منصوره صامتی

کارشناس فرهنگی

منصوره صامتی

کارشناس فرهنگی

منصوره صامتی

رویای 1400 ساله ی مسلمانان جهان در حکومت اسلامی ایران به تحقق پیوسته و امروز این ظرفیت عظیم فرصتی تکرار نشدنی است. معتقدم که انسان به ضرورت ماهیت الهی و اندیشه ی خویش یک رسانه است وامروز در عصر رسانه ضروریست تا دغدغه های فرهنگی ،اجتماعی و سیاسی مان را باهم شریک شویم، باشد که در مسیر زمان به جامعه ی مهدوی نزدیک شویم."زندگی بهتر حق مسلم ماست!"

و همچنان که رهسپار آینده ایم بیندیشیم که :

ما ازین قرن نخواهیم گذشت
ما ازین قرن نخواهیم گریخت
با قطاری که دگران ساخته اند
هیچ پروازی نیست برساند ما را به قطار دوران
و به قرن دگران
مگر انگیزه و عشق ،
مگر اندیشه و علم ،
مگر آیینه و صلح
و تقلا و تلاش
بخت از آن کسی خواهد بود که مناجات کند با کارش
و در اندیشه ی یک مساله خوابش ببرد
و کتابش را بگذارد زیر سرش و ببیند در خواب حل یک مساله را
باز با شادی در گیری یک مساله بیدار شود ...

تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
آخرین نظرات

بر این تلخی زهر بخند

منصوره صامتی |

بر نامردی زمانه که ما ره گم کرده گان را از نازنین پدر تاریخ محروم ساخت ...

تلخ بخند و زهر خند بزن .

که این انسان نسیان زده از سر نادانی و غفلت چه خاکی بر سر بشریت ریخت...

ای کاش این تباهی را پایانی بود براین تلخی زهر بخند.

نظرات  (۲۴)

ﺍﻣﺮﻭﺯ ۱۰۰۰ﺩﺍﺩﻡ ﺑﻪ ﻧﻮﻧﻮﺍﯾﯽ ﻣﯿﮕﻢ ﯾﻪ ﺑﺮﺑﺮﯼ ﺑﺪﻩ ﻣﯿﮕﻪ :ﺍﻭﻣﺪﯼ ﻧﻮﻧﻮﺍﯾﯽ ﺭﻭ
ﺑﺨﺮﯼ ! ؟ مگه خبر نداری تحریمها را برداشتند
ﻣﯿﮕﻤﺎ؛
ﺣﺎﻻ ﺑﻌﺪ ﺍﯾﻦ ﺗﻮﺍﻓﻖ ﮔﺮﻭﻩ ۵+۱ ﭼﯽ ﻣﯿﺸﻪ؟ !
ﺍﺻﻼ ﺯﻧﺪﮔﯽ ﺑﺪﻭﻥ ﺗﺤﺮﯾﻢ ﭼﻪ ﺟﻮﺭﯾﻪ؟ !
ﮐﺴﯽ ﺑﻠﺪﻩ؟؟ !!!!
ﺁﺑﺮﻭﻣﻮﻥ ﻧﺮﻩ ﺑﺨﻨﺪﻥ ﺑﻬﻤﻮﻥ
.
بیست میلیون جمع کرده بودم پراید بخرم حالا با این توافق اخیر موندم پورشه بخرم یا مازراتی
توافقنامه هسته ای و لغو تحریمها مبارک ایرانیان این روز بزرگ رو به فال نیک گرفته و از این به بعد این روز فرخنده روز ” هسته بدر” خوانده میشود
خبر فوری
قرار شده ایران از سانترفیوژهای خود فقط برای مقاصد صلح جویانه از جمله گرفتن آب هویج، آب پرتقال، شیر موز، معجون، شیر هویج بستنی، آب طالبی و گرفتن هسته آلبالو و گیلاس استفاده کند.
توافق هسته ای مبارک

****************************************

قالیباف: فردو را تا 20 فروردین برای استراحت و تفریح مردم آماده میکنیم

***************************************

واکنش وزیر ورزش به توافق لوزان:
وزارت خارجه آب سنگین اراک را برای مسابقات شنا به وزارت ورزش بدهد

***************************************

واکنش قالیباف به توافق لوزان: آماده ایم سایت فردو راهم به فضای سبز عمومی تبدیل کنیم

************************************

مهران مدیری و سایر بازیگران سریال درحاشیه با اعلام متن بیانیه و از رده خارج شدن تاسیسات منبعد به جای غنی سازی جهت راه اندازی بیمارستان واس ماس، همش واس ماس

*****************************

بند هایی از توافقنامه هسته ای مشخص شد! بند اول توافقنامه چی میگه ؟ میگه توافق هسته ای باس ماس یعنی انرژی هسته ای کلا ماس ماس

***************************************

زن دوم مثل انرژی هسته ای میمونه با اینکه حق مسلم ماست اما اجازه دستیابی بهمون نمیدن حتی در حد تحقیقات

****************************************

بدبخت نسل بعد ما!
تو تاریخ باید برای سه نمره فرق توافق هسته ای و تفاهم هسته ای و بیانیه مطبوعاتی هسته ای رو کاملا شرح بدن!
سال 92 بعد از انتخابات ریاست جمهوری ؛
سخنگوی جبهه ی پایداری :
" اگر روحانی زودتر مواضعش رو شفاف کرده بود اصلا به روحانی رای میدادیم " !!!
http://www.dolatebahar.com/print-149.html
6 خط قرمزی که به صراحت در توافق وین نقض شده‌اند
 بررسی های اولیه متن رسمی برجام نشان می دهد که حداقل ۶ مورد از خطوط قرمز اعلام شده توسط رهبر انقلاب در توافق وین نقض شده است. در ادامه این خطوط قرمز و موارد نقض آن ها به همراه شماره صفحه بخش مورد نظر در متن برجام(برنامه ی جامع اقدام مشترک) مرور خواهد شد:

خط قرمز اول: ما برخلاف اصرار امریکایی‌ها محدودیتهای بلند مدت ۱۰، ۱۲ ساله را قبول نداریم و مقدار سالهای مورد قبول محدودیت را به هیئت مذاکره کننده گفته‌ایم.

خط قرمز دوم: زمانهای ۱۵ سال و ۲۵ سال که دائماً می‌گویند برای فلان چیز را هم ما قبول نداریم. این زمان مشخص است و تمام خواهد شد.

موارد نقض شده در برجام:

آژانس برای ۲۵ سال، سنگ معدن تغلیظ شده ی اورانیوم تولید شده توسط ایران را در همه ی کارخانه ها مورد نظارت و دیده بانی قرار خواهد داد.(ص۱۰)

آژانس برای ۲۰ سال لوله های سانتریفیوژ ایران را مورد نظارت و محدودیت قرار خواهد داد. (ص۱۰)

ایران برای ۱۵ سال دست به باز فرآوری سوخت نخواهد زد و هیچ تاسیساتی برای این کار نخواهد ساخت.(ص۲۵)

ایران برای ۱۵ سال در تولید فلزات اورانیوم و پلوتونیم و همچنین متالوژی این فلزات شرکت نخواهد کرد.(ص۲۶)

ایران برای ۱۰ سال فقط ۵۰۶۰ سانتریفیوژ نسل ۱ و فقط در نطنز خواهد داشت.(ص۲۷)

ایران برای ۱۵ سال تنها تا ۳٫۶۷ درصد می تواند غنی سازی کند(ص۲۷)

ایران برای ۱۰ سال به تست سانتریفیوژ IR-4 به صورت تک و آبشار ۱۰ تایی ادامه خواهد داد.(ص۲۸)

ایران برای ۱۰ سال به تست سانتریفیوژ IR-5 به صورت تک ادامه خواهد داد.(ص۲۸)

ایران برای ۱۵ سال همه ی تست های همراه با اورانیوم سانتریفیوژ های خود را تنها در نطنز و همه ی تست های مکانیکی سانتریفیوژهای خود را در تنها در مجتمع تهران و نطنز انجام خواهد داد.(ص۲۹)

ایران برای ۱۵ سال هیچ غنی سازی و هیچ ماده ی هسته ای در فردو نخواهد داشت.(ص ۳۱)

ایران برای ۱۵ سال  تنها ۱۰۴۴ سانتریفیوژ نسل ۱ در فردو خواهد داشت.(ص۳۱)

ایران بعد از ۱۰ سال به نصب زیرساخت های ضروری سانتریفیوژهای IR-8 در نطنز اقدام خواهد کرد.(ص۳۳)

ایران برای ۱۵ سال ذخایر اورانیوم غنی شده ی ۳٫۶۷ درصد خود را به کمتر از ۳۰۰ کیلوگرم محدود خواهد کرد.(ص۳۴)

ایران برای ۱۵ سال تاسیساتی برای تبدیل سوخت به گاز UF6 نخواهد ساخت.(ص۳۵)

خط قرمز سوم: هدف آنها این است که جمهوری اسلامی را در باب ظرفیّت غنی‌سازی مثلاً – که یکی از مسائل است – به ده هزار سو راضی کنند، منتها از پانصد سو و هزار سو شروع کرده‌اند، که حدود ده هزار سو مثلاً محصول حدود ده هزار سانتریفیوژ – همین قدیمی‌هایی که از قبل داشتیم و داریم – است. هدف آنها این است. مسئولین ما میگویند ما به ۱۹۰۰۰۰ سو احتیاج داریم. ممکن است این نیاز مال امسال و دو سال دیگر و پنج سال دیگر نباشد، امّا این نیاز قطعی کشور است.

مورد نقض شده در برجام: ایران برای ۱۰ سال فقط ۵۰۶۰ سانتریفیوژ نسل ۱ و فقط در نطنز خواهد داشت.(ص۲۷)

خط قرمز چهارم: تحریم‌های اقتصادی، مالی و بانکی چه مربوط به شورای امنیت، چه کنگره امریکا و چه دولت امریکا باید فوراً هنگام امضای موافقتنامه لغو و بقیه تحریم‌ها هم در فواصل معقول برداشته شودبرداشته شود.

خط قرمز پنجم: لغو تحریم‌ها نباید به اجرای تعهدات ایران منوط شود، نگویند شما تعهدات را انجام دهید بعد آژانس گواهی دهد تا تحریم‌ها لغو شود، ما این مسئله را مطلقاً قبول نداریم. اجرائیات لغو تحریم‌ها باید با اجرائیات تعهدات ایران متناظر باشد.

خط قرمز ششم: ما با موکول کردن اجرای تعهدات طرف مقابل به گزارش آژانس مخالفیم. چون آژانس بارها و بارها ثابت کرده مستقل و عادل نیست، بنابراین ما به آن بدبین هستیم. می‌گویند «آژانس باید اطمینان پیدا کند» این چه حرف نامعقولی است؟ چگونه اطمینان پیدا کند مگر اینکه وجب به وجب این سرزمین را بازرسی کند.

موارد نقض شده در برجام:

تحریم های شورای امنیت، توسط قطعنامه جدیدی که برجام را تایید می کند همزمان با تایید آژانس بر اجرای اقدامات توافق شده هسته ای ایران خاتمه خواهد یافت.(ص۱۱)

اتحادیه اروپا تحریم های مرتبط با هسته ای مالی و اقتصادی خود را همزمان با تایید آژانس بر اجرای اقدامات توافق شده هسته ای ایران خاتمه خواهد داد. (ص۱۱)

اتحادیه اروپا تحریم های مرتبط با اشاعه را ۸ سال پس از اینکه آژانس به این نتیجه رسید که همه ی مواد هسته ای در ایران صلح آمیز است خاتمه خواهد داد.(ص۱۲)

آمریکا، در اجرای تحریم هایی که در پیوست ۲ آمده است همزمان با تایید آژانس بر اجرای اقدامات توافق شده هسته ای ایران وقفه ایجاد می کند. (ص۱۲)
 پاسخ مهم رهبر انقلاب به نامه رئیس‌جمهور در مورد مذاکرات هسته‌ ای : 

 حضرت آیت الله خامنه ای در پاسخ به نامه حجت الاسلام‌و‌المسلمین روحانی رئیس جمهوری اسلامی ایران در خصوص مذاکرات هسته‌ای، با تشکر از زحمات فراوان رئیس جمهور و با قدردانی از تلاش پیگیر و پر طاقت هیئت مذاکره‌کننده‌ی هسته‌ای، به سرانجام رسیدن این مذاکرات را گامی مهم خواندند و با اشاره به غیرقابل اعتماد بودن برخی از شش دولت طرف مقابل در مذاکرات، تأکید کردند:
 لازم است متنی که فراهم آمده با دقت ملاحظه و در مسیر قانونی پیش‌بینی شده قرار گیرد و آنگاه در صورت تصویب، مراقبت از نقض عهدهای محتمل طرف مقابل صورت گرفته و راه آن بسته شود.
 پایگاه اطلاع‌رسانی KHAMENEI.IR متن پاسخ رهبر انقلاب اسلامی و نامه‌ی رئیس‌جمهوری را به شرح زیر منتشر می‌کند.  

 بسم الله الرحمن الرحیم
 جناب آقای رئیس‌جمهور  با سلام و تحیت و تشکر از زحمات فراوان جنابعالی، اولاً لازم میدانم از تلاش پیگیر و پرطاقت هیئت مذاکره‌کننده‌ی هسته‌ای صمیمانه تشکر و قدردانی کنم و پاداش الهی را برای آنان مسألت نمایم، سپس، به سرانجام رسیدن این مذاکرات، گام مهمی است،  با این حال لازم است متنی که فراهم آمده با دقت ملاحظه و در مسیر قانونی پیش‌بینی شده قرار گیرد و آنگاه در صورت تصویب، مراقبت از نقض عهدهای محتمل طرف مقابل صورت گرفته و راه آن بسته شود. به خوبی میدانید که برخی از شش دولت طرف مقابل به هیچ رو قابل اعتماد نیستند.
  از ملت عزیز انتظار دارم که همچنان وحدت و متانت خود را حفظ کنند تا بتوان در فضای آرام و خردمندانه به منافع ملی دست یافت.  
 والسلام علیکم و رحمه‌الله سید علی خامنه‌ای ۱۳۹۴/۴/۲۴  

  متن نامه حجت‌الاسلام‌والمسلمین روحانی به رهبر انقلاب اسلامی:  
بسم الله الرحمن الرحیم
 محضر مبارک رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت الله خامنه ای مد ظله العالی با سلام و تحیات وافره  خداوند عزیز و عزت بخش را شاکرم که توفیق آن را نصیب کرد که پایان موفقیت آمیز و عزتمندانه مذاکرات هسته ای را به حضور ملت سربلند ایران و رهبر معظم انقلاب اسلامی اعلام نمایم.
 این توفیق الهی که حاصل حضور و استقامت تمام عیار ملت بزرگ ایران و هدایت رهبر فرزانه انقلاب بوده است، به برکت حماسه سیاسی مردم و انتخاب رویکرد تعامل سازنده با جهان، و در پی بیست و سه ماه تلاش مداوم در عرصه های اقتصادی و سیاست خارجی، ایران اسلامی را در تثبیت حقوق هسته ای خود به پیروزی رساند و شرایط را برای رفع تحریم ظالمانه و حرکت پرشتاب کشور در مسیر توسعه و پیشرفت و اجرای سیاستهای اقتصاد مقاومتی فراهم نمود.
 این دستاوردها وقتی حاصل شد که قدرتهای بزرگ متوجه شدند سلاح تحریم نه قادر است سرمایه اجتماعی را از بین ببرد و نه میتواند مانع از پیشرفت های ایران در عرصه هسته ای شود. رمز موفقیت ما در این عرصه، اتحاد و اجماع داخلی و تلاش و حرکت تحت ارشادات رهبر معظم انقلاب بود. این تجربه، بار دیگر اهمیت نقش بی بدیل رهبری به عنوان محور وحدت جامعه را در هدایت کشور در شرایط طوفانی نشان داد.
 این پیروزی بیش از همه، مرهون فداکاری های مردم شریف ایران، و بویژه شهدای مظلوم صنعت هسته ای است که پس از سال ها استقامت و شکیبایی، ثمره شیرین مجاهدتهای خود را خواهند چشید.
  در حالی که دشمنان کشور در پی آن بودند که با پیش بردن پروژه ایران هراسی، کشور را در عرصه جهانی منزوی و آسیب پذیر کنند، ما نه تنها پروژه ایران هراسی را با شکست مواجه کردیم بلکه طی این فرایند، موقعیت بین المللی کشور چنان ارتقاء پیدا کرد که جامعه جهانی اکنون مشتاقانه در پی آن است تا در زمینه های مختلف وارد گفتگو و همکاری با ایران شود. این توافق به خوبی نشان داد که ما می توانیم در عین حفظ عزت کشور و با رعایت خطوط قرمز نظام، با قدرتهای جهانی وارد گفتگو شویم و با برخورداری از اعتماد به نفس مبتنی بر حقانیت مواضع و توانمندیهای دیپلماتیک، قدرتهای جهانی را به پذیرش مواضع منطقی خود ناگزیر سازیم.
 این دستاورد بی نظیر در تاریخ روابط بین الملل که همه قطعنامه های تهدیدآمیز شورای امنیت را در نتیجه مذاکره کنار می نهد و زمینه را برای همکاری بین المللی -حتی در حوزه هسته ای- می گشاید، درس بزرگی برای منطقه ما نیز به همراه دارد که راه حل مشکلات سیاسی منطقه نیز نه با تجاوز و کشتار و تروریسم، بلکه با مذاکره و مشارکت واقعی مردم به دست خواهد آمد.
 لازم می دانم با سپاس از هدایتهای هوشمندانه و حمایتهای مستمر و صریح جنابعالی، از گروه مذاکره کننده که با صلابت و کفایت توانستند همه سیاستهای ابلاغی و خط قرمزهای تعیین شده نظام را با تلاش خستگی ناپذیر خود رعایت کنند و سربلندی مردم صبور و فداکار ایران را در سنگرهای مذاکراتی به نمایش بگذارند تشکر نمایم.
بی شک برای دستیابی به مراحل بعدی این حرکت و اجرای مراحل مختلف این توافق تا رسیدن به همه خواسته های ملت و رفع کامل همه تحریمهای ظالمانه، همچنان نیازمند وحدت و انسجام داخلی و ایستادگی و مقاومت و اقدام هوشمندانه تحت زعامت حضرتعالی می باشیم. تردید ندارم که با هوشیاری ملی و همدلی و همزبانی ملت و دولت، عنایت و نصرت الهی همچون همیشه شامل حال این نظام مقدس خواهد بود و این ملت نجیب و صبور را به اهداف بلند خود خواهد رساند.
 من الله التوفیق و علیه التکلان. و السلام علیکم و رحمة الله و برکاته  حسن روحانی ۲۳/ تیر/۱۳۹۴  
www.khorasannews.com/OnlineNews.aspx?newsid=1831936
میبینم که دوستان عزیز دلواپس در این وبلاگ کوچکترین حرفی از توافق هسته ای نزدن و هیچ پستی هم در این باره کار نشده ...!
کارشناس امریکایی🇺🇸 میگفت:

بعد توافق وین 2015 👌تا سال‌های سال در دانشگاه‌های اروپا و امریکا رفتار و سیاست محمد جواد ظریف را تحلیل خواهند کرد و به عنوان یک نظریه دانشگاهی تدریس خواهند کرد که "چگونه یک دیپلمات جهان سومی ماه‌ها شش ابر قدرت جهان را پای میز مذاکره نگه داشت".
همچنین در ادامه راجع به دو موضوع جالب هم که در عرصه روابط بین المللی ، مدرن حساب میشن گفت:
 هرگاه ٥+١ می خواستن ایران را تحت فشار بزارن ظریف یا می‌آمد در بالکن یه تیکه به خبرنگاران میگفت میرفت داخل یا توییت میکرد و نقشه اونا رو نقش بر آب میکرد. مثلا وقتیکه کری میخواست بیاد مصاحبه کنه که ایران دیگه باید تصمیمش رو بگیره وگرنه ما میز مزاکره رو ترک می کنیم، هنوز تو راه بود بیاد تو حیاط جلو خبرنگاران و به خبرنگاران نرسیده بود ظریف توییت کرد نمیتوان اسبها را وسط رودخانه عوض کرد.
 و نقشه کری را خراب کرد ؛ همه قبل اینکه کری شروع به صحبت کنه فهمیدن اومده دبه در بیاره. 

دوستان عزیز وبلاگ💙💙💙

اسم این دوتا دیپلماسی ظریف را که برای اولین باره یه سیاست مدار ابداع کرده گذاشتن: "دیپلماسی بالکن- دیپلماسی توییتر"

دوستان🎈🎈🎈🎈🎈

به احترام ظریف بلند شید و بایستید.
ﻣﻦ ﺑﻪ ﺍﺣﺘﺮﺍﻡ ﺍﯾﻦ ﻣﺮﺩ ﺧﻮﺍﻫﻢ ﺍﯾﺴﺘﺎﺩ .
ﺑﻪ ﺍﺣﺘﺮﺍﻡ ﻋﻤﯿﻖ ﺗﺮﯾﻦ ﺷﮑﺎﻓﯽ ﮐﻪ، ﺑﯿﻦ ﺍﺳﺮﺍﺋﯿل🇮🇱 ﻭ ﺁﻣﺮﯾﮑﺎ ﺍﻧﺪﺍﺧﺘﻪ ﺍﺳﺖ.
ﺑﻪ ﺍﺣﺘﺮﺍﻡ ﺳﻨﮕﯿن ترین ﺿﺮﺑﺎﺗﯽ ﮐﻪ ﺍﺳﺮﺍﺋﯿﻞ🇮🇱 ﺧﻮﺭﺩﻩ ﺍﺳﺖ.
ﺑﻪ ﺍﺣﺘﺮﺍﻡ ﺗﺮﺳﯽ ﮐﻪ ﺑﺮ ﺗﻦ ﺧﺎﻧﺪﺍﻥ ﺳﻌﻮﺩﯼ🇸🇦 ﺍﻓﺘﺎﺩﻩ اﺳﺖ.

دوستان 

ﻣﻦ ﺑﻪ ﺍﺣﺘﺮﺍﻡ ﻋﺰﺕﻣﻨﺪ ﮐﺮﺩﻥ ﻣﻠﺖ ﺍﯾﺮﺍﻥ🇮🇷، ﺗﻤﺎﻡ ﻗﺪ برﺍﯼ ﺍﯾﻦ ﻣﺮﺩ ﺧﻮﺍﻫﻢ ﺍﯾﺴﺘﺎﺩ.
ﺑﻪ ﺍﺣﺘﺮﺍﻡ ﺍﻭ، ﺗﯿﻢ ﻫﻤﺮﺍﻫﺶ ﻭ
 ﺑﻪ ﺍﺣﺘﺮﺍﻡ ﻫﻤﻪ ﻣﺮﺩﻣﯽ ﮐﻪ همیشه مقاومت کردن و در برابر تحریم ایستادن.
💙💙💙💙💙🎈🎈🎈🎈💧💧💧❤❤❤💕💕💕🌏🌏🌏🌏🌏🌏🌏🌏🌏🌏🌏🌏🌍🌍🌍🌍🌍🌍🌍🌍🌍🌍🌍🌍🌍🌍🌍
ء
درود بر دکتر ظریف مرد دیپلماسی کشور ،انشاالله این توافق اثرات مثبتی در اقتصاد کشور و بر زندگی مردم داشته باشد
  • سیدمحمدباقر سرافراز
  • اللهم انا نشکو الیک فقد نبینا و غیبت ولینا
    به گزارش خبرگزاری صداوسیما ، خبرگزاری عراقی النخیل، صدور این بیانیه و اعلام زودهنگام عید  فطر، در شبکه های اجتماعی با موجی از استهزا و تمسخر روبرو شده است. برخی از کاربران نیز از روند برخورد (گروه تکفیری صهیونیستی) داعش با مناسبت های دینی ابراز تعجب و شگفتی کرده اند.

    کارشناسان اعلام کردند اینکه گروه (تکفیری صهیونیستی) داعش چهار تا پنج روز زودتر از موعد مقرر عید فطر اعلام می کند نشان از بی مسئولیتی این گروه است در نتیجه وقتی این اعلامیه درکنار دیگر عملکردهای این سازمان تروریستی قرار می گیرد بیش از پیش مشخص می شود این گروه هیچ ارتباطی به اسلام و مسلمین ندارد بلکه گروهی متشکل از مشتی هوسران، ثروت اندوز و قاتل است.

    اگر چه این گروه در صدور فتواهای عجیب و غریب جایگاه ویژه ای دارد اما این اولین باری است که یک موضوع بسیار حساس اسلامی را این گونه به بازی می گیرد.
    منبع: خبرگزاری صدا و سیما

    بازدید از صفحه اولارسال به دوستان نسخه چاپی
    کم کم به روزهای پایانی ماه مبارک رمضان نزدیک میشویم ، ماهی که برترین و ارزشمندترین لحظات و روزها رو در خودش داره ، تا یکی دو روز دیگه صحبت از میزان فطریه و نماز عید فطره ، بعد از این ماه ، ما هستیم و یکسال فاصله که باشیم و
    بازم سلامتی داشته باشیم و توفیق روزه داری ، روزها ولحظات باقیمانده رو قدر بدونیم وشکرگذار خدا برای اطاعت از دستور الهی و داشتن سلامتی و توفیق روزه داری .
    خیلی ها هستند که نافرمانی خدا میکنند و روزه دار نبودند ، عده ای هم بلحاظ نداشتن سلامتی نتوانستند روزه دار باشند ، پس حتماً توفیق اطاعت از فرمان خدا شکر داره . 
    در این روزهای پایانی این ماه عزیز التماس دعا از همگی .
    داعشى جلوى ماشین یک مسیحى وهمسرش را گرفت وپرسید: مسلمان هستى یا مسیحى؟مسیحى جواب داد: مسلمانم..
    داعشى گفت اگر مسلمانى آیه اى از قرآن برایم بیاور.
    مسیحى سطرى از انجیل برایش خواند.
    داعشى گفت: درست است مى توانى بروى، بعد ازدورشدن همسرش به او گفت: چراریسک کردى وبه او گفتى مسلمانى شاید مارا مى کشت
    مسیحى گفت: انها اگر قرآن رابلد بودند آدم نمى کشتند

     خاطرات خبرنگار فرانسوی در لیبی به همراه خانم فرانسویش به نقل از شبکه العالم
    پاسخ:
    مرحبا . همین دشمنی با اسلام و انسانیت سبب خواهد شد به دست خویش ریشه ی خویش را بزنند . 
    انشاالله که برآورده شدن حاجات شما و همه دوستان پارادوکسی تقدیر امسال تون باشه
    امام علی ( ع) میفرماید :
    هرکس به خدا توکل کند دشواریها برای او آسان می شود و اسباب برایش فراهم می گردد .
    غرر الحکم ، ح ۹۰۲۸
    آخرالامر گل کوزه گران خواهی شد

    http://24onlinenews.ir/news-32131.aspx
    درد علی دو گونه است:

    دردی که از ضربه ی ابن ملجم در فرق سرش احساس می کند و درد دیگر دردی است که او را تنها در نیمه شب های خاموش به دل نخلستانهای اطراف مدینه کشانده و به ناله درآورده است.

    ما تنها بر دردی می گرییم که از ابن ملجم در فرقش احساس می کند.
    اما این درد علی نیست.

    دردی که چنان روح بزرگی را به ناله آورده است، تنهایی است که ما آن را نمی شناسیم. باید این درد را بشناسیم نه آن درد را، که علی درد شمشیر را احساس نمی کند و ما درد علی را احساس نمی کنیم.

    دکتر علی شریعتی
    نظر شما راجع به قسمت هجدم برنامه ماه عسل (دعوت از محمد عرب شخصی که دوباره در سن 26 سالگی با معجزه قرآن مسلمان شد) چیه؟

    http://www.rahyafte.com/18012/%D8%AF%D8%A7%D9%86%D9%84%D9%88%D8%AF-%D9%81%D9%8A%D9%84%D9%85-%D9%85%D8%AD%D9%85%D8%AF-%D8%B9%D8%B1%D8%A8-%D8%AF%D8%B1-%D9%85%D8%A7%D9%87-%D8%B9%D8%B3%D9%84/
  • پنهان بودن شب قدر
  • شب قدر در طول سال بیش از یک شب نیست و آن شب نیز در ماه مبارک رمضان واقع شده است. این مساله ، مورد قبول همه مسلمانان است که هیچ گونه شک و تردیدی در آن وجود ندارد؛ زیرا از سویی خداوند در قرآن می فرماید: «ماه رمضان ماهی است که قرآن در آن نازل شده است» (بقره /185) 
    و از سوی دیگر در آیه اول سوره قدر می خوانیم «ما آن (قرآن) را در شب قدر فروفرستادیم.» از همراه کردن این دو آیه مبارکه به یکدیگر چنین نتیجه گیری می شود که شب قدر خارج از ماه مبارک رمضان نیست و حتما در این ماه قرار دارد. 
    بنابر روایات اسلامی خداوند اجابت را در میان دعاها پنهان کرده است تا مومنان به همه دعاها روی آورند. همان گونه که وقت مرگ را پنهان کرده است تا مردم در همه حال پذیرای آن باشند. 
    وقت قیامت و ظهور امام زمان عج را نیز مخفی کرده تا اهل معصیت آنها را دستاویزی برای نیل به مقاصد شوم خود قرار ندهند و در مقابل مومنان در همه حال مراقبت بیشتری از خود نشان دهند. بر همین مبنا شب قدر مخفی است و زمان دقیق آن مشخص نیست. 
    امام علی ع دلیل مخفی بودن شب قدر را در این می داند که مومنان شبهای بیشتری را قدر بدانند و به آرزوی درک فضیلت آن به کارهای نیک و عبادت بیشتری پرداخته و از معاصی و زشتی ها دوری گزینند و در پرستش خداوند تلاش بیشتری نمایند. 
    از سوی دیگر شب قدر بایستی مخفی باشد زیرا اگر شب خاصی معین می شد، برخی افراد بر اثر توفیق شب زنده داری و احیائ آن به عجب و غرور مبتلا می شدند اما هنگامی که زمان آن معین نباشد، بر اثر مواظبت بیشتر، ملکات فاضله در نفس شان راسخ تر می شود و در نتیجه از برکات و فیوضات بیشتری در این شبها بهره مند می شوند. 
    اگر این شب معلوم بود، حرمت و عظمت درخور شان را نداشت ، زیرا مردم همواره برای هر چه که از دید آنها مخفی است ، احترام بیشتری قائلند.
    علی عشق دل صاحب زمان است
    پاسخ:
    در این شب های عزیز ان شاءالله حاجت روا شوید .
  • سوال تمام ملاىکه درمورد علی ع
  • رسول خدا (ص) فرموند: چون که مرا به آسمانها سیر شبانه دادند به هیچ ملکی از ملائکه برخورد نکردم، مگر اینکه از من درباره علی بن ابی طالب علیه السلام سؤال می کردند تا جایی که من گمان کردم اسم علی علیه السلام از اسم من مشهورتر است.
    ایکاش اماممون ظهور میکردن ،اینقدر خشونت و خونریزی در دنیا نبود ، بیماری نبود ، چون علم در موقعیت بسیار بالاتری قرار میگرفت ( علم الهی در اختیار امام زمان ع هست ) بیماریهای روحی مانند حسادت به برتری دیگری علاج میشد ، خلاصه اینکه دنیا گلستانی برای بندگی خدا بدست امام ع میشد ، ایکاش این دوری از حجت خدا که از خودمون به خود دلسوزتر ه پایان پذیرد.
    برای جناب ناشناس هم دعا میکنیم بحرمت شبهای قدر ومظلومیت امیرالمومنین پدر بزرگوارتان و همه بیماران اسلام ، هر کسی بنوعی توی سلامتیش مشکل داره بحق این شبهای عزیز توی ماه میهمانی خدا شفا پیداکنه انشاالله .
    الهم عجل لولیک الفرج
    التماس دعای فراوان پدرم حال خوشی ندارد  در دعای سبزتان از او هم یاد کنید

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">