منصوره صامتی

کارشناس فرهنگی

منصوره صامتی

کارشناس فرهنگی

منصوره صامتی

رویای 1400 ساله ی مسلمانان جهان در حکومت اسلامی ایران به تحقق پیوسته و امروز این ظرفیت عظیم فرصتی تکرار نشدنی است. معتقدم که انسان به ضرورت ماهیت الهی و اندیشه ی خویش یک رسانه است وامروز در عصر رسانه ضروریست تا دغدغه های فرهنگی ،اجتماعی و سیاسی مان را باهم شریک شویم، باشد که در مسیر زمان به جامعه ی مهدوی نزدیک شویم."زندگی بهتر حق مسلم ماست!"

و همچنان که رهسپار آینده ایم بیندیشیم که :

ما ازین قرن نخواهیم گذشت
ما ازین قرن نخواهیم گریخت
با قطاری که دگران ساخته اند
هیچ پروازی نیست برساند ما را به قطار دوران
و به قرن دگران
مگر انگیزه و عشق ،
مگر اندیشه و علم ،
مگر آیینه و صلح
و تقلا و تلاش
بخت از آن کسی خواهد بود که مناجات کند با کارش
و در اندیشه ی یک مساله خوابش ببرد
و کتابش را بگذارد زیر سرش و ببیند در خواب حل یک مساله را
باز با شادی در گیری یک مساله بیدار شود ...

تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
آخرین نظرات


شخص محوری زننده ای در صدا و سیما حاکمیت دارد که بر اساس آن انتخاب اینکه کدام شخص لایق دیده شدن در تلویزیون و شنیده شدن در رادیوست و کدام شخص دیگر این لیاقت ها را ندارد ، ممیزی کرده و بعنوان عامل اصلی و تعیین کننده به ایفای نقش می پردازد ، اما واقعا ممنوع التصویر بودن به این معناست؟

بر اساس اصول ادارات گزینش و استخدامی در دستگاههای دولتی با حساسیت های گوناگون ، گزینش و احیانا حراست دستگاههای موظفند تا با کسب استعلام از مراجع چهارگانه در خصوص آغاز به همکاری ، ارتقا و احیانا تغییر در پست حرفه ای ، اعمال نظر کنند ، اما این رویه ای است که در سازمان عریض و طویل و بنوعی بی سرو سامان این تشکیلات رسانه ای تابع یک شرط اصلی نیز می باشد که آن هوای نفس افرادی است که باید درباره حضور نیروی انسانی در بخش های گوناگون من جمله برخورداری از تصویر و صدا نظر خود را ارائه دهند.

حداقل چهار مجری برتر و شناخته شده فعلی این رسانه از نظر دستگاههای مسئول در کشور فاقد صلاحیت های لازم جهت مطرح شدن از رسانه ملی بوده و بنابر تخلفات قبلی ، انحرافات خاص و همینطور پرونده های طرح شده علیه ایشان که البته به احراز نیز رسیده است ، اجازه حضور در تصاویر و صدای این رسانه را ندارند ، اما مدیران این دستگاه طبق معمول با خود سری و شخص محوری مثال زدنی که البته مسبوق به سابقه نیز می باشد نه تنها به افکار عمومی پاسخگو نیستند ، بلکه حتی خود را در برابر دستگاههای نظارتی حاکمیت نیز مسئول نمی دانند و همچنان از این اشخاص برای پرکردن برنامه های ویژه و البته پر مخاطب بهره می برند.

عده ای دیگر از ممنوع التصویر ها کسانی هستند که بنابر دلایلی مورد خوشایند و میل مدیران مربوطه قرار نگرفته و یا بنابر دلایل متعددی اهل دادن باج های رنگارنگ و بعضا شرم آور نبوده اند ، اینان محکوم هستند که اگر مثلا ده سال قبل در خصوصشان استعلامی صورت پذیرفته و مورد تایید قرار نگرفته اند ، الی الابد در همان وضعیت قبلی باقی بمانند، یعنی این سازمان با نیروهای تحت نظر خود و کسانی که عمری را در خدمت به اهداف و برنامه هایش سپری کرده اند ، به هزینه دستگاههای نظارتی و امنیتی تسویه حساب کرده و انتقام گیری می کند.

در مجموع این کلیت نظام جمهوری اسلامی است که می بایست هزینه های تبعیض تحمیل شده به مجری ها را بپردازد و در کل نیز عده ای این هزینه ها را به حساب مراتبی می گذارند که نه تنها از انصاف دور است بلکه از حقیقت هم فاصله چند صد کیلومتری دارد.

درحالی که مقام معظم رهبری وظیفه مسئولین را مبارزه با فقر ، فساد و تبعیض بیان کرده اند ، اغلب مشاغل مهم رسانه ای مرتبط با صدا و تصویر و آنچه مردم می بینند در اختیار اشخاصی (البته به قید استثنی) است که باج های خیره کننده و بسیار تاسف باری را برای جایگاه حرفه ای شان پرداخت کرده اند که اگر رسانه ملی اصرار داشته باشد با کمال میل اسناد آن در اختیار تمام رسانه های کشور قرار خواهد گرفت.

این افراد در مراحل بعدی و بعد ازینکه بقول معروف شیرینی شان را از دست دادند به شکل بی رحمانه رها شده و بعضا مورد انتقام های اداری وحشتناکی قرار میگیرند که نظیر آن در رسانه ملی نه تنها کم نیست بلکه متاسفانه یک رویه معمول تلقی می شود.

تبعیض تحمیل شده در نگاه کردن به مجری های ممنوع التصویر در حالی جریان دارد که برخی فعالیت های این ممنوع التصویری ها هیچ بعد اجتماعی و خسارت سیاسی و امنیتی برای کشور به همراه ندارد ، حال آنکه همین رسانه در روندی تبعیض آمیز و ناعادلانه از مجری های ممنوع التصویری بهره میبرد که بعنوان یک مرد با ابروهایی زنانه در تلویزیون ظاهر شده ، در رادیو شعارهای پائولوکوئیلو و هندوئیسم را تکرار می کنند و خانم ممنوع التصویر در رسانه ملی بارهای اعلام میکند مجرد است و ..... و تمامی اینها ناشی از شخص محوری و بی قانونی زننده ای است که در این دستگاه حاکمیت دارد.

به هرحال رسانه ملی در حالی تحمیل هزینه هایی سرسام آور و غیر قابل باور به جمهوری اسلامی است که به کارخانه ای برای تولید نارضایتی در سطح انسان های توانمند و نخبه تبدیل شده است ، کارخانه ای که همه ساله در اثر این تولید نارضایتی عده ای را در معرض پیوستن به دشمنان رسانه ای نظام قرار می دهد و این رویه نیازمند حضور مقتدارنه دستگاههای نظارتی و امنیتی کشور برای محافظت و کنترل می باشد.

هزینه های ایجاد شده را تمامی حاکمیت می پردازد نه یک مدیر میانی یا متوسط در ساختمان های جام جم که حتی لحظه ای برایشان اینکه سرنوشت فلان شخص در اثر این برخوردهای دیمی و فله ای چه خواهد بود ، مهم جلوه نمی نماید.

سرویس فرهنگی رویداد.عباس کاظمی

  • منصوره صامتی

نظرات  (۵۸)

خدا کنه دعوت شده باشه تا چشم بعضیا در بیاد!
سلام.راسته فرزاد جمشیدی مجدد برای برنامه سحر ماه مبارک امسال دعوت شده شما خبر دارید؟
پاسخ:
سلام بنده اطلاعی ندارم .
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

دیروز آشپز برنامه آشپزخانه 3 (شبکه 3)که اسمشو* **** ****** " برق ناخن" زده بود !!

پاسخ:
مبارکه ! 
عزیزم برخی از بزرگواران کارهای دیگری هم انجام می دهند ! برق ناخن که از امور جاری است .
سلام جناب شهردار باغ شما درست میگید من هم منظورم همون بود چه باقر خان وستار خان وچه سردار اسعد بختیاری همه مایه افتخار ایران هستند در مورد توهینم که پرسیدید والا بنده هم توهینی ندیدم ولی آنچه که خود بختیاریها توهین میدونستند در قسمتی بود که اردکانی با خواهرش حرف زد وبهش گفت پدرت سگ  پدرشوهرت بود که اونم کاسه لیس انگلیسهابود البته چون خانم بختیاری هم جواب اردکانی راد وبه اونگفت تو هم سگ روسها هستی به نظرم قصد توهین نبوده که اگر بود خانم بختیاری وقتنی برادرش به اونا گفت کاسه لیس انگلیسها سکوت میکرد.

ع عزیز به نظر بنده باقر خان وستار خان افتخار تمام ایرانی هاست.

در ضمن شما چرا دوتا واژه ترک وآذری رو هم تراز هم قرار میدیدن.؟

این دوکلمه خیلی از هم فاصله دارن لطفا به هم نزدیکشون نکنین.



ویه چیزی رو هم بدونین که اینا همش از کم شعوری ما ایانی وتعصب شدید ماست .

ما فکر میکنیم با اعتراض های کشکی میتونیم یکی رو سر جاش بشونیم میام سطل زباله میشکونیم آتیش میزنیم ومیریم تو اینترنت به هم توهین میکنین در کل ما ایرونی ها نمیدونیم اعتراض چه جوری هستش . وبلد نیستیم انجامش بدیم.


ع عزیز میشه بگین کارگردان کجای فیلم توهین کردن؟

خانم صامتی  چون خود شما قبلا فرموده بودید که حرفهای زیادی راجع به سرزمین کهن دارید من دوباره اون کامنت را در رابطه با این سریال دیشب گذاشتم ولی فعلا که شما اظهار بی اطلاعی میکنیدمن همدر بعضی از سایتها کامنتهایی زیادی را در خصوص این سریال دیدم که به ترکها توهین کردند اما کار بختیاریها هم درست نبود همانطور که خودشون انتظار دارند که همکشون را مثل هم ندونیم وبدیها را به تمامشون نسبت ندیم کاش خودشونم این کار را نمیکردند وبه خاطر دلخوری از کارگردان آذری این سریال به کل ترکها توهین نمیکردند  والبته برعکس آقای تبریزی من معتقدم که مشکل بختیاریها با خود ایشون بود نه با آقای ضرغامی وگرنه برخی از دوستان بختیاری در اعتراضاشون به باقرخان وستارخان که از افتخارات ترکها بود  توهین نمیکردند.
پاسخ:
الله اعلم

خانم صامتی من آذری هستم ولی هیچ خصومتی با بختیاری ها ندارم و فکر میکنم که اونها هم همینطوری باشن.

من سه چهار قسمت از این فیلم رو نگاه کردم ولی نفهمیدم کجاش توهین شده علاوه بر اون اگه کمال تبریزی یه توهینی کرده باشه باید با اون طرف شن نه با ضرغامی یا آذری هایی که تو اون مدت در قسمت بختیاری نشین ایران مورد اذیت قرار گرفتن.

خانم عذر میخواهم که سیاسی نظر ددم با اینکه میدونم این وبلاگ باید دور از تعصبات باشه وفرهنگ مشارکت وگفتگو در وبگاه شما جریان داره اما گففتم نظرمو بگم.

سلام خانم صامتی  امشب اومدم یک چیزی را باهاتون درمیان بگذارم که احساس میکنم اگ با وبلاگها یا سایتهای دیگه در میان بگذارم ثبتش نکنند ببینید من خیلی منتظر پخش دوباره سریال سرزمین کهنم  اما راستش نمیدونم چرا همش فکر میکنم که خود عوامل سریالی حد اقل آقای تبریزی خودشون در این غوغایی که به پا شد برای این سریال نقش داشتند اون هم به جهت مشکلات یک عده علی الخصوص اصلاح طلبها با صداوسیما که ایشون هم خودشون جزو اونا هستند  ومن تعجب کردم که چرا اصلاح طلب ها به خاطر منافع خودشون حتی به کارگردان همفکر خودشونم رحم نکردند چون شنیدم که اعتراض بیشتر از طرف اصلاح طلب ها بوده واینکه چراآقای تبریزی در این مدت سکوت کردند   ونه به اصلاح طلبها اعتراض کردند ونه به آقای ضرغامی اما حالا که رفتن آقای ضرغامی نزدیک شده ایشون زبان به اعتراض گشوده ومیگن با رفتن آقای ضرغامی سرزمین کهن دوباره پخش میشه وبختیاریها با ضرغامی مشکل داشتند نه سریال  نکنه ایشون هم احتمالا مثل بعضیا فکر میکنند که رییس بعدی سازمان از اصلاح طلبها هستند وشاید هم از طرف آنها به ایشون قولهایی دادند  واصلا شاید خودشون این بازی را را انداختند برای بد نام کردن آقای ضرغامی چون احتمال تمدید مدت ریاست ایشون بود واینهاشاید با به راه انداختن این غوغا میخواستند که  اگر ذره ای احتمال ابقاء ایشون بود  اونم از بین بره .
پاسخ:
سلام
بنده اطلاعی از این جریانات ندارم 

نظرات این پست خاله زنکی ترین نظرات بود این فرزاد خان وبانو آزاده چه قدر مخالف وموافق داشتن که ما نمیدونستیم.


راستی شما فقط به جای پاسخ دادن به سوالات ما فقط بلدید سوال را با سوال جواب بدید اصلا جواب سوال را نمی دید بازم متاسفانه جوابم را در مورد سرزمین کهن ندادید فکرم نمیکنم که دیگه اینم سوال شخصی بشه چون خودتون قصد داشتید راجع بهش حرف بزنید واصلا هم مسئله شخصی شمانیست.
پاسخ:
درسته ولی اگر اندگی صبور باشید و همراه متوجه خواهید شد پاسخ پرسش ها در این وبلاگ دیرو زود دارد ولی سوخت و سوز ندارد .
سلام خانم صامتی عزیز منظورم در قضیه مخالف بودن با تفکیک وجداسازی دانشگاه  ها بود که گفتم با خانم نامداری هم عقیده اید ودر مورد حرف دلتون که گفتم لزوماحق نیست در مورد همون جوبی بود که شما در ارتباط به کامنت من در مورد مومن نبودن خانم نامداری بود بعدشم من گفتم حرف دل آدم لزوما حق نیست نگفتم که حرف شما حق نیست ولی خب شما حرف من را اشتباه برداشت کرده وپاسخ اشتباهی هم دادید.
پاسخ:
  سلام دختر خوب پاسخ شما را بسیار مفصل نوشتم ولی متاسفانه گاهی جریان متناوب اینترنت باعث میشه که متن ثبت نمیشه و تنها سبب افسوس است !
انشالله به زودی دوباره می نویسم
خانم صامتی ممنون از اینکه کامنتم را در مورد سرزمین کهن گذاشتید اما خب چرا جوابم را ندادید که خواستم اگر اطلاعاتی از این سریال دارید بدید بعدشم من با اینکه پاسختون  در مورد خانم نامداریبرای من دور از انتظار بود اما از یک چیزیتون خوشم اومد اونم اینکه بامن با اینکه در همان کامنتم از شما تعریف کردم وبه هم عقیده بودنموئنم اشاره کردم خیلی رک وبی تعارف حرف زدید وبه خاطر تعریفم تو رودر واسی نموندید حرف دلتون را زدید اما حالا شما که خودتون راحت  حرف دلتون را میزنید منم اگر که ناراحت نمیشید خیلی رک بهتون میگم هرچند جوابتو حرف دلتون بوداما لزوما حرف حق نیست

پاسخ:
حرف دل بنده چه بود که حق نیست؟ این را ازین باب می پرسم که,یکی از آداب گفتگو شفافیت است و بنده نمی دانم شما به چه بخشی اشاره دارید؟
خانم صامتی راستش با این جوابی که بهم دادید در موردتون دچار تردید شدم شما بالاخره این وری هستید یا اون وری بعدشم من منظورم این نیست که تنها نشانه ایمان این هست  اما به هرحال آدم از یک انسانی با همچین ظاهری انتظار همچین تفکری ندارد هرچند این طور که به نظر میاد  شما هم حداقل در این مورد باخانم نامداری هم عقیده اید.
پاسخ:
منظور شما کدام بخش از توضیحات بنده است؟
من درمورد حرفهای شما درباره خانم نامداری موافقم چون اگه واقعا ایشون مومن بود در یکی از برنامه هاش از جداسازی دختر وپسر در دانشگاه ها انتقاد نمیکرد.
پاسخ:
واقعا !!!  یعنی باید  معتقد بود دختر و پسر از هم جدا باشن تا نتیجه بگیریم فردی مومن هست  ؟! 
سلام خانم  صامتیخیلی ببخشیدا من واقعا از به کاربردن واژه میلی به جای ملی که که واقعا نمیدونم از کی مدشده ناراحتم البته از جهاتی هم موافق به کار بردن این واژه ام که اگه میلی نبود به میل یک ملت که نه به میل یک قومی یک سریال زیبایی که به نظر من تنها مشکلش حجاب بازیگرانش بو د را سر یک سوء تفاهم الکی متوقفش نمیکردند پس بهتره از این به بعد بگیم رسانه ملی میلی یا میلی ملی که این دومی به نظر بیشتر بهش میخوره درضمن خیلی دوست داشتم حرفهای شما را درمورد این سریال که زمانی هم میگفتید درموردش حرفهای زیادی دارید  بشنوم چون طوری حرف زدید که احساس کردم از مراحل ساخت این سریال چیزهایی میدونید که بقیه نمیدونند و   کلا در جریان ساختش بودید.

خانم صامتی از سرنوشت قاتل  آتیلا یه خبری می گیرید؟

می  دونم هیچ ربطی نداشت!

چند وقته سرچ می کنم که هیچ خبری نیست

آتیلا پسر بچه 4 ساله ای که حاصل یه رابطه نامشروع بود ..

مادرش رفته بود واونو پیش پدر معتادش گذاشته بود ..دوست پدرش که شیشه مصرف کرده بود ضمن تجاوز به پسر بچه با اسپری واکس ماشین و آزارو اذیتش اونو خفه کرده..مغزم سوت می کشه..

چقدر این استاد!!!!حسنی و آزاده نامداری مهمن ما خبر نداشتیم

چقدر عاشق سینه چاک داره این فرزاد گوشواره به گوش به قول یارو گفتنی!!

 

  • سجاد غلامی
  • بعله خانم صامتی عزیز .. بعله !
    وقتی در گشودن یک مبحث ، بر مصادیق ، بیشتر تکیه می شود ، متاسفانه فضای بحث به سمتی می رود که باید فقط چندین و چند جلسه وقت گذاشت و گفت : آقای فلان ! منظور من این نبود ... خانم بهمان ! منظور من ، آن نبود ! ... و دست آخر هم با حالتی مستاصل بگوییم : "هرکس به ظن خود شد یار من"

    البته بنده از همان ابتدا متوجه منظور شما خانم صامتی در این بحث شدم ولی ترجیح دادم که دوستان بحث کنند .
    اصولا در بحث های انتقادی در حوزه مسائل اجتماعی ، نباید فضای بحث چندان به سوی مصادیق آن سوق پیدا بکند به نحوی که حاشیه بر متن مستولی گردد که اینگونه این تبعات را به دنبال داشته باشد .
    در آن صورت مرحوم مطهری هم کی باشد ، مجبور است فریاد زند که :
    آقا .. "شمر" هزار و سیصد سال پیش ، مرد ! شمر زمان خود را بشناس !
    آن شمر مرد و تمام شد .. !
    حالا شما هم دارید می گویید : آقا و "خانمی که شما باشید" ! منظور من فرزاد حسنی و آزاده نامداری نیست . اگر من به شخصیت "حقوقی" و نه "حقیقی" اینان اشاره می کنم ، از آ نروست که اینان معلول یک جریان فکری دیگری اند ! فرزاد حسنی و آزاده نامداری  البته بعد از صد و بیست سال دیگر زندگی مشترک آسمانی و عاقبت به خیری ، خواهند مرد همانطور که ما همه هم خواهیم مرد !
    ولی بشناس فکری را که معلول و ماحصل آن پرورش و رشد فرزاد حسنی ها و آزاده نامداری هایست که در فرهنگ ما  همیشه بوده اند و هستند و
    خواهند بود .
    حالا هی نگار تو پی ام بده ، رویا تو کامنت بذار و مهسا تو هم بیانیه بده !!
    راستی خانم صامتی اینو یادم رفت بگم 
    ایشون مث خیلیا  عشق خارج رفتن نیستند و اصلا مسافرت دوست ندارند 
    یادمه در برنامه ی صندلی داغ گفتند" عاشق این هستم یه جا بشینم کتاب باشه تی وی باشه و رادیو و بیرونم برف بیاد "
    این ویژگی شونم خیلی دوست دارم و من با اینکه خواهرم آمریکا زندگی میکنه اصلا دلم نمیخواد آمریکا برم 
    بعد اینکه خیلی اهل مطالعه هستند و من که اصلا اهل مطالعه آنچنانی نبودم بواسطه ی ویژگی ایشون بسیار تشنه ی  مطالعه شدم و خیلی لغاتی در مصاحبه و حرفای ایشون به گوشم خورده که نشانه ی دایره ی لغات بالای ایشون هست 
    و در آخر اینکه خیلی آدم با محبت و با احساسی هستند  یعنی قلب مهربونی دارند و از شعر هاشون میشه اینو فهمید  
    باور کنید همه ی اینارو با همه ی وجودم حس کردم که دارم میگم 
    وگرنه من خیلی سخت از کسی خوشم میاد و اینکه به هیچ وجه تعریف الکی از کسی نمیکنم 
    وای که اخرش نتونست بگه چرا اینا رو به خود اقای حسنی نمیگه
    فقط دست و دامن سعدی و پماد سوختگی شد
    چقدر قشنگ بلده خودش رو کوچه علی چپ بزنه
    باشه بابا اقای حسنی اومد و دید از استعدادهای دیگران استفاده کردی و شعرای دیگران رو پای عکس ایشون گذاشتی اصلا کلی ذوق کرد چون نه اینکه خودش شعر بلد نیست و تا حالا شعر ندیده و نه اینکه تا حالا تصویر خودش رو ندیده
    دیگه الان اینا رو توی وبت دید از ذوق نمیدونه چی کار کنه
    برو بابا بزار باد بیاد
    هر کی از اقای حسنی پرسیده گفته زهرا غفوریان رو میشناسه دیگران رو خیررررررررررررررررررررررررررررررررر
    جنابعالی یک خط امضا یک عکس یک مدرک رو کن که ببینیم واقعا اقای حسنی شما رو میشناسه یا نه وگرنه این همه انگشتات رو روی کیبورد نرقصون چون اگه به اینا باشه بنده هم میتونم بنویسم
    پس اقای حسنی توی وب جنابعالی میان و اینکه نوشتید من از روی عکس هم روم نمیشه ایشون رو ببوسم رو خوندن
    چه جالبببببببب
    توهین نقد یا هر چیزی که دوست داری توی وبت درباره خانوم نامداری نوشتی توی سایتهای دیگه هم همینطور اون وقت اقای حسنی شما رو روی چشم گذاشته
    بابا اعتماد به نفست ما رو کشته
    این دیگه چه جوکیه
    اقای حسنی سایت همکارش که خانوم صامتیه سر نمیزنه میاد به وب دو روزه تو که تا حالا به خواب زمستونی رفته بودی و دقیقا بعد از ازدواج ایشون رونمایی شدی سر میزنه؟
    ایشون وقتشون گرانبهاتر از اونیه که اصلا چنین ادمی رو بلانسبت ادما بشناسن
    خانوم صامتی جهت یاداوری شما از ویژگی های این خانوم نپرسید که چیزی مثبتی در ایشون دیده نمیشه
    اما ویژگی اقای حسنی صراحت کلام استعداد بالا فن بیان قوی جرات بیان کردن حقیقت ها عبور از خطوط قرمز رسانه استاد جذب مخاطب شیرین بیان بودن دایره لغات گسترده و هر چی که بگیم کم گفتیم ایشون یک هنرمند به تمام معنا هستن که با وجود چنین هوادارنماهایی هیچ وقت چهره مخدوش نمیگیرن چون اینا فقط خودشون رو به جای خانوم نامداری متصور میکردن و دقیقا بعد از ازدواجشون وب زدن و حتی عکس مسخره خودشون که بیشتر شبیه پینوکیو هست رو رونمایی کردن گویا که اقای حسنی ببینن و از انتخاب خانوم نامداری پشیمان گشته و بگن ای داد بیداد چرا با پینوکیو ازدواج نکردم
    خانم صامتی گرامی اتفاقا برای من هم جالب نیست اون خانم شروع کرد نه من 
    من عذر میخوام 
    اما در رابطه یا سوال شما 
    من خودم از جسارت استاد فرزاد حسنی عزیز خیلی خوشم میاد اینکه با کسی رودربایستی ندارند و حرفی رو که باید گفته شه میگند 
    الیته این ویژگی ایشون با گستاخی فرق داره 
    موارد زیادی هم  در اجراهاشون از این نکته  دیدم که اگر دوست داشته باشید مفصل توضیح میدم 
    دوم اینکه نسبت به مجریا و هنرمندان دیگه ساده هستند اهل ماشین مد بالا و گوشی های به روز و عکس و تیپ و فیگور های آنچنانی نیستند 
    سوم صادق هستند همیشه در برنامه هاشون مخصوصا چه فرصتی چه شبی از خانوادشون از گذشتشون از علایق شون و حتی دستمزد شون گفتند
    سال گذشته که با مادر گرامی شون در برنامه صبحی دیگر حاضر شدند خیلی راحت و صادقانه گفتند من از خانواده ی ثروتمندی نبودم واین خیلی برای من ارزش داشت 
    چهارم اینکه همیشه در مصاحبه هاشون حرفای خوبی زدند که خیلی بدرد من خورد مصاحبه هاشون بوی حسادت گله کردن و پیچوندن و در رفتن از جواب نداشت 
     همه ی اینها قبل از این بود که ببینمشون 
    وقتی دیدمشون با اینکه خسته بودند اما ساعت ده شب خیلی صمیمانه توام با ادب و احترام خیلی خاصی با لبخند به همه ی حرفام گوش دادند 
    حتی بعد از خداحافظی داشتند میرفتند دوباره صداشون کردم  بار روی خوش برگشتند و دوباره یه سوال من توجه نشون دادن 
    کلا اینکه برعکس اون چیری که بعضیا به اشتباه  ایشون مغرو ر میدونند اصلا این طور نبود بلکه ایشون پشت دوربین برعکس بقیه آدم معروفا صمیمی ترو مردمی تر هستند 
    و اینکه نکات ریزی در اجرا هاشون دیدم که شاید به چشم بقیه نیاد اما برایم من خیلی جالب و ارزشمند بود که باز اگر خواستید توضیح میدم 
    فراموش کردم اینو بگم ایشون در اجراهاشون نقش بازی نمیکنند خود خودشون هستند یادم سال 87 در برنامه ی شب یلدا گفتند من اگر نقش بخوام بازی کنم خود مردم متوجه میشند و دوست ندارند 


    خانم صامتی میگم ماشالا  شما چه حوصله ای  دارید اراجیف یه عده آدم بیمار رو میخونید و تایید میکنید 
    والا من که رغبت نکردم بشینم کامنتشو بخونم حیف وقت و چشم قشنگ نیست پای اراجیف بره 
    میگم خانم صامتی بعضیا بی شخصیت هستند و وقتی مث بی شخصیت با هاشون برخورد میکنیم با ز هم بهشون بر نمیخوره !!!
    من دیروز تمام روی سخنم با شما بود اگر دقت کرده باشید بارها بارها شما رو در جملات مورد خطاب قرار دادم نه یاوه گویان !!!!
    ولی انگار حال ناخوش دست خودشون نیست و نمیفهمند !!

    خانم صامتی این آدم واقعا مریضه و واقعا باید در اسرع وقت به پزشک مراجعه کنه 
    هر چند نمیدونم الان برای سوزش و حسادت دارو موجود هست یا نه ! 
    بنده خدا خیلی اوضاعش وخیم 
    خلاصه این بابا هفته ی پیش اومدم وب من و طوماری نوشت و من جواب شو دادم
    فک کرده بود منم مث خودشون هودار بی بخار هستم  مثلا نقش ارشاد کننده رو بازی کرد که اصلا هم یهش نمیومد 
    امروز باز شخصیت مریضش عود کرده و در نقش تخریب گر من ظاهر شده !

    خانم صامتی آدمی که  دروغ میگه و  میخواد بین من و دوستم نفاق ایجاد کنه منظورم خانم زهراست 

    خودتون بفهمید چطور شخصیتی داره دیگه 

    خانم صامتی خواستید لینک دقیق سایت ها رو هم خدمتون بدم و عین کامنتای منو بخونید 

     باید عرض کنم استاد عزیز به وبلاگ من سر میزنند تا کور شود هر آنکه نتوان دید 
    دلیلی هم نداره ایشون هر جایی سر میزنه به نامحرمان بگن
    برنامه های ایشون هم برای سال های گذشته بوده آدم میتونه عوض شه 
    اتفاقا وب  من بسیار شکیل هست و خانم صامتی میتونید   نظر افرادی که در کامنت ها موجوده رو بخونید تا متوجه شید چقدر از وب من خوششون میاد حتی بچه هایی هستند در وب خانم غفویان کامنت نذاشته بودند در وب من گذاشتند و حرفاشون زدند 
    حتی من بعضی  از کامنتایی که جنبه ی چت و از خود گفتن حرفای دیگه است تایید نمیکنم چون میخوام اونجا مختص استاد عزیز باشه 
    و حتی یه نگاهی به آمار بازید من بندازید که بالای صد تا بازدید داشته و میانگین بازدیدش به 60 میرسه 
    و این نشون میده وبلاگ من محیط عاشقانه عارفانه داره 
    همون وب خانم غفوریان بیشتر وب خبری است که اخبار مربوط به استاد عزیز رو در سایت های دیگه با تحلیل بالاتر هم میشه پیدا کرد 
    و نقد هم به وب و مدیربتش وارده که به خود خانم غفوریان هم گفتم 
    پس تافته ی جدا بافته و آش دهن سوزی نیست 
    فقط کهنه کاره که کهنگی دلیل کیفیت بالا نیست 
    حتی خود خانم غفوریان هم اشاره داشتند که آقای حسنی نمیاد سر بزنه و کامنت بخونه خب این چیو میرسونه اینکه کامنتا در حد خوندن نیست به همون دلایلی که قبلا گفتم 
    البته من منکر زحمات مدیر وبلاگ نمیشم و ازش ممنونم .
    خانم صامتی بعضیا  سوادشون نم داره بهشون بگید آی پی من با مهسا جان فرق داره تا بیشتر بسوزند و به عمق سواد پایینشون پی ببرند


    نگار آتیش گرفته مورچه گازش گرفته 

    و خانم صامتی چه خوش گفت استاد سخن سعدی 
    که بلا بر حسود نخواه که آن بخت برگشته خود در بلاست 

    و اینکه خدا یه کاری واسه این آدم های معلوم الحال که چه عرض کنم مجهول الحال درست کنه  که از بیکاری و مریضی در بیان 

    به قول فرزاد حسنی عزیز 
    آدم قهرمان دو هم باشه با ز ممکن یه سگ پاچه شو بگیره "
    و اینکه اگر مطمئن به عدم مراجعه فرزاد حسنی عزیز هستند نمیدونم چرا داره  اینقدر جوش میزنه 
    آب یخ جانم آب یخ بخور حالت جا بیارد 
    در موادری دیگه هم ربطی به کسی نداره و قابل نمیدونم توضیح بدم 

    دیگه هم جوابی نمیدم به یاوه گویان 

    مهسای عزیزم یه دنیا ممنووووونم خیلی خانمی 


    پاسخ:
    رویا خانم
    مجادله ی شما دوستان برای بنده جالب نیست دلم میخواست مستدل گفتگو می کردید و نه احساسی و هیجانزده .
    سوال جدی لطفابه چند مورد از ویژگیهایی که شمارو از طرفداران جناب فرزاد حسنی کرد اشاره بفرمایید؟ 
    پپسی باز کردن کاری نداره.
    اقای حسنی بارها گفتن به نت سر میزنن اما بارها هم گفتن اهل سرچ کردن اسم خودشون نیستن
    ایشون برای کارهای باارزش تری به نت سر میزنن نه برای خوندن کامنتهای توهین امیزی که توسط یک عده الاف و بیکار به همسرشون میشه
    اقای حسنی شاید میون سال یکبار یا دو بار به قدیمی ترین وب و شیک و باکلاس ترین وب خانوم غفوریان که به دور از جنجال و خاله زنک بازی هاست سر بزنه چطور مدام به یک وب دو روزه که در جواب کامنت علیرضا  مدیر وب ازاده نامداری که گفته بودن لینکم کن جواب نوشته شده بود متاسفانه من از این خانوم نامداری متنفرم امیدوارم ناراحت نشی نمیتونم لینکت کنم رو بخونن؟
    جالبه که بعضی ها جرات ندارن رو به روی اقای حسنی از خانوم نامداری بد بگن و میرن این ور و اون ور هر چی دلشون میخواد مینویسن حتی توی سایت موسیقی ما برای کنسرت علیزاده مینویسن چه خوبه که خانوم نامداری در عکسها نیستن چون همه از جمله من از ایشون متنفریم بعد هم میگن اقای حسنی به وب من سر میزنه
    واییییییییییییییییییییییییی خدای من اینا دیگه چقدر مثل اسمشون رویاباف هستن
    خب پس اگه جرات دارید به خود اقای حسنی بگید که از خانوم نامداری متنفرید مگه نمیگید اقای حسنی شما رو میشناسه؟ پس چرا پشت سرشون میگید؟اگه جرات دارید بگید که توی سایت سینمافا از جمله خانوم صامتی که نوشته بودن خانومی که شما باشی میخوام نباشی رو بگید تا ببینیم بازم میتونید بگید اقای حسنی به وبتون سر میزنه؟
    خوبه که در همین سایت و پست ف مثل فرزاد هنوز کامنتتون موجوده که نوشتید خانوم صامتی درباره استاد این حرفا رو نزنید اما هر چی درباره خانوم نامداری میخواید بگید درباره اون ازادید
    با تمام این تفاسیر باید یا به اقای حسنی شک کرد یا این توهمات فانتزی جنابعالی رو به زباله دان تاریخ فرستاد چون اقای حسنی اینقدر شعور اجتماعیشون بالا هست که اراجیف این چنینی این گونه افراد رو قبول ندارن چه برسه که وبشون هم بیان
    در ضمن خانوم شما همون رویا باشید بهتره مهسا شدن و چهره متفکرانه گرفتن اصلا بهتون نمیاد
    ما که نگاریم و توی وب خودت و وب زهرا غفوریان هم نگار بودم و هستم و همه جا هم نگار خواهم بود
    اما شما با تغییر فصل اسمتون تغییر میکنه

    پاسخ:
    چه اطلاعات دقیق و به روزی!
    البته جمله ی بنده که اشاره فرمودید از یکی دوجمله قبل شروع میشه که ناظر به الگوهای نادرستی است که در برنامه ی خانمی که شما باشی تنها فرصت رسانه ی مردم و مخاطب را تلف کرد
  • سجاد غلامی
  • نه در رفتن حرکتی بود ، نه در ماندن سکون ؛ شاخه ها را از ریشه جدائی نبود و باد سخن چین با برگ ها رازی چنان نگفت که بشاید ؛  دوشیزه عشق من مادری بیگانه است ، و ستاره پرشتاب بر مداری معیوب ، جاودانه می گردد .

    این هم شاعرانه ای تقدیم به طرفداران تفکر خانم "نون" و آقای "حاء"

    چه جنجالی به پا شده اینجا.

    امان از دست این مجری . یکی از دوستای من هم عاشق این اقای مجری بود . بنده خدا همیشه تو گردهمایی ها شرکت می کرد یه بارم با این اقا و یه عالمه دختر دیگه رفته بودن سر مزار فروغ فرخزادو عکس گرفته بودن و به عنوان سند افتخار به همه نشون میداد. اعضا باشگاه هوادارن یه برنامه رادیویی بودن ولی نمی دونم چرا همه شون خانم بودن . یه دونه مجری توشون مرد بود .

    واقعا خانم  مجری خیلی دل دارن که با ادمی ازدواج کردن که این همه ادم خاطر خواه داره.

    پاسخ:
    امیدوارم تاهل تعهد هم به همراه داشته باشد...
  • سجاد غلامی
  • سلام محمد عزیز و همچنین سلام محمود رضا جان خودم !
    اشلون صحتک ، اشلون حالک ، زینین انشاالله ؟ .. خوشحال شدم محمود رضا که شما رو اینجا دوباره می بینم .
    اما محمد عزیز ، می خواهم دو کلمه با هم دوستانه صحبت کنیم اگه موافق باشی.
    من حقیقتا تو رو دوست دارم ! می دونی چرا؟!
    چون تو ، خود منی ! .. تو ، دیروز منی ! اگه تو همونطور که خودت گفتی ، گذر سختی رو از دینداری به بی دینی ، داشته ای ؛ من هم همین سیر رو به صورت معکوس از بی دینی به دینداری داشته ام !
    البته  نه اینکه امروز خودمو  یه دیندار بدوتم ، نه بخدا ! اصلانم تعارف و نمیدونم شکسته نفسی و از این حرفا توی ذاتم نیست . "خانه دوست کجا و من خراب کجا؟؟ "
    اما دریچه ای از نور و امید در فراسوی خودم دیده ام که تا عمق وجودم راه پیدا کرده ..
    حالا چقدر بتونم از این نور رو به اطرافم ساطع کنم ؛ از ظرف اندک و آینه دل زنگار گرفته ام ، انتظاری نیست مگر لطف حضرت دوست .
    منتظرتان برگشتنتان هستم  ولی اگه قصد سوال پرسیدن داری ، دستتو می بوسم دونه دونه بپرس ، منو به مسلسل سوالاتت دوباره به رگبار نبندی ها !! یاحق .

  • سجاد غلامی
  • اینجا چه خبره ؟؟ .. تصادف شده ؟؟ .. شما زنها چطون شده ؟؟
    امان از دست شما زنها .. ، امان !! این که گفتم آیه ای از قرآن بود ها !!!!
    خانم صامتی خسته نباشید.....
    با طرفدارای فرزاد چه میکنید......؟
    خوش میگذره

    انو صامتی عزیز بنده هم در سلیقه ای عمل کردن مدیران با شما هم عقیده هستم.

    نمیدونم کجای صحبتم مشکل داشت که شما اینجوری فکر کردید ولی روی صحبت من با اون دوستی بود که برای کامنت گذاشته و از رویا گفته.

    ممنونم به خاطره زحماتتون خانم صامتی

    برام جالبه دوست عزیز شما تعیین تکلیف هم میکنید!!!

    بانو صامتی خودشون بهتر میدونن که به چه کسی رو بدن یا ندن نیازی به فرمایش جنابعالی نیست

    سلام خانم صامتی عزیز و بزرگوار خسته نباشید.

    دوست عزیزی که کامنت گذاشتی و از رویا گفتی حالا مثلا خواستی چیو ثابت کنی؟

    ایشون اگر نامداری را تخریب کردن شما چرا غصه میخوری؟خدایی نکرده شما که تخریب نشدی.

    دوست عزیز کل ایران از همه نوع قشری از شنیدن این خبر تعجب کردن و افسوس خوردن که چرا فرزاد حسنی با نامداری ازدواج کرد وهمه متفق القول میگن که این ازدواج دوام نخواهد داشت پس این چیزی نیست که رویا بخواد توی سایتا دنبالش بگرده یا بخواد وقت خانم صامتی بزرگوار را بگیره.

    دوست عزیز شما اگر هوادار فرزاد حسنی باشی و برنامه هاشو به دقت گوش داده باشی چه در چه فرصتی چه شبی و در اخ جون جمعه چند باری از سایتا و کامنتا گفتن اینجوری نیست که از دنیای مجازی کلا بی خبر باشند و اینکه رویا میگه فرزادحسنی منو میشناسه یا میگه به وبم سر میزنه حتما خودش یه چیزی میدونه که من و شما ازش بی اطلاعیم.

    خانم صامتی من از جریانات اتفاق افتاده بی خبرم ولی اینو میدونم که اگر رویا حرفی زده با خوده فرزاد حسنی طرف هست نیازی نیست که بعضیا از طرف فرزاد حسنی صحبت کنن و خط و نشون بکشن برای رویا.

    دوست عزیز شما نمیخواد به کار رویا ایراد بگیری شما که طرفدار حسنی هستی با این شرایط موجود باید نگران فرزاد حسنی باشی نگران اینده شغلی و کاری منظورمه.

    من اگر نیکم اگر بد تو برو خود را باش

    هر کسی آن دِرَود عاقبت کار که کشت...


     

     


     

    پاسخ:

      هر کسی از ظن خود شد یار من

    ای کاش اندکی تفکر دوستان را به مقصود بنده که همانا سلیقه ای غمل کردن برخی مدیران در رسانه  است ارجاع می داد . حال آنکه نمی دانم چرا تصور می شود مقصود بنده شخص خاصی است که از اساس غلط است.

    خانم صامتی سلام 
    با ور کنید از دیشب که کامنت نگار دیدم با خنده ای از سر تمسخر و سر تکان دادن از روش گذشتم 
    چون معلوم نیست درد این بابا چیه 
    کدوم طرف زمین بازی میکنه تو چه تیمی هست 
    ولی منو میدونم این ها سوزش دل دارند :)
    ادبیات سطحی آمیخته شدش با حسادت و بوی سوختگی بار ها بار ها به مشام رسیده بود و اینقدر خلاقیت ندارند که با اسم های مختلف کامنت میذارند کسی شک نکنه بهشون 

    خانم صامتی فقط جهت اطلاع شما دارم مینویسم و احیانا افراد دیگر ی که به سایت شما مراجعه میکنند وگرنه وقتم ارزشمنده و نمیتونم مث نگارها دائم تکرار مکررات کنم . بارها گفتند منم جواب شونو در سایت در وب خودم و در وب خانم غفوریان دادند اما انگاری درد زیاد شده و حکایت نرود میخ آهنین در سنگ  !

    خانم صامتی چند تا نکته بگم و موجز 
    یکی اینکه بنده قبل از ازدواح ایشون خیلی راحت می تونستم  سایت برای ایشون بزنم وبلاگ که سهله ولی این کار نوعی خودنمایی دونستم و غیر ضروری چون وب سایت و وبلاگ به اندازه ی کافی داشتند 
    بعد از ازدواج شون ویلاگ زدم تا به همه ثابت کنم فرزاد حسنی هنوزم هست هنوزم مهمه 
    چون بلافاصله بعد از انتشار خبر ازدواج چند تا از وبلاگ ها تعطیل شدند 
    و من نمیتونستم جناب فرزاد حسنی تنها بذارم و به سهم خوم هر چند کوچیک یه وبلاگ زدم که بازم میگم ناقابل هست و ارزش ایشون بیش از اینا هاست 
    قبلا هم که آدرس وبم در فیلد مربوط ب وبلاگ براتون گذاشته بودم
     زحمت شد برای یه عده دوباره آدرس گذاشتند

    خانم صامتی درد اینا شده من 
    همه جا حرف منو میزنند در مورد  من بحث میکنند تا جناب حسنی 
     میبیند من جدی هستم و جدی گرفته میشم 
    گدایی جدی گرفته شدن مث بعضیا رو نمیکنیم 
    واقعا خنده داره درد این خانم این شده  که شما منو جدی نگیرید :)
    خانم صامتی ، با همه احترام ایشون باید از سوی مخاطب جدی گرفته شن نه بالعکس 
    خانم صامتی به اینا هم عزیز م جانم بگید تا آرزو به دل نمونن :)))
     
    خانم صامتی خودتون قضاوت کنید من اگر به خیال کج یه عده زخم خورده و شکست خورده ی عشق بودم الان اینجا خدمت شما  چی کار میکردم ؟
    فک کنم باید منو در بیمارستان و یا در حالت نفرت و تخربت پیدا میکردید نه در جلد یک هوادار واقعی 

    واقعا بعضیا ذهن کوچیکی دارند چون دهانشون پیوسته بازه و توجیه هات مسخره ای میکنند 
    اگر من بدنیال کشف کد هایی بودم که ایشون زندگی شون دوام داره یا نه خیلی راحت و بی سر و صدا از طرق دیگه متوجه میشدم 
    و یا این که  با ایمیل خانم صامتی ماکتبه داشتم نه اینجا 
    اینجا غیر از حمایت از من چیزی پیدا نمیکنید اون یه سوال هم جهت کنجکاوری به سفارش دوستی پرسیده شد 

    در مورد شناخت من توسط ایشون 
    من فقط گفتم غیر از احترام چیزی ار ایشون ندیدم 
    ببیشتر از این نیازی  به باز کردن موضوع نمبینم چون ربطی به خاله زنک ها نداره 

    من اگر درسایت ها نظر میذارم به خودم مربوطه نظر خوب میذارم از فیلتر مدیر عبور میکنه و تایید میشه نظر میذارم تا از جناب حسنی پیش دیدگان دیگران حمایت کنم نه بخاطر اینکه حرفمو به گوش ایشون برسونم 
    ببخشید من مث بقیه پرو تشریف ندارم به ایشون زنگ بزنم و مزاحمشون 
    آرامش ایشون برای من از همه چیز مهم تره 
    واین شخصیت وارسته ی منو نشون میده نه عدم ارتباط صحیح 

    خانم صامتی شخصیت بنده با توهین و حرف رکیک و بد بیراه بسیار بیگانه هست قطعا نظر من اگر آمیخته به توهین بود تایید نمیشد 
    بنده نظر خودم در مورد اون خانم در جایگاه یک محاطب و مجری گفتم همین و بس 
    تمام نظرات هم موجوده میتونید ببینید نظرات دیگران که خدا عالمه چندتاشون امثال همین نگارها بوده ولی جرات ابراز نداشتند وبا اسمای  مختلف و ناشناس میذارند میتونید ببینید و با نظرات من مقایشه کنید تا به عمق موضوع پی ببرید توهین در نطرات دیگران معنی میشه نه در نظر من 

    خانم صامتی من نمیدونم اینا به  فرزاد حسنی عزیز اعتماد ندارند پس چطور ادعای هواداری میکنند منم موندم 

    استاد عزیز بسیار آدم احساسی هستند و برای همه احترام قائلند 
    از آدرس وب من مطلع هستند و مطمئنا اگر وقت کنند سر میزنند 
    اگر هم وقت نکردند سر نزدند فدای سرشون من نه طلبکارم نه متوقع مث بقیه 
    خانم صامتی بنده از دو منبع بسیار موثق پر س و  جو کردم که متوجه شدم  ایشون به نت سر میزنند حالا یه عده این وسط دارند دق میکنند به خودشون مربوطه 

    این موضوع سر زدند به نت هم یه موضوع دلی و تعهدی منم اکثر  وقتا واقعا کار دارم یا دوست دارم تفریح خودم داشته باشم ولی از وقت و تفریح بخاطر حس تعهد میزنم و به نت میام  با اینکه از محیط ش بدم میاد 
    یه ذره فکر هم بد نیست به خدا !

    بارها بار ها گفتم چطور یه عده که نه معروف هستند نه محبوب جای این افراد نظر میدند 
    خود استاد عزیز در برنامه ی آخ جون جمعه اشاره داشتند به برخی سایت ها سر میزنند و حتی نظرات خونده بودند 

    خانم صامتی این ها میگفتند فرزاد حسنی حوصله نداره کامنتا رو بخونه چون بالای پنجاه صد تاست ولی وب من کامنت نداره بازدیدش  پنج دقیقه هم وقت نمیگیره 

    خانم صامتی به خدا من به جناب حسنی حق میدم نیان کامنت بخونن چون واقعا کامنتاها خاله زنکی شده 
    من چطورم  تو چطوری من چی شدم من چی قبول شدم 
    تعریف و تمجید از احسان علیخانی و صحبت  از دیگران 
    خب بنده خدا برای چی بیاد بخونه والا حق داره نیان بخونند 
    بیشتر این وب ها جنبه ی سرگرمی برای خودشون و حفظ ظاهر دارند 

    خانم صامتی بعضیا دروغ گفتند خوب بلدند بنده به غیر از یک بار در و ب خانم غفوریان اونم چون بحث کشیده شد گفتم :
    مطمئنم استاد به وب خودم سر میزنند اینجا رو نمیدونم 
    این اطمینان هم از اطمینان قلبی و حسی خودم گفتم نه از جانب استاد عزیز 
    به غیر از این یک بار شما برید بگردید ببنید من کجا این حرفو زدم 
    آخه من که مث یه عده عقده ندارم که 

    در کل خانم صامتی منم از ایرادهای دیگران زیاد دارم بگم ولی ترجیح میدم سرم تو کار خودم باشه 
    دیگران یه آمار گیر باید برای خودشون بذارند تا گرفتن آمار دیگران 

    بازم عذر میخوام کمی طولانی شد 



    خانم صامتی ممنون از تایید کامنت 
    برای اون خانم سطحی هست  ولی برای من نه 
    حق با شماست اما شما خودتون در جریان هستید اون خانم 
    مسائل حاشیه ای وسط کشید 
    ممنونم شما هم موفق باشید 
    سلام خانم صامتی نمیدونم ای ملت چرااینقدظاهربینن آخه وقتی 2تاهنرمندمهمون یه برنامه یی میشن بایدیه چیزی برای رونمایی داشته باشن خوب برای آزاده تهیه کنندگی برنامه خانمی که شما باشی رونمایی شدفرزادم همون شعری که توبرنامه خوندوسروده بودبه عنوان تیتراژاین برنامه حالانمیدونم چرامیگن فرزادای شعروبرای خانمش خونده اولاکه ای شعروبرای تیتراژبرنامه وبراتمام خانماسروده بودبعدم چاره ای نداش جزاینکه این شعروکه مربوط به خانمامیشدبه خانمش تقدیم کنه  چون آقایونوشامل نمیشداگه روبه دوربین این شعرومیخوندکه خنده داربودبنده خدامجبورشدبه خانمش نگاه کنه واین شعروبخونه
    شمام یه کم منصفانه ترعمل کن همه آدماخطاکارن من وشماهم مستثنی نیستیم اگه یه روزی خطایی ازشماسربزنه وشمارسواشی همی آدمایی که یه روزی ازشون بدگفتی شمارو...پس شماهم به خوبی خودت غره نشو-سپاس
    پاسخ:
    عزیزم 
    من که خوب نیستم .خدای ناکرده به دنبال  و یا در آرزوی رسوایی فرد یا افرادی از همکاران هم نیستم .بنده مشتی از خروار تناقض گویی ها و اعمال متناقض م برخی مدیران را به مخاطب این رسانه و احتمالا به خود آنها یادآور شدم تا دست از جا نماز آب کشیدن جلوی ملت بر دارند می دونی چرا برخی مدیران در این رسانه از همه سوال می کنند ولی پاسخ به دیگان نمی دهند!
    ostad-ejra.blogfa.comخانوم صامتی اینم ادرس وبلاگ خانوم رویا که دقیقا چندی بعد از ازدواج اقای حسنی افتتاح کردن.اسم ایشون کیانا خانوم هست یا حالا رویا دیگه ما بی خبریم.اما این وبلاگ ایشون هست و جالب اینجاست که میگن اقای حسنی ایشون رو میشناسن.فکر کنم دیگه این ادعا مضحک ترین ادعای قرن باشه چون ایشون اگه توسط اقای حسنی شناخته شده بودن این همه نظراتشون رو توی این سایت و اون سایت منتقل نمیکردن و توهین ها و انتقاداتی که به انتخاب اقای حسنی در مورد همسر داشتن رو به خودشون میگفتن و لابد اقای حسنی هم برای تشکر برای ایشون دسته گل میفرستادن.
    یعنی ایشون اینقدر توی وبلاگها و سایتها مینویسن که اقای حسنی از وب من بازدید میکنه که دیگه تبدیل به خنده دار ترین جوک سال شده.چون اقای حسنی اصلا وقتشون رو پای نت نمیزارن اینو همه میدونن حتی خودشون گفتن که حتی ایمیل هم ندارن اصلا تمایلی به دیدن و خوندن کامنتها ندارن و توی نت هم کسی نمیشناسن.ایشون حتی قبل از اینکه اقای حسنی عقد کنن همش توی وبلاگها میگفتن استاد هنوزم دیر نشده و میتونید برگردید انگار که اقای حسنی منتظر بودن که زمان دیر و زود رو خانوم رویا براشون تایین کنن.خانوم صامتی من به اظهار نظر شما هم درباره اقای حسنی انتقاداتی دارم اما خواهرانه میخواستم بهتون بگم به این خانوم رویا رو ندید چون ایشون فقط برای کشف یک سری چیزها توی سایت شما میان که بفهمن اقای حسنی با خانوم نامداری تا ابد میمونن یا نه و بقیه دفاعیه هایی که از اقای حسنی در سایت شما انجام میدن همش فرمالیته و نمایشی هست چون اگه واقعا هوادار بودن این همه به سلیقه اقای حسنی توهین نمیکردن.بازم تکرار میکنم ایشون یک عاشق رویاباف بودن و هستن که خودشون رو جای خانوم نامداری متصور میکردن و با انتخاب خانوم نامداری همه رویاهایی که برای خودشون ساختن نقش بر اب شد.
    پاسخ:
    توجه توجه 
    آخرین اطلاعات  به روزترین اخبار ...

    خانوم صامتی سلام عرض میکنم.من خیلی کم توی سایتتون نظر گذاشتم.اما این بار میخواستم بگم لطفا خانوم رویا رو جدی نگیرید.چون ایشون خودشون بعد از ازدواج اقای حسنی در اکثر وبلاگها و سایتهای سینمایی هزار جور تخریب برای خانوم نامداری نوشتن و از نوشتن پست ف مثل فرزاد نه تنها ناراحت نشدن بلکه از اینکه شما دارید نشون میدید که ماجرای ازدواج به دلخواه اقای حسنی نبوده بسیار خوشحالن.فقط ظاهرشون رو در سایت شما اینجور نشون میدن که هوادار اقای حسنی هستن اما در اصل فقط و فقط برای این در سایت شما حضور پیدا میکنن که بتونن از زبون شما بفهمن اقای حسنی ازدواج ماندگاری با خانوم نامداری دارن یا نه.وگرنه دلشون نه به حال اقای حسنی میسوزه نه اصلا هوادار ایشون هستن.خانوم رویا عاشق اقای حسنی هستن عاشقی که بعد از ازدواج ایشون یک شکست خورده لقب گرفت و الان حکم عاشق شکست خورده رو داره و هوادار نیست.چون در قانون هواداری احترام به سلیقه اقای حسنی الزامی هست حتی اگه این سلیقه طبق میل اقای حسنی نباشه و ماجرایی پشت این قضیه باشه.
    خانوم صامتی اگه یک سر به سایتهای سینمایی بزنید و وبلاگهایی که برای اقای حسنی زده شده رو سر بزنید و کامنتای خانوم رویا رو بخونید متوجه خواهید شد که ادبیات خانوم رویا هیچگونه سنخیتی با ادبیات یک هوادار نداره بلکه فقط ایشون یک عاشق شکست خورده هستن.

    بعضیا حودشونو چه دست بالا میگیرند 
    اولا کسی خطاب به شما نذاشت خطاب به کسی که داره فرزاد حسنی خراب میکنه گذاشتم حالا تو میخوای سیما باشی یا ایکس نه شما مهمی نه برای من مهمی من بخاطر اسم فرزاد حسنی با شما ها هم کلام  میشم وگرنه نمیدونستی بدون من هم قبلش شما رو قابل به بحث نمیدونم ولی بخاطر ایشون وارد بحث میشم پس خوشوقتم 

    دوما منم بسی زیاد  افتخار میکنم که جز مثلا هواداری دیگه ی ایشون نیستم و بسیار به خودم افتخار میکنم که شما رو جز خودم نمیدونم 
    منم دوست ندارم مث هواداری بی بخار و هوس دار باشم 
    پس واسه من هوادار نکن که اصلا برای من مهم نیستند ابدا اکیدا عمرا مهم نیستند من کار خودم انحام میدوم و کار منم بسیار درسته 
    اگر قرار باشه همه مث یه گله دور از جونم باشند پس تفاوت که وجه تمایز چی میشه 

    سوما شما ها خوب فرافکنی بلد هستید و اینکه موضوع رو چطور سوق بدید  که رفع اتهام بشید فقط بدون تو و امثال تو هر چقدر تلاش کنید منو برهنه کنید تا راحت تر خرابم کنید موفق نمیشید چون در نهایت دست شما سیاه میشه نه روی من 
    پس انقدر جوش نزنید 

    چهارما شما همینکه در جای کوچک خودتون نظر بدید کافیه نیازی نیست و کسی از شما نخواسته بجای فرزاد حسنی عزیز نظر بدید اگر قرار بود ایشون مث امثال شما با فکر بسته و نگاه حسودانه موضوع رو ورق بزنه که فرزاد حسنی نمیشد 

    پنجما شما چی شد بعد از دواج ایشون عیباشو دیدی !!! وای که حالم بهم میخوره از آدمایی که طرفو اونجوری که دوست دارند برای خودشون میخوان 

    ششم نمیخواد هم جواب بدی بهتر معلومه جوابی تو چنته نداری چون همش از روی غرض ورزی شخصی به فرزاد حسنی عزیز هستش 

    هفتم بهتر برید بدی های خودتونو اول ببنید بعد دیگران تشویق به دیدن بدی دیگران کنید من از ایشون هیچ بدی ندیدم که هییچ خوبی و احترام فقط دیدم 
    حالا امثال شماها هر برخوردی جناب فرزاد حسنی با هاتون داشته به خودتون برمیگرده توصیه میکنم  رفتار خودتونو آنالیر کنید تا ایشون 

    هشتم فرزاد حسنی به اندازه ی کافی مطرح هست و نیازی به دیده شدن و ریا و اینجور مزخرفات نداره پس دست از سرش بردارید 
    کسی مجبورتون نکرده هوادار باشید که از اولم نبودید 
    استاد فرزاد حسنی عزیز یه دونه است و با همه ی خوبی ها و بدی هاشون برا ی من ارزشمند و قابل احترام
    حالا شما هر چی میخواید بگید مهم نیست 

    خانم صامتی عذر میخوام طولانی شد ولی من این نطر به طور کلی نوشتم 
    وگرنه محال برای یه شخص اینقدر وقت بذارم 
    ممنون میشم تایید شه 
    پاسخ:
    رویا خانم شما برای سیما خانم پاسخ نوشتید  متن و تایید می کنم ولی من فکر نمی کنم مقصود شما دونفر حرفهای سطحی باشه ای کاش کمی عمیق تر بحث کنیم .داخل پرانتز منظورم گفتگوی ما  خانم هاست!
    عزیزم موفق باشی
  • سیما(یه زمانی طرفدار بودم)
  • خانم رویا از شما بیش از این انتطار نمیره که از این نوع ادبیات استفاده کنید
    واقعا برات متاسفم
    شما نمیخواد به کسی هواداری یاد بدی دیگه همه شما رو میشناسن هرجا اسم فرزاد حسنی باشه شما هم هستین .خبر دارم که طرفدارای فرزاد حسنی شما رو نه تنها طرفدار نمیدونن بلکه کامنتای شما رو موجب شرم و سرافکندگی میدونن .... مطمئن باش فرزاد حسنی هم از تو خوشش نمیاد چون کارهات اصلا منطقی و درست نیست اینو مطمئن باش .من واسه حرفام دلایل خوبی دارم ولی نه  لازم میدونم و نه حوصله اش رو دارم که دلایلمو برای شما توضیح بدم . البته نیاز به دلیل و اثبات نیست خیلی چیزا مثل روز روشنه ، اما شما چشماتو روی بدیهیات بستی .
    من دیگه با شما هیچ حرفی ندارم ، نه اینکه جواب حرفاتو نداشته باشما ، نه. شما رو در حد و اندازه این که بخوام جواب کامنتات رو بدم نمیدونم.
    پس دیگه خطاب به من کامنت نذار که نه وقت میذارم برای خوندن کامنتت ، نه بهش جوابی میدم .
    پاسخ:
    عجبا! قرار ب ود در این رسانه یک گفتگوی صحیح و سازنده رو تمرین کنیم
    بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
    سلام خانم صامتی
    راستش من چند دفعه اومدم وبلاکتون ولی نظرنذاشتم در مطالب ف مثل فرزاد
    میخواستم باهاتون درددل کنم ولی نمیشد تا اخر سیموزدم به اخر
    من قبلا عاشق فرزاد بودم ولی الانم هستم ازوقتی شنیدم ایشون ازدواج کرده شب وروزم شده گریه هرکاری هم میکنم نمیشه وقتی یادم می افته گریه میکنم عکس فرزاد وازاده رو میبینم اعضای بدنم به لرزه می افته میگم چرا؟این اتفاق افتاد نمیتونم هردورو باهم ببینم بعضی موقع دلم براش خیلی تنگ میشه خانم صامتی میدونید عشق چشم ادم کورمیکنه هیچی رو قبول نمیکنه
    من هشت سال عاشق فرزادبودم وهستم بارویاهای فرزاد زندگی میکردم ومیکنم نمیتونم فراموشش کنم برام خیلی سخت شده
    بعضی موقع به خدامیگم کاش به جای ازاده من بودم تو دلم میگم الان فرزادکجاست ؟داره چه کارمیکنه ؟باازاده هست یانه ؟
    هیچ کس نیست منو قانع کنه چرااین اتفاق افتاده
    هیچ کس حرف درست نمیزنه
    ******** ******* ***** ***** ** ***** *** ****** ** **** *** ** ** ****** *** ************* ***** ******* **** ******** ***** **** ** *******
    ** ******** ****** ***** ****

    بهم بگید ایناقبلا چه رابطی داشتن
    تامن یه فکری برای خودم بکنم خسته شدم
    درحقم خواهری کنید بگید قول میدم به هیچ کس نگم بین تو وخودم
    **** ***** ******* **** *** ***** ***** ***** *** **** **** ******
    *********************

    شمایه چیزهای میدونید ولی من بی خبرم ازهیچی خبرنداشتم الانم خبرندارم
    خانم صامتی به قران قسم میخورم هرحرفی که بهت گفتم واقعیت داره
    الانم خیلی دوسش دارم الانم عاشقشم
    خانم سیما شما مطمئنی طرفدار بودید ؟ خیلی ببخشید
    نه جانم شما از اول هم طرفدرا نبودید 
    اگر بودید الان مث یک طلبکار این حرفا رو نمینوشتی 
    "بوی توقع و طلبکاری عجیب در فضا پیچیده "
    اسم طرفدار خراب نکنید طرفداری یه آداب خاصی داری
     هر کی تو یه برهه ی زمانی تب یه هنرپیشه یا مجری میگیرش از اون تب هایی که زود به عرق میشینه اسم خودشو میذاره طرفدار 
    بیشتر طرفدار ها ، طرفدار نیستند هوس دار هستند ....( البته منظورم به شخص شما نیست سیما خانم به طور کلی گفتم )
    خانم سیما خوبه یکی از حرفاتو با دلیل ثابت کنی 
    شومنی در رالی !!!! اگر به شومنی بود یکی دیگه رو میوردند با دستمزد کمتر چرا اومدند سراغ جناب حسنی ؟ پس قطعا داوری این مجموعه رو در توانایی بالای اجرای ایشون تشخیص دادند
     خوبه یه سری به سایت رالی بزنید و متوجه شید اکثریت از داوری ایشون راضی بودند و خواستار حضور ایشون در سری دوم هستند و بخشی از فروش رالی مدیون حضور جناب  فرزاد حسنی هستند
     بنده که این مجموعه رو فقط بخاطر ایشون تهییه کردم 

    الفاظ رکیک !!! کی و کجا ؟؟ ما که نشنیدیم و ندیدیم دقیقا مشخص کنید کجا منظورتون هست 

    رابطه ی ناهنجار !!!!!! تا شما هنجار و ناهنجار چی بودنید 
    فرزاد حسنی یه بازیگر یه مجری و یه ترانه سرا هست به تبع باید با محیط پیرامونش و افراد در این حوزه ها معاشرت داشته باشه 
    شما حتما از اون دسته آدمایی هستید که هنجار رو در نگاه دوختن به زمین میدونید و ناهنجاری رو یه گپ دوستانه !

    در مورد شعر و عقدشونم هم که من یه انتقاداتی دارم اما صحیح نمیدونم اینجا مطرح شه 


     
  • نازنین شاه علی
  • احسنت خانوم صامتی.عالی بود.حرف دل ما رو زدید.
  • سیما(یه زمانی طرفدار بودم )
  • (((این که نظر بدهید و در بحث شرکت کنید از قضا از اهداف این رسانه ی کوچک است ولی آنچه سبب تعجب است اینکه به کارهای شو منی دل خوش می کنید و تحلیل می کنیدکه چون جناب حسنی برای همسرش شعر سروده در روند محجبه شدن دختران تاثیر مثبت دارد ظاهر قضیه این گونه است ولی در کنه مطلب با مقایسه ی اجرا، نقش هاییکه جناب فرزاد بازی کرده و شومنی او در رالی ایرانی و ارتباطات ناهنجار او با هنرپیشگان و الفاظ رکیک او مخاطب نه تنها به این راه ایمان نمی آوردبلکه بوی گندیدن نمک فضای ذهنش را از تزویرو ریا و نفاق آکنده می سازد ،دیده شدن به چه قیمتی ؟!)))
    یعنی انقدر با خوندن این قسمت کیف کردم که نگو
    من تا یکی دو سال پیش طرفدار فرزاد حسنی بودم ولی وقتی با دیدن و شنیدن برنامه های مختلفش فهمیدم چه جور آدمیه واسه خودم متاسف شدم که این همه مدت طرفدار همچین آدمی بودم
    (البته بی انصافی نباشه ازش یه چیزایی هم یاد گرفتم )
    و دیگه اینکه :
    نمیدونم چرا بعضی مردم ظاهربین شدن :
    فرزاد حسنی میره پیش نوه امام عقد میکنه مردم میگن وااااااای فرزاد حسنی معلومه end دین و مذهبه!!!!! زندگی مشترکش پر از مبانی دین و اسلامه و از این جور چیزا !!!!!!!!
    تو برنامه زنده واسه خانومش شعر میخونه مردم میگن واااااااااای عجب مرد عاشقی!!!!!!!  چه زندگی مشترک رمانتیکی !!!!!
    اما اینا ظاهر قضیه اس . از حرف تا عمل فرسنگها راهه . انسان تا موقعی که فقط حرف میزنه و  وارد عمل نشده نباید مورد قضاوت قرار بگیره

    سلام

    "به زمان اعلام عقد شان توجه کنید به عاقد توجه کنید به ... " یعنی چی ؟ منظورتون چی بود ؟ مگه عاقدشون مشکلی داشت ؟ یا تاریخ عقدشون روز خاصی بود ؟

    پاسخ:
    یک سناریوی ساسی بر اساس قانون"باد از کدام طرف می وزد"
    خانم صامتی یه جمع بندی براتون کنم بد نیست چون احساس میکنم هر چقدر بخوام ادامه بدم و از ایشون دفاع کنم شما باز یه موضوع دیگه ای رو در مورد ایشون عنوان میکنید که شاید برای استاد فرزاد حسنی عزیز خوب نباشه 

    از مسئله ی پرونده سازی برا ی ایشون به عدم گزینش رسیدید و بعد به رالی 

    فقط خدمت شما عرض کنم من رالی رو با دقت نگاه کردم اصولا کارهای فرزاد حسنی عزیز نمیشه به دفعه دید من یه ده باری سکانس های مربوط به ایشون نگاه کردم پس با اطمینان گفتم
    اتفاقا دامنه ی رفتار من یه دامنه ی محدودی که هر رفتاری نمیپسنده مخصوصا رفتار جلف
    رفتار ایشون حز این گزینه نبود 
    در مورد عدم گزینش هم که خودتون کاملا در جریان گزینش های کشکی هستید دیگه پس  محل ایرادی برای جناب فرزاد حسنی نمیمونه 
    بعدشم گزینش واقعی هر فردی عملکردشه  
    و اون بازخورد و گزینشی که از سمت مردم میشه  
     من به عنوان یه مخاطب نه طرفدار به گزینش فرزاد حسنی عزیز بیست میدم  در بین مابقی مردم هم نمره  کمی نخواهند گرفت 

    موفق باشید 



    خانم صامتی محترم شما خودتون کارشناس هستید و یا حداقل خودتون کارشناس میدونید باب گفتگو رو باز کردید پس حق بدید از شما  توضیح بخوام 

    در مورد رالی ایرانی هم من مشکلی در رفتا رو تعامل فرزاد حسنی عزیز با خانم ها  ندیدم 

    ایشون داور رالی بودند و تعامل و برخورد با خانم هم جزئی از روند کار ایشون بود ویه گپ دوستانه هم که در  سکانس افتتاحیه بود باز هم ایرادی نداشت با آقایون هم همینطوری هستند چون شیوه ی اجراشون به همین سبکه 

    راستی خانم صامتی اونجایی که گفتید چاره ای جز ازدواج نبود یعنی این ازدواج به دلخواه نبوده ؟؟؟ ممنون میشم توضیح کوتاهی بدید 

    پاسخ:
    دلیلی نمی بینم این همه به جزییات بپردازیم . در خصوص رالی ایرانی هم به گمانم با دقت نگاه نکردید و یا شاید در دامنه ی رفتاری شما رفتار جناب حسنی طبیعی به نظر می رسد. البته  زندگی خصوصی افراد تا جایی که با استفاده از رسانه های مختلف به عنوان الگو شناخته نشده اند به خودشان ارنباط دارد .به عنوان مثال اگر شما بخواهید در یک رسانه ی اسلامی تصویر داشته باشید باید رفتار شما در قاب تصویر منطبق بر چارچوب های اسلامی باشد  همچنان که مجری در رسانه ی آمریکایی  هم نمی تواندرفتار اسلامی داشته باشد.
    مجدد سلام 
    خانم صامتی من در حرفام به برنامه ی تفسیر  قرآن ایشون اشاره داشتم  در این جمله :
    (ایشون خودشون با ورهای اعتقادی قوی دارند خوبه  اونایی که موضع گیری میکنند برنامه سندس ایشون یه بار گوش بدند )
    سندس همون برنامه ست دیگه نکنه شما اسم برنامه هاشونو نمیدونید ؟ شایدم با دقت نخوندید 

    خانم صامتی الان بین فرزاد حسنی که من میشناسم و شما میگید یه تناقض ایجاد شده 
    شما میگید خون ایشون رنگین تر و گزینش نشده این به معنی این که ایشون تورچشمی هستند دیگه !
    خب اگر اینجوری که شما میگید چرا چندین سال که به ایشون برنامه نمیدند ؟
    و تنها جمله ی کوتاه و اخباری  که من از سال گذشته خوب از بر شدم "کنسل شد"درباره ی برنامه های ایشون بالاخص در رادبو بوده ؟؟؟!!! میشه توضیح بدید ؟

    در مورد گزینش اگر منظور شما از گزینش همون گزینشی که یکی از مراحل اسخدامی در سازمان های دولتی و بعد از کسب امتیاز لازم در امتحان ورودی ست
    بایدم بگم که شما از کجا میدونید فرزاد حسنی بدو ورودشون گزینش نشدند ؟ 
    چون من گزبنش در بعد از استخدام و در حین کار ندیدم و نمیشناسم حالا شاید صد ا و سیما اینجوری باشه ولی قانون برای همه ی سازمان ها قطعا یکیه 

    اگر هم گزینش نشدند شاید به دلیل این که نیازی به گزینش ایشون احساس نشده 
    اگر بنا به گزینش باشه مطمئن باشید خود استاد فرزاد حسنی عزیز قبول میکنه و استقبال قطعا قبول میشه چون سواد بالایی داره 
    اگر مدیران گزینش انجام نداند این ایراد و گله ی شما به همن مدیران وارده نه به فرزاد حسنی 
    بعدشم خیلی از همین گزینش ها فرمالیته هست 
    ممنون میشم توضیح بفرمایید 

    پاسخ:
    سلام
    بنده مرجع قانونی و یا از افراد گزینش نیستم که از بنده توضیح می خواهید
    رویا جان ! بنده هم که از ابتدا عرض کردم مشکل سلیقه ای عمل کردن مدیران است که چه بسا حقوقی هم از جناب حسنی به همین واسطه تضییع شده باشد.
    برای اطلاع شما عرض کنم که بر اساس قانون گزینش سازمان همه ی نیروها حتی برنامه ای ها حداقل یکبار باید گزینش شوند ولی جناب حسنی حتی پرونده ی گزینش هم ندارند چه برسد به مراحل تحقیق و مصاحبه و غیره .
    بنده هیچ خصومت شخصی با بزرگواران ندارم ولی برای جلوگیری از ادامه ی این روند تبعیض آمیز باید تذکر داد.
    برنامه ی تفسیر قرآن تحت عنوان سندس هم که اشاره فرمودید ،ای کاش رالی ایرانی و نحوه ی تعامل جناب حسنی با زنان نامحرم در این مجموعه را با چشم خود نمی دیدم و با شما در خصوص اسلام شناس بودن جناب حسنی هم عقیده بودم.
    در خصوص فرمالیته بودن برخی گزینش ها ،جانا سخن از کلام ما می گویی! بنده هم به همین برخوردهای دوگانه معترض هستم که بخشی از اتفاقات معمول شده است و هیچ کس هم پاسخکو نیست که چرا و به چه علت قانونی و یا مجوز شرعی فردی گزینشش منفی شده و با چه مجوزی فردی که فساد اقتصادی و اخلاقی او از طریق مراجع قانونی به اثبات رسیده گزینشش مثبت اعلام می شود!
  • سجاد غلامی
  • بسم رب الشهداء و الصدیقین !

    نمی شه راجب رسانه ملی صحبت کرد ، اما راجب شهداء صحبت نکرد !
    جدا از اینکه در ایام گرامیداشت هفته دفاع مقدس هستیم ؛ بنده رسانه ملی را ( همچون بسیاری از داشته ها و نداشته های امروزمان ) مرهون خون پاک شهداء می دانم . آن را وامدار شهداء و مدیون ایشان می دانم .
    نه فلان تهیه کننده !! و بهمان مدیر !!
    پشتوانه و همچنین صاحب اصلی رسانه ملی در نظام جمهوری اسلامی کسی جز شهید و مقام او و  راه او ، نمی تواند باشد !!
    واهمه ای هم ندارم از اینکه مرا انحصارطلب بخوانند ...  چرا که در منطق و بینش اندک آنان ، خدا هم انحصار طلب است آنجا که فرمود : "قولوا لا اله الا الله تفلحوا" !!  بگذریم .

    ضمن تشکر از جناب کاظمی ، در راستای مطالب ایشان می خواهم به دو نکته اشاره کنم .

    نکته اول که در سطحی فراتر ، مربوط به همه مدیریت ها ( در تمامی عرصه ها و در تمامی سطوح چه خرد یا کلان) و  از جمله در عرصه ی  فرهنگی و در سطحی کلان از این عرصه  ، همچون  "مدیریت رسانه ملی"  است ؛  مبتلا شدن مدیریت های ما ، به عارضه ای به نام "مدیریت سلیقه ای " یا همان اعمال سلیقه افراد در مدیریت ها می باشد  !!

    سوال اینجاست :
    اصولا چرا یک مدیر ، سلیقه خود را در مدیریت و در مجموعه تحت الامر خود اعمال می کند ، خاصه آنکه مدیریت او در عرصه فرهنگ ! هم یاشد ؟؟

    بگذارید رک تر بگویم !

    بویزه آنکه مدیریت او ، یک مدیریت استراتزیک که بر اساس یک راهبرد کلی و سیاست کلان و بلند مدت و مصوب از پیش تعیین شده ای ، آنهم  در حوزه حساس فرهنگ ، و آنهم در رسانه ای موسوم به رسانه ملی که نقش تعیین کننده ای در جامعه و شکوفائی حیات مادی و معنوی یک ملت دارد ؛ باشد که با توجه به اسناد بالا دستی و سند چشم انداز ، نقشه راه او از قبل هم ، ترسیم شده است !!

    آیا این ایراد ( سلیقه ای عمل کردن مدیران ) متوجه دانشگاههای ماست که متولی تربیت مدیران ( از جمله مدیران فرهنگی ) نسل امروز و فردای ما می باشد  ؟؟
    آیا این ریشه های تاریخی داشته و به نحوه تربیت ما در دوران کودکی  برمی گردد ؟؟ ( یعنی این ایراد متوجه خانواده های ماست )  
    آیا سلیقه ای عمل کردن مدیران ، واکنشی است از سوی این عزیزان که از جامعه بر آنان تحمیل می شود ؟؟

    براستی مشکل ما از جامعه است ، یا از خانواه و یا از نظام آموزشی  ؟؟

    حال ، تفاوت مدیریت سلیقه ای با مدیریت خلاقانه (اصولا تفاوت خلاقیت با سلیقه ) در چیست ؟؟ مرز این دو کجاست ؟؟

    مهمتر از آن ، سلیقه ای عمل کردن یک مدیر در حوزه فرهنگ چه مشکلاتی را در آینده و در بلند مدت ، برای جامعه و بخصوص برای فرهنگ یک جامعه بوجود می آورد ؟؟

    این عارضه که از سوء مدیریت های ماست ، چه سهمی در تغییر پارامتر های یک جامعه از جمله انحراف استاندارد ، با توجه به شاخص های نمونه که برای میانگین همان جامعه تعریف کردیم ، در بلند مدت می تواند داشته باشد ؟؟

    آیا این تغییرات محسوس و غیر محسوس (در بلند مدت و کوتاه مدت ) و البته معنا دار ( تبدیل ارزش به ضد ارزش و تبدیل شدن ضد ارزش به ارزش ) در جامعه ،
    نمی تواند معلول سلیقه ای عمل کردن مدیران فرهنگی ما باشد ؟؟
    که بعضا دارای سلایقی متضاد بوده و در اعمال سلیقه خود نیز (چه خوب و چه بد ) دچار افراط و تفریط هم می شوند !!

    آیا این واقعیت که به آن اشاره شد ، ما را به این سخن از کلمات نورانی حضرت علی (ع) رهنمون نمی سازد که فرمود : جاهل را نبینی مگر در حال افراط باشد و یا تفریط !!
    این سخن را با این هشدار از ایشان ضمیمه می کنم که در جائی دیگر فرمود : هر افراطی ، تفریطی در پی دارد و هر تفریطی افراطی به دنبال !!

    آیا این افراط گری ها و تفریط گرائی ها که در قالب سلیقه ای عمل نمودن مدیران فرهنگی ما ، رخ می نمایاند  نیست که جامعه ما را دچار تناقض می کند ؟؟ [ دیروز فلان چیز خوب بود ، امروز همان می شود زن بابا !! ]

     نمی شود از مدیریت فرهنگی سخن گفت ولی نسبت به ساختار و نظام ارزشی ( مفهوم ارزش و ضد ارزش ) بی توجه بود  .

    سوال من جوان از مدیران فرهنگی دیروز و امروز میهنم این است که چرا در برهه ای از زمان ، مفهومی تبدیل به ارزش می شود ولی در مدت زمانی اندک ، همان مفهوم تیدیل به ضد ارزش !!
    آیا این جز به بحث افراط و تفریط  آنهم در قالب رفتار سلیقه ای مدیران فرهنگی ما بر می گردد ؟؟

    مطلب دیگر که به ذهنم رسید ، بحث ممیزی است ، چه در رسانه های مکتوب و چه در رسانه های تصویری از جمله رسانه ملی تحت عناوین مختلفی چون بایکوت ، سانسور ، ممنوع التصویر شدن و امثالهم .

    آیا وجود ممیزی در حوزه مدیریت های فرهنگی ما لازم است ؟؟
    در جوامع دیگر که دغدغه های دینی و تربیتی بدین معنا که ما داریم ، آنها ندارند چه ؟
    بحث ممیزی در مدیریت های فرهنگی آنها وجود دادرد ؟ [ که دارد ] ، آنها به چه صورت دراین زمینه عمل می کنند ؟؟
    آیا بر اساس خطوط قرمز جامعه آنها تعریف می شود یا بر اساس حریم های ممنوعه ؟؟ آیا  در آنجا تابوهای اجتماعی موثرند ؟  یا نه ، بر اساس سلیقه های افراد همچنانکه مع الاسف به آن شاره شد عمل می کنند ؟؟

    اگر ما بپذیریم که وجود ممیزی ( و انحای آن از  ممنوع الچاپ گرفتن یک کتاب گرفته تا ممنوع التصویر کردن یک فرد ، البته ممیزی اصطلاحی است که در مورد چاپ و نشر بیشتر استفاده می شود ، بهتر بود می گفتم سانسور ) لازم که نه ، بلکه ضروری و حیاتی است ؛ [که هست] 
    مبنا و اصول آن چیست ؟؟ قانون آن کدام است ؟؟ چهارچوب آن چه بوده و قاعده آن بر چیست ؟؟،،،،  تا برسیم به رابطه و پیوند آن با مدیریت سلیقه ای افراد .
    در جائی که قانون هست ، قانونگذار نگران از تفسیر قانون توسط افراد و اعمال سلایق شخصی در اجرای قانون را هم دارد ؛ 
    حال آنکه  در جائی که در این زمینه قانونی مدون نباشد .. شما خود بگوئید ، جز اعمال سلیقه و محدود شدن مدیریت فرهنگی ما  به دایره تنگ نظرات شخصی مدیران  ، انتظار دیگری می رود ؟!

    اینها سوالاتی بود که به ذهنم رسید . من به تازگی با وبلاگ شما آشنا شدم ، فضائی که در اینجا هست از جمله صداقتی که در نوشته های شما می بینم  مرا به این واداشت که برای اولین بار در این رسانه به درج نظرات خودم بپردازم .

    متشکرم ./
    پاسخ:

    سلام

    جناب غلامی سپاس .چه خوب که با توضیحات و سوالات ساختاری به اندیشه ورزی  مخاطب این رسانه یاری می دهید و سبب بسط مفهوم  موضوع مطرح شده می شوید

    خانم صامتی سلام 
    در مطلب بالا و درجواب شما به آقای علیرضا در خصوص فرزاد حسنی عزیز  یه سری نکاتی هست که بد نیست اون آقایی که خودشو نویسنده و شما که خودتونو دل سوخته نشون میدید، بدونید .
    اینکه استاد فرزاد حسنی عزیز ابروهاشو بر میدارند به خودش مربوطه و نه عیبه نه گناهه ولی از اونجایی که  امثال شما در قدرت اجرا و بیان ایشون ایرادی نمیبینید  پناه به ظاهر میبرید 
    الان دیگه پسرها مخصوصا بالای شهری و بعضا در پایین شهر و حتی در همین قشر مثلا هنرمند و خواننده هم آرایش میکنند تیپ ها فشن میزنند و ابرو بر میدارند تازه دو زار هم نه خودشون نه مثلا هنرشون هم نمی ارزه 
    حال اینکه فرزاد حسنی عزیز از همه ی این افراد چند سر و گردن بالاتره 
    "خدا زیباست و زیبایی رو دوست داره "
    فرزاد حسنی عزیز با این کا ر زیباتر میشند و هیچ اشکالی هم نداره 
    "یکی فریاد نیروهای انتظامی را در آورد و  و موضع گیری حزب اللهی ها را در حیا زدایی گفتگو های تلویزیونی و حرمت شکنی ها را هم به پرونده ی این دو بیفزایید" 
    در خصوص این جمله باید خدمتون عرض کنم خیلی دارید تند میرید و از تخیلات و غرض ورزی تون به فرزاد حسنی عزیز استفاده میکنید 
    کدوم حیا زدایی کدوم حرمت شکنی !!!!؟؟؟ 
    تا جایی که من برنامه های فرزاد حسنی عزیز در تی وی و رادیو دنیال کردم همچین چیزی نبوده و نخواهد بود این چیزا با شخصیت و سبک اجرای ایشون کاملا بیگانه است 
    شما بنده خدا فرزاد حسنی با کی اشتباه گرفتید ؟ چرا این همه نقاط مثبت و کلیدی و نکات ریزی که ایشون در اجراشون داشتند و دارند نمیبینید ؟ البته دیدید و قضیه همون کوچه علی چپه !
    (ایشون خودشونو با ورهای اعتقادی قوی دارند خوبه  اونایی که موضع گیری میکنند برنامه سندس ایشون یه بار گوش بدند )
    اشکالی نداره خواستید بگید بنده براتون لیست میکنم شاید  فرجی شد  شما دست ار سر ایشون برداشتید شاید 
    مطمئن باشید  من بخوام بنویسم طومار شما رو سفید و میزنم تو خط مثنوی هفتاد من 
    "خدا را چه دیدی نماینده ی فرهنگی مجلس  شدن  هم بد نیست ها البته این بزرگواران به کمتر از وزارت فرهنگ و ارشاد رضایت نخواهند داد چرا که تاثیر بسزایی در فرهنگسازیارتباط و اختلاط زن و مرد  داشته اند ! "
    نترسید خانم صامتی پست هاای دهن پر کن برای شما و امثال همین نویسنده متن گذاشتند آخه نه اینکه شما ها در وزارت ارشاد پست بگیریید همه چیز گلستون میشه ! برای کار بلد ها مث شما گذاشتند !!! اونوقت نه تنها اختلاط نمیبینم قطعا شاهد تحکیم روابط هستیم !!!!!
    برای فرزاد حسنی عزیز  همین که برنامه داشته باشند کافیه چون به شدت به اجرا علاقه دارند و به شددت به مردم و مخاطبش
     و ما هم به شددددت دوست داریم از اجرای فوق العادشون لذت  ببیریم پس میبنید در این زنجیره  همه چیز  دلیه بر پایه احترام متقابل  و این پست ها جا نداره 
    کدوم اختلاط زن و مرد باز که ترمز برید و توهم زدید !!!
    تو این جامعه زندگی نمیکنید ؟!؟!
     اونوقت بنده خدا فرزاد حسنی کجای این  اختلاط و این حرفاست 
    غیر از اینه که سیستم کهنه ی اجر ا رو شکوند و موج جدید از اجرا اورد و صاحب سبکه 
    غیر از اینه که در همان برنامه کوله پشتی خیلی رو با حرفایی که از دل از باور و به زبون ما نزدیک بود میزد و خیلیا رو با نماز با حجاب کرد 
    بی انصافی در باره ی یه همچین نیروی خوش ذوق ،مستعد اینطوری صحبیت و قضاوت می  کنید 
    خانم صامتی اینهمه مجری چرا شما که دل سوخته هستید سراغ اونها نمیرید 
    بد نیست یه مدت رو ی اونها آزمایش کنید باور کنید مطرح شدن جواب میده 
    مثلا همین علیخانی 
    دیورا کوتاه تر از فرزاد حسنی پیدا نمکنید 
    شما در پست خانمی که شما باشید گفتید هر کسی شانس استفاده از  بیت المال داشته باشه  شاعر میشه 
    میخوام بدونم فرزاد حسنی حق کیو خورده و جای کیو تنگ کرده ؟بد نیست بدونید ایشون قبل از معروف شدنش شعر میگفت و این ناشی از روحیه ی لطیف و احساسی  بودنه ربطی به این چیزا نداره 
    چه بیت المالی رو سو استفاده کرده ؟
    ایشون نه ماشین و گوشی مدل بالا داره نه خونه های آنچنانی بالای شهری 
    مدت زیاد هم هست که اجرای روتین ندارند ( ان شالا به زودی خواهند داشت )  
    خودشون سال 90 گفتند دستمزدش برای اجرای رادویی دویست تومن 
    اگر منظورتون آنتن صدا سیماست که ایشون برای همه ی برنامه ها مث برنامه های شب عید مخاطب جذب میکنه و برنامه ای ایشون در مارتن ها ی رقابتی همیشه 
    میبره 
    بعد شما حرف از بیت المال میزنید ؟ شما چرا نوک پیکان تون به سمت رده های بالاتر نمیبرید ؟ برای کلاس کارتون هم خوبه !
    موفق باشید 




    ن
    پاسخ:
    رویا بانو
    بنده که بارها عرض کردم اساسا مشکلات از برخی مدیران با سلیقه است!
    راستی یادتون رفت به برنامه ی تفسیر قرآن جناب حسنی در رادیو اشاره بفرمایید و اینکه به جهت تافته ی جدا بافته بودن ایشون ، که به هر تقدیر خونشون رنگین تره هیچ گزینشی در خصوص ایشون ا در طی این سالها انجام نشده !! در حالی که همه در برابر قانون برابرند  البته گویا گزینش هم مانند بسیاری از قوانین دیگر تنها برای رعایاست ...
    تشکر فراوان 
    بی صبرانه منتظر حضور شما در برنامه های رسانه ملی هستیم 
    و بی صبرانه منتظر رسانه ملی و نه میلی هستیم 
    پاسخ:
    بانو جان 
    در مورد دوم کار به دعا و نیایش اگر گره گشایی گردد!
    منتظر جواب شما هستم .................
    پاسخ:
    در خصوص برخی بزرگواران نظر بنده را جویا شدید 
    اگرچه تمایلی برای پاسخ به این دست سوالات ندارم ولی اصرار شما در این پاسخ موثر است
    قبل از پاسخ مستقیم به سوال شما در خصوص نحوه ی اجرای آقایان ضیاء ،علیخانی  و خانم لواسانی شما را به برخی نکات توجه می دهم
    در حال حاضر شانس ( که در سازمان عریض و طویل رسانه ی ملی تعریف خاص خود رادارد) بیشترین سهم در پذیرش و یا عدم پذیرش فرد به عنوان کار ویزه ای همچون گویندگی و مجری گری داراست والبته در این میان معرف فرد نیز تاثیر خاص خودش را داراست.
     اما راحت ترین ورودی ها با کمترین تخصص  تهه کنندگان غیر حرفه ای ولی سرمایه دار سازمان هستند 
    همانطورکه مطلع هستید رسانه ی ملی مدتهاست گرفتار مشکلات مالی است و در این سالها افرادی تحت عنوان تهیه کننده با سازمان قرارداد می نویسند برنامه ای را در اختیار می گیرند و بنا بر این است که دستمزد عوامل را بپردازند اما عملا تهیه کنندگان که همان سرمایه گذاران هستند دستمزد عوامل را طبق قسط های سازمانی می پردازند البته اگر قصد پرداخت داشته باشند!
    در این میان تهیه کنندگان از دوستان و آشنایان افرادی را تحت عنوان مجری به سازمان معرفی می کنند و از آنجا که سازمان به این سرمایه داران نیاز دارد با کمترین موانعی فرد مورد نظر به عنوان مجری پا به عرصه ی رسانه می گذارد ولی آیا این فرد لزوما مجری است؟
    اما دسته ی دیگر که از هفت خوان رستم عبور کرده اند باید معرف قوی داشته باشند و الا بعد از یکی دو سری برنامه خود به خود از سیستم حذف خواهند شد 
    دسته ی دیگر افراد علاقه مند مستعد با سواد هستند که معرف ندارند اینها باید به دنبال ایجاد رابطه باشند بویژه با تهیه کنندگان فعلی که صاحب برنامه ها هستند  اگرچه در سالهای اخیر برخی آشنایان مدیران شبکه ها نیز ناگهان مجری و صاحب برنامه شدند 
    البته با همه ی آنچه به طور خلاصه عرض شد از وجود هیچ موجودی تحت عنوان مجری و گوینده  در سازمان  تعجب نکنید!
    در خصوص بزرگواران امید که ظرفیت شهرت را دارا باشند.
    سلام خانوم صامتی عزیز
    می خواستم نظرتان را درباره نحوه ی اجرای اقای علیخانی بدونم ؟ من از طرفدارای ایشون هستم و به نظرم اجرای بی نظیری دارند .
    هم چنین اگه میشه نظرتان را درباره اجرای خانوم لواسانی و اقای ضیا هم بگید ؟ 
    با توجه به اینکه شما تجربه زیادی در اجرا دارید برای همین سوال کردم ، ممنون میشم که جواب بدین.
    یا علی  

    نمیدانم.....شاید حق با شماست.....به هر حال ممنون
    راستی چهارشنبه تست اجرا دارم دعا کنید قبول شوم وبه این رسانه به قول شما بی در و پیکر وارد شوم و از نزدیک بینم که چه خبر است.....نمیدانم میدانید یا نه ولی خانمی که شما باشی از فردا قرار است پخش شود...
    پاسخ:

          

    این روزها بسیاری از غلاقمندان به حضور در رسانه  تماس می گیرند و آنچنان اشتیاق حضور دارند که دلت نمی خواهد حقیقت را بگویی ولی از آنجا که در مقام مشورت مسولی و پاسخگو خدمت دوستان عرض کرده ام که مراقب بزرگترین آفت حضور روی آنتن که همانا آفت شهرت است باشید که  راه رفتن برروی لبه ی تیغ است  زندگی بر نوک پیکان است   همنشینی با التهاب است و ماجرایی است همچون تونل هزار توییکه سر هر دالان هزار مسیر نرفته پیش رویت  رخ می نماید که نه تاب گذشتن از وسوسه ی بودن را داری و نه تحمل  نبودن را...  نکند که روزی در مسیر  شهرت  آرزوی روزهای گمنامی خواسته ی دلت باشد.

    نمی دانم برای چه بخشی تست دارید ؟

    امیدوارم آنچه  که ظرفیتش را دارید تقدیرتان باشد که مصلحت اندیشی است.

    در ابتدا از جواب بلند بالای شما ممنونم....و اما بعد......
    فرمودید با ظاهر کاری نداشته باشید باید بگویم که چادر نماد اسلام است و زن چادری نماد زن اسلامی.....خب من دو تا زن اسلامی میبینم؛منصوره صامتی و ازاده نامداری......از معدود چادری های صدا سیما....خب ازاده نامداری جوان است اشتباه میکند درست بلد نیست اجرا کند و........چرا به جای این که ان بیانیه تند را بنوسید او را در ابتدا نصیحت نکردید؟چرا؟یک بار گفتم و باز هم میگویم مگر ما چندتا مجری چادری داریم......باور کنید اگه نامداری چادری نبود مورد حجمه این همه توهین قرار نمیگرفت......بعد یک سوال اساسی.....این که یک مجری زن چکمه بپوشد و با مهمان بحث کند چه اشکالی دارد؟؟؟؟اگر مشکل ارتباط یک زن با نامحرم است به طور کل زن را نباید بگذارند اجرا کند.....ولی نقطه عطف جواب شما این بود که گفتید:((در مورد ازدواج این دو نفر و چرایی آن هم تحلیلی وجود دارد که در فرصت مناسب خواهم گفت))من به عنوان طرفدار درجه یک ایندو؛بی صبرانه منتظر تحلیل شما هستم......اگر چیزی است که ما نمیدانیم شما به عنوان کارشناس فرهنگی موظفید بگویید و مردم را اگاه کنید......در اخر این نکته را هم اضافه کنم که چرا من با دیدن ان مطلب به یاد حسنی و نامداری افتادم باید بگویم که منظور اقای کاظمی کسی غیر از این دو نمیتواند باشد یعنی نیازی به قدرت تحلیل ندارد چون متاسفانه تمام کارشناسان ان دو را به همین لقب میشناسند........راستی شما در حال حاظر برنامه ای در تلویزیون ندارید؟

    پاسخ:
    خوشبختانه در حال حاضر برنامه ای در رسانه ی میلی ندارم .انشالله اوضاع که سامان بگیرد انجام وظیفه خواهم کرد


    مساله همین جاست که از سرکار نامداری بزرگتر هم در مقابل آفات شهرت سر خم کردند حال چگونه است که از یک جوان کم تجربه به سبک هالیوود یعنی با برنامه های زرد الگو سازی می کنیم ؟!
    در خصوص ازدواج  هم عرض کردم این ازدواج به سبک فانتزی بوده به زمان اعلام عقد شان توجه کنید به عاقد توجه کنید به برنامه ی صبحی دیگر دقت کنید  به حواشی این چند سال آشنایی و فراز و فرود های آن دقت کنید سناریویی که نقش اول آن دو مجری هستند که از قضا یکی از خلوت کودکانه و عارفانه اش با قرآن می گوید و دیگری تنها نماد از دینش در برنامه های تلویزیونی  چادرش است و جالب که یکی فریاد نیروهای انتظامی را در آورد و دیگری وا اسفای حوزه ی علمیه ی قم را  و موضع گیری حزب اللهی ها را در حیا زدایی گفتگو های تلویزیونی و حرمت شکنی ها را هم به پرونده ی این دو بیفزایید  که از نظر سیاسی هم اپوزسیون هستند یکی ابرو بر می دارد و دیگری مردانه اجرا می کند خانم مجری از سالها پیش شاگرد آقای مجری بود ولی گاهی با احسان علیخانی گرم می گرفت و گاه و بی گاه با... که دیگر خط قرمزها آنقدر محدود شد که چاره ای نبود جز ازدواج که با یک چند نشان را یکجا می زدند و از نظر اقتصادی و تصویر هم تا چند سال دیگر بازارشان داغ است  خدا را چه دیدی نماینده ی فرهنگی مجلس  شدن  هم بد نیست ها البته این بزرگواران به کمتر از وزارت فرهنگ و ارشاد رضایت نخواهند داد چرا که تاثیر بسزایی در فرهنگسازیارتباط و اختلاط زن و مرد  داشته اند ! چنانکه بعد از اجرای برنامه ی سرکار آزاده و همکار مرد مجری  ئکه داد همه درآمد ناگهان بخشنامه آمد که دیگر اجرای مرد و زن در یک تصویر حرام است یعنی برنامه باطل است یا بهتر بگویم اکیدا ممنوع است!

    جناب علیرضا چادربه تنهایی نماد اسلام نیست تنها چند متر پارچه است اگر به پوشش سر و صورت و یا تنها به خاطر چند متر پارچه به مسلمانی افراد امتیاز دهیم که وااسفا! پس از ارمیای آکادمی گوگوش هم به خاطر خجاب سر باید تشکر کرد که در بلاد کفر تمام بدنش پوشیده است اتفاقا بنده  با این بدعتها به نام دین مخالفم البته بنده نیز اشکالاتی دارم انشالله توفیق بیابم که از اهالی عمل باشم ولی در قاب تصویر سعی می کنم شعائر اسلامی را رعایت کنم اما جالب اینجاست که یک مجری تنها زمانی اجرای خوبی خواهد داشت که خودش باشد حال تصور کنید فردی که بیرون تصویزر بسیاری از ارزشها را پایمال می کند در قاب تصویر یا باید بازیگر خوبی باشد و یا بندرا آب خواهد داد! نمی توان به سبک غربی زندگی کرد و به سبک الهی اجرا داشت! نمی شود که نمی شود به دوربین دروغ گفت.
    البته بنده نیازی نیست که خحواهرم  سزکار آزاده خانم را ارشاد کنم که بسیاری با او گفتگو داشته اند ولی او تغییر نکرد که نکرد.البته می دانم که که گاهی جو گیر تهیه کننده ها و برخی عوامل هم می شد ولی به هر تقدیر این اجرای اوست که روی آنتن دیده می شود و ایشان هم تنها به دیده شدن می اندیشید بنابراین تذکر مفید نبود که صد البته باز تاکید می کنم هدف بنده رونمایی از جریانی خاص در رسانه است  و افراد تنها مهره هستند
    القصه این روزها نان به نرخ روز خوردن و حزب باد بودن برای بهره مندی از بیت المال مسلمین برای برخی صدساله راه را یک شبه طی خواهد کرد که البته بسیاری نیز خوابند و برخی هم به بهای انتفاع خود را به خواب زده اند
     و من نمی گویم جز برای شفاف سازی جریانی خاص در رسانه که بر حسب اتفاق به این چند نفر هم ختم نمی شود
    آورده اند که با دوستان خویش محشور خواهید شد شما نیز با دوستان خویش محشور باشید
    موید وپیروز و با ادب باشید جناب علیرضا
    سلامی دوباره.....
    این که سن بنده کم است.....صحیح و متین منتها شما بگویید منظور این جمله چیست؟((حال آنکه همین رسانه در روندی تبعیض آمیز و ناعادلانه از مجری های ممنوع التصویری بهره میبرد که بعنوان یک مرد با ابروهایی زنانه در تلویزیون ظاهر شده ، در رادیو شعارهای پائولوکوئیلو و هندوئیسم را تکرار می کنند و خانم ممنوع التصویر در رسانه ملی بارهای اعلام میکند مجرد است))
    دوما من وکیل این افراد نیستم طرفدار ان ها هستم.....سوما فرمودید:.
    ((از بیان و نوع تفکرتون سن و تجربه ی بسیار پایین شما هویداست لطفا به سایتها و وبلاگهای زرد و شاعرانه های خاص سن و احوال خودتون ارتباط بگیرید))
    که هم معنا با جمله ((ضر نزن)) است......فرمودید قدرت تحلیل؛جالب بود.اگر نمیدانستم قدرت تحلیل چیست از جنگ نرم و قدرت رسانه و........سر در نمی اوردم عمرا پایم را به وبلاگ شما نمیزاشتم و برایتان کامنت نمیگذاشتم...فرمودید با هم سن و سالان خود رابطه برقرار کنم؟تب جاستین بیبر؛سلنا و.........امثال هم سن سال های مرا برده است.........بگذریم و برسیم به((قدرت تحلیل)).......
    اگر رسانه ما تحلیلگر داشت به این روز نمی افتاد.....اگر حرف ها بر اساس تحلیل درست گفته میشد اینطور نمیشد.....بنده اگر بخواهم از بیرون نگاه کنم میبینم که یک مجری چادری چشمانش را میبندد و دهنش را باز میکند و سر تا پای یک مجری چادری دیگر را میشوید میگذارد کنار دچار تشویش میشدم......مثلا فرض کنید در جنگ یک همسنگری به یک همسنگری دیگر بگوید چرا درست تیراندازی نمیکنی؟و او را به رگبار ببندد....من دلم میسوزد که در این استحاله فرهنگی خودمان داریم ترتیب یکدیگر را میدهیم.....یک بار دیگر مطلب((خانمی که شما باشی)) را بخوانید و به عمق فاجعه پی ببرید....خدایی نکرده نمیخواهم از خودم تعریف کنم ولی من مقاله ای با موضوع((جنگ نرم و استحاله فرهنگی )) را به مدت دو ساعت کنفرانس دادم..........در ان موقع گله من از کسانی بود که دشمن را خوب نمیزدند ولی هیچ وقت به فکر خیانت همسنگری هایم نبودم......


    پاسخ:
    سلام

    این که نظر بدهید و در بحث شرکت کنید از قضا از اهداف این رسانه ی کوچک است ولی آنچه سبب تعجب است اینکه به کارهای شو منی دل خوش می کنید و تحلیل می کنیدکه چون جناب حسنی برای همسرش شعر سروده در روند محجبه شدن دختران تاثیر مثبت دارد ظاهر قضیه این گونه است ولی در کنه مطلب با مقایسه ی اجرا، نقش هاییکه جناب فرزاد بازی کرده و شومنی او در رالی ایرانی و ارتباطات ناهنجار او با هنرپیشگان و الفاظ رکیک او مخاطب نه تنها به این راه ایمان نمی آوردبلکه بوی گندیدن نمک فضای ذهنش را از تزویرو ریا و نفاق آکنده می سازد ،دیده شدن به چه قیمتی ؟! در مورد ازدواج این دو نفر و چرایی آن هم تحلیلی وجود دارد که در فرصت مناسب خواهم گفت ،البته داستان جناب فرزاد و سرکار آزاده جریان شناسی دارد که به عملکرد مدیران رسانه ی ملی واهداف زرد برخی از آنان برمی گرددکه تنها به جذب مخاطب می اندیشند و بیت المال مسلمین را خرج افرادی میکنندکه انتهای آن می شود سید محمد حسینی که البته ایشان در نوع اجرای خویش مثال زدنی بود.در کامنت قبل اشاره داشتیدکه این جنابان تصویر رسانه ای داشته اند که این موضوع مهمی نیست داشتن تصویردر رسانه یا نداشتن آن با شرایط فعلی که درب رسانه ی میلی به روی همه ی مرتبطان به اعوان و انصار برخی مدیران باز است هنر نیست ونشانه ای هم از مشروعیت افراد نمی باشد .مومن زیرک است دل به ظواهر خوش نمی کند حال آنکه میگویید چادری علیه چادری! چرا به ظواهر دل خوش می کنید برنامه های گذشته ی خانمی که شما باشی را ببینیدچه نشانه ای از فرهنگ و تفکر چادری ها درآن جریان دارد؟! محتوای این برنامه چه میزان به تحکیم خانواده ارتباط داشت؟ چه زنها و چه خانواده هایی به عنوان الگو معرفی شدند ؟ فضای فمینیستی و ضد خانواده ی این برنامه چه کمکی به رفع مشکلات کرد؟ این که برای دیده شدن برنامه سبک زندگی هنرپیشگان که تا دندان غربی زندگی می کنند را یدک بکشید هنر است؟

    البته تا حد زیادی رفتارهای خصوصی مجریان خارج از سازمان به خود آنها ارتباط دارد ولی این که در رسانه ی تنها حکومت شیعه به اسم چادر با نامحرم بگویی و بخندی و باصطلاح کل کل کنی کجای فرهنگ دینی وتفکر چادر است؟!  گجا دیده اید و یا کی در رسانه مرسوم بوده است که یک خانم چادری با چگمه ی بلند تا زانو روی مبل بنشیند و چادرش بیشتر شبیه پیراهن بلند باشد تا چادر !

    همین که شما از بند ابروهای زنانه و مجری زن مجرد متوجه نام جناب فرزاد و سرکار آزاده شده اید بی آنکه متن اشاره ای داشته باشد به مفهوم پذیرش این صفات از سوی شما برای آنان است ،چرا وقتی متن می گوید مجری با ابروهای زنانه فورا به یاد شخصی خاص می افتید این معنا دارد این مفهوم دارد تحلیل دارد.شما این چالش های نمایشی و نازو اطفار سرکار آزاده را از برنامه بگیر چه چیز برای ارائه دارند ؟ خواهید دیدتعداد زیاذی از مخاطبان کسر خواهد شد

    ساده انگاری است که بگوییم اینها اتفاقی است جناب فرزاد و سرکار آزاده شاهدی مثالی بر یک جریان هستند که بنده از اساس به این جریان خزنده در رسانه ی ملی شیعیان توجه می دهم که در طول زمان مهره ها متفاوت می شوند .شما به عنوان هوادار نظر می دهید بنده به عنوان فردی که فراتر از یک مخاطب خاص برخی جریان ها و سلایق برخی مدیران را از نزدیک می دانم .اگر به راستی هدف ترویج فرهنگ ناب شیعی است چرا مدیران سازمان برخی مجریان متعهد و متخصص را که اتفاقا خوب هم دیده می شدند را بر نمی تابد و حتی به پرونده سازی هم که شده آنها را ممنوع التصویر و ممنوع الصدا می کندمفهوم این تناقض آشکار چیست؟

    سطحی نگری است اگر تصور کنیم شیوه ی آشنایی و ازدواج این جنابان می تواند الگو باشد که  این ازدواج فانتزی فرسنگها از الگوی زندگی افراد جامعه دور است فانتزی نگری و سبک زندگی فانتزی خود نوعی بیماری قرن اخیر است که همین امور سبب آمار طلاق بسیار بالا در ایران است و البته هزارو یک مطلب دیگر به جای خویش گفتوگو خواهیم کرد.

    اشتباه است اگر شفاف سازی و پرسشگری را گل به خودی فرض کنیم

    آیا می دانید رسانه ی تنها حکومت شیعی 35 سال است بی قانون اداره می شود و قانون یعنی سلیقه ی مدیران که برخی از آنان نه تنها معصوم نیستند بلکه دارای مشکلات نفسانی خاصی هم هستند ،تا به حال پرسیده اید چرا؟

    می دانید این رسانه و سلیقه ای عمل کردمن مدیران در سالهای خیر بویژه چه هزینه های میلیاردی برای فرهنگ جامعه تحصیل کرده است؟

    معتقدم و از نزدیک دیده ام که جریان خزنده ای در رسانه مجریان را رصد می کند و بر اساس شعار هرکه با ما نیست بر ماست به حمایت و یا حذف مجریان می پردازد که البته بسیاری از مجریان بویژه خانم ها به آن جهت که دچار مشکلات خاص می شوند ازپی گیری حقوق خویش باز می مانند و یا  فریادشان به جایی نمی رسد و در نهایت می شوند هزینه ای برای نظام

    والبته این تنها یک نکته از این معنا بود که مطرح شد

     

    خجالت نکش!بگو...اسم ببر. منظور شما کسی غیر از ازاده نامداری و فرزاد حسنی نمیتونه باشه......من نمیدونم باهاشون پدر کشتگی داری؟؟؟
    عوضش نمیای بگی فرزاد برای حجاب همسرش توی تلویزیون یه شعر شاهکار خوند.......متاسفم...همین
    پاسخ:
    سلام
    ابتدا خدمت شما عرض کنم بنده هیچ گاه از اینکه به شیوه های مختلف از مدیران و مسولان بپرسم که با بیت المال مسلمین، حق  خواهران و برادرانم  چه می کنند خجالت نمی کشم بلکه وظیفه ایست سبب افتخار
    نکته دوم اینکه شما چگونه متوجه شدید منظور نویسنده جناب آقای عباس کاظمی افراد مورد اشاره ی شما هستند ؟!
    سوم به عمل کار بر آید به شاعری نیست
    چهارم شما وکیل این جنابان هستید؟
    پنجم از بیان و نوع تفکرتون سن و تجربه ی بسیار پایین شما هویداست لطفا به سایتها و وبلاگهای زرد و شاعرانه های خاص سن و احوال خودتون ارتباط بگیرید مطالب این رسانه قدرت تحلیل نیاز داره

    چاره ای نیست خانم صامتی ... سلیقه ای عمل کردن توی کشور ما سابقه طولانی داره و به این راحتی ها ریشه کن نمیشه .

    متاسفانه سلیقه مردم هم عوض شده و همون تیپ مجری ها ی ممنوع التصویر رو می پسندن .

     

     

    سلام
    سرکار خانم از شما بعید است که از آسیبهای فراوانی که این شبکه های متعدد رادیو و تلویزیون به فرهنگ جامعه تحمیل کرده اند حمایت می کنید! 
    هزینه های میلیاردی ضررو زیانی که گویا هیچ متولی هم ندارد و بنا نیست در هیچ دولتی به این خسارتها پرداخته شود چرا که مدیران بخشهای دیگر فرهنگ به نوعی وام دار رانتهایی هستند که از طریق رسانه ی ملی تحصیل کرده اند...
    پاسخ:
    ببخشید بزرگوار بنده کی و کجا حمایت کردم که خودم خبر ندارم !

    این سازمان در سالهای اخیر بنگاهی اقتصادی سیاسی بو که به هیچ کس رحم نکرد و به حساب رهبری به اصطلاح هر غلطی خواست انجام داد.البته می دانم که رهبری هم از عملکرد مدیران سازمان دلخون هستند .خداوند را سپپاس که ضرغامی و مزدوراش بخان نخان باید جول و پلاس و جمع کنند و بروند به...
    پاسخ:
    سلام
    منصف باشیم در زمان جناب ضرغامی شبکه های متعدد رادیو و تلویزیون افتتاح شد

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">