منصوره صامتی

کارشناس فرهنگی

منصوره صامتی

کارشناس فرهنگی

منصوره صامتی

رویای 1400 ساله ی مسلمانان جهان در حکومت اسلامی ایران به تحقق پیوسته و امروز این ظرفیت عظیم فرصتی تکرار نشدنی است. معتقدم که انسان به ضرورت ماهیت الهی و اندیشه ی خویش یک رسانه است وامروز در عصر رسانه ضروریست تا دغدغه های فرهنگی ،اجتماعی و سیاسی مان را باهم شریک شویم، باشد که در مسیر زمان به جامعه ی مهدوی نزدیک شویم."زندگی بهتر حق مسلم ماست!"

و همچنان که رهسپار آینده ایم بیندیشیم که :

ما ازین قرن نخواهیم گذشت
ما ازین قرن نخواهیم گریخت
با قطاری که دگران ساخته اند
هیچ پروازی نیست برساند ما را به قطار دوران
و به قرن دگران
مگر انگیزه و عشق ،
مگر اندیشه و علم ،
مگر آیینه و صلح
و تقلا و تلاش
بخت از آن کسی خواهد بود که مناجات کند با کارش
و در اندیشه ی یک مساله خوابش ببرد
و کتابش را بگذارد زیر سرش و ببیند در خواب حل یک مساله را
باز با شادی در گیری یک مساله بیدار شود ...

تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
آخرین نظرات

فرناندا لیما مجری برزیلی برنامه قرعه‌کشی جام جهانی 2014 که صفحه فیسبوکش مورد حمله شدید ایرانیان قرار گرفته بود در گفتگو با فرانس 24 عنوان کرد: «هر فردی محصول فرهنگی است که در آن زندگی می‌کند.»

گزارش ایسنا به نقل از سایت خبری تیک، او افزود: در مورد مردم ایران باید بگویم نظر من به خاطر کامنت‌های توهین‌آمیز نسبت به آنها تغییر نکرده است. من همچنان به فرهنگ و همه انسان‌ها احترام می‌گذارم.

این مدل و مجری معروف بزریلی اظهار کرد: من فارغ‌التحصیل رشته روزنامه‌نگاری هستم و 15 سال است که در رسانه‌ها مشغول به کارم، در نتیجه معتقدم آماده مجری‌گری چنین برنامه‌هایی هستم. من بسیار خوشحال بودم که مجری‌گری برنامه بین‌المللی دیگری را بر عهده داشتم؛ برنامه‌ای که در سرتاسر جهان به نمایش در می‌آید و کار من بیشتر دیده می‌شود. این برنامه به نوعی به رسمیت شناختن توانایی‌های من بعد از سال‌ها تلاش در این زمینه بود و البته فرصتی برای به چالش کشیدن خودم.لیما ادامه داد: از من خواسته شد تا برای اجرای این برنامه، لباسی طلایی‌رنگ بپوشم که تا زانوی من بود؛ لباسی که به نوعی مناسب آب و هوای «باهیا» هم بود. بنابراین من لباسی را پوشیدم که از من خواسته شده بود. من یک حرفه‌ای هستم و آنچه را که عرف است دنبال می‌کنم. نه من و نه هیچ‌کس دیگری در این برنامه فکر نمی‌کرد چنین اتفاقی رخ دهد وگرنه معتقدم می‌شد تیپ و ظاهر دیگری نیز انتخاب شود.مجری مراسم قرعه‌کشی جام جهانی برزیل افزود: من در مورد حملات و عذرخواهی‌ها شنیدم، البته شبکه‌های اجتماعی را خیلی دنبال نکردم.

 هر فردی محصول فرهنگی است که در آن زندگی می‌کند در نتیجه همان‌گونه که یک زن غربی در یک برنامه عظیم بین‌المللی لباس می‌پوشد، من هم لباس پوشیدم. باهیا هم جایی است که دمای هوای آن غالبا بالاست.وی ادامه داد: معمولا اظهار نظرهای خشونت‌آمیزتر باعث جلب توجه بیشتری می‌شوند و این خود به گستاخی بیشتر منجر خواهد شد. اما من ترجیح می‌دهم فکر کنم انسان‌های بیشتری با قصد و نیت خوب و خوش‌قلب وجود دارند؛ کسانی که تفاوت را بین انسان‌ها به رسمیت می‌شناسند و با ذهنی بازتر و هوشمندانه‌تر از کسانی که حمله می‌کنند، به مخالفت و مناظره می‌پردازند.

لیما خاطرنشان کرد: من انتظار ندارم مورد عشق و علاقه همه قرار بگیرم اما تلاش می‌کنم عاشق همه باشم و هر روز انسان بهتری نسبت به گذشته شوم. فرهنگ‌های مختلف و نقطه‌نظرات متفاوت همیشه زمینه‌ای برای گفتگو بین انسان‌هاست. گفتگو و مناظره پدیده‌ای «سلامت» است اما خشونت هیچ‌گاه این‌گونه نخواهد بود.این مدل مشهور برزیلی تاکید کرد: من می‌خواهم بگویم به خاطر تمام اتفاقاتی که افتاده متاسفم. من به هیچ‌وجه قصد نداشتم هیچ کشور، فرهنگ و یا مردمی را به هر شکلی مورد حمله و بی‌احترامی قرار دهم. من به هیچ‌وجه قصد نداشتم باعث نوعی از جنجال و یا رفتار خجالت‌آور شوم.وی گفت: من اطمینان می‌دهم که این اتفاق را به عنوان یک درس یاد خواهم گرفت و در انتخاب لباس برنامه «توپ طلا» آن را در نظر خواهم داشت تا همه بتوانند آن را تماشا کنند.

نظرات  (۱۱)

اهمیت لاک برای خانومها توی تصویر زیر مشهوده!

http://8pic.ir/images/56360051623116258990.jpg
یلدا نام فرشته ای است، بالا بلند، با تن پوشی از شب و دامنی از ستاره. یلدا نرم نرمک با مهر آمده بود، با اولین شب پاییز و هر شب ردای سیاهش را قدری بیشتر بر سر آسمان می کشید تا آدم ها زیر گنبد کبود آرام تر بخوابند.
یلدا هر شب بر بام آسمان و در حیاط خلوت خدا راه می رفت و لا به لای خواب های زمین لالایی اش را زمزمه می کرد. گیسوانش در باد می وزید و شب به بوی او آغشته می شد.
یلدا شبی از خدا پاره ای آتش قرض گرفت. آتش که می دانی، همان عشق است. یلدا آتش را در دلش پنهان کرد تا شیطان آن را ندزدد. آتش در یلدا بارور شد.
فرشته ها به هم می گفتند که یلدا آبستن است، آبستن خورشید. و هر شب قطره قطره خونش را به خورشید می بخشد و شبی که آخرین قطره را ببخشد، دیگر زنده نخواهد ماند.
فرشته ها گفتند: فردا که خورشید به دنیا بیاید، یلدا خواهد مرد.
یلدا همیشه همین کار را می کند؛ می میرد و به دنیا می آورد. یلدا آفرینش را تکرار می کند.
راستی، فردا که خورشید را دیدی، به یاد بیاور که او دختر یلدا ست و یلدا نام همان فرشته ای است که روزی از خدا پاره ای آتش قرض گرفت.
حقوق 25 میلیونی یک مدیر احمدی‌نژاد!

http://isna.ir/fa/news/92092718958/%D8%AD%D9%82%D9%88%D9%82-25-%D9%85%DB%8C%D9%84%DB%8C%D9%88%D9%86%DB%8C-%DB%8C%DA%A9-%D9%85%D8%AF%DB%8C%D8%B1-%D8%A7%D8%AD%D9%85%D8%AF%DB%8C-%D9%86%DA%98%D8%A7%D8%AF
تخصص عجیب صدا و سیما

http://isna.ir/fa/news/92092719402/%D8%AA%D8%AE%D8%B5%D8%B5-%D8%B9%D8%AC%DB%8C%D8%A8-%D8%B5%D8%AF%D8%A7-%D9%88-%D8%B3%DB%8C%D9%85%D8%A7
به نظر من بزرگترن مشکل ما سانسوره ..
وجود فیس بوک،ویچت و شبکه های اجتماعی دیگه تو زندگی مردم حقیقت داره ونمی شه ندیده گرفت..کاش اینقدر که مسئولا در فیلتر کردنش دقت دارن و تلاش می کنن در فرهنگ ونحوه استفاده ازش برنامه ریزی کنند..
از رو یه متنی تو خبرگزاریا نوشتم البته
پاسخ:
عزیزم!!!!
مرحبا به این صداقت شما
کلماتی که از دهان هر کس بیرون می آید ویترین فروشگاه شعور اوست..و البته در این مورد شعور شهر و کشوری که در آن زندگی می کند..
باید قبل از اینکه فیس بوک در اختیار مردم ایران قرار می گرفت فرهنگ استفاده ازش به مردم آموزش داده میشد..به صفحه مسی هم حمله کردن البته..افراط و تفریط جزئی از ما شده..البته بخشی از جذابیت مسابقات فوتبال به کرکری خوندن طرفداراس
ولی متاسفانه ما به جایی رسیدیم که حدی برای هیچ چیزی قائل نیستیم..
سلام.
من دلیل گذاشتن این دو پست و مطلب رو نمیدونم چه چیزی بوده از طرف ذهن شما!.میشه بگید دلیل گذاشتن مخصوصا این پست چیه؟؟؟؟؟؟؟؟؟
پاسخ:
سلام
شمیم عزیز همه ی مطالبی که در این رسانه می بینی . تلنگری است برای اندیشیدن و سپس گفتگو پیرامون موضوع مطرح شده  تا خرد جمعی در خصوص مطلبی نظر دهد و البته همین سبب میشه که با نظرات مختلف و ابعاد نختلف موضوع آشنا بشیم
شمیم جان ! نظر شما در مورد این دو پست چیه؟
سلام خانم صامتی عزیز
اصلا نمی تونم تصور کنم چه افرادی می تونن رفته باشن تو صفحه ی فیس بوک این بنده خدا نوشته باشن که : آهای خانم اگر ساپورت پوشیده بودی قرعه کشی رو مستقیم می دیدیم.... تو رو خدا بگین چه به روز ما اومده ؟ پس اون فرهنگ و ادب و تمدن کجاست!!!
اکثر مواقع حق با منه فقط حوصله اثباتشو ندارم!
پاسخ:
مطلب شما با این پست ارتباط داره؟
یعنی جهان سومی و خریت خودمون رو باید همه جا ثابت کنیم......
آخه من نمیفهمم واسه چی همه جا باید از ایران مایه بزاریم؟؟؟؟؟
پاسخ:
البته برخی بر این باورند که افغان ها و یا تاجیک ها و بطور کلی فارسی زبانان این مطالب بی ادبانه را در صفحه ی فیس بوک این خانم مجری نوشته اند

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">