منصوره صامتی

کارشناس فرهنگی

منصوره صامتی

کارشناس فرهنگی

منصوره صامتی

رویای 1400 ساله ی مسلمانان جهان در حکومت اسلامی ایران به تحقق پیوسته و امروز این ظرفیت عظیم فرصتی تکرار نشدنی است. معتقدم که انسان به ضرورت ماهیت الهی و اندیشه ی خویش یک رسانه است وامروز در عصر رسانه ضروریست تا دغدغه های فرهنگی ،اجتماعی و سیاسی مان را باهم شریک شویم، باشد که در مسیر زمان به جامعه ی مهدوی نزدیک شویم."زندگی بهتر حق مسلم ماست!"

و همچنان که رهسپار آینده ایم بیندیشیم که :

ما ازین قرن نخواهیم گذشت
ما ازین قرن نخواهیم گریخت
با قطاری که دگران ساخته اند
هیچ پروازی نیست برساند ما را به قطار دوران
و به قرن دگران
مگر انگیزه و عشق ،
مگر اندیشه و علم ،
مگر آیینه و صلح
و تقلا و تلاش
بخت از آن کسی خواهد بود که مناجات کند با کارش
و در اندیشه ی یک مساله خوابش ببرد
و کتابش را بگذارد زیر سرش و ببیند در خواب حل یک مساله را
باز با شادی در گیری یک مساله بیدار شود ...

تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
آخرین نظرات

در آشفتگی این روزهای ملتهب ناگهان دلم هوایی شد....

دل رنجورم باور نداشت ...اندوهم را سکوت و سکوتم را دلهره رنگ می زد...

مرگم بود که هر لحظه فرا می رسیدو ثانیه های مرده ام گردن آویز زمان مرا به گور فرا می خواند 

سرگشته و حیران صدایش زدم ...

باور نداشتم ولی جان بی جانم جان گرفت که صدایم را شنید 

باورم نبود ولی من اکنون در جوار توام امام مهربانی ها !

می دانم که امشب در آعوش مهر ببیکرانت کودکانه آرام خواهم گرفت تا قصه ی غصه هایم را تا عروسی سحر با تو نجوا کنم 

دلم را به بغض و اختیارم را به اشک خواهم سپرد تا برای عاقبتم از نگاه تو روشنایی بگیرم

سجاده ام امشب بوی تو را می دهد ای حضور بهشتی !

                                              

لرزش جسم کم بهایم را ببین!

دستانم الفت تو را تمنا می کند ونفس های بی رمقم شمارش ایام بی تو ماندن است

مرا به نامتناهی توانایی به خالق شعور گره بزن  که گره کور گشته ام از تن خسته گی های روز مرده گی هایم

مرا با نور مرا با مهر مرا با اشتیاق ماندن همسو کن که  نا کجا آباد تصور رویای لحظه هایم گشته

هزار راه مرا در پیچ زمین فرو خورده وعمرم با بیهوده گی ها فردا می شود

در آشفتگی این روزهای ملتهب ناگهان دلم هوایی شد...

باورم نبود ولی من اکنون در جوار توام امام مهربانی ها!

  • منصوره صامتی

نظرات  (۸)

  • سیما(یه زمانی طرفدار بودم )
  • منم حس "دوست " رو دارم و باهاش موافقم

    راستش نمی دونم چرا وقتی خبری درباره فرزاد حسنی و ازاده نامداری می خونم ناخوداگاه یاد شما می افتم . یه دوگانگی عجیب توی ذهنم شکل می گیره . وقتی رالی ایرانی رو می بینم و خوش و بش فرزاد حسنی با بازیگرهای بدحجاب  و بعد شعر ایشون رو درباره حجاب و عفاف می خونم یه چیزی توی قلبم می گیره .

    وقتی این وبلاگ رو می خونم با خودم می گم این همون حرفهاییه که دوران نوجوانی بهمون یاد دادن و ازمون یه ادم مومن و مذهبی ساختن . این وبلاگ از جنس همون حرفهای صادقانه ست . ولی وقتی به جامعه نگاه می کم می بینم چقدر این وبلاگ از مذاق جامعه دوره و چقدر اقای حسنی به مذاق جامعه نزدیک.

    اولین باری که این وبلاگ رو خوندم حس کردم که از روی کینه و حسادت نوشته شده ولی الان بعد از مدتها خواننده وبلاگتون بودن میگم که شما حرف برای گفتن دارید . حرفهای شما بزرگتر از فهم جامعه ماست و گاهی گفتنش باعث لوث شدنش می شه .

    باید بکشد عذاب تنهایی را ... فردی(مردی) که ز عصر خود فراتر باشد

    تفکر شما خیلی تنها و مظلومه و چقدر شرمنده ام که کاری از دستم برنمی یاد که به این تفکر کمک کنم.

     موفق باشید

    پاسخ:
    سلام 
    بزرگوار هیچ گاه احساس تنهایی نکرده ام.که خداوند به آنچه در پیدا و پنهان پندار و اعمالمان هست آگاه است
    سلام... این که شما تمام تلاش خود را کردید که این دو به تلویزیون برنگردند....
    ولی برگشتند تازه مستند خانم نامداری هم قراره از اول مهر پخش شه....
    کلا گفتم فیض ببرید.......حالا هی مطلب بنویسید نامداری این نامداری اون.....
  • امیرابوالفضل علوی
  • و من گریخته ام و در پی من صیاد ها و فرا رویم دام ها..
    من یقین دارم دستان تو تنها سهم آهو نیست..
    یا ضامن آهو..
    پاسخ:
    السلام یا ضامن آهو
    تولد امام رضا مبارک.....
    امروز ازاده نامداری و فرزاد حسنی مهمان برنامه صبحی دیگر بودند...
    قابل توجه بعضیا....
    پاسخ:
    ولادت بر شما نیز مبارک
    چه نکاتی قابل توجه بود؟
    http://iman313.blog.ir/
    چو ساکن سرکوی تو مدتی شده ام
    فقط به فکر و خیالم که حضرتی شده ام
    برای اینکه نبینی چکیدن شرمم
    به پیش خنده لطفت خجالتی شده ام
           مگذار مرا در این هیاهو ، آقا
                                           تنها و غریب و سر به زانو ، آقا
           ای کاش ضمانت دلم را بکنی
                                           تکرار قشنگ "بچه آهو" ، آقا


              « السلام علیک یا علی بن موسی الرضا (ع) »

           میلاد با سعادت حضرت ثامن الحجج ، بر همگان مبارک

    پاسخ:
    ا"لسلام علیک یا موسی بن الرضا"

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">