 40 درصد است .
    ما را با کره ی شمالی مقایسه نکنید ، مملکتی که در آن مردم از گرسنگی علف هم می خورند . سرزمینی که هیچ کس حق مخالفت ندارد ، سرزمینی که مخلفان را اعدام می کند . مردمی که از سرزمین خود فرار می کنند با سیانور ، که اگر دستگیر شدن ، بمیرند و باز نگردند
    مادر شهدای هسته ای از رئیس جمهور حمایت کردن ، از برنامه هسته ای جدید حمایت کردن
    برنامه ای که در ان پول های ما را مصادره نمی کنند ، برنامه ای که در آن می توان نفت فروخت تا اقتصاد کشور نجات یابد ، هواپیما را نو کرد تا مردم کمتر بمیرند ، برنامه ای که می توان دارو وارد کرد تا بیماران رنج نکشند ، برنامه ای که در آن شرافت ایران و ایرانی را زیر سوال نمی برد
    ما ملت شریف ایراننیم ، ما را با سرزمینی که در ان رنج است و دیکتاتوری ، ملتی که چیزی از شرف برایشان نمانده است ، مقایسه نکنید
    سلام .چرا هیچ مطلبی برای تعلیقات نمیذارید. آبرومون رفته .کسانی که امروز میگن انرژی هسته ای میخوایم چکار همون شعبان بی مخ های دیروزن که میگفتن نفتو میخوایم چکار وبا دولت مصدق مخالفت میکردن. یعنی امروز این همه شعبان بی مخ داریممممم. خانم صامتی پس تا الان بهای چی رو دادن آرمیتا وعلیرضا. اینا هر کاری .هر کاری دولت قبلی انجام داد رو زدن زیرش. عجیبه ها.هر کاری که به نفع مردم بود رو کنسل کردن .به خدا اون کره شمالی که لا مذهب هستش بهتر ما فهمید که باید جلوی دیکتارتورها وایساد .و پای تمام چیزهایی که واسش اتفاق میفته هم وایساد. بمب هسته ای داره .یک بار هم بمب رو 2 یا3 سال پیش امتحتن کرد. هیچ کس هم هیچ غلطی نکرد. اگر الان ی رییس جمهور ناسیونالیست مسلمان واقعی داشتیم که خیلی الان از کره شمالی تو جهان بالاتریم .فردا هم میگن چرا موشک داری. بعد میگن چرا با اسراییل ضد هستید .اونا پای دروغاشون وایسادن اما ملت ما پای حقش وای نمیسه .هولوکاست واقعی اینجا اتفاق افتاد. هولوکاست هسته ای.چرا هیچ کس اعتراض نمیکنه اما تا مرغ 500 تومن بالا پاین میشه میگین مردیماز گشنگی. مملت صاحاب نداره
    مملکت صاحب آقایی هم داره اتفاقا اما چه کنیم که اون وقتی کاری میکنه که ملت هم بخواد. بمیرم واسه مظلومیتت آقا خامنه ای.
    طلبی محذوف از یک سایت خبری پیرامون جام زهر اخیر.../
    افسران - مطلبی محذوف از یک سایت خبری پیرامون جام زهر اخیر.../
    saberin یا رب الشهداء والصدیقین
    این مطلب دیروز برای پایگاه مقاومت سایبری عماریون(ammariyon.ir) ارسال شد که به محض انتشار ، تذکر فیلتر دادند و این مطلب از خروجی سایت مذکور برداشته شد...
    برای پاسداری از خون پاک شهدا ؛ به خصوص شهدای مظلوم هسته ای و برای تنویر افکار عمومی باذن الله منتشر می شود.../
    ***
    1- با این پیروزی قهرمانانه ای که رفقای عزیز غربی و در راس اونها شیطان بزرگ تو پاچمون کردتد نمیدونم از خوشحالی پرواز کنم یا....
    2 - تا حالا فکر کردید سود 100 میلیارد دلار داراییهای بلوکه شده ما در بانکهای غربی سالانه چقدر میشه که حالا به همت و لطف رفقای بعضیها در CIA و اینتلیجنت سرویس و سایر رفقا 2/4 میلیارد دلار (یعنی نصف سود یک سالش) قراره طی 6 ماه در قبال پذیرفتن ذلت و تعظیم تموم قد بهمون داده بشه و این یعنی مفهوم دقیق بردبرد!!!!!!!!!! ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    3- با این قرارداد افتخار آمیز ژنوانچای ( ورژن جدید ترکمانچای) باید به بانیان قهرمان آن مدال فتح بدیم واقعا مردیم از بس خوشحالی کردیم
    4 - برای اینکه نسلهای بعدی هم قدر رشادتهای قهرمانان مذاکره هسته ای مارا بدانند پیشنهاد میکنیم روز انعقاد قرارداد ژنوانچای بعنوان روز ملی تسلیم شدن و پشت کردن به اراده ملی تعطیل رسمی بشه!!!!!!؟؟؟؟
    5 - از اونجاییکه در این مذاکرات پیچیده و سخت تونستیم شاخ دولتهای زورگوی غربی را بشکنیم و با تعطیلی تموم برنامه های هسته ای مون بالاخره به 5+1 حق مسلم هسته ای مونو ثابت کردیم در یک اقدام ملی یک روز رو برای برگزاری جشن بزرگ و قدر دانی از تلاش عزیزان اختصاص بدیم ( راه دوری نمیره)
    6 - برای جاودانگی این فتح الفتوح و برای فراموش کردن تلخی ناشی از ذلتهای این توافق سراسر برد برد پیشنهاد میکنیم یک سرود وزین ملی سروده شود تا از خوشی دایما باهم سرودو زمزمه کنیم یعنی به خودمون بقبولونیم که:
    همه چی آرومه
    ما چقدر خوشبختیم
    7- برای اینکه یه وقت خدای نکرده قاجاریه برامون شاخ نشن پیشنهاد میکنیم یه کنگره یا سمینار یا .... برگزار کنیم و تفاوتهای این قرارداد را با قرارداد ننگین ترکمانچای تبیین کنیم و جلوی شاخ شدن اونارو بگیریم
    8 - چون قلم دست دشمنا بوده و متاسفانه ظاهر قراداد را طوری نوشتن که انگار ما بازی بردبرد را 27 بر 5 باختیم پیشنهاد میکنیم که یه کارگروه مجرب درست کنیم تا با تهیه تحلیلهای قوی پوز جان کری و اوباما و.... را بزنیم و ثابت کنیم اگرچه ظاهر قرارداد به ضرر ماست ولی باطنش سراسر پیروزیست ( مردیم از اینهمه خوشی)
    9 - بمنظور قدردانی از زحمات برادران عزیز دیپلماتمون پیشنهاد میکنیم در انتخابات آینده نامزد بشن تا همه دنیا ببینن که در یه مذاکره بردبرد با ملت بجای 40 میلیون رای حداقل 100 میلیون رای میارن !!!!!!!!!!!!
    10 - چون با تموم شدن بحث هسته ای ممکنه رفقای عزیز غربی بخوان یه مذاکره بردبرد دیگه در موضوعات حقوق بشر و.... با ما داشته باشند و از اونجاییکه این ملت دیگه تحمل اینهمه خوشی رو نداره پیشنهاد برای رضای خدا هم که شده یکی بیاد مارادونارو ولش منه و جلوی هوشنگو بگیره
    11 - شنیده شده که رفقای CIA و.... و ارباب حلقه ها دور هم جمع شدن و دم گرفته اند که:
    کلاغ پر
    گنجشک پر
    انرژی هسته ای پر
    تحریم پر!!!!!!!!!!؟؟؟؟؟؟؟؟ تحریم که پر نداره ایران خبر نداره
    پیشنهاد میکنیم فوری ما هم به کوری چشم اونا هزاران حلقه راه بیاندازیم و بخونیم:
    امتیاز فراوون دادیم
    قرارداد ما بردیم؟؟!!!!!!!!
    12- شنیده شده تو اردوگاه اصلاح طلبا برای کورش نامه نوشتن که:
    کورش آسوده بخواب که ما بیداریم و بالاخره تونستیم در مذاکره طاقت فرسا و بسیار پیچیده انتقام تورا از زورگویان غربی بگیریم و اونهایی که تا دیروز هیچ حقی را برای ما در بحث هسته ای قبول نداشتند بالاخره در نهایت ذلت پذیرفتند که ما در حد چندتا سانتریفیوژ حق هسته ای مونو به رخ جهان بکشیم
    میگن اینا در ادامه نامه یواشکی که کسی نفهمه 2 نکته رو متذکر شدن اول اینکه مخفی نماند همین حق نیم بند هسته ای هم ثمره مجاهدت شیرمردان هسته ای در دولت قبلی بوده و دوم اینکه برای اینکه رسوایی ببار نیاد متن مذاکراتو ببهانه NONE PAPER منتشر نکردیم
    این یعنی دیپلماسی فعال که خبرش نه تنها به حافظ که به کورش هم رسیده
    مردیم از اینهمه خوشی
    13 - آدمهای بدبین هم دیگه دست از مخالفت الکی بردارن و به دامن ملت برگردن و هی نگن:
    بابا از مذاکره با مستکبرین غربی چیزی نصیب ما نخواهد شد
    بابا از این چاه آب درنخواهد آمد
    بابا از این تنور برای این ملت نون در نمیاد
    بابا......
    حالا چشماشونو خوب باز کنند و ببینند
    هم از این مذاکره به شکل بردبرد سود بردیم
    هم این چاه برای ما احزاب سیاسی آب درآمد
    و هم از این تنور برای خیلیها نون هم درمیاد
    تازه کجاشو دیدی صبر کن سال 94 برسه ببینید چه معرکه ای راه خواهند انداخت که کاری که ما کردیم پناه بر خدا در 8 سال جنگ تحمیلی هم کسی نتوانست انجام بده و....
    خلاصه

    saberin
    از وب
    امروز ۱۹:۴۷

    خانم صامتی عزیزم ،من سلیقه ی فیلم شما را نمیدونم.یکی از فیلم هایی که به تازگی دیدین و خیلی دوست داشتین و بهم بگین،که من آشنا بشم.
    حالا چه فیلم ایرانی و چه خارجی
    ولی قبل از هر چیزی،فیلم "بوسیدن روی ماه" کاری از همایون اسدیان رو ببینین(البته اگه ندیدین)..واقعا فوق العاده است.
    پاسخ:
    آسمان عزیز 
    بله فیلم خوبی است بویژه موضوع فیلم 
    سلام خانم صامتی عزیز...
    اومدم یه سر بزنم ببینم متن جدید چی گذاشتین،دیدم چه بحث هایی که اینجا نمیشه!!!واقعا خدا صبرتون بده.
    از اونجایی که میدونم شما به دنبال کار فرهنگی در جهت مثبت هستید،آرزوی موفقیت و سربلندی براتون می کنم(و البته صبر ایوب)
    :)
    پاسخ:
    سلام عزیزم 
    قرار گذاشتیم که همراه با هم رشد کنیم و بزرگ بشیم و امیدوارم بیاموزیم که واقعیت ها را ببینیم نه فانتزی های خودمان را . آسمان عزیز بنا بود شما فیلم و یا کتابی که به نظر شما مناسب آمده را پیشنهاد دهید 
  • سجاد غلامی
  • نژاد و تبار کرد ، که از اقوام اصیل آریایی و از ساکنان اولیه ی مناطق وسیعی از غرب و شمال غرب میهن عزیز و پهناورمان ، به شمار می آیند ؛ اکنون به غیر از ایران ، در شمال کشور عراق ، جنوب شرقی کشور ترکیه و مناطق شرقی کشور سوریه و اردن ، به صورت اقلیت های قومی زندگی می کنند .
    گروهک تروریستی پژاک ، با داعیه ی دفاع از حقوق مردمان کرد ؛ با تحریک تعصبات قومی و تجزیه طلبی این مناطق از کشورهای مزبور ، به دنبال ایجاد "کشور بزرگ و مستقل کردستان" می باشند .
    طرحی استعماری که توسط نظریه پردازان"خاورمیانه ی جدید" ، از دیرباز طراحی و توسط مزدوران پژاک ، عملیاتی شد . در واقع سران استکبار و امپریالیسم جهانی
    به دنبال ایجاد غده ای سرطانی همچون کشور جعلی اسرائیل ، در قلب منطقه ی استراتژیک ، حساس و ژئوپولوتیک خاورمیانه هستند .
    طرح و نقشه ای شوم و استعماری ، که توسط مردمان فهیم ، شجاع و غیور کرد بویژه کردهای مناطق ایران ، همواره نقش برآب شده است ...

    وقتی "پریزدنت شیاطین" یعنی جناب اوباما ، همه ساله طی بیانیه و نطقی رسمی ، عید فطر را به مسلمانان جهان تبریک می گوید ؛ از عمله های تاریخ مصرف گذشته و دست چندم همچون پژاک ، انتظاری جز این نیست که در مقام عمل ، به شیطان بزرگ اقتدا کند و این تاسی از باب این آیه ی قرآن است که می فرماید : « الذین کفروا اولیائهم الطاغوت .. » براستی که اولیاء آنان طاغوت است .
    اما دلیل سابقه نداشتن این حرکت و اقدام عوامفریبانه ی این گروهک مستاصل و رو به اضمحلال (تبریک میلاد پیامبر ! ) ، در واقع تلاش های مذبوحانه ی آنان ، برای مطرح شدن در فضای پروپاگاندا و تبلیغاتی رسانه ای ، در کنار عامل بحران معنویت و به بن بست رسیدن مرام ائدلوژیکی انان در بحبوبه ی عمل ، مضاف بر وجود واقعیتی به نام "بیداری اسلامی" در یکی دو سال اخیر در منطقه می باشد که همین رفتار آنان ، خود نوعی اذعان به مولفه ای نوظهور و مبارک به نام قدرت فائقه ی مسلمانان در لوای "امت واحده ی اسلامی" دارد .
    مولفه ای که نه تنها کشورهای منطقه ، بلکه امروزه ، هر کشوری که عزم و داعیه ی حضور در معادلات جدید سیاسی جهان امروز را دارد ، ناگزیر باید به نقش مهم و تاثیرگذار آن ، توجه کرده و اذعان نماید .
    پاسخ:
    اصطلاحات  پرزیدنت شیاطین و عمله های تاریخ مصرف گذشته جالبه . ممنون برای متن
    سلام خانم صامتی
    اقدامات افراط گرایانه این گروهک بر هیچکس پوشیده نیست،این گروهک جان بسیاری از هموطنان بیگناهمان اعم ازشیعه وسنی را گرفته وطبق فرمایش شما این تبریک گفتن و دم از اسلام زدن عوامفریبی بیش نیست ولازمه بقا گاهی تغییرتاکتیک است.
    فکر نمیکنم هیچ یک از هموطنانمان تبریک صرفاًتاکتیکی این گروهک رو بپذیره چرا که اساساً عقاید دین ستیزی دارند.
    چرخش!

    http://www.8pic.ir/images/98859687329043935533.jpg

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">