منصوره صامتی

کارشناس فرهنگی

منصوره صامتی

کارشناس فرهنگی

منصوره صامتی

رویای 1400 ساله ی مسلمانان جهان در حکومت اسلامی ایران به تحقق پیوسته و امروز این ظرفیت عظیم فرصتی تکرار نشدنی است. معتقدم که انسان به ضرورت ماهیت الهی و اندیشه ی خویش یک رسانه است وامروز در عصر رسانه ضروریست تا دغدغه های فرهنگی ،اجتماعی و سیاسی مان را باهم شریک شویم، باشد که در مسیر زمان به جامعه ی مهدوی نزدیک شویم."زندگی بهتر حق مسلم ماست!"

و همچنان که رهسپار آینده ایم بیندیشیم که :

ما ازین قرن نخواهیم گذشت
ما ازین قرن نخواهیم گریخت
با قطاری که دگران ساخته اند
هیچ پروازی نیست برساند ما را به قطار دوران
و به قرن دگران
مگر انگیزه و عشق ،
مگر اندیشه و علم ،
مگر آیینه و صلح
و تقلا و تلاش
بخت از آن کسی خواهد بود که مناجات کند با کارش
و در اندیشه ی یک مساله خوابش ببرد
و کتابش را بگذارد زیر سرش و ببیند در خواب حل یک مساله را
باز با شادی در گیری یک مساله بیدار شود ...

تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
آخرین نظرات

میلاد ماه

منصوره صامتی |

حقا که تو از سلاله ی فاطمه ای       با خنده ی خود به درد ما خاتمه ای

زیباتر از این نام ندیدم به جهان               سید علی حسینی خامنه ای

 

 

24 تیرماه سالروز میلاد ماه" رهبری عزیز امام خامنه ای "بر همه ی مریدان مهر مبارک .

 

 

نظرات  (۵)

بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
سلام
آقای غلامی دوست عزیز ، فکرمیکنم منظور کاربر تبسم بیشتر کسانی باشه که از قِبَل اینگونه کارها سعی دارند درجهت تأمین منافع خودشون ازاین مناسبت سوء استفاده کنند رهبری هم خوب میدونن ولی ایشان هوشمندانه جلوی ریخت وپاشهای بیت المال را از ابتدا گرفتند ، فرمایش شما هم درسته میتونست همین شاءبه ها رو که نام بردید بوجود بیاره . درضمن راهنمای الکترونیکی شبکه سه رو نگاه کردم بعد از والیبال ، پخش خبر هست وبعد برنامه مصباح بمناسبت شب شهادت حضرت علی (ع) .

خانم صامتی **** ** شما از کجا خبرهای شهر ما رو دارین .
  • سجاد غلامی
  • پس بنابراین شیعیان همگی بادمجان دور قاپ چینند که روز میلاد امامان خود را گرامی داشته و به بزرگداشت آن اقدام می کنند !! 
    یا نه ؛ اصلا خود مقام معظم رهبری ، ایشان خود رهبر بادمجان دور قاپچینانند که به مناسبت صدمین سال تولد حضرت امام ، یک سال تمام را ( سال 1378 ) به نام ایشان یعنی سال امام خمینی نامیدند !! .. 

    ببنید سطح تفکر آدم تا چه حد می تواند پایین باشد ؟! 
    یک توضیحی من بدهم داخل پرانتز و اون اینکه رفتار آدمی همواره در قالب زمان و مکان و سایر مولفه ها و مختصات دیگری که در آن قرار می گیرد ، سنجیده و ارزیابی می شود .
    اگر مقام معظم رهبری به اطرافیان خود و مسئولین دولتی اینگونه فرموده اند ؛ بواسطه ی آن است که اگر مسئول یا مقام و یا نهادی دولتی مبادرت به این کار ورزد ، نخستین شائبه ای که برای عامه ی مردم بوجود می آید ، این است که این مقام و مسئول و یا نهاد دولتی برای برگزاری این جشن ، از اموال دولتی هزینه کرده است ؛ هرچند که واقعا هم اینگونه نباشد . 
    و از آنجا که حضرت علی (ع) از قرار گرفتن آدمی در معرض تهمت نهی کرده اند ، رهبری عزیز نیز از این کار نهی می کنند . 

    اما دومین شائبه ای که ممکن است با این کار بوجود آید ، شائبه ای چاپلوس بودن مقام مسئول یا دامن زدن ناخواسته به فرهنگ تملق در میان مسئولین حکومتی است ؛ آن هم بواسطه ی قرار گرفتن آن مقام یا مسئول در بدنه ی دولت و یا انتساب آن نهاد به ارکان دولت . 
    پس باز بنابر قاعده ی قرار "قرار نگرفتن در معرض تهمت" و همین طور ضرب المثل "سری که درد نکند را دستمال نمی بندند" در زبان فارسی ؛ از این کار نهی می شود . 
    می بینید که مضرات این کار ، از فواید آن بیشتر است و عقل سلیم در اینجا حکم می کند که از این کار نهی شود و این خطاب رهبری نیز بنابر آنچه توضیح داده شد ، به مسئولین و دولتیان است و نه توده ی مردم ! 
    "افتاد" ؟! .. راستی امشب سریال ستایشو نشون می دن یا قراره باز مسابقه والیبال نشون بدن .. کسی خبر نداره ؟؟ 

    پاسخ:
    گویا بنا بوده در شیراز جشن تولد گرفته شود که رهبری عزیز مسولین را از این کار نهی کرده اند ولی  اظهار علاقه و خوشنودی بر ولادت رهبری اشکالی نیست و به فردی که ولادت ایشان را تبریک بگوید متملق نمی گویند . 

    قابل توجه بادمجان دور قاب چین های بی مروت پس از رسیدن خبر تبریک جشن تولد به امام خامنه‌ای، ایشان در حاشیه برگه‌ای که حاوی آن خبر بود نوشته‌اند: «این کار غلط است، این تولد و امثال آن هیچ جشنی ندارد، برگزارکنندگان مسئول وقت و عمر و اموالی هستند که در این کار صرف و ضایع می شود. من از کسی که برای تولد من جشن می گیرد به هیچ وجه متشکر نمی شوم و او را مسئول زیان های این کار هم می شناسم»
    پاسخ:
    تبریک تولد یا تبریک جشن تولد یا خبر جشن تولد؟! 

  • میلاد حمیدی
  • سلام علیکم
    طاعات و عبادات خانم صامتی و همه دوستان قبول درگاه حق.
    لبیک یا خامنه ای
    سلام
    تبریک اما خود آقا این روز رو تکذیب کردند
    در این شب ها مخصوص محتاج دعاییم
    یا علی

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">