منصوره صامتی

کارشناس فرهنگی

منصوره صامتی

کارشناس فرهنگی

منصوره صامتی

رویای 1400 ساله ی مسلمانان جهان در حکومت اسلامی ایران به تحقق پیوسته و امروز این ظرفیت عظیم فرصتی تکرار نشدنی است. معتقدم که انسان به ضرورت ماهیت الهی و اندیشه ی خویش یک رسانه است وامروز در عصر رسانه ضروریست تا دغدغه های فرهنگی ،اجتماعی و سیاسی مان را باهم شریک شویم، باشد که در مسیر زمان به جامعه ی مهدوی نزدیک شویم."زندگی بهتر حق مسلم ماست!"

و همچنان که رهسپار آینده ایم بیندیشیم که :

ما ازین قرن نخواهیم گذشت
ما ازین قرن نخواهیم گریخت
با قطاری که دگران ساخته اند
هیچ پروازی نیست برساند ما را به قطار دوران
و به قرن دگران
مگر انگیزه و عشق ،
مگر اندیشه و علم ،
مگر آیینه و صلح
و تقلا و تلاش
بخت از آن کسی خواهد بود که مناجات کند با کارش
و در اندیشه ی یک مساله خوابش ببرد
و کتابش را بگذارد زیر سرش و ببیند در خواب حل یک مساله را
باز با شادی در گیری یک مساله بیدار شود ...

تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
آخرین نظرات

سرزمین کهن

منصوره صامتی |

سریال سرزمین کهن را از این پنج شنبه از شبکه ی 3 ببینید

حرف ها خواهیم داشت

  • منصوره صامتی

سرزمین کهن

ایران

نظرات  (۴)

سلام
خانم صامتی مطلبی درباره احتمال توقف پخش سریال دوران کهن وبازبینی آن از وزیر کشور که عضو شورای نظارت بر صداوسیما هستند به دلیل اعتراض قوم بختیاری خوندم شما خبری دارید؟ممنون
پاسخ:
سلام 
اپخش  این سریال در حال حاضر متوقف شده است . بنده که عرض کردم حرف های بسیاری برای گفتن هست ! برای برخی پذیرفتن واقعیت تلخ است و همواره از بالا به مردم نگاه می کنند در حالی که تنش زایی این سریال از قبل هم روشن بود . این هم بگذاریم به حساب اینکه برخی زمان و مکان را نمی شناسند و تصور می کنند با بخشنامه و ژست فرهنگی گرفتن همه ی مردم ملزم به انجام اوامر آنها هستند ! 
کافیست کلید واژه ی سرزمین کهن را جستجو کنید اطلاعاتی که نیاز است بدست خواهید آورد 
سلام خانم صامتی عزیز...
دقیقا خانم های سریال حجابشون چه جوریه؟مگه همه ی فیلم ها وسریال ها، خانم ها باید چادری باشند؟
پاسخ:
عزیز دلم
بی چادری مساوی بی حجابی نیست .منظور از بد حجابی شل حجابی است، کم حجابی است.لباس می پوشد ولی لباس تنگی که از برهنگی بیشتر جلوه می کند . روسری سر می کند ولی آنچنان مو بیرون می ریزد که بی روسری انقدر به چشم نمی آمد ! چادر می پوشد ولی چادرش را همچون شنل زورو روی سر می اندازد و باد آن را به هر سو می رقصاند و آنچنان آرایش می کند که اگر بدون چادر بود اینقدر انگشت نما نبود !
سلام خانم صامتی وقتی تبلیغات این سریال دیدم واقعا ناراحت شدم مگر ما در جامعه اسلامی زندگی نمی کنیم مگر صدا وسیما زیر نظر مسولیین اداره نمی شود پس چرا حجاب خانم ها باید اینچنین باشد درست است که میخواهند وضع جامعه گذشته رانشان بدهند ولی اینطوری؟مگر برای اولین بار است که سریال تاریخی میسازند؟یعنی باید از الان فاتحه صدا وسیما رامثل سینما خواند؟دشمن همیشه برای اینکه در جایی نفوذ کند پله پله وارد عمل میشود ومنتظر واکنش ما میشود اگر بدون واکنش بود قدم بعدی رامیگذارد،حالا باید منتطر بود ببینیم چه کسی موفق میشود؟به فیلمی که قبلا مجوز داده نمیشد چطور مجوز میدهند؟مثلا می گویند این سریال بازبینی شده!معلوم نیست قبلش چطور بوده که الان این شده!
پاسخ:
سلام
بعد از سریال کلاه پهلوی که بسیاری از مرزها رو در نوردید ، سرزمین کهن باید دیدنی باشه!
سرزمین کهن بودجه هنگفتی برای ساخت و اصلاح  صرف کرده ،به نظر می رسد بودجه ی سیما صرف این پروژه ها می شود که الان 500 میلیارد تومان تنها به عوامل تولید برنامه ها بدهی دارد!
یا حضرت عباس
دوباره شروع شد
خدایا بخیر بگذرون
برید کنار داره میاد

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">