منصوره صامتی

کارشناس فرهنگی

منصوره صامتی

کارشناس فرهنگی

منصوره صامتی

رویای 1400 ساله ی مسلمانان جهان در حکومت اسلامی ایران به تحقق پیوسته و امروز این ظرفیت عظیم فرصتی تکرار نشدنی است. معتقدم که انسان به ضرورت ماهیت الهی و اندیشه ی خویش یک رسانه است وامروز در عصر رسانه ضروریست تا دغدغه های فرهنگی ،اجتماعی و سیاسی مان را باهم شریک شویم، باشد که در مسیر زمان به جامعه ی مهدوی نزدیک شویم."زندگی بهتر حق مسلم ماست!"

و همچنان که رهسپار آینده ایم بیندیشیم که :

ما ازین قرن نخواهیم گذشت
ما ازین قرن نخواهیم گریخت
با قطاری که دگران ساخته اند
هیچ پروازی نیست برساند ما را به قطار دوران
و به قرن دگران
مگر انگیزه و عشق ،
مگر اندیشه و علم ،
مگر آیینه و صلح
و تقلا و تلاش
بخت از آن کسی خواهد بود که مناجات کند با کارش
و در اندیشه ی یک مساله خوابش ببرد
و کتابش را بگذارد زیر سرش و ببیند در خواب حل یک مساله را
باز با شادی در گیری یک مساله بیدار شود ...

تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
آخرین نظرات

بازیگر سینمای ایران اخیرا در مصاحبه ای با یکی از نشریات فارسی زبان خارج از کشور در پاسخ به اینکه چرا زن ایرانی نمی گیرد، گفت: زن های ایرانی خیلی خشن هستند، تازه وقتی کتکشان می زنی شکایت می کنند و در مورد حقوق زنان حرف می زنند، به جای اینکه مثل زنان مالزی بعد کتک خوردن دستشان را به روی سینه شان جفت کنند و تعظیم کنند و بگویند ارباب عفو بفرمایید، تهدید می کنند که مهریه ام را به اجرا می گذارم و پدرت را در می آورم! با آن مادر حسودت! بعد هم بچه را با خودشان می برند و تو را می اندازند زندان! (خنده)

 

                                                 

                                      

نظرات  (۳)

  • تابلوووو
  • نمیدونم والا. چی بگم. منم راستش خیلی زنهای ایرانی رو نرمال نمیدونم. نه منطقی هستن.نه عاشق پیشه. نه اهل زندگین. نه اهل جدایی.همه چی رو با هم میخوان بدون اینکه خودشون بخوان مسئولیتی بپذیرن. زن ایرانی عمدتا شریکت نمیشه. همه کارت و صاحبت میشه. زن مومن وغیر مومن هم نداره. اینو در مقایسه با چند تا از خانومای اقوام که خارجی هستن میگم .انقد افاده ندارن. همشونم کارمندن.اهل بریز به پاش و طلا وچشم وهم چشمی نیستن. ولی واسه شوهراشون بهترین زندگی و آرامش و اعصاب راحت فراهم کردن.من که دیگه ازدواج کردم ولی شما ها بیشتر دقت کنین.
    راس میگه خخخ
    جدا از شوخی خوب بود این واقعیت رو که اکثر دختر های جوان ایرانی عقده ای هستن رو در این متن طنز میگنجند. حالم از این آرایش کردنشون به هک میخوره.

    میگن جنگ برای مرداست کاش جنگ بشه یک مدتی دختر های 20 ساله ای که شبیه زن 40 ساله هستن نبینم
    پاسخ:
    !!!

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">