منصوره صامتی

کارشناس فرهنگی

منصوره صامتی

کارشناس فرهنگی

منصوره صامتی

رویای 1400 ساله ی مسلمانان جهان در حکومت اسلامی ایران به تحقق پیوسته و امروز این ظرفیت عظیم فرصتی تکرار نشدنی است. معتقدم که انسان به ضرورت ماهیت الهی و اندیشه ی خویش یک رسانه است وامروز در عصر رسانه ضروریست تا دغدغه های فرهنگی ،اجتماعی و سیاسی مان را باهم شریک شویم، باشد که در مسیر زمان به جامعه ی مهدوی نزدیک شویم."زندگی بهتر حق مسلم ماست!"

و همچنان که رهسپار آینده ایم بیندیشیم که :

ما ازین قرن نخواهیم گذشت
ما ازین قرن نخواهیم گریخت
با قطاری که دگران ساخته اند
هیچ پروازی نیست برساند ما را به قطار دوران
و به قرن دگران
مگر انگیزه و عشق ،
مگر اندیشه و علم ،
مگر آیینه و صلح
و تقلا و تلاش
بخت از آن کسی خواهد بود که مناجات کند با کارش
و در اندیشه ی یک مساله خوابش ببرد
و کتابش را بگذارد زیر سرش و ببیند در خواب حل یک مساله را
باز با شادی در گیری یک مساله بیدار شود ...

تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
آخرین نظرات

سلااااااااااام  ساااااال نو مبارک بویژه تبریک خدمت عزیزانی که أهل اقدام و عمل هستند. هنوز از موضع گیری های شفاف استاد حسینی بزرگوار همون اول سالی مشعوف و ذوق زده بودم ،کافیه فقط یکبار پای درس استاد سراپاگوش باشی تا با انرژی مثبتی که از کلامش می گیری متحول بشی و تمام سال تلاش کنی که حرف استاد رو زمین نمونه .  همینطور به اقتصاد مقاومتی و ظرفیت های داخلی و اقدام و عمل و سهم خودم و خودمون فکر می کردم که ایرانگردی ما همینطوری شروع شد واز شهرهای کوچک و بزرگ قم ، أصفهان ، آباده،شیراز ، مرودشت ، عبور کردیم قرار بود بریم لرستان که نشد که بریم دلمون نیومد حالا که همه چی جوره برگردیم تهران. خداااای من مگه میشه ؟! مگه داریم ؟! اصلا ی جور خاص ایران بهشته ...                                         بگذریم  فعلا که فرصت کمه قراره بریم ترمه ببینیم و طلای ٢٠ عیار بخریم!                     عزیزان برای اولین باره که به شهر یزد سفر کردم هرچه قدر از زیبایی های این شهر و حس آرامشی که در محیط و برخورد مردم مهربونش وجود داره  بنویسم باز هم کمه ... از لهجه ی خششون که نگو و نپرس مثه ی تکه خطاب یزدی می موند... فقط همین رو بگم که هر إیرانی که به یزد سفر نکرده هم ضرر أخروی داره هم دنیوی! غذاهای اصیل إیرانی رو اینجا به طعم طبیعی و بسیار متفاوت از شهرهای بزرگ و مدرن نوش جان کنید ...سفر به یزد سفر به تاریخه شهر هنوز بافت  قدیمی داره و پر از یاد خداست ...             اینجا در یزد در آغاز سال ٩٥ تازه فهمیدم چه کلاه بزرگی سر ما نسل جدیدی ها رفته اونم به اسم تجدد و نواندیشی مدرن !                                                                                      تا یادم نرفته بنویسم که ، تصویر روی وبلاگ از تکیه أمیر چخماق یزد گرفته شده .   

نظرات  (۳)

با سلام و تبریک سال نو
تا اونجا که میدونم و میدونید بنده و شما از خطه شمال کشور هستیم و ایام نوروز موج جمعیت انسان های حریص و مسئولین بی فکر سبب نابودی طبیعت بی مثال اون خطه شده و هر روز با ایجاد خانه ها و ساختمانها و راه ها حتی بر فراز کوه ها و خط راس های جغزافیایی چهره های زشتی به طبیعت اونجا بخشیده و آب رودخانه ها به لشاب تبدیل شده و خوی مهربون و مهمان نواز مردم اون خطه در اثر شلوغی و کثرت انسان های شهری که متاسفانه خیلی هایشان انسان ها فریبکار و حریص و بی بند و باری هستند تغییر منفی کرده و همه چیز گران شده و خیلی چیزهایی که وفور نعمت بود با قحطی و بی کیفیتی و تقلب مواجه شده متاسفانه.
و این برای من خیلی دردناکه.
لطفا حتما لینک کنید. مطمئن باشید وبلاگ خالی از هر گونه مطلب انحرافی و خارج وجدان است.
سلام خانم صامتی سال نو مبارک روز زن هم بهتون تبریک میگم امیدوارم بیش از پیش توفیق و سعادت شباهت به برترین الگوی زنان عالم را داشته باشید یزد شهر غریب بین ایرانیها و شهیر بین گردشگرهای غیر ایرانی شاید هر ایرانی که بخواد ایرانگردی کنه از اصفهان شروع کنه بعد شیراز و خوزستان و کرمانشاه توی لیستش بزاره و وقتی که میخواد به یزد فکر کنه دیگه وقتش تموم شده ولی یک گردشگر خارجی حتما تور یزد براش در اولویتهای اوله شهری کویری وسط ایران که ترمه شاه عباسی و سالاری اون جهانیه و در خونه هر ایرانی جاش مثل سفر به این شهر در برنامه ایرانگردی ایرانی دل نازک خالیه سرزمینی که از هر نقطه دور ایران بخواهی سفر کنی به یزد مسافتش تقریبا یکسانه جالبه نه !
پاسخ:
سلام سپاس از لطف شما . همینطوره بسیاری از موهبت های الهی که در ایران زمین وجود دارد بسیار مورد غفلت بوده و هست . به نظر میرسه شما از أهالی یزد و یا به این دیار سفر داشته أید . تصمیم ما یک روز أقامت بود ولی ٤ روز هست که در یزد أقامت داریم ! 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">