منصوره صامتی

کارشناس فرهنگی

منصوره صامتی

کارشناس فرهنگی

منصوره صامتی

رویای 1400 ساله ی مسلمانان جهان در حکومت اسلامی ایران به تحقق پیوسته و امروز این ظرفیت عظیم فرصتی تکرار نشدنی است. معتقدم که انسان به ضرورت ماهیت الهی و اندیشه ی خویش یک رسانه است وامروز در عصر رسانه ضروریست تا دغدغه های فرهنگی ،اجتماعی و سیاسی مان را باهم شریک شویم، باشد که در مسیر زمان به جامعه ی مهدوی نزدیک شویم."زندگی بهتر حق مسلم ماست!"

و همچنان که رهسپار آینده ایم بیندیشیم که :

ما ازین قرن نخواهیم گذشت
ما ازین قرن نخواهیم گریخت
با قطاری که دگران ساخته اند
هیچ پروازی نیست برساند ما را به قطار دوران
و به قرن دگران
مگر انگیزه و عشق ،
مگر اندیشه و علم ،
مگر آیینه و صلح
و تقلا و تلاش
بخت از آن کسی خواهد بود که مناجات کند با کارش
و در اندیشه ی یک مساله خوابش ببرد
و کتابش را بگذارد زیر سرش و ببیند در خواب حل یک مساله را
باز با شادی در گیری یک مساله بیدار شود ...

تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
آخرین نظرات

برخی از زنان معتقدند با پوشیدن کفش پاشنه بلند احساس بهتری دارند !

برخی زنان معتقدند پوشیدن کفش پاشنه بلند به آنها اعتماد به نفس می دهد ! 

.

.

.فارغ از دردسرها و تبعات دراز مدت پوشیدن کفش پاشنه بلند زنان  همچنان به کفش های بسیار پاشنه بلند علاقه مند هستند ! 

اگر شما هم مثل این خانم در یک مراسم رسمی به خاطر کفش پاشنه بلند زمین می افتادید ؟!...


نظرات  (۶۸)

آقای شهردار باغ عزیز بهر حال با کسی که باآژانس یا پیاده رفت و آمد می کنه نمیشه در مورد مشکلات تاکسی بحث کرد شما این جمله من رو به موردهای بحث دیگه ام تعمیم بدید..

آقای شهردار باغ

اگه می دونستم که گفتن کلمه اونجا خطاب به مراغه شما رو ناراحت می کنه ،این رو نمی گفتم..بهرحال هر کسی که برای شهر و زادگاه خودش ارزش قائل باشه برای من باارزشه..الان میرم به یکسری کارام برسم و بعد برمیگردم

خانم زهرا سلام.
امیدوارم این بحث وگفتگو هیچ گاه باعث کدورت بین هیچ کدام از اعضا نشه چون با اینکه مجازی هستیم ولی هیچ گاه این کدورت ها پاک نخواهد شد وتنها میتوان این کدورت ها رو از بین برد که به هم پاسخ های منطقی بدیم.
واما بعد...
مرسی که کامنت های بنده رو میخونید وعمیق جواب میدین؛
اصلا من منظورم این نبود که شما جوابی برای بقیه قسمت های نظرم ندارید واگر اینطور تصور کردید من باید عذر خواهی کنم.
من از مخاطبان ثابت خانم صامتی هستم واون مطلب رو چند وقت پیش ودر همون روز درج مطلب خوندم.

بنده هم با شما هم فکرم که بعد از انقلاب هیچ گاه کشور به مدینه فاضله تبدیل نشده است و مدینه فاضله فقط با ظهور امام زمان به وجود میاد. واگه شما فکر میکنین که من این تصور رو دارم کاملا در اشتباه هستید وبا اینکه سن چندانی ندارم ولی باز مشکلات وسختی ها رو میبینم وهیچ گاه کشور خودم ونظام حکوم تی کشور را بدون عیب ونقض ندیده ام.
بله بنده هم طرفدار این هستم که به شناخت از خود برسیم وآنچه که هستیم را ارائه کنیم نه آنچه که نیستیم.
بنده به طور مثال عرض کردم که شما تهران را ایران میدونید وقصد دیگری نداشتم ونگفتم شما شهرهای دیگه نرفته اید.
بله چندوقتی که در تهران بودم شاهد این چنین رفتارهایی با بانوان چادری بودم در همین جا هم برخی از کاربرای وبلاگ چند مورد رو گذاشته اندو همچنین خانم صامتی نیز اشاره کرده اند.
اصلا منظور شما رو از کلمه اونجا درک نکردم چون اینجا اسم داره ومراغه عزیز هستش جاییکه زمانی پایتخت این مرزو بوم بوده البته  بنده چند سال به خاطر برخی مسائل هست که از تهران به این شهر مهاجرت کرده ام ولی زندگی ام در تهران ساری وجاری است وهر از چند گاهی به تهران بر میگیردم ومیبینم چه تحولاتی ایجاد شده است.

ولی به نظر بنده شما در مورد شهرستانی ها دچار اشتباهید که بیشتر خانم هارو خانه دار میدونید درحالی که چیزی که من دراین چند سال از عمرم دیده ام چیز دیگری است واز طرف دیگر درست است که در تهران زندگی ریتم تندی دارد ولی منظور من اصلا این نبود که آنها چند تاکسی را رد میکنند تا سوار جلو شوند بلکه منظورم این بود اگر تعداد آقایون زیاد بود آقای جلوی تشریف میاورند عقب و تک خانم در جلو مینشینندو اگر تعداد شان برابر باشد دیگر به اجبار کنار هم مینشینند البته این موضوع دارای علت های دیگری هم هست وآن هم قوانین تاکسیرانی در ایران هست که بسیار غلط هستش وظرفیت تاکسی بی جهت بالا میبرن وتا جاییکه من میدونم در کشورهای دیگر اینطور نیست و...

شما در بخشی دیگر باز دوباره حرف بنده را اشتباه متوجه شدید.
بنده منظورم اصلا این نبود که مرفه بی درد هستم وترجیح میدهم با تاکسی یا وسیله سخصی جابه جا شوم بلکه چون من طبقه گفته هایم در بالا در تهران کمتر حضور دارم ترجیح میدهم که بخشی از مسیر را با آژانس بروم و بیشتر راهم را پیاده میروم وچون کمتر آشنایی با قیمت تاکسی در تهران دارم به این جهت کمتر استفاده میکنم.

طبق گفته هایم باید شما متوجه شده باشید من اصلا کل ایران رو از منظر مراغه زیبا نمبینم.ویا از داخل آژانس.!!!!
خواهرم مطمئن باشین که من برای تمام گفته هایم دلیل دارم وتا حالا سعی کرده ام که سطحی نگر نباشم ولی تمسخر وکنایه زدن چیز خوبی نیس که شما از آن استفاده ابزاری میکنین.
البته انقلاب اسلامی بی نقض ترین انقلاب بوده وهست ولی نحوه اداره بعد از انقلاب همواره مورد انتقاد بود وهم هست.
 به نظرم شما تحت تاثیر صاحب خانه هستید وشاید او در حق شما بدی کرده که همه چیز را از چشم او ودین ورفتار او میبینید والبته ایشون هم بی تقصیر نیستن.!!!!!!

به هر حال روابط و رفتار هر شخص آزاد هستش و فکر میکنم طی این چندسال آزادی های زیادی به همه ما عطا شده طوریکه حتی پلیس دیگر چندان به بی حجاب ها که روسری یا شال را از وسایل تزیین سرشان قرارداده اندو رنگ به رنگ همرنگ موی سرشان قرار میدهند و به شمار میاورند ویا پسران که لباسهای غلاف دین وعرف میپوشندو ملیت خود را زیر سوال میبرند کاری ندارد وبرخورد ها با جوان ها بسیار آزاد تر شده واگر آزادی بیشتر باشد به نظر بنده بیشتر از این کشور به فساد وفحشا کشیده میشود که در آن صورت باید همه در قبال حرف هایمان مسئول باشم.

ببخشید که طولانی شد وپرحرفی کردم.
سلام
زهرا خانم اون کامنت که من روخطاب کردید فهمیدم که مال حمیدی بود.
زهرا خانم من با شما موافقم  بااینکه نوشتید حجاب فرهنگ سازی میخواد موافقم که نوشتید مسعولین هم اشکالات واشتباهاتی دارند کی بیشتراز خانم صامتی توی این رسانه انتقاد کرده پاسخشون رو درپست جدید درجواب یکی از کاربران حتماّ خوندید 
ما هم میگیم  اینقدر که دین خدا از افراد متعصب  واونایی که افراط وتفریط توی دین دارن ضربه خورده از دشمنش نخورده چرا که تکلیف با دشمن مشخصه ، بخدا ما هم توی همین جامعه زندگی میکنیم  وازسیاره دیگه ای نیومدیم وهرگز نمیخوایم باوری رو بزور به دیگری تفهیم کنیماگه گفتم حجاب آزاد بشه از فردا  جامعه یه جور دیگه میشه ولی الان میگم ازیک دقیقه بعدش هرکی هرجور خواست میاد بیرون وبازم مینویسم آفرین به
شما دختر فهیم کشورم که در هر شرایط حجاب رو رعایت میکنید باورکنید وحتماّ میدونید حجاب بعضیا زوری یا بخاطر موقعیته ما هم مشکل داریم با آدمهایی که دین خدا روفقط وتاوقتی براشون منفعت داره میخوان هرکی که میخواد باشه حرف در این باره بسیاره فقط خواستم بگم  خودمونو متمایز ازبقیه نمیدونیم واصلااّ هم نمیگیم مدینه فاضله درست شده چرا که متأسفانه روز به روز  وضعیت  جوانان ومعیشت مردم سخت تر شد .موفق وسلامت باشید

سرقت تصاویر خصوصی زنان ایرانی به نام کمپین آزادی یواشکی/ فیلم

چند روز پیش بود که خبرنگار ضدانقلاب فراری، فراخوان کشف حجاب در اماکن عمومی‌ را در قالب پروژه «آزادی‌های یواشکی» در فیسبوک عملیاتی کرد و با فریب مردم از آن ها خواست تا تصاویر بدون حجاب در اماکن عمومی‌ از خود تهیه نمایند و در این صفحه فیسبوک قرار دهند.

به گزارش جام نیوز، چند روز پیش "مسیح علی‌نژاد" خبرنگار ضدانقلاب فراری، فراخوان کشف حجاب در اماکن عمومی‌ را در قالب پروژه «آزادی‌های یواشکی» در فیسبوک عملیاتی کرد و با فریب مردم از آن ها خواست تا تصاویری برهنه و بدون حجاب در اماکن عمومی‌ از خود تهیه نمایند و در این صفحه فیسبوک قرار دهند.

این پروژه ضدارزشی با استقبال شبکه های ماهواره ای ضدانقلاب و اپوزیسیون روبرو شد؛ به گونه ای که برخی از این شبکه ها از جمله شبکه انگلیسی من وتو (Manoto) و تلویزیون فارسی صدای آمریکا (VOA) با دعوت از این خبرنگار ضدانقلاب به معرفی و فراخوان برای این طرح ضدارزشی پرداختند.

این ماجرا اما آنگونه که اپوزیسیون خارج از کشور سناریوی آن را طراحی کرده بودند پیش نرفت.

اما ماجرا از چه قرار است؟

برای فراخوان و تبلیغ کمپین ضدارزشی آزادی های یواشکی، مسیح علی نژاد در برنامه "روی خط" شبکه صدای امریکا حاضر شد تا از این طریق طرح یادشده را تبلیغ و فراخوان عمومی خود را تکرار کند.

علی نژاد در معرفی این صفحه اعلام کرد که تمامی تصاویر موجود در این صفحه فیسبوکی را با اجازه بانوان صاحب عکس منتشر کرده است و تمامی افراد، خودشان با رضایت کامل عکس هایشان را برای مشارکت در کمپین ارسال نموده اند.

 درست چند دقیقه بعد از ادعای علی نژاد، خانمی با شبکه صدای آمریکا تماس گرفت و اعلام کرد که عکس خصوصی او را "بدون اجازه" از صفحه شخصی اش سرقت کرده و در آن صفحه فیسبوکی به عنوان عکس ارسالی مخاطبان منتشر کرده اند.

 به نظر می رسد استفاده دزدانه از تصاویر خصوصی بعضی از مردم توسط این خبرنگار ضدانقلاب، در آستانه فصل تابستان حربه تازه ای است برای به راه انداختن موج تازه ای از بی بند و باری در کشور.

منبع : جام نیوز

http://jamnews.ir/TextVersionDetail/352301

 

ببخشید طولانی شد

گذشته از همه اینا جمهوری اسلامی و دولتمرداش هم مثل هر نظام حکومتی دیگه اشتباهات و اشکالاتی داره..که این اشتباهات و اشکالات روی مردم تاثیر گذاشته و متاسفانه گاهی این اشتباهات باعث شده که ارزش ها کم کم به سمت بی ارزش شدن پیش بره و حتی تو بعضی موردا این اتفاق خیلی تند داره میفته و هیچ کدوم ازما هم نمی تونیم در مقابل این اتفاق مصونیت داشته باشیم..کسایی که تو راس هستن هنوز کاملا متوجه نشدن که سیاست های خشک و جبر در دراز مدت نمی تونه پاسخگو باشه و با این شرایط که تبادل اطلاعات خیلی تند اتفاق میفته مردم و مخصوصا جوونا تعلق خاطرشون رو به نظام   و زنجیر وار به اسلام از دست میدن ..

متاسفانه یکی از دلایل اینکه نظام  اشتباهاتش رو متوجه نمیشه آدمایی هستن که شدیدا از وضعشون راضی ان و خیلی احساس امنیت و خوشبختی می کنن و فکر می کنن همه مردم تو همون وضعیت عالی هستن و دارن ناشکری می کنن..اینا با به به و چه چه و قربون و صدقه رفتن نمیذارن اونا متوجه اشتباهاتشون بشن و اصلاحش کنن

مثلا صاحبخونه ما یک سپاهیه که چند تا خونه دارن بچه هاش همه مدارج علمی رو طی کردن همه جا آشنا داره و هر جمعه میره نماز جمعه و کلا آدم خوشبختیه!اون خیلی از نظام جمهوری اسلامی راضیه و اگه کوچکترین نقدی از نظام بشه اون سرخ میشه و میگه اونا همش تقصیر احمدی نژاد بود..وقتی با خانمش به خونمون اومده بود که ببینه ما به دیوارا میخ می زنیم  یا نه؟!پای حرفاش که نشسته بودم ذوق و شوق رو تو حرفاش حس می کردم..اون طوری حرف می زد که انگار از یه سیاره دیگه اومده بود..

یه سیاره که مردمش خیلی خوشحال و خوشبخت بودن..

 

آقای شهردار باغ شما که این امکان رو دارید که باآژانس رفت وآمد کنید چرا بحث اجتماعی می کنید مخصوصا در مورد موضوعی که دقیقا به آدمایی مربوط میشه که با تاکسی یا وسایل نقلیه عمومی رفت وآمد می کنند ومطمئنا شما باید راضی و خوشحال باشید چون تهران و ایران رو شما از همون منظر شهر خودتون یا از داخل آژانس می بینید بعد فکر می کنید که زن های ترکیه عجب انسان های بدبختی هستن ما اینجا امنیت داریم و قدرشم نمی دونیم!!!

حتما از دید شما که با آژانس رفت و آمد کردین ایران سرزمین امن  و انقلاب اسلامی بهترین و بی نقص ترینه

شاید بهتر بود برای پیش کشیدن بحث کمپین دختران و زنان ترک کمی بیشتر در سطح شهر خودتون و شهرهای دیگه حضور پیدا می کردید..البته نه با آژانس!!!!

اونجا که شما هستید بله هر کس بخواد راحت باشه میره جلو میشینه بیشتر خانم ها خانه دارن و عجله چندانی ندارن..البته خودمم شهرستانی هستم و البته ایلامی..ولی خوب تهران زندگی ریتم سریعی داره و نمیشه که چند تا تاکسی رو بخاطر اینکه میخوای جلو بشینی رد کنی..

من ایران رو تهران نمی دونم..شهرایه دیگه ام رفتم

به حجاب یا بی حجابی ام ربطی نداره چون به خانمای چادری حتی بیشترم اهانت میشه..خودم شاهد بودم که چند بار حتی یه خانم به خانم چادری دیگه توهین می کرد که حتما فکر می کنی تافته جدا بافته هستی و...

آقای شهردار باغ

کامنت شما رو خوندم حق با شماست من فقط به اون بخشش جواب دادم نه به خاطر اینکه برای بخشای دیگه جواب نداشتم.به خاطر اینکه فرصت کمی داشتم..

خانم صامتی قبلا یه مطلبی گذاشته بودن تحت عنوان ایستگاه تاکسی و راهکار آخر اگه اشتباه نکنم..خواهش می کنم بخونید

من با آدمایی که از حقیقت فرار می کنن و خودشون باورشون شده و می خوان به دیگران هم القا کنن که ایران بعد از انقلاب تبدیل به مدینه فاضله شده،خیلی مشکل دارم..احساس می کنم این جور آدما واقعا تو باغ نیستن

نمی خوام وارد این بحث بشم که این موضوع به چه دلایلیه که قبلا دوستایه دیگه اومدن و مسائلی رو مطرح کردن .. من طرفدار این هستم که خودمون رو بشناسیم شهرمون رو مردممون جوونامون رو بشناسیم..مشکلاتمون رو ببینیم

 

 

خانم یلدا

قضاوتتون در مورد من کاملا اشتباه بود..کاملا..

حرف من  تا این حد سطح پایین نبود که دلیلش جوانی وزیبایی خودم  باشه و اینکه مورد تحسین دیگران قرار بگیرم..

اصلا بحث من نیست..چرا فکر می کنید من سنگ خودم رو به سینه می زنم؟به حرف من اعتماد کنید که گفتم بی حجاب نیستم و اگر هم آزادی پوشش باشه نخواهم شد.. 

خواهرم زهر ا جان بنده یک پسر دوست داشتنی ایرانی هستم.
شما از بین این همه صحبت من تنها به یک قسمت اون هم نبود این کمپین در ایران اشاره دارید!!
اگر شما ایران رو تهران میدونید بله نظر شما درست است ولی اگر منظور شما از ایران تمام کشور هست که باید بگم شما دارین اشتباه غلیظی میکنین.
بله مترو راحت تره ولی هستن خانم هایی که برای گشت وگذار وبه اصطلاح مشتری بیشتر وارد بخش مختلط میشن وهمراه مردان سیر میکنند.تو اتوبوس هم که کاملا جدا هستشو وتاکسی رو هم باید گفت من سالهاست تو تهران سوار تاکسی نشدم ویا اینکه آژانس بوده که مقولش کاملا جداست
ولی الان که ساکن باغ شهر زیبای مراغه هستم هر وقت خانمی نخواست که با آقایون یه جا بشینه حتما میره جلو میشینه تا هم خودش وهم مردا راخت تر باشن.
ولی ما قدر نعمت هامون رو نمیدونیم ومیخوایم آزاد باشیم وآزادانه و راحت زندگی کنیم .

به هر حال من آرزوی موفقیت برای شما خواهر عزیز رو دارم امیدوارم زندگی همواره به کامتان شیرین باشد و سربلند باشین مرسی که نظرمو خوندین وجواب دادین.

شهردار باغ عزیز

کمپینی که تحت عنوان پاتو جمع کن در ترکیه ایجاد شده،اینجا تو ایران بیش از حد ضروری تر بود،.شما احتمالا خانم نیستید یا اگر هستید از وسیله شخصی خودتون استفاده می کنید که فکر می کنید اینجا ما این احترام به خانم ها رو کم وبیش در ایران داریم..مترو به نار چون واگن مخصوص بانوان داره و هر چقدر سخت ولی بهر حال این مسائل رو نداره ولی تاکسی رو خواهش می کنم نفرمایید

آقای امیر علی من برای پاسخ به هر کدوم از این کامنتا اونا رو چند بار می خونم..کامل و چند بار حتی گاهی برمی گردم و باز می خونمش که عین جمله رو دوباره ببینم..بهرحال من فرض رو بر این میذارم که شما و امیر علی خواستید بگید که بعضی از اقلیت ها از بعضی از بچه مسلمونا باحیاترن..

اصلا آدم متعصب و خودخواهی در مورد اسلام و پیروانش نیستم..و هر زمان بحثی با اقلیت ها یا حتی سنی ها پیش اومده ترجیح دادم با سواد کم مذهبیم بحث نکنم و بیشتر شنونده بودم ..از دیگران هم همین انتظار رو دارم که اگه اطلاعات ندارن اسلام رو به چالش نکشن تا بیش از این مردم و مخصوصا جوونا رو ازش فراری ندن..

بحثم از اول سر مذهب نبود ولی خوب هر زمان هر بحثی تو ایران مطرح بشه ناخواسته پای اسلام وسط کشیده میشه..کاش برای بحث تو چنته امون چیزی غیر از تحکم و اجبار و همینی که هست،داشتیم..

سلام زهرا خانم گرامی
خواهر بزگوار. 2 چیز را لطفا بهش عمل کنید.
1- به حرفهای طرف مقابل خوب گوش دهید و سپس جواب دهید. (در تبادل نظر اینترنتی لطفا نوشته طرف مقابل را کامل و بدون پیشدواری بخوانید و بعد پاسخ دهید)
2- به دور از تعصب نظر دهید.
در این مورد باید عرض کنم ما شیعه همان علی ع هستیم که در دین او یهودی با مسلمان در یک ترازو مورد قضاوت قرار می گرفت.
به قول خانم صامتی
اسلام به ذات خود ندارد عیبی / هر عیب که هست از مسلمانی ماست.
شاید ایراد از من و شماست.
اگر من گفتم ارامنه بهتر از خیلی از دخترهای ما حجاب دارن ناسیونالیتی نظر ندادم.
حرف حق را زدم. مطمئنم خیلی ها نظر من را تایید میکنند که برادر امیر علی هم تقریبا مشابه بنده نظر دادند.اگر من از مسلمان انتقاد کنم کاری سازنده کرده ام.
انتقاد از مسلمان با انتقاد از اسلام تفاوتش از زمین تا آسمان است خواهرم.
به هر حال جسارت بنده را ببخشید. به هر حال در نظرات شما هم مطالب آموزنده  و مفیدی یافتم و استفاده کردم.
موفق باشید خواهر محجبه. حساب شماها را ما از بقیه جدا می کنیم. سعی کنید الگوی خوبی برای بقیه باشید. از نظرات ما بالاخره مطالب مفیدی هم برای تکمیل و تعدیل نظریات شما وجود دارد.
یا حق

سلام خدمت بانو صامتی وهمه کاربرای این موضوع یلدا خانم ، زهرا خانم ومیلاد و امیرعلی عزیز.


یه روزی ملت ما قیام کردن وظلم بزرگی رو از بین بردن تو اون شرایط بهترین گزینه حکومت اسلامی بود که سالها بود خلا اون احساس میشد  و مردم تشنه این نوع از حکومت بودن ولی بعد از گذشتن این همه سال مردم به نوعی دارن عادت میکنن یا بهتر است بگیم دیگه براشون تکراری شده این نوع نظام.

همان طور که رهبر عزیز فرمودند نظام اسلامی انعطاف پذیر هستش و میشه این عادت رو با وضع برخی قوانین وتغییر ساختار های نظام تغییر داد ولی هیچ گاه اصول اصلی رو نمیشه تغییر داد .

نمیدونم چرا ما مسلمون ها برخی وقتا از دین خودمون زده میشیم و میخوایم که عوضش کنیم وهمه قوانین دینمون تکراری میشه برامون .

خدا تو کتاب آسمانیش گفته که برخی وقتا ما چیز هایی رو دوس دارین ولی به ضررمون هستش وبهتره  آنچه خدا برامون گفته رو انجام بدیم چون اون علمش نسبت به مابیشتر هستش ودرک ما نسبت به احکام او بسیار کم هستش.

در مورد حجاب هم باید گفت که بله برخی ها اگه رو سری سر نکنن خیلی بهتر هستش تا یه چیزی به عنوان روسری رو سرشون باشه ولی احترام همون رو هم نگه نمیدارن .

در کل پوشش چه برای مرد و چه برای یک زن باید به عنوان افتخار باشه چون اون رو از دید آلوده بقیه دور میکنه وباعث میشه که آرامش فکری براش به وجود بیاره.

چد وقت پیش نطریه یه دانشمند روانشناس رو میخودنم که میگفت وقتی کسی آزاد وعریان هستش ویا حتی پوشش داره وقتی مورد دید آلوده بقیه قرار میگیره انرژی های منفی از سیستم هوس رانی بقیه به طرف اون سرازیر میشه وباعث تاثیر بد ومخرب تو زندگیش میشه وبا پوشش بیشتر میشه این انرژیها رو دفع کردو دین ما هم اینو بهمون گفته وحیف که ما نمیخایم گوش کنیم ومیگیم که آزادی هامون رو بیشتر کنیم. ودنبال ازبین بردن حجاب هستیم 

به نظر من نظر زهرا خانم مورد احترامه ولی وقتی این نظر عمی هستش که ما رو خدا آزاد ورها تو این کار قرار داده باشه در حالی که حجاب واجب هستش و باید به آن مقید باشیم .

یه کمپینی به نام"پاتو جمع کن" تو ترکیه هست که زنان این کشور درست کردن که برای مردانی هستش که تو مترو تاکسی و اتوبوس بی پروا میشینن وزنان هم مجبور هستن جمع وجور تر بشنینن و این زنان اغلب محجبه نیستن و مورد این نوع ظلم قرار بگیرن .

اون ها تجربه بی حجابی رو تجربه کردن ودنبال آزادی های بیشتر بودن که مجبور به این کار و تشکیل کمپین شدن و میخان که حقوقشون حفظ بشه وما الان این احترام رو کم وبیش داریم بین بانوانمون ولی میخوایم از بین ببریم.


زهرا جان ببخشید میون کلامت. من موهامو توی آسیاب سفید نکردم. اینو ازم داشته باش محاله که روزی در ایران بی حجابی آزاد بشه. محاله......... ممکنه مقطعی تغییراتی در نحوه پوشش و حجاب صورت بگیره اما بی حجابی مطلق هرگز آزاد نمیشه. خیلی ازکسانی هم که از قوانین حاکم براین مملکت ناراضی بودند اینو میدونستن که گذاشتن و رفتن. میدونم که زیبا وجوان هستی و تمایل داری مورد تحسین همگان قرار بگیری  که این حرفا رومیزنی. اما عزیزم هر مملکتی مقررات خودش رو داره. امثال میلاد و امیرعلی فقط دیدگاه مذهبی خودشون رو دارند اما قانون وضع نمی کنن و درتظاهرات انقلاب سال 57 و زمانی هم که درسال 59 (یعنی 2سال پس از انقلاب) قانون حجاب اجباری برای اولین بار در مدارس وادارات بنا نهاده شده بود ، اصلا به دنیا نیومده بودند. اینو باید از کسانی پرسید که در جریان این تضاهرات بودند وشعار دادند و یک صدا خواهان آزادی اندیشه و دمکراسی( نه ازنوع سلطه استکبار) بودند. اینو بایستی از اون 98 درصدی پرسید که در همه پرسی12 فروردین سال 58 به برقراری حکومت اسلامی رای آری دادند. به هرحال این انتخاب ملت ایران بود.

در مورد دین که گفتی بایستی بگم که متاسفانه هرکسی دین رو به فراخور مصلحت خودش تفسیر میکنه وگرنه دین اسلام مشکلی نداره ومقایسه ادیان هم به نظرمن اصلا کار درستی نیست به دلیل اینکه اجداد ما بعد ازظهور اسلام به انتخاب خودشون و از روی میل باطنی دین اسلام رو قبول کردند نه با زور و شمشیر و ارعاب. درمورد پایین اومدن سن رابطه جنسی که نوشتی بایستی بگم سن دزدی و بزهکاری هم پایین اومده آیا اینم ربط به حجاب اجباری داره؟ امیدوارم به سهم خودم تونسته باشم پاسخ سوالات تو رو داده باشم. موفق باشی.

 

پاسخ:
اسلام به ذات خود ندارد عیبی           هر عیب که هست از مسلمانی ماست 

آقای امیر علی در پاسخ به سوالتون که پرسیدید اگر اختیار پوشش رو به مردم می دادند از فردا مردم چطور تو خیابون ظاهر می شدند؟باید به شما بگم که نتیجه یه همچین چیزی رو نمیشه از فردای اون روز در نظر گرفت..

همونطور که تبعات و آسیب های  اجباری بودن حجاب بعد از بیش 30 سال نشون داده شده..

منم مقاله ای که در مورد رسیدن سن روابط جنسی به دوره راهنمایی رو خوندم..

چرا حجاب اجباری نتونسته مانع همچین چیزی بشه؟

چون کسی به فکر فرهنگ سازی و درونی سازی حجاب نیست..چرا وقتی مسئولا راه ساده تر و میان بر دارن از اون استفاده نکنن؟!!اجبار ،زور ،قانون و...چرا فرهنگ سازی کنن؟ هزینه زیاد پرداخت کنن ؟زمان بذارن ؟!

وقتی می تونن از قدرتشون استفاده کنن،

 

 

عجب!!!!اینطور که شما آقای امیر علی و آقای میلاد نوشتید دین اسلام دین کاربردی و خوبی نیست،دین اسلام نتونسته حتی در حد دین زرتشت و  مسیحیت حتی یهود!!و... مسائل مهم و با ارزش رو برای طرفداراش  درونی کنه..پیروان دین های دیگه از ما بچه مسلمونا باحیاترن تا حالام نشده گشت ارشاد بهشون گیر بده؟!ارمنی ها سر کار نه می خندند نه لاس می زنند نه...نفرمایید آقا میلاد اسلام چند تا طرفدار مثل شما داشته باشه به دشمن نیاز نداره..

زهرا خانم گرامی
درسته لا اکره فی الدین.
اما اگر نظر بنده رو درست خوانده باشید عرض کردم اگر انسان مسلمان باشد. لطفا نظر من را دوباره نگاه کنید.
بعلاوه اینکه بنده اشراف خوبی روی اقلیت های مذهبی دارم و هم در دوران تحصیل و هم در محیط کاری با بسیاری از اونها آشنا شدم.
اقلیت زرتشتی که تعداد کمی دارند. هر چند تمایل به تجدد زیاد دارند اما از بچه مسلمانهای ما با حیا تر و با حجاب ترند.
بعید است که از میان آنها کسی تا به حال برای حجاب دستگیر شده باشد. من نشنیدم.
به جز یک نفر از آنها که یک خانم است که اسمش را نمی برم که اتفاقا این خانم تحقیقات و آثاری هم در خصوص اسلامشناسی دارد و کتابی هم تالیف کرده است که البته تا حد زیادی هم اغراق کرده است.
من هر چی زرتشتی دیدم واقعا با حجاب تر و مناسب تر از بچه مسلمان ها بوده اند.
اقلیت یهودی هم چنین است. اقلیت ارمنی هم فوق العاده قانون پذیر هستند و با حجاب مساله ای ندارند. همین الان خانم های همکار ما هستند که ارمنی هستند و خیلی هم پوشیده تر از دخترهای مسلمان در شرکت ما هستند. نه می خندند. نه سبک بازی در می آورند و نه لاس می زنند.
خیلی سنگین  و متین کارشان را می کنند.
حتی من به مراسم های آنها هم رفته ام. در جمع های خودشان سرلخت هستند. مثلا قبرستان ارامنه توالت های زنانه و مردانه جداست. در تشییع جنازه سرلخت هستند اما وقتی من و دوستانم رفته بودیم به احترام ما روسری سرشان کردند.
تا به حال ندیدم از حجاب انتقاد کنند. نمی دانم چرا برخی کاسه داغتر از آش شده اند!
زهرا  خانم یه سؤال؟اگه از فردا توی جامعه حجاب آزاد بشه  وقانون حجاب برداشته  بشه شما بفرمایید وضعیت جامعه به چه شکل درمیاد جز کسانی که درهمه حال خدا رو ناظر بر اعمالشون میبینند کسی رعایت پوشش شرعی رو میکنه منظورم چادر نیست ، الان که این قانون وجود داره این وضع پوششه وای به روزی که برداشته بشه  عده ای واقعاّ هنجار شکنند خود شما مطلب آزادیهای یواشکی رو نوشتید متأسفم این خبر رو مینویسم که بگفته دکتر گلزاری سن شروع روابطجنسی(نه عاطفی)به دوره راهنمایی  رسیده که این ازوجود محرکهای جنسی که از بد پوششی شروع میشه حکایت داره.
توی یکی از پیغامهاتون نوشتید اگه  پوشش آزاد بود باز هم حجاب رو انتخاب میکردید آفرین این نشون دهنده درک بالای شما از مسءله پوششه  .شما حتما اطلاع دارید برخی از بانوانی که پاشون به اونور آب وخاک بیگانه نرسیده کشف حجاب میکنند ودنبال آزادیهای غربی هستند چون آسیب رو نمیشناسند ولی هستند کسانی که با شرایط دشوار وتبعییض ولی حجابشون رو حفظ میکنند .درمورد  ادیان دیگر خودتون بفرمایید اگر درکشور اسلامی قانون حجاب درسطح کشور اجرا نشه  میشه هرکسی طبق دین خودش با همون پوشش بیرون بیاد(در کشور اسلامی عرض میکنم بماند که پوشش برخی غیر مسلمانها از افراد ظاهراّ مسلمان بهتر یا کم محرکتر است)ارزش زن خیلی بیشترازآن است که محدود به مسایل جنسیتی شود خدا به زن دستور پوشش بیشتر دادهکه ضمن آرامش  وامنیت او در مقابل نگاههای  آلوده بتواند رشد کند وصاحب اندیشه شود . فکر میکنم منظور خانم صامتی بزرگوار هم همین بود وقتی فرمودند:(به عقیده بنده همه زنان اندیشمند حجاب مناسب را انتخاب میکنند ، اینقدر که من فهمیدم)باور بفرمایید اگه زن فقط در چگونگی پوشش  ویا جلب توجه کردن بمونه هرگز ازظرفیت والای فکر واندیشه خودش نمیتونه بهره ببره .امیدوارم سرتونو درد نیورده باشم.

آقای میلاد

خداوند در قرآن برای حجاب از حالت امری استفاده کرده و ما هم اگه مسلمون باشیم باید اطاعت کنیم..حالا در مملکتی که همه مسلمان نیستن و کسایی زندگی می کنن که قرآن کتاب آسمانیشون نیست چی؟

همین حالت اگه برعکسش تو یه کشور دیگه وجود داشته باشه چی؟

خداوند در قرآن می فرماید در دین اجباری نیست..

 

آقای امیر علی مطمئن نباشید اگه اختیار پوشش رو دست انسان می دادن حتما راه آسونتر رو انتخاب می کرد..همونطور که الان چادر اجباری نیست ولی تعداد زیادی از زن های ایرانی چادر می پوشن..

نمی دونم چرا هر وقت در مورد چیزی بحث راه می افته حتما یه چیز دیگه ای اولویت داره؟!خانم یلدا من در مورد اقتصاد فلج شده بحثی نکردم..یعنی چون اقتصاد ما مشکل داره ما نباید  در مورد موضوع دیگه ای بحث کنیم؟!من برای حل مشکل اقتصادی مملکتم در حال حاضر هیچ ایده ای ندارم..

به نظر من علاقه به بی حجابی فقط مختص قشر جوان و نوجوان نیست که تحت تاثیر ماهواره و... قرار گرفتن..

شاید بهتر بود می نوشتید تحت تاثیر سینما حتی تلوزیون و ماهواره قرار گرفتن..همیشه در  ایران یکسری مسائل که برای مردم عادی ممنوع بوده برای عده ای خاص کاملا آزاد بوده و هست..

در حالیکه گشت ارشاد به جوان های تحت تاثیر قرار گرفته ! اهانت می کنه هنرپیشه ها ی ایرانی  و عده ای خاص خیلی راحت در برنامه های مختلف ظاهر میشن و به همین جوانهای تحت تاثیر قرار گرفته رسما دهن کجی می کنن..

پاسخ:
در حالیکه گشت ارشاد به جوان های تحت تاثیر قرار گرفته ! اهانت می کنه هنرپیشه ها ی ایرانی  و عده ای خاص خیلی راحت در برنامه های مختلف ظاهر میشن و به همین جوانهای تحت تاثیر قرار گرفته رسما دهن کجی می کنن..

موافقم .
متاسفانه باید اعتراف کنیم که ...
سلام
دختر ایرونی من فکر نکنم منظور خانم صامتی بد بودن کفش پاشنه بلند بوده باشه اگر منطقی و درست استفاده بشه و اینطور باعث به زمین خوردن و ضایع شدن آدم ها نشه! و البته زیادی هم بلند نباشه یا با اهداف مثل زهره خانم بکار نره
چند دقیقه آزادی یواشکی برای اعتراض به حجاب اجباری! + عکس

http://dailykhabar.ir/news/2606

من بدون کفش پاشنه بلند نمی تونم راه برم نمی فهمم کفش پاشنه بلند چکارتون کرده که بهش بدو بیراه می گید!
خداوند در قرآن برای حجاب از اصطلاح امری استفاده کرده است. برای حجاب اختیار قایل نشده. حجاب در چادر خلاصه نمی شود. بلکه عبارت است از
پوشاندن زیبایی ها از نامحرمان. هر چند که چادر کاملترین و برترین شکل حجاب است.
اگر انسان خداپرست باشد و مخصوصا خودش را مسلمان بداند این ساده ترین چیزی است که می تواند رعایت کند.
سلام
ببخشید توی بحث دخالت میکنم بنظرمن ارزش یک انسان به شناخت وحفظ کرامت انسانی خودشه اگه خدا  ارزش گذاشته وپوشش بیشتری برای زن قرار داده  ، چون خالقه هم تشابه با اندام جنسی حیوان رومیدونسته هم داشتن قدرت تفکر واختیار که حیوانات فاقد آن هستند
مطمعن باشیم اگه پوشش به اختیار خود انسان بود راه آسونتر رو انتخاب میکرد وبا کمترین پوشش فقط ملعبه دست مردان هوس باز بود آیا در غرب با شعار آزادی  ارزش زن وخانواده حفظ شد  .اگر فقط با نگاه انسانی نه دینی هم نگاه کنیم شخصیت زن با آزادی  غربی لگدمال شده چرا که مردان برای لذت بیتر طرفدار پوشش کمتر هستند .باید بدانیم که زن کالا نیست تا هرموقع لازم شد مورد استفاده قرار گیرد جمله خوبی درپاسخ خانم صامتی بود که زنان اندیشمند حجاب مناسب انتخاب میکنند .واقعاّ همینطوره اگه یه خانم مدتها زمانش رو جلوی آینه صرف کنه ودغدغه فکریش آرایش جدید  ، مُدسال ورنگ سال بشه از پیشرفت فکری باز می مونه ودرهمون حد محدودمیشه .

علیک سلام زهرا ... رویای بی حجابی بیشترمربوط به قشر جوونا میشه که تحت تاثیر شبکه های ماهواره ای و فضای مجازی مانند فیس بوک و یوتوب و ... قرار می گیرند. در واقع جوونها در این فضاها و شبکه ها به دنبال تین ایجر مورد علاقه خودشون هستند که ازش الگو برداری کنند. نمیشه هم بهشون خرده گرفت. به جای خرده گیری بایستی بهشون آگاهی داد و راه  رو از چاه بهشون نشون داد. به هر حال هر مملکتی مقررات خاص خودشو داره. مشکل اساسی ما اقتصاد فلج شده ی مملکت ماست  که مردم دارن باهاش کلنجار میرن . این مشکله که بایستی حل بشه. بی حجابی چه دردی رو دوا میکنه. کما اینکه من خودم به شخصه تفاوتی بین بی حجابی و بد حجابی توی این مملکت نمی بینم!  اونچه رو که من می بینم بی عدالتی های اقتصادی توی این مملکته. مردم نگران آینده فرزندان و معیشت روزمره زندگی خودشون هستند. حالا بنظر تو این آزار دهنده تره یا نارضایتی یه خانمی به خاطر داشتن روسری!!!

تمام حقوق نه ولی ای کاش زمان قانون گذاری به پیش پا افتاده ترین حق یک انسان احترام گذاشته میشد و مبنا رو به سلامت فکر و شعور ما می گذاشتن و تصمیم می گرفتن که طوری قانون گذاری کنن که ما مردم فهمیده ای هستیم و حجاب هم که خوب است و ما حتما حجاب مناسب را انتخاب می کنیم..نه انگار که...

تا حالا در سایه اجبارها ارزش ها بی ارزش و بی ارزش ها ارزش نمیشد

سلام یلدا..

با اختیاری کردن حجاب مشکلات اقتصادی و فقر و فساد و فحشا حل نمیشه..

اختیاری کردن حجاب قرار نیست حلال مشکلات باشه..مگه اجباری بودن حجاب چه مشکلی رو حل کرده ؟

آزادی پوشش موضوع ساده ایه که بعضی خانم های ایرانی متقاضی اون هستن ..اگه جایی به اجبار حجاب رو از سر کسی بردارن چقدر برای شما آزار دهنده اس؟کما اینکه در بعضی کشورها این اتفاق افتاده ..

آرایش تند و زننده هم که اصلا ربطی به موضوع نداشت..

خودم  بی حجاب نیستم..اگه انتخاب نوع پوشش آزاد بود حتما همین جوری بودم که الان هستم..مخالف تصمیمی هستم که برام گرفته بشه این رو مغایر با آزادی شخصی می دونم..حس می کنم دارن با اجبار تو حجاب به ما میگن که نفهم هستید..

پاسخ:

زهرای عزیز بنده قانونگذار نیستم و از منتقدان افراط ها و تفریط ها هستم .بازی بر سر واژه ها ی با حجاب و بی حجاب و معادل سازی آن با آزادی یا محدودیت به نظر بنده نوعی سرگرمی سیاسی است نوعی موج سواری است عزیزم مسله انسانیت یک زن است که باید محترم شمرده شود نه روسری و یا چادر او .اگر زن ایرانی در سایه ی اندیشه بداند که الویت های حقوق انسانیش چیست خود را سرگرم این بازی ها نمی کند .اگر بداند که بی حجابی او بهانه ایست برای استهزاء حقوق او به نظرم بهتر است حجاب داشته باشد وبه دنبال حقوق اساسیش باشد . فارغ از نگاه دینی حجاب در ایران یک قانون است بنابراین به قانون احترام می گذاریم و در مقابل به دنبال حقوق قانونی خویش هستیم.

نباید با رفتارهای افراطی سبب شویم که برخی زن ایرانی را به بازی بگیرند و نباید همه ی حقوق زن را در داشتن یا نداشتن حجاب خلاصه کنیم اگر این چنین شود آنوقت به غلط تصور خواهد شد که زنان اروپایی و آمریکایی تنها به دلیل آزادی در انتخاب پوشش به همه ی حقوق انسانی خویش دست یافته اند!

اگر تمام زن های ایرانی در سایه ی اندیشه بی حجاب شوند جای نگرانی نیست 0(به عقیده ی  بی تردید بنده همه ی زنان اندیشمند حجاب مناسب را انتخاب خواهند کرد )

هنگامی باید نگران باشیم که تمام حقوق انسانی یک زن در نوع پوشش او خلاصه شود .

اگه به زن ها حق انتخاب می دادن شاید هم حجاب رو انتخاب می کردن،ولی چرا این حق رو ندارن؟تو اون صفحه خانم های ایرانی خودشون رو برهنه نکردن اغلب فقط روسری ندارن..این همه چیزی نیست که خانم ایرانی می خواد پیش پا افتاده ترین چیزه..(حق انتخاب)شاید حتی انتخاب حجاب،. حق با شماست ما باید به جایی برسیم که آزادی حقیقی رو بشناسیم و کرامت انسانی را پاس بداریم و اندیشه را متجلی سازیم!!

اگه حجاب اجباری نباشه ما به هیچ کدوم از اینا که شما گفتید نمی رسیم ؟شاید یک نفر نخواد اندیشه اش رو متجلی بسازه..اونوقت اگه حجاب اجباری باشه شما مطمئنید که زن ایرانی به کرامت انسانی دست پیدا می کنه ؟

حجاب اختیاری یک مقوله است و آرایش تند و زننده هم مقوله ای دیگر. مردها به خانمی که با آرایش تند و زننده به خیابون میاد به دیده مسخره نگاه می کنن نه خوشگلی. اکثریت غریب به اتفاق دختران و بانوان هم صرف نظر از اجباری بودن حجاب ، به گذاشتن شال و روسری بر سر عادت کردند. ولی آیا واقعا با اختیاری کردن حجاب ؛ فقر و فساد و مشکلات اقتصادی جامعه حل میشه؟ من که باور نمی کنم.

الان که رفتم پیج رو دوباره نگاه کردم دیدم 140 و خورده ای هزار نفر عضو صفحه شدن..به نظر شما همه این خانم ها و البته آقایون نمی دونن که در اندام جنسی انسان ها و حیوان ها با هم برابرند؟

اگه وقت بذارید و به رسم رسانه ای بودنتون و به عنوان کسی که دغدغه فرهنگی دارید از صفحه آزادی یواشکی زنان در ایران دیدن کنید،متوجه میشید که کسی سعی در ارائه جنسیتش نداره..

چرا انتخاب نوع پوشش آزاد نیست یا حداقل قوانین ساده تری نداره؟من تا حالا این سوال رو از چند نفر پرسیدم..که موافق حجاب بودن ولی هیچ کس جواب درستی به من نداد..گفتن حجاب باعث میشه شما از نگاه گرگ ها در امان باشید شما مثل گوهرید مثل ماشین مدل بالابید شما فلان و بهمانید بنابراین باید خودتون رو بپوشونید!!باشه قبول ما همه ایناییم..دست گلتونم درد نکنه..خوب به ما حق انتخاب بدید ببینید ما چی فکر می کنیم..شاید ما حجاب رو انتخاب کردیم..

همون طوری که اگه انتخاب نوع پوشش هم آزاد باشه ممکنه بندرت پیش بیاد کسی کاملا برهنه به خیابون بیاد..چرا که  عموم آدما به این درک رسیدن که این کار درستی نیست..کسایی که حجاب رو اجباری کردن و به خاطر رعایت نکردنش گشت ارشاد روانه خیابان کردن  باعث ایجاد آزادی یواشکی شدن..که از نظر شما کار بی ارزشیه

چه کسی معیار با ارزش بودن یا بی ارزش بودن رو تعیین می کنه خانم صامتی؟همون قدر که بی حجابی اجباری بده حجاب اجباری هم همون حالت رو داره..اگه زن ایرانی با ارزش باشه بهش حق انتخاب می دادن..اگه حجاب اینقدر خوبه که احتیاجی نبود اجباری باشه..

پاسخ:

مساله اینجاست که در تعریف و تعیین حدود آزادی به ما آدرس غلط داده اند .

زن ایرانی باید به دنبال آزادی حقیقی باشد که کرامت انسانیش را پاس بدارد و اندیشه اش را متجلی سازد نه آنکه به دنبال آزادی های یواشکی جنسیتش را به رخ دیگران بکشد. حیوان و انسان در داشتن اندام جنسی مشترکند آنچه سبب برتری انسان است اندیشه ی اوست که نباید به کمترین بها از آن عبور کرد .

 

سلام ،.تازگی یه صفحه تو فیس بوک ایجاد شده تحت عنوان آزادی های یواشکی زنان در ایزان،. خانم ها عکسایی از خودشون رو تو جاهایه مختلف مثل کوه دریا خیابون و... ارسال کردن و پیام هایی هم فرستادن یک هفته نشد که 85 هزار نفر لایکش کردن..روزنامه های آلمان و فرانسه و چند کشور دیگه ام بهش پرداختن..استارتش توسط  خانم مسیح علی نژاد خورده،. خیلی جالب بود،.اینم جواب اون اعتراض تجمع حجاب،.لذت پیچیدن باد در میان موها،.
پاسخ:

!!!

آیا زن ایرانی به قدر آزادی های یواشکی ارزشمند است ؟

سلام
خدا توبه!!! اینجاچه خبره؟
غول برره با 3 تا تبصره از دست این خانم پا به فرار میزاره!
اوه اوه اوه
حتی همجنس خودش هممممم کنارش امنیت ندارن.
ولی خانم صامتی ناراحت نباشید. به نظر من شما حتما تاثیر مثبت دارید که باعث خشم یک چنین تیره از آدمها شده. واقعا باعث افتخار هست که با یک چنین شخصی وارد جدال لفظی نشدید و این از ویژگی های یک زن با حیاست.
مخلص هر چی چادری واقعیه. فردا روبروی وزارت کشور تجمع حجاب هست بنده شرکت می کنم. خبر این تجمع خیلی از اینها رو جریح کرده مثل نشادر سوزندتشون.
خدا خانم صامتی رو برای خانوادشون ببخشه و بینش و حیای زنانه ایشون رو نصیب همه زنهای ایرانی بکند.
آفرین خانم صامتی.

خانم صامـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــتی همون طور که نظر زهره رو تایید کردین باید پاسخ بنده رو نسبت به این همجنس باز اعلام میکردین.

عصـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــبانیم از دســـــــــــــــتتون.

پاسخ:

در این رسانه بیماران جنسی به رسمیت شناخته نمی شوند بهتر است از کنارشان بی اعتنا رد شویم . با فردی هم کلام شو که حداقل خودش را به خواب نزده !

یاااا خدا!!!

این زهره دیگه کی بود؟!

تا حالا از این مدل زنها فقط تو فیلما دیده بودم.همونایی که مثلا مواد میفروشن یا کارتن خوابو بدبختن یا معتادن و...

اما تا حالا به صورت زنده و مستقیم! اونم توی وبلاگ ندیده بودم!!!!


فقط براشون(زهره) دعا میکنم که خدا شفاشون بده.واقعا از ته دل گفتم.

خدا بندازه ش راه خیر...

 "هرچی دختر عشقیه ، زیر چادر مشکیه" !! 

_در رابطه با آن بخش از سخنان سرکار صامتی در همین پست و اشاره ایشان به اتفاقی که برای یکی از دوستان چادری شان افتاده بود_ 

آیا براستی ، دختران چادری ، عشقی ترند ؟! 
دلیل این طرز تلقی ( "فکر می کنی نمی دونم برای اینکه سکسی تر به نظر برسی ،چادر سرت کردی" ) در بخشی از مردان [ هوسران ] جامعه ، در چیست ؟؟ 

در اینجا واژه "عشقی" ، مترادف با واژه "سکسی" و اشاره به جاذبه های جنسی زنان دارد و ما در اینجا ، برای بیان آن به جهت رعایت حرمت "چادر"، از واژه ی "خواستنی" استفاده می کنیم . 
آیا وجود پوشش و حجاب و شکل برتر آن یعنی "چادر" ، زنان را به قولی "خواستنی" تر می کند ؟؟ 
دلیل وجود این نوع نگاه در بخشی از مردان [ هوسران ] در چیست ؟؟ و جود این نوع نگاه ، تا چه میزان متاثر از رفتار ناصواب و نسنجیده ی برخی از خود زنان محجه و چادری داشته است ؟؟ .. 

در قرآن آیه ایست که به نظر می رسد ما را به جواب این سوال رهنمون سازد .هرچند که نمی توان منکر وجود خطاهایی که از برخی از زنان اصطلاحا چادری ، سر زده است ومتاسفانه سر می زند ، در شکل گیری این نوع نگاه شد . اما قرآن در این رابطه چه می فرماید : 
آن آیه از قرآن چنین است : _نقل به مضمون_ "در دل برخی از مردان بوالهوس ، مرضی است که تمایل دارند ، زنان محجبه ، عفیفه و پاکدامن را به فساد آلوده سازند یا آلوده ببینند" !! 

حالا چرا چنین نگاهی در [ برخی از ] مردان وجود دارد ، خود می تواند دستمایه ی تحقیقات علمی دانشمندان علم روان شناسی که حاکی از پیچیدگی روح و روان آدمی دارد ، قرار بگیرد .


"سر چارلز اسپنسر چاپلین" ، معروف به "چارلی چاپلین" ( 1977 _ 1889 )  یکی از محبوب ترین و بزرگترین هنرمندان قرن بیستم ، ویکی ازنوابغ مسلم سینماست . او در زمانی که در اوج موفقیت بود با  "اونااونیل" ازدواج کرد و از او صاحب 7 فرزند شد .
از میان این فرزندان ، تنها "جرالدین" توانست ، با استعدادی که از پدر به ارث برده بود ، وارد عرصه ی بازیگری شود و در این عرصه ، به گفته ی اهل فن  خوش بدرخشد .

هنگامی که "جرالدین" جوان ،  تازه قدم در عالم تئاتر و سینما نهاده بود ، "چارلی" برای او نامه ای می نویسد که در شمار زیبا ترین و شور انگیزترین نامه ها قرار دارد ..

 


ژرالدین دخترم:

اینجا شب است٬ یک شب نوئل. در قلعه کوچک من ، همه سپاهیان بی سلاح خفته اند.

نه برادر و نه خواهر، ونه حتی مادرت ؛  به زحمت توانستم بی اینکه این پرندگان خفته را بیدار کنم ، خودم را به این اتاق کوچک نیمه روشن٬ به این اتاق انتظار پیش از مرگ برسانم . من از "تولیس" دورم، خیلی دور...... اما چشمانم کور باد ،اگر یک لحظه ، تصویر تو را از چشمان من دور کنند.
تصویر تو آنجا روی میز هست . تصویر تو اینجا روی قلب من نیز هست. اما تو کجایی؟ آنجا در پاریس افسونگر بر روی آن صحنه پر شکوه "شانزلیزه" میرقصی . این را میدانم و چنانست که گویی در این سکوت شبانگاهی ٬ آهنگ قدمهایت را می شنوم و در این ظلمات زمستانی٬ برق ستارگان چشمانت را می بینم. 
شنیده ام نقش تو در نمایش پر نور و پر شکوه نقش آن شاهدخت مشرقی است که اسیر خان تاتار شده است. شاهزاده خانم باش و برقص ! ستاره باش و بدرخش ! اما اگر قهقهه تحسین آمیز تماشاگران و عطر مستی گلهایی که برایت فرستاده اند تو را فرصت هشیاری داد٬ در گوشه ای بنشین ٬ نامه ام را بخوان و به صدای پدرت گوش فرا دار .
 من پدر تو هستم . ژرالدین ، من چارلی چاپلین هستم . وقتی بچه بودی٬ شبهای دراز به بالینت نشستم و برایت قصه ها گفتم . قصه زیبای خفته در جنگل ٬قصه اژدهای بیدار در صحرا٬.. خواب که به چشمانم می آمد٬ طعنه اش می زدم و می گفتمش : برو ! من در رویای دخترم خفته ام . رویا می دیدم ژرالدین ٬ رویا ! ...

رویای فردای تو ، رویای امروز تو، دختری می دیدم به روی صحنه٬ فرشته ای می دیدم به روی آسمان٬ که می رقصید و می شنیدم تماشاگران را که می گفتند :   دختره را می بینی؟ این دختر همان دلقک پیره.

 

اسمش یادته؟ آره ، "چارلی " ! آره من چارلی هستم . من دلقک پیری بیش نیستم. امروز نوبت تو است. برقص . من با آن شلوار گشاد پاره پاره رقصیدم ٬ و تو در جامه حریر شاهزادگان می رقصی . این رقص ها ٬ و بیشتر از آن ٬ صدای کف زدنهای تماشاگران ٬ گاه تو را به آسمان ها خواهد برد. برو . آنجا برو.  اما گاهی نیز بروی زمین بیا ٬ و زندگی مردمان را تماشا کن.

زندگی آن رقاصگان دوره گرد کوچه های تاریک را ٬ که با شکم گرسنه میرقصند و با پاهایی که از بینوایی می لرزد . من یکی ازاینان بودم ژرالدین ٬ و در آن شبها ٬ در آن شبهای افسانه ای کودکی های تو ، که تو با لالایی قصه های من ٬ به خواب میرفتی٬ و من باز بیدار می ماندم در چهره تو می نگریستم، ضربان قلبت را می شمردم، و از خود می پرسیدم: چارلی آیا این بچه گربه، هرگز تو را خواهد شناخت ؟

 

تو مرا نمی شناسی ژرالدین . در آن شبهای دور٬  بس
قصه ها با تو گفتم 
٬ اما قصه خود را هرگز نگفتم . این داستان شنیدنی است‌ :

داستان آن دلقک گرسنه ای که در پست ترین محلات لندن ، آواز می خواند و می رقصید و صدقه جمع می کرد .این داستان من است . من طعم گرسنگی را چشیده ام . من درد بی خانمانی راچشیده ام . و از اینها بیشتر ٬ من رنج آن دلقک دوره گرد را که اقیانوسی از غرور در دلش موج می زند ٬ اما سکه صدقه رهگذر خودخواهی آن را می خشکاند ٬ احساس کرده ام.

با اینهمه من زنده ام و از زندگان پیش از آنکه بمیرند نباید حرفی زد . داستان من به کار تو نمی آید ٬ از تو حرف بزنیم ...
 به دنبالنام
 تو،  نام من است :چاپلین . با همین نام ، چهل سال بیشتر ، مردم روی زمین را خنداندم و بیشتر از آنچه آنان خندیدند ٬ خود گریستم .

ژرالدین در دنیایی که تو زندگی می کنی ٬ تنها رقص و موسیقی نیست .
نیمه شب هنگامی که از سالن پر شکوه تأتر بیرون میایی 
٬آن تحسین کنندگان ثروتمند را یکسره فراموش کن ٬ اما حال آن راننده تاکسی را که ترا به منزل می رساند ٬ بپرس ٬ حال زنش را هم بپرس.... و اگر آبستن بود و پولی برای خریدن لباس بچه اش نداشت ٬ چک بکش و پنهانی توی جیب شوهرش بگذار . به نماینده خودم در بانک پاریس دستور داده ام ٬ فقط این نوع خرجهای تو را٬ بی چون و چرا قبول کند . اما برای خرجهای دیگرت باید صورتحساب بفرستی .

گاه به گاه ٬ با اتوبوس ٬ با مترو شهر را بگرد . مردم را نگاه کن٬ و دست کم روزی یکبار با خود بگو :" من هم یکی از آنان هستم ." تو یکی از آنها هستی - دخترم ، نه بیشتر ،هنر پیش از آنکه دو بال دور پرواز به آدم بدهد ، اغلب دو پای او را نیز می شکند .

و وقتی به آنجا رسیدی که یک لحظه ، خود را بر تر از تماشاگران رقص خویش بدانی ، همان لحظه صحنه را ترک کن ، و با اولین تاکسی خود را به حومه پاریس برسان . من آنجا را خوب می شناسم ، از قرنها پیش آنجا ، گهواره بهاری کولیان بوده است . در آنجا ، رقاصه هایی مثل خودت را خواهی دید . زیبا تر از تو ، چالاک تر از تو و مغرور تر از تو . آنجا از نور کور کننده ی نورافکن های تآتر " شانزلیزه " خبری نیست .
نور افکن رقاصگان کولی ، تنها نور ماه است . نگاه کن ، خوب نگاه کن . آیا بهتر از تو نمی رقصند ؟

اعتراف کن دخترم . همیشه کسی هست که بهتر از تو می رقصد . 
همیشه کسی هست که بهتر از تو می زند .و این را بدان که درخانواده چارلی ، هرگز کسی آنقدر گستاخ نبوده است که به یک کالسکه ران یا یک گدای کنار رود سن ، ناسزایی بدهد . 
من خواهم مرد و تو خواهی زیست . امید من آن است که هرگز در فقر زندگی نکنی ، همراه این نامه یک چک سفید برایت می فرستم .هر مبلغی که می خواهی بنویس و بگیر . اما همیشه وقتی دو فرانک خرج می کنی ، با خود بگو : " دومین سکه مال من نیست . این مال یک فرد گمنام باشد که امشب یک فرانک نیاز دارد ."
جستجویی لازم نیست . این نیازمندان گمنام را ٬ اگر بخواهی ٬ همه جا خواهی یافت .
اگر از پول و سکه با تو حرف می زنم 
٬ برای آن است که ازنیروی فریب و افسون این بچه های شیطان خوب آگاهم٬ من زمانی دراز در سیرک زیسته ام٬ و همیشه و هر لحظه٬ بخاطر بند بازانی که از روی ریسمانی بس نازک راه می روند٬ نگران بوده ام٬ اما این حقیقت را با تو می گویم دخترم : مردمان
برروی زمین استوار
٬ بیشتر از بند بازان بر روی ریسمان نا استوار ٬ سقوط می کنند . شاید که
شبی درخشش گرانبهاترین الماس این جهان تو را فریب دهد .

آن شب٬ این الماس ٬ ریسمان نا استوار تو خواهد بود ٬ و سقوط تو حتمی است .
شاید روزی ٬ چهره زیبای شاهزاده ای تو را گول زند٬ آن روز تو بند بازی ناشی خواهی بود و بند بازان ناشی ٬ همیشه سقوط می کنند .
دل به زر و زیور نبند٬ زیرا بزرگترین الماس این جهان آفتاب است و خوشبختانه ٬ این الماس بر گردن همه می درخشد ...
...اما اگر روزی دل به آفتاب چهره مردی بستی ، با او یکدل باش ، به مادرت گفته ام در این باره برایت نامه ای بنویسد . او عشق را بهتر از من می شناسد. و او برای تعریف یکدلی ، شایسته تر از من است . کار تو بس دشوار است ، این را می دانم . 
به روی صحنه ، جز تکه ای حریر نازک ، چیزی بدن ترا نمی پوشاند . به خاطر هنر ، می توان لخت و عریان به روی صحنه رفت و پوشیده تر و باکره تر بازگشت . اما هیچ چیز و هیچکس دیگر در این جهان نیست که شایسته آن باشد که دختری ، ناخن پایش را به خاطر او عریان کند .
"برهنگی" ، بیماری عصر ماست ، و من پیرمردم و شاید که حرفهای خنده دار می زنم !
 

اما به گمان من ، تن عریان تو،  باید مال کسی باشد که روح عریانش را دوست می داری .

بد نیست اگر اندیشه تو در این باره مال ده سال پیش باشد . مال دوران پوشیدگی . نترس ، این ده سال ترا پیر ترنخواهد کرد ! ...

ﻣﻦ ﻭ ﻫﻤﺴﺮﻡ ﺍﺯ ﻫﻢ ﺧﺴﺘﻪ ﺷﺪﯾﻢ!


ﻣﻦ ﻭ ﻫﻤﺴﺮﻡ ﺍﺯ ﻫﻢ ﺧﺴﺘﻪ ﺷﺪﯾﻢ!

ﺩﯾﮕﺮ ﺍﺣﺴﺎﺳﯽ ﺑﯿﻨﻤﺎﻥ ﻧﯿﺴﺖ ﺗﻘﺮﯾﺒﺎ ﻫﯿﭻ ﺣﺮﻓﯽ ﺑﺎ ﻫﻢ ﻧﻤﯽ ﺯﻧﯿﻢ،

ﺳﺮﺩ ﻭ ﺑﯽ ﺭﻭﺡ ﻭ ﺷﺎﯾﺪ ﺟﺪﺍﯾﯽ …


ﭼﻨﺪﯼ ﭘﯿﺶ ﯾﮏ ﭘﯿﺎﻣﮏ ﻧﺎﺷﻨﺎﺱ ﻭ ﭘﺮ ﺍﺣﺴﺎﺱ ﺑﺮﺍﯾﺶ ﺩﺍﺩﻡ …

ﯾﮏ ﭘﺎﺳﺦ ﭘﺮ ﺍﺣﺴﺎﺱ ﺑﻪ ﺍﯾﻦ ﭘﯿﺎﻣﮏ ﻧﺎﺷﻨﺎﺱ ﺩﺍﺩ ...

ﮔﻔﺖ ﺗﻮ ﭼﻘﺪﺭ ﺯﯾﺒﺎ ﺣﺮﻑ ﻣﯽ ﺯﻧﯽ …… ﻭ ﻣﻦ ﺯﯾﺒﺎﺗﺮ ﭘﺎﺳﺨﺶ ﺭﺍ ﺩﺍﺩﻡ ……

ﻭ ﺍﻭ ﺯﯾﺒﺎﺗﺮ ﭘﺎﺳﺨﻢ ﺭﺍ ﺩﺍﺩ …… ﻭ ﺑﺎﺯ ﻣﻦ ﺯﯾﺒﺎﺗﺮ …… ﻭ ﺑﺎﺯ ﺍﻭ ﺯﯾﺒﺎﺗﺮ ……

ﺍﺻﻼ ﻓﮑﺮ ﻧﻤﯽ ﮐﺮﺩﻡ ﻫﻤﺴﺮﻡ ﺗﺎ ﺍﯾﻦ ﺣﺪ ﻣﺤﺒﺖ آﻣﯿﺰ ﺑﻠﺪ ﺍﺳﺖ ﺣﺮﻑ ﺑﺰﻧﺪ ……

ﮔﺎﻫﯽ آﻧﻘﺪﺭ ﻋﺎﺷﻘﺎﻧﻪ ﺣﺮﻑ ﻣﯽ ﺯﻧﯿﻢ ﮐﻪ ﻣﻦ ﯾﺎﺩﻡ ﻣﯽ ﺭﻭﺩ آن سوی ﺧﻂ ﻫﻤﺴﺮﻡ ﺍﺳﺖ …

ﺣﺎﻻ ﺍﯾﻦ ﺩﻭ ﻧﺎﺷﻨﺎﺱ ﻋﺎﺷﻖ ﻫﻢ ﺷﺪﻩ ﺍﻧﺪ …

آﺭﺯﻭ ﺩﺍﺭﺩ ﮐﻪ ﻣﺮﺍ ﺑﺒﯿﻨﺪ ﻭ ﺑﺸﻨﺎﺳﺪ ﺣﺘﯽ ﮔﻔﺖ ﺑﺨﺎﻃﺮ ﻣﻦ ﺍﺯ ﻫﻤﺴﺮﺵ ﺟﺪﺍ ﻣﯽ ﺷﻮﺩ

ﮐﺎﺵ ﻣﯿﺸﺪ ﺗﺎ ﺍﺑﺪ ﻧﺎﺷﻨﺎﺱ ﻭ ﻋﺎﺷﻘﺎﻧﻪ ﺯﻧﺪﮔﯽ ﻣﯽ ﮐﺮﺩﯾﻢ …


ﻣﺎ آﺩﻣﻬﺎﯼ ﻋﺠﯿﺒﯽ ﻫﺴﺘﯿﻢ …

ﻧﺎﺷﻨﺎﺱ ﻋﺎﺷﻖ ﻫﻢ ﻣﯽ ﺷﻮﯾﻢ

ﻧﺎﺷﻨﺎﺱ ﺑﺮﺍﯼ ﻫﻢ ﻣﯽ ﻣﯿﺮﯾﻢ

ﻧﺎﺷﻨﺎﺱ ﺍﺯ ﻫﻢ ﻟﺒﺮﯾﺰ ﻣﯽﺷﻮﯾﻢ …

ﻭﻟﯽ ﻭﻗﺘﯽ ﺧﻮﺩﻣﺎﻧﯿﻢ

ﻫﻤﺎﻧﯽ ﻣﯽ ﺷﻮﯾﻢ ﮐﻪ ﺗﻮ ﺑﻬﺘﺮ ﺍﺯ ﻣﻦ ﻣﯽ ﺩﺍﻧﯽ!!!


دوست داشتن ات ، هوس نیست

که باشد و نباشـد!

نفـس است!

تا باشـم …

تا باشی …

خانم صامتی انصاف نیستا نظراته منو تایید نمیکیند.
خوب که چی مثلآ؟
طرف دوست داشته کفش پاشنه بلند پوشیده همونطور که تو دوست داری چادر سرت میکنی
منم میتونم صد تا عکس بیارم که توش زنه با چادر حتی نمیتونه راه بره چه برسه به کارای دیگه
بعد بیام تیتر بزنم سر کردن چادر به چه قیمتی!
نه اون میتونه به تو گیر بده و نه تو حق داری به اون گیر بدی

آقا زهره! که عمدا اسم زنانه واسه خودت انتخاب کردی!!!  

بسه ، دیگه بسه هنرنمایی کافیه. ماهیتت معلوم شد که تو مرد هستی نه زن. منتها مرد از اون مدل ها..... !!!!  با اینکار فقط آمار بازدیدو بالا بردی. کلی هم خندیدی نه؟ آخی چقدر تو بامزه ای !!!  واقعا حیفه تو نیست با این افکار پیشرفته ات توی این مملکت داری زندگی میکنی؟ برو جایی که  قدرتو بدونن پسرجون. از اون اول هم باید حدس میزدم داری مزاح می کنی. چون ما توی ایران زن با قد 183 و این خصوصیات که گفتی نداریم. برو بسلامت. برو  زود برو یه بستنی بخر و بخور حالت خوب شه. برو.

برای یلدا خانم
همانطور که میدانید خدا زن ومرد رو برای عشق بهم  ، بقاع نسل ورسیدن به آرامش درکنار هم(نه در مقابل وروبروی هم)آفریده واگر  هدف وراه سمت خدا باشد حتماّ همسرانه بهم احتیاج دارند چرا که خدا با حکمتِ خودش  ارضاء نیازهای  هریک را دردیگری قرارداده وبرای روابطشون قانون گذاشته و به همان اندازه که زن به مرد نیاز دارد ، مرد هم به زن محتاج است .حالا نمیدنم این خانم کی واز کدوم مرد  نامردی دیده  که چنین عقایدی پیدا کرده ومدعی حقوق پایمال شده زنان  وانتقام از مردان دورورش شده شاید هم اگه دلیلشو میدونستیم بهتر میشد نظر داد بهر صورت  زن حواست اگه مرد آدم باشه .
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
اینم رو دلم سنگینی کرد بزار بگم نگفته نرم... یلدا جون " اینم بدون که مردها زن میخوان نه مادر فولاد زره."
د عزیزم اشتباه می کنی دیگه.
اولا مهم نیست مردها چی مخوان مهم اینه که من و تو چی میخوایم. اینو از اول بهتون یاد ندادن
دوما مگه مردها نباشن چی میشه؟ من تمام دوران مجردیم حتی با یک پسر هم رابطه نداشتم. اینو فراموش نکن خود ما زنها با همدیگه بیشتر آشنا هستیم و بهتر میتونیم نیازهای همدیگرو برطرف کنیم* ** ** *** ** ****** ****** ***** *****. الانم دارم و باز هم خواهم داشت.
حالا برید هی دلایل کهنه 1400 ساله بیارید و هر چی میخواین به من دری وری بگید.بای
پاسخ:
کتاب تخیلی زیاد می خونین یا فیلم تخیلی زیاد می بینین ؟ 
خداحافظ 
سلام
ازیه عزیزی شنیدم هرچیزی پوست ویا پوسته ای برای محافظت داره چطور ممکنه یک انسان اونم به ارزشمندی یک بانو اگه حجاب رو درک کرده باشه درمقلبل نگاهها وانگیزهای جنسی از پوشش گریزان باشه مگر بخاطرلجبازی با خدا وبی تعهدی نسبت به جسم واحساسش که حق همسرش هست .
آفرین شهردار باغ عزیز مثال خوبی بود
درود بر خانم صامتی با ایمان ونجیب که با حجابش وعکسهایی که با چادر روی سایت گذاشته تبلیق این مهمِ دین رو میکنه ومیدونه روزی  در پیشگاه خدا شفاعت حضرت فاطمه(س)رو می خواد
پاسخ:
سلام
کاری که وظیفه است آفرین نیازی نداره ، ای کاش لیاقت داشته باشم که بهتر به وظایفم عمل کنم 
تا شماها به اعتقادات خودتون مشغلوید بنده و دوستانم از مردان مانند برده جنسی استفاده می کنیم و از همه آنها انتقام ظلم تاریخی مان را می گیریم. شما خوش باشید به برزنت های روی سرتان. خداحافظ
پاسخ:
زحمت افتادید !

زهره بانو نمیدونم از کجا یهو پیدات شد . اعتقادت اینه که بایستی مردها رو تحقیر کرد. ولی همین تو که این حرفا رو میزنی شک ندارم که برای ارضای غرایز جنسی و عاطفی به شدت محتاج همین مردها هستی !!!

اینم بدون که مردها زن میخوان نه مادر فولاد زره. پس به جای تحقیر دیگران ، خودتو اصلاح کن.

 

پاسخ:
آدم یاد گلادیاتور میفته !
شهردار جون شکم به یقین رسید که مازوخیست تشریف داری...
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
باغبون نکنه قدت کوتاهه؟ نه عزیزم یک شوهر دارم از خودم کوتاهتر. درآمد منم ازش بیشتر. حرفم بزنه می کوبم تو دهنش. جرات نداره حرف بزنه. البته بهش احتیاجی ندارم. یکی از زیردست هام هست که هر چه تحقیر میشه بیشتر از من خوشش میاد. اتفاقا من دوست دارم مرد از من کوتاهتر و  کمتر باشه. این اولی رو هر چه خواستگار میومد خانواده میگفتن نمیخوره قدش نمیخوره مجبوری بهش بله گفتم از لج خانوادم. اکثرا کوتوله میومد سراغم این یکی دراز تر از بقیه بود.البته حق طلاق دارم به کوری چشم خیلی ها برام مساله ای نیست. مثل لنگه دمپایی پرتش میکنم میرم سروقت یکی دیگه. با این مردهای این دوره زمونه باید همین کارا را کرد. حقشونه* ****** *** *** ***** ** ****
پاسخ:
حالتون خوبه ؟!! 

یه چیز یادم رفت خانم صامتی بگم اینکه:

تا حالا دیدی روی یه پیکان 48 چادر بکشن؟؟

ولی همیشه رو گرانترین خودروهای دنیا چادر میکشن تا آلوده نشه.



پاسخ:
به نظرم ماشین گرون  قیمت داخل پارکینگ باشه بهتره ! 
متوجه منظور شما هستم ولی ...
آخر کلاس اومد و با نگرانی پرسید 
می تونم حرفی بزنم ؟ 
حتما عزیزم 
خیلی ناراحتم و دیگه نمیخام چادری باشم 
چشمام گرد شده بود 
چرااااااا؟!
امروز وقتی سوار ماشین شدم ی دفعه راننده گفت کجا دوست داری ببرمت ؟
گفتم یعنی چی آقا ؟!
گفت:فکر می کنی  نمی دونم برای اینکه  سکسی تر به نظر برسی چادر سرت کردی ؟
سرش داد زدم و پیاده شدم . 
زد زیر گریه و گفت از چادر حالم به هم می خوره ؟ از چادری هایی که آبروی ما رو بردن ، از بس به خاطر چادر بهم متلک گفتن و مزاحمم شدن میخام جیغ بزنم ، خانوادم همه چادرین ولی فکر کنم اگر مانتویی باشم بیشتر همرنگ جماعتم اونوقت کسی بهم کاری نداره ولی دودلم نمی دونم چکار کنم ؟ 
4 ساعت تموم باهم حرف می زدیم  تا یکم حالش بهتر شد .

به این فکر می کردم که منم از چادری هایی که آبروی بقیه رو می برن و لیا قت فرهنگ چادر پوشیدن رو ندارن متنفرم حال و روز اون دختر ناراحت کننده بود ...! 
نمیشه همه ی حرف ها رو گفت ...
سلام خانم صامتی عزیز.
بی شک درباره اون بدعتی که در مسیحیت درباره اعتراف گناه به کشیشان از طرف مردم عادی هست رو شنیدید.
خواهر گلم شما خودت رو اونقدر مذهبی نشون دادی که آخرش یکی اومد و چنتا از گناهاشو براتون گفت تا از بار گناهاش خالی بشه.

من نمیدونم آدم با قد 183 چه نیاز به کفش پاشنه بلند داره؟؟؟
اصلا در کل چه نیازی به پاشنه بلند هست؟؟!!
طبق یه نظر سنجی والبته چیزی که ما تو خیابون هامون میبینیم ایرانیانی از 180 به اونطرف کمتر پیدا میشه در نتیجه این خانم زهره یه اعجوبه هستش وبهتره بره یه والیبالی وبستکبالی و.. ثبت نام کنه مهندسی براش خیلی کمه.

شما فکر کن که ایشون بخواد ازدواج کنه باید بره یه مرد200 به بالارو انتخاب کنه ولی باروحیات ایشون معلومه که اصلا قصد ازدواج نداره وفقط دوسداره مردها رو دست بندازه.
خانم صامتی یکی که قدش کوتاهه باید خجالت بکشه؟؟؟؟؟؟
یا کسی که قدش بلنده باید بقیه رو تحقیر کنه؟؟
شاید ایشون یه مجنونه و باید بره به روان خانه.

حالا خانم صامتی شما حرفشو گوشنکنیا!!!!
یعنی که چه؟ فقط کامنتمو نمایش میدی؟ جوابی ندای بدی؟ تمام استدلالهات در این حد خلاصه میشه؟
بد حجاب فحشه؟ بی حجاب فحشه؟ به کسی چه ربطی داره؟ منم باشم از این فاطی کماندوها جلوم سبز بشه میزنم کبودش می کنم...
در پایتخت ایران اسلامی چادری ها را کبود میکنند... مقاله نوشته واسه من
اینطور نوشتن درشأن یه خانم  بقول خودتون تحصیل کرده(که من میگم نیستین)نیست 
جوری حرف میزنین انگار از جای دیگه ای عصبانی هستید وعقده دارین  بهتون اجازه نمیدم به خانم صامتی ما بی احترامی کنی 
پاسخ:
بد نیست  با ادبیات این  قشر از جامعه بیشتر آشنا بشیم !
کفش پاشنه بلند  رو خانمها دوست دارند بیشتر خانمهایی که قد کمتراز160سانت دارن برای جبران کوتاهی قد درمقابل آقایون استفاده میکنند  نه تحقیر بنظرم اون خانم که با این قد کفش پاشنه بلند میپوشه  وفقط برای تحقیر مردهاسلامتیشو  بخطر میندازه  احتمالاّ بوسیله یه مرد تحقیر شده  چون  روان سالم از تحقیر دیگری لذت نمی بره  اگه واقعاّ رییس یه بخش باشه خدا بداد مردای زیر دستش برسه   .
خانم صامتی نازنین ممنون که صادقانه گفتید 
جرات نکردی نظرمو نشونش بدی خانم صامتی جون؟؟؟؟؟؟؟؟!!!! ها چی شد؟؟؟؟؟!!! اعتقادات بالابلندت؟ بیخودی تلاش نکن تبلیغ حجاب کنی. این روش ها دیگه کهنه شده. دیگه امروز زنها بیدار شدن و به حقوق خودشون واقف شدن و به حرف شما شکم سیرها توجهی ندارن.
پاسخ:
شکم سیر، فحشه ؟!
چه چیز را اغراق کردم خانم محترم؟ قدم رو یا روشم رو؟هنوز باور ندارید که زنهای توانمند هم وجود دارند؟ آهسته آهسته باید چشمها به این چیزها عادت کنه و ما زنها می توانیم. خواستن توانستن است.
چقدر حقوق میگیری خانم صامتی؟ حتما از اون دسته خانمهای مردذلیل هستی درسته؟ از حجابتون مشخصه. حتما بدون اجازه شوهرتون آب هم نمیخورین مگه نه؟ اما نه اگر بود حداقل یک مطلب عاطفی برای شوهرتون توی وبلاگتون یافت میشد. اصلا ایشون میدونه وبلاگ داری؟ بهت حسودیش نمیشه؟ حتما با یکی از تهیه کننده های پولدار ازدواج کردی یا باهاش فامیل شدی مگه نه؟ اما من روی پای خودم ایستادم! من هم اگر توی چنین شرایطی می افتادم عوض یکی دولایه چادر برزنتی سرم میکردم. البته من نه چون هرگز زیر بار چنین حقارتی نمی رفتم.

من با اینکه 183 قدمه ولی همیشه پاشنه بالای 10 سانت استفاده میکنم چون دوست دارم از همه مردها قد بلندتر باشم و مردها پیش من خجالت بکشن. از تحقیر مردها لذت میبرم و بهم اعتماد به نفس میده. در ضمن رئیس یک بخش مهندسی هم هستم و همیشه سعی می کنم آقایون رو پیش خانمها ضایع کنم و برام خیلی لذت بخشه. خانمها تا میتونید آقایون رو تحقیر کنید به نظر من البته چون خیلی حال میده

ههه

پاسخ:
اعترافات یک بانو ! 
به نظرم خانمی که با کفش پاشنه بلند قدش 193 بشه عجیب به نظر می رسه و در یک نگاه کلی تناسب اندام نخواهد داشت البته شما  اغراق کردید که کاملا مشخصه !
  • سرباز امام خامنه ای
  • سلام.

    آیا نمایندگان مردم محرم اسرار دولت نیستند؟
    نبویان و قرارداد ژنو...

    منتظرتون هستیم
    در یک روز برفی بنده از یکی از پل های عابر پیاده عبور می کردم. برف روی پله های پل یخی شده بود. آسه آسه پایین می رفتم و نرده را
    رفته بودم ونزدیک بود چندین بار سر بخورم.
    همینطور که پایین می رفتم یک خانم جلوتر از من با کفش پاشنه بلند و ساق پای تا نیمه لخت در حال پایین رفتن بود. با یک کیف چرمی و اون کفش خاص!!!
    نمی دونستم ازش متنفر بشم واسه اون حجاب افتضاحش یا آفرین بگم بابت اون تبحر زیادش که با اون کفش توی اون وضعیت راه میرفت!
    بعد از خودم خجالت کشیدم با این مچ پاهای من که سه برابر اون قدرت داشت احتمالا اگر من کفشی با این پاشنه پوشیده بودم داشتم از پله ها به پایین سقوط سر میخوردم یا پام پیچ میخورد!!!

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">