منصوره صامتی

کارشناس فرهنگی

منصوره صامتی

کارشناس فرهنگی

منصوره صامتی

رویای 1400 ساله ی مسلمانان جهان در حکومت اسلامی ایران به تحقق پیوسته و امروز این ظرفیت عظیم فرصتی تکرار نشدنی است. معتقدم که انسان به ضرورت ماهیت الهی و اندیشه ی خویش یک رسانه است وامروز در عصر رسانه ضروریست تا دغدغه های فرهنگی ،اجتماعی و سیاسی مان را باهم شریک شویم، باشد که در مسیر زمان به جامعه ی مهدوی نزدیک شویم."زندگی بهتر حق مسلم ماست!"

و همچنان که رهسپار آینده ایم بیندیشیم که :

ما ازین قرن نخواهیم گذشت
ما ازین قرن نخواهیم گریخت
با قطاری که دگران ساخته اند
هیچ پروازی نیست برساند ما را به قطار دوران
و به قرن دگران
مگر انگیزه و عشق ،
مگر اندیشه و علم ،
مگر آیینه و صلح
و تقلا و تلاش
بخت از آن کسی خواهد بود که مناجات کند با کارش
و در اندیشه ی یک مساله خوابش ببرد
و کتابش را بگذارد زیر سرش و ببیند در خواب حل یک مساله را
باز با شادی در گیری یک مساله بیدار شود ...

تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
آخرین نظرات

  • منصوره صامتی

فضای مجازی

گراف

نظرات  (۶)

  • بیشترین کلماتی که جاسوسهای اسراییلی رصد میکنند
  • کلید واژه هایی مانند تظاهرات، قدس، شهید، تحریم و غیره از جمله کلید واژه‌ هایی هستند که به شدت مورد توجه افسران ارتش رژیم صهیونیستی است و سرویس های اطلاعاتی و امنیتی این رژیم از شرکت هایی که با آنها همکاری می کنند، همواره می خواهند، نام و هویت کاربرانی که از چنین کلید واژه هایی استفاده می کنند، در هر نقطه و هر مکان شناسایی کنند.

    دومین موضوع مورد توجه این سرویس های اطلاعاتی و دستگاه های امنیتی، شناسایی کاربرانی است که در شبکه های اجتماعی اینترنتی مانند فیس بوک و واتس آپ و هرگونه چت کردن از زبان عبری استفاده می کنند. سومین کلید واژه های مورد استفاده از کلماتی مانند رژیم صهیونیستی و قدس به زبان عربی است.

    این شرکت ها بر این اساس موظف هستند، کوچکترین و بی اهمیت ترین داده را نیز ثبت و ضبط کنند و آنها را در پوشه ای خاص جمع آوری کنند. در بعدی گسترده تر این شرکت ها پس از شناسایی افراد، روی فعالیت های آنها تمرکز می کنند و کوچکترین تحرک آنها را زیر نظر می گیرند
    این وسیله تا وقتی که به اینترنت متصل نیست خطری نداره به جز اپراتورش.
    و قتی اینترنت وصله میشه کارت حافظشو از دسترس خارج کرد.
    و سرعت اینترنت پایین حتی به دوربین اجازه فرستادن اطلاعات رو نمیده.
    با سلام 
    ولی من بر خلاف نظر بقیه دوستان من هیچی از این تصاویر مبهم نفهم یدم خنگ نیستما یه چیزی هایی دستگیر م شد ولی خب نه زیاد.
    باید مثله سعید سریال شمعدونی با دنیای تکنولوژی خداحافظی کنم.
    خانم صامتی گوشی هوشمند خیلی خوبه به نظر من درسته که ضریب امنیتی ش پایینه ولی وقتی فک میکنم میفهمم که من هیچ وقت نمیتونم تبلت و دوربین و موزیک پلیر و گوشی ساده رو با خودم حمل کنم و درعوض فبلتم  همه رو  باهم داره. گرچه ضریبش پایینه.

    خانم من بیشتر از خارجی ها از هموطنان خودم بدم میاد چون آیندم و کارم و زندگیم اینجاو تو این کشوره. و اگه اطلاعاتم رو خارجی ببره تو آیندم زیاد تاثیر نداره ولی اگه یه سازمان اطلاعاتی ایرانی بدزده کل آیندم تو خطره. 
    پاسخ:
    با سلام
    احتیاط شرط عقله  داخل و خارج نداره .وسیله ای که ضریب امنیتش پایینه نباید شب با ما کنار بالش اتاق خوابمون باشه . دستکم خاموشش کنیم.
    با توجه به تصاویر سه پست آخر همچنین دقت و جزییات ارتباطات کاربران شبکه های اجتماعی ، اهمیت موضوع ( اطلاعات شخصیه هر چند کم اهمیت افراد ) مشخص میشود و به خوبی معنی برتری اطلاعات قابل فهم است .
    بسیار بسیار ممنون که اهمیت موضوع را توضیح دادید و نکات ضروری برای حفظ اطلاعات شخصی رو متذکر شدید . 

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">