منصوره صامتی

کارشناس فرهنگی

منصوره صامتی

کارشناس فرهنگی

منصوره صامتی

رویای 1400 ساله ی مسلمانان جهان در حکومت اسلامی ایران به تحقق پیوسته و امروز این ظرفیت عظیم فرصتی تکرار نشدنی است. معتقدم که انسان به ضرورت ماهیت الهی و اندیشه ی خویش یک رسانه است وامروز در عصر رسانه ضروریست تا دغدغه های فرهنگی ،اجتماعی و سیاسی مان را باهم شریک شویم، باشد که در مسیر زمان به جامعه ی مهدوی نزدیک شویم."زندگی بهتر حق مسلم ماست!"

و همچنان که رهسپار آینده ایم بیندیشیم که :

ما ازین قرن نخواهیم گذشت
ما ازین قرن نخواهیم گریخت
با قطاری که دگران ساخته اند
هیچ پروازی نیست برساند ما را به قطار دوران
و به قرن دگران
مگر انگیزه و عشق ،
مگر اندیشه و علم ،
مگر آیینه و صلح
و تقلا و تلاش
بخت از آن کسی خواهد بود که مناجات کند با کارش
و در اندیشه ی یک مساله خوابش ببرد
و کتابش را بگذارد زیر سرش و ببیند در خواب حل یک مساله را
باز با شادی در گیری یک مساله بیدار شود ...

تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
آخرین نظرات

اولین روز ربیع الثانی،اولین روز فوریه،اولین روز از دهه ی فجر و اولین 

روزی که  بنده" عمه" شدم 


                                               


معاشران گره از زلف یار باز کنید
شبی خوش است، بدین قصه‌اش دراز کنید
حضور خلوت انس است و دوستان جمعند
«و ان یکاد» بخوانید و در فراز کنید

نظرات  (۳۵)

یاد دانیال افتادم!

http://www.8pic.ir/images/uvpb8dkk8av379ihc69m.jpg

http://www.8pic.ir/images/pgagyp9gjcuuffpggbs0.jpg
خانم صامتی عزیز مشکل کنجکاوی در مسایل خصوصی مردم مشکل ی نفر دو نفر نیست ما ایرانی ها مشکل فرهنگی داریم .کمبود محبت دارن تا یکی جواب سلامشان میده با زیر شلواری مهمونی
مبارک باشه
ان شاالله خودتون مادر شین
پاسخ:
سپاس
همه دنیا شده از مکر و دورویی و دغل
به همین شرح عزیزان بنویسید غزل
تو که از پشت به من ضربه زدی مسئله نیست
در جهان هر عملی داشته یک عکس العمل
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
سلام.
اول از همه جواب *** **** ***** ** ****
**** ***** ** ***** ***** ** ***** ** **** ** ***** *** ***** ***** **** ****** **** ******** **** *****
**** ***** *** ***** ********** *** ****** ** *********
*** **** ** ** *** ** *** ***** ** *** ****** *** ***** ***
*** ** ****** ** *** **** **** ** ******* * ** **** ***** ****** *** ******* ** *** ********
**** ** **** *** *** ** **** **** * ***** *** ** **** **** * **** *** * ****** *** ******* ******* ** **** *** ** *** ***** ******** ******** ***** ************ ******* ** ***** ** ** *** *** **** ** ** *** ** *** *** ** ***** ****** ***** **** *** ******* *** **** ******* **** ** * ** ** ****** **** ******** ******* *** **** ***
**** **** *********** ***** ** *** *** **** ** ***** ** ** ***** ******** ** ****** ** ** ********* ***** * ******** ****** *** *** ******* *******


اقای امیر...
من به نظام کی توهین کردم؟به مملکت کی توهین کردم؟چرا تهمت میزنید؟خدا ازتون نگذره.به امام حسین قسم حلالتون نمیکنم.
اینکه پسرا و دخترای ما(اونم نه همه ی دخترا)الان همه دوست دارن از نوع جنس مخالف و من اینو گفتم.. یعنی توهین به نظام و مملکت و مقدسات؟!!
من همه چی رو زیر سوال بردم؟!
شما عینک بدبینی رو چشماتونه بعد منو اینطور خطاب میکنید؟
از داستانی یاد کردید.یعنی شما حضرت عیسی هستین؟!

به خدا پناه میبرم از شر شیطان رانده شده.


پاسخ:
ای کاش این مردم دانه های دلشان پیدا بود 
زایمان بدون درد حق شماست !

قطعا یکی از جذاب ترین و مهیج ترین تجربه های زندگی هر خانمی زایمان اوست ؛ تجربه ای که به دردناک بودن معروف است . اما می توان آن را طوری آسان کرد که در عین حال که بدون درد است ، فرد مجبور نشود تن به تیغ سزارین و عوارض بیهوشی و بدتر از آن ، تن به عوارض سزارین دهد .
به گزارش سلامت ، امروزه در اروپا ، حدود 80% و در آمریکا 50% زنان درخواست
زایمان بدون درد را دارند . اما در ایران چون خانم ها از این موضوع بی اطلاع هستند ، انتخابشان سزارین است !
حق هر انسانی است که در دنیای مدرن طب امروز ، خواستار درمان بدون درد باشد و برای همین است که بیماران نیز از کشیدن دندان تا درمان سردردهای خود و درد زایمان را ، با حداقل درد می خواهند . درخصوص زایمان بی درد هر بار در کشور صحبتی شده ، بسیاری از مردم نبود نیروی متخصص در این امر را مطرح کرده اند و برخی از متخصصان زنان و زایمان هم تائید کرده اند که ما برای زایمان بدون درد به متخصص بیهوشی مجرب نیازمندیم .
برای اطلاع باید یادآور شد که در سال 1382 ، بیش از 140 نفر از متخصصان بیهوشی برای گذراندن دوره ی زایمان بدون درد به دانشگاه تولز فرانسه فرستاده شدند و می توان گفت در 10 سال اخیر ، 90% متخصصان بیهوشی توانایی انجام زایمان بدون درد را دارند و این مهم ، نسبت به بیهوشی عمل سزارین 100% ارجحیت دارد . اما برای انجام چنین کاری در کشور ، ابتدا باید همکاری های بین بخشی ، میان متخصصان زنان و متخصصان بیهوشی صورت بگیرد . سپس تعرفه ی درستی نیز برای این کار (به علت زمان بر بودن آن نسبت به سزارین ) تعیین شود ؛ آنگاه عواقب سزارین برای زنان تشریح شده و با اطلاع رسانی صحیح و درست ، عمل طبیعی زایمان بدون درد را به جای سزارین های بی مورد و بی جا ، در جامعه فرهنگ سازی کرد .
با توجه به اینکه زایمان بدون درد در ایران به صورت موردی انجام می گیرد شایسته است رسانه ها و مطبوعات به این موضوع همانطور که گفته شد ، بپردازند و در این زمینه تبلیغات مناسبی را برای آگاهی عمومی انجام دهند تا خانم ها از این امکانات در کشور بهره مند شوند و هنگام مراجعه به مطب متخصص زنان و زایمان از پزشک خود درخواست زایمان بدون درد کنند تا به این ترتیب پزشک ملزم به تجویز زایمان طبیعی ، بی درد ، بی خطر ، سالم و بدون عارضه گردد ؛ مگر در موارد خاص که بیمار احتیاج به عمل سزارین دارد .
زایمانی طبیعی ، مادرانی طبیعی ، نوزادانی طبیعی ، جامعه ای طبیعی .

منبع : سایت سلامانه
پاسخ:
موافقم  خیلی خیلی خیلی!
باسلام واحترام،
جناب ابن عربی-رحمه الله علیه-درکتاب "فصوص الحکم" ،می نویسد:
نوزادان وکودکان "قریب العهد به معبودند" ؛یعنی تازه ازنزد پروردگاروازمقام مشیت واراده ی الهی به دنیا وعالم طبیعت تنزل کرده اند.وهرکسی وچیزی که نزدیکی وقرب مقامی نسبت به ذات مقدس پروردگارداشته باشد،همان قدرکه خدای مهربان وپاک ،محبوب هست ودوست داشتنی ؛ او هم محبوب دل ها خواهدشدوخواستنی!
همین محبوبیت درمورد غنچه ای گل ها وجوانه های نورسته ی گیاهان،نوزادان موجودات ونیزقطره های باران و...هم صدق می کند.
و نیزنوزادن وکودکان:
دارای" قوه ی تسخیر" هستند؛یعنی به دلیل پیوستگی به ذات مقدس پروردگار و پاکی روحی که هنوز به هیچ شائبه ی مادی ودنیایی آغشته وآلوده نشده است،بهره ای ازصفات الهی را دارا می باشند.همان گونه که خدای مهربان دارای قدرت جذبه وجاذبه است ،نوزادان وکودکان نیز دارای قدرت جاذبه اند.وهرکس دردایره پرتو چنین جذبه وجاذبه ای قرار بگیرد،بلاشک مقهور و مسخر او خواهدگردید.
وبعددرذیل تفسیرآیاتی که مربوط به دوره ی کودکی حضرت موسی-علیه السلام-است،اشاره میکند به ماجرای ازآب گرفتن حضرت موسی و اینکه فرعون تاچشمش به نوزاد درون سبد افتاد محبت آن نوزاد دردلش قرارگرفت(والقیت علیک محبه منی/سوره ی طه آیه39)-فرعونی که برای نابودی او هفتادهزارنوزاد را ازبین برد-ولی خودمقهور"معصومیت" و"محبوبیت" آن نوزادگردید!وحتی اورا به فرزندی قبول کرد!
و این گونه است که درسیره ی پیامبر واهل بیت-علیهم السلام-روایت شده است که آنها کودکان رادوست می داشتندو باآنان بازی می کردند ،ودرسلام کردن به کودکان پیشتاز بودند.چون کودکان راقریب العهدبه مقام پروردگارمی دانستند.
ازپیامبرمهربانی روایت شده است که گریه ی نوزادان درسه ماه اول،اقراربه یگانگی خداونداست؛درسه ماه دوم ،اقراربه رسالت ونبوت من-حضرت محمد صلی الله علیه وآله- است،ودرسه ماه سوم،اقراربه امامت حضرت علی-علیه السلام-است.
وهمین طوردرسیره امام خمینی-رضوان الله علیه-نقل کرده اند که ایشان کودکان را بسیار دوست می داشتند.حتی یکی ازدختران مکرمه ی ایشان می گفتندکه روزی برای دیدن امام وخانم به جماران رفتم وبرای اینکه سروصدا وگریه ی بچه ها ایشان راناراحت نکند،فرزند کوچکم راهمراهم نبردم.وقتی نزدامام رفتم ایشان پس ازسلام، سراغ فرزندم را ازمن گرفتندوقتی که گفتم اورانیاورده ام،امام باناراحتی گفتند: دفعه ی بعد اگر"بچه ات" را نیاوری ،خودت هم نیا !!
دین" اسلام " دین" عشق" است ،دین "محبت" است.و هل الدین الا الحب؟!
.
.
.
تبریک !تبریک !تبریک !
لطفا تبریک صمیمانه ی بنده را هم بپذیرید.حقیر،احساس پاک شمارا نسبت به نوزادتازه متولدشده ی برادرمحترمتان وایجادنسبت های جدید خانوادگی،کاملا درک می کنم.چون دو هفته ی پیش درایام میلادحضرت رسول اکرم-صلی الله علیه وآله- بنده "عمو"شدم."سیده راضیه" ،دخمل برادرم ،به هرخانه ای که واردمی شود "همه "رامثل مغناطیس به سمت خود جذب می کند.آنقدر اورا بوسیده اندکه گونه هایش جوش زده وقرمز شده ! ودکترقدغن!کرده که دیگر هیچ کس نباید بچه را ببوسد!! طاقت دوری اورانداریم ولحظه شماری می کنیم تااورادوباره ببینیم.
ازخدای مهربان می خواهم که همه کودکان این سرزمین رادرپناه خودسالم ومحفوظ نگهداردوبه همه ی آرزومندان فرزندانی پاک،سالم ومومن عطاکند...
پاسخ:
سلام و احترام متقابل 
تبریک صمیمانه ی بنده را هم بپذیرید .بسیار متشکرم از لطف شما و بسیار خوشحالم از همراهی شما .لطفا بیشتر به پارادوکس سر بزنید همواره به جمع دانشجویی ما خوش آمدید 
سلام بزرگوارتر!


اگه دقت کنید من یه سوال (به قول شما به انتقاد) از این مادمازل کردم و با اون پاسخ زیباشون مواجه شدم و دیگه پی قضیه رو نگرفتم چون دقیقآ میدونستم به اینجا کشیده میشه، ولی این مادمازل مثل اینکه خیلی دوست دارن تا باهاشون این طوری برخورد بشه. طوری که شما مجبور به ستاره باران صفحه شدید!

البته همین که خود شما هم به نکات جواب من به این شخص پی بردید برای من کفایت میکنه و باعث شناخت بیشتر و باز شدن بیشتر چشماتون میشه تا بدونید چه کسانی دور و اطراف شما هستن.

بله حق با شماست. این مخاصمه که گفتید منو یاد داستان حضرت عیسی و اون شخص بی ادب انداخت. (داستانش که یادتونه؟)


نکات خواهرانه شما به سرم واسه عروسی پسرم!!!
پاسخ:
ساده رنگ
آسمان آبی تر 
 آب آبی تر 
من درایوانم 
رعنا سر حوض
 رخت می شوید رعنا
برگ ها می ریزد
  مادرم صبحی می گفت :‌ موسم دلگیری است
  من به او گفتم : زندگانی سیبی است ‚ گاز باید زد با پوست  
زن همسایه در پنجره اش تور می بافد
می خواند  من ودا می خوانم
گاهی نیز  طرح می ریزم سنگی ‚ مرغی ‚ ابری آفتابی یکدست  سارها آمده اند 
تازه لادن ها پیدا شده اند 
من اناری را می کنم دانه به دل می گویم 
خوب بود این مردم دانه های دلشان پیدا بود 
می پرد در چشمم آب انار : اشک می ریزم
  مادرم می خندد  
رعنا هم .
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
**** **** ** ** ***** شمیم!

خیلی دوست داری بدونی؟
میخواستم بگم تا دیروز به این نظام، مملکتو، صاحب این وبلاگو و ... اعتراض داشتی اما ** **** *** ***** ** **** ***** *** *** *** * ** ******* ****** *** ** *** *** *** **** **** * ******* ** *** ******* **** ****** *** *** **** ****** * **** ** ***** **** ****** * **** ** ** ***** * **** * **** ***** **** ******* * **** ** ***** *** ** **** ***** **** ******* *** * *** ** ***** ** **** ***** * ****** ** ***** ** *** ** *** ***** *** ****** ** **** ***** **** ** ** **** ****** ** ****** ***** ** **** *** **** ***** ****** ** ***** *** **** *** **** **** ********
**** ***** ** ******* **** ***** *** ** *** ***** **** **** *** **** *** *******
*** ** *** ***** ***** *** ****** **** *** **** ** **** **** ***
** ** *** ***** ** ***** ***** ** ** *** ** ****** **** * ******* **** *** *** ** **** ** *** **** ******* **** *** ** ** ***** * **** **** ***** **** ** ***
***** ** ******* ******* ******* ** ***** ** ****** ** ***** *****
**** **** ***** ***** *** ** *** *** ** *** ***** ***** ***** ******** **** **** **** ** ** *** *** ******** ***** ****** ******* ** *** ** **** ***** ******
***** ***** ***** ** ** ****** ** ***** * **** ** **** *******
که وضع مملکت شده این و دیگه هیچ دختر و پسری به هم اعتماد ندارن!

نه، مثل اینکه به عمل لیزیک احتیاج داری!
چشماتو باز کن: ۱۳ بهمن ۹۲ ، ۱۷:۳۷

** ** *** ** **** *** *** **** ***** ***** ** **** ******* * ****** **** *** * ***** ** **** *** ****** ******

****** ******** **** *** ***** *** ****** **** *** *** ***** **** *** *** ** **** ** *** ** ******* ***** *** ****** **** ** *** ***** ** ***** ** **** ******
** **** *** * ** **** **** *** * *** ** **** **** ** ******* ** *** *** *** ** * *** ** ****** * ******* ****** *** **** **** ** ***** ***** ** *** ***** ****** * ****** ***** ***** * ** *** *** ** *** *** * ***** *******
******** **** ***** *** **** *** ** **** ****** ** **** ******** *** **** ** **** *** **** *** ** **** * ** ******* ** *** ****** *** **** **** ** **** **** * ** **** ** **** ***** *** ***** **** **** ** ** ** ** ***** * ******* **** *** **** ** *** * **** *** *** *** ******

فقط اگه جور شد بری صدا و سیما فقیر و فقرا رو یادت نره!!!
التماس دعا حاج خانم!!!
پاسخ:
سلام بزرگوار
شما پاسخ خانم شمیم را دادید پوزش میون کلامتون وارد شدم . چند نکته خواهرانه

 اشکالی نیست با هم مخالف باشیم و حتی از هم انتقاد کنیم ولی اشتباه است اگر به هم توهین کنیم .
شما و شمیم خانم لطفا محترمانه با هم برخورد کنید نیازی نیست که همه ی اعتقادات یکدیگر را بپذیرید .خداوند به خوبی ما را در این مورد راهنمایی کرده است  از ما خواسته شده که از کنار افرادی که از در مخاصمه با ما رفتار می کنند با احترام رد شویم نه اینکه ما هم وسط خیابان بایستیم و تند تر پاسخ دهیم که ما هم همسنگ ایشان خواهیم بود .

بویژه که مامفتخریم که از شیعیان حضرت امیر علیه السلام هستیم.


راستی یادم رفت جناب امیر
12 بهمن نه 13 بهمن.
گویا پیر چشمی هم دارید.
بنده جماعت شمارو ترسویی بیش نمیبینم.که حتی میترسید حرفتونو درست و حسابی بگید و تمام قد ازش دفاع کنید.هه..
در ضمن بازم متوجه عرایض بی سر و ته شما نشدم.گویا توی خیالاتتون تصوراتی در مورد من برای خودتون ساختید که فقط خودتون به دردش میخورید و ازش سر در میارید.

من مثل بعضی ها ابایی ندارم برای گفتن اعتقاداتم و بهشم افتخار میکنم و مهم تر از همه اهل زیر ابی رفتن و دورو بودن هم نیستم.
والسلام
ممنون از لطفتون
12 بهمن نه 13 بهمن
بیخیال مهم نیست
همه چی واضحه
اقای امیر.
شما توی پست 12 بهمن برای من کامنتی گذاشته بودید که من متوجه منظورتون نشدم. و ازتون هم پرسیدم منظورتونو شفاف بگید.گویا میترسید جواب بدید.
چرا جوابی نمیبینم از طرف شما علی رقم حضورتون تو وبلاگ.
خب حرفی زدید بیاید پاشم وایسید.
خیلی ممنون
من جوابمو گرفتم!
جواب نمیدید؟
پاسخ:
چه فردی باید پاسخگو باشد؟!
اوااااااا
بازم که سانسوریسم!


راجع به اون خبر و نظام فاسد مالی نظری ندارید؟
سلام تبریک میگم .منم قراره چند ماه دیگه عمه بشم انشاا...زیر سایه اهل بیت وپدر ومادرشون مستدام باشن
پاسخ:
سلام عزیزم
به سلامتی چه قدر خوب! پیشاپیش فرا رسیدن ایام فرخنده و مبارک تلاءلو و درخشش  آفتاب تابناک برادرزاده در زندگی شما را تهنیت عرض می نمایم.خوشبختی تان مستدام
سلام
دوباره اومدم

بالاخره عمه شدید،هزارماشاالله چقدر معصومانه خوابیده،عرض تبریک من رو هم پذیرا باشید انشاالله درپناه خدا زیر سایه امام زمان خدا به پدر ومادرش ببخشه وهمیشه سلامت باشه.
لطفاّ عرض تبریکم رو به برادر عزیزتون هم برسونید انشاالله که نورچشم پدر ومادرباشه وخدا کنه که ایمان ونجابت عمه رو به ارث برده باشه.
ازطرف ما پارادوکسی ها لپش رو ببوسید .
پاسخ:
lسلام
متشکرم و سپاس از لطف شما
سلاممممم.تبریک .چه با نمکه و ناز خوابیده.
سلام سلام.
خوبید خوشید دوستان؟
خانم صامتی خوبید؟مگه میشه خوب نباشید!!
یه روز نبودما ببین چه خبر شده اینجا! میدونم ملالی نبوده جز دوری ما!!

تبریک ویژه به شما عمه منصوره!
من نه از طرف شما از طرف خودم خدارو شکر میکنم که یه بچه پاک و سالم و سرمایه ی جدیدی رو خدا اول به خونواده ش بعد به ایران عزیز ما هدیه کرد.
خدا براتون حفظش کنه و زیر سایه امام زمان و پدر و مادرش بزرگ شه و بشه یه فرزند سالم برای جامعه.ایشالا عاقبت به خیر بشه.
سلام منو به آقا دانیال برسونید...الهی...
پاسخ:
سلام خانم
حتما همینطوره که اگر دوستان کم پیدا بشن جاشون خیلی خالیه .
عزیزم چه نگاه زیبایی داری که کلان نگاه می کنی .هریک از فرزندان این اب و خاک منابع  عظیم انسانی هستند که در صورت تربیت و هدایت صحیح از طرف خانواده و جامعه می توانند منشاء خیر و برکت باشند که انشالله آقا دانیال  هم همینطور باشن.واژه هایی همچون ملیت و وطن مقدس هستند و در نگاهی کلان تر همه ی آدمیان از یک منبع هستند و این یعنی همان نگاه عرفانی که از کثرت به توحید و وحدانیت اشاره دارد .
و نگاه کلان و زیبایی که شما داشتی و دعای خیری که برای آقا دانیال کردی یک نگاه قرآنی است که در چارچوب دین مبین اسلام به وسعت جامعه ی بشری قابلیت تعمیم دارد . سپاس از شما
اینو که دیگه نگو:

http://isna.ir/fa/news/92111208248/%D8%AA%D8%B5%D8%A7%D9%88%DB%8C%D8%B1-%D8%B3%D9%84%D8%A7%D8%AE%DB%8C-%D9%88%D8%AD%D8%B4%DB%8C%D8%A7%D9%86%D9%87-%D9%88%D8%A7%D9%84-%D9%87%D8%A7-%D9%88-%D8%AF%D9%84%D9%81%DB%8C%D9%86-%D9%87%D8%A7
پاسخ:
چقدر وحشتناک !
جالبه که این ها خودشان را مدافع حقوق بشر هم می دانند!
اینم همینطور:

http://isna.ir/fa/news/92111208296/%DB%8C%DA%A9-%D8%A8%D8%AF%D9%87%DA%A9%D8%A7%D8%B1-%D9%86%D8%A7%D9%85-%D8%A2%D8%B4%D9%86%D8%A7-%D8%A7%D8%B3%D9%86%D8%A7%D8%AF
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
خدا رو شکر سالم و سلامته
سلام منم به آقا دانیال (نبی!) برسونید
خدا حفظش کنه
حالا من توصیه میکنم خیلی نخنده که برای شما هم اتفاقی پیش نیاد!!!
*** *** **** ***** **********


راستی یه کم راجع به این مسائل هم اطلاع رسانی کنید:

http://isna.ir/fa/news/92111308540/%D8%AF%D8%B1%D9%88%D8%BA%DB%8C-%D8%A8%D9%87-%D9%86%D8%A7%D9%85-%DA%A9%D9%81%D8%B4-%D9%84%D8%A7%D8%BA%D8%B1%DB%8C
  • مهربان بانو
  • نقل و نبات و باد کنک دانیال جونم تولدت مبارک به سلامتی و میمنت ماشاءالله ماشاءالله مبارک باشه
    هزار الله اکبر هزار ماشالله چقدر نازه مبارک باشه
    خانم صامتی سلام با دیدن این پست هم خوشحال شدم هم ناراحت ببخشید تو رو خدا آخه یاد خودمون افتادم که برادرزادم 5 سالشه ولی چند بار بیشتر ندیدیمش زنداداشم با مادرم مشکل دارن خدا شاهده مادرم اصلا مشکلی با زنداداشم نداشته و نداره ولی زنداداشم از همون روز اول دوست داشت برادرمو از ما جدا کنه وقتی مادرم دلش تنگ میشه و گریه می کنه دلم ریش میشه .نمی دونم چرا بعضی ها که ازدواج می کنن فکر می کنن باید تنها باشن و بین خانواده ها جدایی میندازن .برادرم با ما خیلی خوب بود ولی الان جرات نداره بیاد خیلی کم میبینیمش الان 6 ماهه که فقط سه بار تلفن کرده .خوش به حالتون من مثلا عمه شدم ولی راستش طعمش حسرت بوده برام
    مبارک باشه
    پاسخ:
    سلام
    متشکرم از لطف شما . به جهتی که اطلاعی از نوع اختلاف و مشکلات خانواده شما و همسر برادرتون ندارم نمی تونم نظر خاصی بدم
    به یاد داشته باشیم در ایران ازدواج دو فرد به معنای همراهی دو فامیل است و همواره روابط خانوادگی همسران تضمین کننده ی روابط درونی همسران است و اگر به هر دلیل رابطه یا یک طرف قطع و یا دچار مشکل شود یقین بدانید که در رابطه ی همسران هم تاثیر منفی خواهد گذاشت
    یک توصیه جدی  اگر می خواهید همسر شما عاشق شما باشد شما هم عاشق پدرومادرو خانواده اش باشید در غیر اینصورت بعد از 3 سال اول زندگی رابطه ی شما و همسرتان نیز دچار مشکل خواهد شد
    قدم نورسیده تان مبارک
    امیدوارم با قدمهای این کوچولوی نازنین، زندگیتان پر از شادی و توام با برکت و سلامتی باشد.
    پاسخ:
    یلدای عزیز
    سپاسگزارم .حتما همینطوره این هدیه ی معصوم و پاک جریانی از هوای تازه برای زندگی رو برای خانواده ی ما به ارمغان آورده انشالله تا باشه از این دسته گل های جیگر !!!
    با سقوط گلبرگ
    صبح از خواب پرید
    شبنم آهسته چکید
    وتو آغاز شدی.......

    "اولین روز ربیع الثانی،اولین روز فوریه،اولین روز از دهه ی فجر و اولین
    روزی که بنده عمه شدم"

    به موارد بالا بارش رحمت الهی راهم اضافه کنید

    امید که طفل نورسیده از مهدی یاوران باشد.
    پاسخ:
    ممنون.همینطوره اومدن آقا دانیال برای ما رحمته .انقدر پاک و معصوم که نگاهش تو رو آسمانی می کنه و لبریز از عشق .انشالله خود اهل بیت علیهم السلام از سر مهر به دانیال جان  نظر کنند 
    سلام تبریک می گم برای ما هم دعا کنید عمه بشیم ببینیم چه طعمی داره .عکسشم بزارید دلمون آب شد
    پاسخ:
    سلام
    ممنونم .لطف دارید امیدوارم هرچه زودتر خداوند به شما توفیق عمه شدن عنایت کند . لطفا با بنده تمایس بگیرید کار مهمی پیش آمده  باز هم متشکرم
    عمه شدن که دیگه اینقدر پز دادن نداره!
    من خودم تا حالا چند بار عمه شدم (دلت بسوزه)!!!

    میگم بچه چیه؟
    پسره یا دختر؟

    یه وقت خدایی نکرده به شما که نرفته؟! رفته؟!
    (شوخی میکنم یه وقت دلگیر نشی)
    پاسخ:
    وقتی عاشق برادرت باشی عمه شدن خود عاشقیه ...
    انشالله برای پدرو مادرش نور چشم باشه ، انشالله صالح باشه و سالم باشه 
    به پدرو مادرش بره که خیلی عالی میشه 
    عزیز دلم ی پسر نقلی عروسکه  که برای عمش ی کوچولو هم بخنده براش میمیرم 
    تصور کن با به دنیا اومدن این پسر قند عسل لپ گلی چند نفر نقش های جدیدی در زندگی رو تجربه خواهند کرد 
    مادربزرگ، پدربزرگ ،خاله ، دایی، عمه، عمو ، زندایی، شوهر خاله ... به طور کلی همه باهم فامیل میشن! 

  • امید (بنده ی حضرت عشق)
  • اره قرار بود شما از یکی از دوستان شماره یا نشانی از اقای محمد اصفهانی برای من پیدا کنید البته اگر واستون زحمت نباشه ... خیلی به استاد اصفهانی ارادت دارم ارزوی قلبیم اینه این خواننده خوب کشورمون رو از نزدیک ببینم و کمکم کنه...شرمنده خانم صامتی که بنده مدام مزاحم میشم...یا حق
    پاسخ:
    بزرگوارید . شما مراحمید . بله به یاد آوردم پرسیدم ولی پی گیری نکردم .حتما دوباره می پرسم 
  • امید (بنده ی حضرت عشق)
  • سلام خانم صامتی انشالله خداوند نگه داره با و پدر و مادر و ... و انشالله خوش قدم باشه... راستی ازین اقای اصفهانی ما خبری نشد!
    پاسخ:
    سلام متشکرم .زیر سایه ی امام زمان ع انشالله .
    آقای اصفهانی ؟!
    اوااااااا
    سوال من جواب نداشت عمه خانم؟
    پاسخ:
    پرسشتون چی بود ؟

    حالا مسافر پسره یا دختره؟
    اسمش؟


    فقط خدا به عمه ش نره!
    مسافر؟!
    کیه؟
    شازده کوچولو از سیاره ب612 اومده؟!!!

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">