منصوره صامتی

کارشناس فرهنگی

منصوره صامتی

کارشناس فرهنگی

منصوره صامتی

رویای 1400 ساله ی مسلمانان جهان در حکومت اسلامی ایران به تحقق پیوسته و امروز این ظرفیت عظیم فرصتی تکرار نشدنی است. معتقدم که انسان به ضرورت ماهیت الهی و اندیشه ی خویش یک رسانه است وامروز در عصر رسانه ضروریست تا دغدغه های فرهنگی ،اجتماعی و سیاسی مان را باهم شریک شویم، باشد که در مسیر زمان به جامعه ی مهدوی نزدیک شویم."زندگی بهتر حق مسلم ماست!"

و همچنان که رهسپار آینده ایم بیندیشیم که :

ما ازین قرن نخواهیم گذشت
ما ازین قرن نخواهیم گریخت
با قطاری که دگران ساخته اند
هیچ پروازی نیست برساند ما را به قطار دوران
و به قرن دگران
مگر انگیزه و عشق ،
مگر اندیشه و علم ،
مگر آیینه و صلح
و تقلا و تلاش
بخت از آن کسی خواهد بود که مناجات کند با کارش
و در اندیشه ی یک مساله خوابش ببرد
و کتابش را بگذارد زیر سرش و ببیند در خواب حل یک مساله را
باز با شادی در گیری یک مساله بیدار شود ...

تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
آخرین نظرات

یک پیشنهاد فرهنگی

منصوره صامتی |

می توانید آخر هفته را با یک دوست به کافی شاپ بروید و ضمن گفتگویی صمیمانه شکلات داغ بنوشید و کتاب هدیه بدهید





نظرات  (۴)

*من می آسایم و می گذارم ذهنم آرام باشد.
* ذهنم پاک و آزاد است. من گذشته را رها می کنم و به تازه ها روی می آورم.همه چیز نیکوست.
* من مشتاقانه گذشته را رها می کنم. رها کردن خطری ندارد. من اکنون آزادم.
* من با هرگونه دگرگونی ، آسان کنار می آیم. زندگی ام از هدایت الهی سرشار است و همواره در بهترین مسیر پیش می رود.
* اندیشه ام آرام و متمرکز است.
* آرامش و هماهنگی و عشق و شادمانی ، درون و برونم را فرا گرفته است.
( از کتاب شفای زندگی ، نوشته لوییز هی)
  • مرتضی عاکف
  • سلام ... بسیار عالی خصوصا اون کتاب " خط امام "
    ای بابا اون کیک هارو چرا نصفه نیمه میل کردین؟ حالا بالاخره نیمه کاره موندن؟
    عجب کیکی، لطفا از این عکس های خوشمزه در وبلاگ نزارین آخه ما هم دل داریم
    پاسخ:
    نه خورده شدن .شما تصویر وسط گپ و گفتگو رو می بینید تصویر آخرش تماشایی بود که قابل پخش نیست ! 
    سلام خانم صامتی عزیزم...
    خداوکیلی از این همه کتاب،حتما باید کتاب مذهبی هدیه بدین؟
    منم یه پیشنهاد واستون دارم.آخرهفته یا حالا وسط هفته برین شهرکتاب مطهری،هم کتاب و هم سی دی و.... در کنار هم داره.خیلی هم جای هیجان انگیزیه.من که راحت تا 3 ساعت اونجا می مونم.
    راستی پیشنهاد هر هفته یک کتاب چی شد؟
    پاسخ:
    آسمان عزیزم سلام
    معارف دینی از جمله بهترین و کاربردی ترین علوم هستند آسمان عزیز علوم دینی جز علوم پایه در علوم انسانی هستند. جالب اینکه دانشمندان بسیاری که حوزه تخصصی آنها ریاضیات بوده است به چارچوب دین علاقه مند بودند.
    عزیزم
    بنده هدیه گیرنده بودم نه هدیه دهنده!

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">