منصوره صامتی

کارشناس فرهنگی

منصوره صامتی

کارشناس فرهنگی

منصوره صامتی

رویای 1400 ساله ی مسلمانان جهان در حکومت اسلامی ایران به تحقق پیوسته و امروز این ظرفیت عظیم فرصتی تکرار نشدنی است. معتقدم که انسان به ضرورت ماهیت الهی و اندیشه ی خویش یک رسانه است وامروز در عصر رسانه ضروریست تا دغدغه های فرهنگی ،اجتماعی و سیاسی مان را باهم شریک شویم، باشد که در مسیر زمان به جامعه ی مهدوی نزدیک شویم."زندگی بهتر حق مسلم ماست!"

و همچنان که رهسپار آینده ایم بیندیشیم که :

ما ازین قرن نخواهیم گذشت
ما ازین قرن نخواهیم گریخت
با قطاری که دگران ساخته اند
هیچ پروازی نیست برساند ما را به قطار دوران
و به قرن دگران
مگر انگیزه و عشق ،
مگر اندیشه و علم ،
مگر آیینه و صلح
و تقلا و تلاش
بخت از آن کسی خواهد بود که مناجات کند با کارش
و در اندیشه ی یک مساله خوابش ببرد
و کتابش را بگذارد زیر سرش و ببیند در خواب حل یک مساله را
باز با شادی در گیری یک مساله بیدار شود ...

تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
آخرین نظرات

نمیشه از تو دل جدا

منصوره صامتی |

زندگی دیکته گفت و ما همش غلط پشت غلط

عشقو نوشتیم با الف نقطه گذاشتیم ته خط

منو از اول همه جا نشوندن آخر کلاس

حالا میگن یه کاری کن میگن حسابت با خداس

خدا اجازه من دلم بسته به زنجیر غمت

نگاه نکن به جرم من نگاه بکن به کرمت



خونه ی بی چراغ من از تو همیشه روشنه

بخشش چندم تو ، توبه ی چندم منه

تو بهترین رفیقمی نمیشه از تو دل جدا

گمم نکن توو تاریکی دستمو ول نکن خدااااا

خدا اجازه من دلم بسته به زنجیر غمت 

نگاه نکن به جرم من نگاه بکن به کرمت  

  • منصوره صامتی

ترانه

رضا صادقی

نظرات  (۲)

خیلی زیباست ،همیشه حرف دل باخدا قشنگه و دلنشین ، ممنون خانم صامتی بخاطر ترانه های مفهومی و غنی که انتخاب می کنید .
سلام نماز روزه هاتون قبول خانم صامتی . این چند روزخیلی دلم براتون تنگ شده ای کاش بشه ببینمتون . خدا می دونه شما حق معلمی به گردنم دارید.هرچی بیشتر وقت میزارم کامنتها رو می خونم پست های اصلی رو می بینم بیشتر دلم براتون تنگ میشه ، حتی غیر حضوری هم میشه کلی چیز از شما یاد گرفت هیچ وقت یادم نمیره که سر کلاس فن بیان خیام می گفتید  تو هزاره ی سوم آدما بیشتر از هرچیز به یادگیری مهارتهای زندگی احتیاج دارند و درست حرف زدن و انتقال صحیح مفهوم یک مهارت و هنر ارتباطیه . اومده بودم که کم کم مجری بشم ولی فهمیدم کلمات ارزش رفتاری دارند بازم به قول شما کلمه مقدسه ، توانایی صحبت کردن یک موهبت الهیه . معلم عزیزم مادرم خیلی به شما سلام می رسونند روزی نیست که یاد حرفهای شما نیفتم صدای مهربونتون تو گوشمه من خواهر نداشتمو غصه می خوردم خوشحالم که هستید تقریبا هر روز پارادوکس می بینم اگر نشه مثل معتادا دست و دلم می لرزه و کلافه میشم ! 
همه ی کاراتون درسه ، ازین بهتر نمیشه الگوی سبک زندگی داد شما به جای پاک کردن صورت مساله راه حل میدید انمونشهمین ترانه هاییکه انتخاب می کنید من خیلی وبلاگ دیدم خیلیادلشون می خواد سبک زندگی کار کنند ولی هرجا سخته و لب مرز جوابی ندارند! شما به جای حذف مساله پیشنهاد دادید که میشه این ترانه ها رو گوش داد مفهوم همه ی این ترانه ها تا اینجا که من شنیدم معنوی و عاطفیه آرومت می کنه و یادت میاره که باید به خدا توکل کنی . هیچ وقت اون سفر جمکران یادم نمیره شب ولادت حضرت رضا و ترانه ی خواجه نوری که برای امام زمان خونده .
ای کاش تو پادوکس باشه خیلی خوبه . تازگی ها محمد امینم میاد  پارادوکس و می بینه شاید ماهم ی وبلاگ بزنیم از شما کمک می گیریم خیلی مراقب خودتون باشید حداقل به خاطر ما . برای من خیلی دعا کنید 
پاسخ:
سلام حسنای عزیز 
نام زیبای شما که با روح لطیف و آسمانی شما بسیار هماهنگ شده برای من یادآور حسرت نداشتن دختری به نام حسناست ! 
به رسم ادب دست پدرو مادرت را ببوس حسنای عزیزم . من هم دلتنگ سالهای رفته هستم بچه های اون دوره دیگه تکرار نشدند حال و هوای افطاری بعد از کلاس و شو رو اشتیاق بچه ها برای دانستن تا جاییکه از فراوانی پرسش ها گاهی کلافه می شدم ! 
حسنای عزیز سلام همراه با احترام مرا به مادر ابلاغ کنید امیدوارم فرصتی برای دیدار فراهم شود . حسنای عزیزم ممنون که برای همراهی با پارادوکس قت میگذاری. گاهی هنر آنچنان صریح و بی پرده هزار مثنوی  عقایدت  را خلاصه و بی پرده عیان می سازد که بی اعتنایی به آن در عصر ارتباطات کم از بیراهه رفتن ندارد . 
موسیقی جزیی جدایی ناپذیر از زندگی انسان است با این پیش شرط که همه ی ارکان هنر حتی موسیقی باید در خدمت نزدیکی و ارتباط  با خالق هنر باشد . 
شما به بنده لطف دارید نام ترانه ی خواجه امیری را یاد آوری کنید . 
برای شما بهترین ها را آرزو دارم . فرصت بی نظیر شور و شوق جوانی را برای مادر شدن  از دست نده . منتظر خبرهای خوش از سوی شما هستم حسنای عزیزم 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">