منصوره صامتی

کارشناس فرهنگی

منصوره صامتی

کارشناس فرهنگی

منصوره صامتی

رویای 1400 ساله ی مسلمانان جهان در حکومت اسلامی ایران به تحقق پیوسته و امروز این ظرفیت عظیم فرصتی تکرار نشدنی است. معتقدم که انسان به ضرورت ماهیت الهی و اندیشه ی خویش یک رسانه است وامروز در عصر رسانه ضروریست تا دغدغه های فرهنگی ،اجتماعی و سیاسی مان را باهم شریک شویم، باشد که در مسیر زمان به جامعه ی مهدوی نزدیک شویم."زندگی بهتر حق مسلم ماست!"

و همچنان که رهسپار آینده ایم بیندیشیم که :

ما ازین قرن نخواهیم گذشت
ما ازین قرن نخواهیم گریخت
با قطاری که دگران ساخته اند
هیچ پروازی نیست برساند ما را به قطار دوران
و به قرن دگران
مگر انگیزه و عشق ،
مگر اندیشه و علم ،
مگر آیینه و صلح
و تقلا و تلاش
بخت از آن کسی خواهد بود که مناجات کند با کارش
و در اندیشه ی یک مساله خوابش ببرد
و کتابش را بگذارد زیر سرش و ببیند در خواب حل یک مساله را
باز با شادی در گیری یک مساله بیدار شود ...

تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
آخرین نظرات
سایت خبری ندای انقلاب نیز نوشت:
 «محمود کریمی مداح اهل بیت عصمت و طهارت علیهم‌السلام که بامداد چند روز پیش در یکی از اتوبان‌های تهران در حال حرکت بود از سوی سرنشینان چند خودرو مورد تهدید قرار گرفت.
 یک منبع نزدیک به محمود کریمی در خصوص جزئیات این اتفاق گفت: در این جریان سرنشینان این خودروها با ویراژ دادن اطراف خودروی حاج محمود کریمی وی را مجبور به توقف در حاشیه اتوبان می‌کنند.

وی ادامه داد: پس از توقف خودروی کریمی در حاشیه اتوبان، سرنشینان خودروهای مزاحم پیاده شده و به سمت خودروی کریمی می‌روند و این مداح که به همراه خانواده خود بوده برای دفاع از خانواده و دور کردن اراذل و اوباش اقدام به شلیک هوایی می‌کند که این کار هم نتیجه نمی‌دهد و نهایتا کریمی یک گلوله به سمت لاستیک ماشین یکی از این افراد مزاحم شلیک می‌کند که این گلوله به گلگیر خودرو اصابت می‌کند و نهایتا اراذل و اوباش از اطراف ماشین کریمی فاصله می‌گیرند.
 بر اساس اظهارات این منبع، محمود کریمی از سوی نهادهای مربوطه دارای مجوز حمل سلاح است. این منبع آگاه همچنین خاطرنشان کرد: به دلیل اثرگذاری حاج محمود کریمی در سال‌های اخیر و جذب جوانان به فرهنگ اهل بیت (ع) و ترویج این فرهنگ از سوی وی ما شاهد عصبانیت ضدانقلاب از این مداح اهل بیت هستیم.

 نکته جالب و تامل‌برانگیز در حمله اراذل و اوباش به محمود کریمی اینجاست که اولین بار خبر مورد نظر از سوی سایت صهیونیستی بالاترین و یک سایت بدنام وابسته به آقازاده فتنه‌گر منتشر شده است که نشان از سناریوی از پیش طراحی شده رسانه‌های معاند برای تخریب چهره‌های هیئتی و مذهبی دارد.»

نظرات  (۱۸)

http://isna.ir/fa/news/92102916529/%D9%85%D8%AD%D9%85%D9%88%D8%AF-%DA%A9%D8%B1%DB%8C%D9%85%DB%8C-%D8%B3%DA%A9%D9%88%D8%AA%D8%B4-%D8%B1%D8%A7-%D8%B4%DA%A9%D8%B3%D8%AA
http://isna.ir/fa/news/92102212304/%D9%86%D8%A7%DA%AF%D9%81%D8%AA%D9%87-%D9%87%D8%A7%DB%8C-%D9%85%D8%A7%D8%AC%D8%B1%D8%A7%DB%8C-%D8%AA%DB%8C%D8%B1%D8%A7%D9%86%D8%AF%D8%A7%D8%B2%DB%8C-%D9%85%D8%AF%D8%A7%D8%AD-%D9%85%D8%B9%D8%B1%D9%88%D9%81-%D8%A7%D8%B2
http://20ist.com/archives/32673#respond
اون عقبیا خوب سینه نمیزنن
.
.
.
.
.
.
.
صدای (شلیک)!
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
آهای دوستان گرامی زیاد دعوا نکنید اگر هم آقای ******** بجای خانواده ح** ***** بوده احتمالا داشتند میرفتند دفتر اسناد رسمی تا سند منزل حدودا سه میلیاردی ای که به مناسبت سله ایام محرم به *** ***** **دند را بنام بزنند که چند سال است میره مجیدیه محل اقایان ******** در مسجد الهادی میخواند تازه اگر کمی محکم دنبال پرونده بابی -ز شریک میلیاردر *** ******** را بگیرند احتمالا شرکت دنیای فلز هم به میان بیاد و یا اینکه.... اثلا ولش کن نگم بهتره
خانم صامتی عزیزم،من اول از همه این خبر تو وبلاگ شما خوندم...کلی هم تعجب کردم.گفتم حتما اشرار همونطور که به هیچکس رحم نمیکنه به ایشون هم رحم نکرده...ولی بعدش رفتم پرس و جو کردم!!!!!!!!!دیدم.کلا داستان برعکس بوده....انگار اول ایشون(یا دوستاشون) به یه خانم و آقا(معلوم نیست به چه دلیلی) گیر دادن.
و یه سوال؟اگه کسی مزاحم این آقای برادر شده،چطوره که خودشون(همون خانم و آقا) رفتن شکایت کردن؟
خانم صامتی عزیزم،شما هم بپذیرید که ممکن ایشون اشتباه کرده باشن(که من صد در صد مطمئنم که اشتباه از جانب ایشون بوده)...البته تو ایران اگه این آقایون هم اشتباهی کنن،برعکسش اطلاع رسانی میشه.

برای خانم مرضیه :
من نمیدونم شما من از کجا میشناسین که میگین : شما که به خارج مینازین!!!!کلا از طرز صحبت کردنتون میشه فهمید،نمیشه با شما منطقی صحبت کرد.
ولی کسی که در سال 88 پشت موتور میشینه و به اسم اینکه جوونای مردم فتنه گر هستن،آدم میکشه،هر کاری از دستش بر میاد.من نمیدونم چند درصد از جونا به خاطر ایشون عاشق اهل بیت شدن،ولی الگوی اشتباهی برای عاشقی انتخاب کردن.شما هم برای اینکه یه ذره واقع بین تر باشی و یه طرفه به قاضی نری،تمام اخبار بخون،هم اینوری و هم اونوری،اون وقت میتونی تحلیل درستی داشته باشی
پاسخ:
بله این امکان هم وجود داره که روایت منفی درست باشه .باید تا رسیدگی نهایی به پرونده صبر کنیم 
خانم آسمان مملکت جمهوری اسلامی ایران فقط یک مداح به نام محمود کریمی دارد وبس ایشون با روضه خونی بی نظیرشون در این آخر الزمان کاری کردن که جوان ها هر روز عشقشان به اهل بیت صد برابر شود مداحی خوب یک هنر است ، صدای خوب داشتن و به نحو احسن از آن استفاده کردن مانند یک عتیقه گرانبها مى ماند و نیاز به مراقبت دارد ، به نظر من ایشون باید تیم محافظتی داشته باشند. چطور در خارج از کشور که اینقدر شما ها به آن مینازید ، خواننده ها با کلی نیرو و تجهیزات نظامی جا به جا میشن حالا انتظاردارید ما مراقب مردان با ارزش جامعه مان نباشیم
با سلام مجدد..
ای بابا خانم صامتی شما دیگه چرا؟!!!!آخه چرا هرچیزی میشه،شما فکر میکنین دست های پشت پرده ای وجود داره ؟
این همه آدم ازشون زورگیری میشه و هزار تا چیز دیگه،اونا هم آدم های سرشناسی بودن؟حالا خوشبحال ایشون که به راحتی اسلحه حمل میکنه(!!!!!!!!!!!!چرا یه مداح باید اسلحه حمل کنه؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!)
آخه مگه آقای محمود کریمی خیلی نقش پررنگی در جامعه داره که بخوان حذفش کنن؟من که تا حالا ایشون ندیدم(البته اسمشون شنیدم).
پاسخ:
آسمان عزیز
همین که دیده شوی کافیست  همین که  ارزشی باشی  کافیست تا خار چشم دیگران باشی مایه ی حسادت باشی . می دانی چرا ؟ می خواهند ثابت کنند اسلام کاربردی نیست می خواهند ثابت کنند مسلمان واقعی وجود ندارد چون دین اسلام کاربردی نیست! بنده تا به حال جناب کریمی را از نزدیک ندیده ام و از زندگی خصوصی ایشان هم اندکی شنیده ام .موضوعی که بنده به آن قصد اشاره دارم این است که بین این دو روایت چرا باید روایت منفی را بپذیریم ؟ بر اساس قانون احتمالات احتمال وقوع روایت مثبت منطقی به نظر می رسد چرا باید روایت منفی را بپذیریم؟ به ویژه هنگامی که هنوز رسیدگی قانونی هم نشده است
  • سجاد غلامی
  • دلبستگی چیست ؟!
    ... ذهنم پر از تو ؛ اما خالی از دیگران .

    تنهایی چیست ؟!
    کنارم خالی از تو ؛ اما پر از دیگران ...

    آیا حدیث حاضر غایب شنیده ای ؟! .. من در میان جمع و دلم جای دیگرست ..

    ای چشمه ی نور ؛ انشعاباتت کو ؟
    ای خانه ی آباد ؛ خراباتت کو ؟!
    در شهر ، نشانه ای زتبلیغ تو نیست
    ای عشق ! ستاد انتخاباتت کو ؟!

    مکتب عشق ؛ جمعه ها باز است .. الهم عجل لولیک الفرج .

    **
    همه گویند به تعجیل ظهورش صلوات .. خوش آن جمعه که گویند :

    « به تبریک حضورش صلوات »
    به نام خدا
    سلام به همگی.
    دوستان عزیز تعداد صلواتا تا اخرین لحظه اونطور که به دستم رسید به 78200 تا صلوات رسید.خدارو شکر که این توفیقو داد..ایشالا که خدا از تک تکتون قبول کرده باشه..
    لیست دوستانی که اعلام حضور کردند:
    1)منصوره صامتی: 4000 تا صلوات
    2)سجاد غلامی:500 تا صلوات
    3)علیرضا:1500 تا صلوات
    4)زهرا:200 تا صلوات
    5)آسمان:100 تا صلوات
    6)عسل: 2000 تا
    7)ثقفی: 500 تا
    8)قزوینی:5000 تا
    9)محمد ق:500 تا
    10)یک مادر بزرگ:500 تا
    11)بهار:500 تا
    12)شانار:500 تا
    13)یک دوست:200 تا
    14)نا شناس:500 تا
    15)دوستان سایت سمت خدا و سایت دیگر:34400 تا
    16)خودم و خانوداه:4100 تا
    17)دوستان و ...:23200 تا
    التماس دعا

    به نام خدا
    سلام به هگی.
    خانم صامتی و بقیه دوستان به عهدتون وفا کردید و صلواتارو فرستادید؟؟

    تعداد صلواتا تا آخرین لحظه اونطور که به دستم رسید به 78200 تا صلوات رسید.خدارو شکر..
    اما خانم صامتی یه گله میتونم بکنم؟
    راستش ناراحت شدم که دیشب بلافاصله پست صلواتو گذاشتین پایین.انتظار داشتم تا امروز همون پست اول بمونه.
    دلم گرفت...
    پاسخ:
    سلام 
    بله ،بنده و دوستانی که که به آنها دسترسی داشتم به عهد خویش وفا کردند و حدود 5000 صلوات نیز اضافه بر آنچه نیت کرده بودند فرستادند .انشالله خداوند از همه ی ما پذیرفته باشد 
    شمیم جان گلایه ی شما وارد نیست ، عزیزم  پست مشارکت صلواتی جهت یادآوری به دوستان  پست اول بود و بنده  چهارشنبه  حدود ساعت 9:30 شب  جای پست صلوات مشارکتی را تغییر دادم که زمان مناسبی بود .بنده با توجه به آماری که از وبلاگ در اختیار دارم در لحظه متوجه می شوم که چه پستی بازدید کننده دارد و چه پستی ندارد با توجه به آمار متقاضی جدیدی برای پست صلوات وجود نداشت .
    شمیم جان سعی کن هیچ گاه مسایل را شخصی بر نداشت نکنی که همین مایه ی رنجش و آزرده گی ات خواهد شد. بسیار خوبه که به راحتی دلگیری از موضوعی رو عنوان کردی و این احساس بد رو در خودت نگه نداشتی .
    شمیم عزیز  دنیای واقعی  آن چیزی نیست که یک جوان در تصورات خود می بیند   با توجه به آنکه گفتی علاقه داری  پزشک شوی ، به  مقتضای سن باید کمال طلب باشی ولی شما اندکی بیشتر ایده آل به مسایل نگاه می کنی و توقعت از خودت و از دیگران اندکی غیر واقعی بالاست.همواره افراد منعطف که کمی تا قسمتی هدف های خود را شناور در نظر می گیرند و اگر به مطلوب نرسیدند هدف دیگر را جایگزین می کنند انسانهای شاد تر و مهربانتری هستند .می فهمم تا چه اندازه نگران آینده و کنکورهستی ولی کمی واقعیت ها را در نظر بگیر  کدامیک از ما می داند که ثانیه ای دیگر زنده هست یا نه ؟ در لحظه بهترین خودت باش ، البته سایه ای از گذشته را در خاطر نگه دار و دور نمایی از آینده را نیز ببین و مهربان با زمانه پیش برو . برای آرزوهای انسانیت دعا خواهم کرد . موفق باشی عزیزم 
  • فارسیانی
  • منظورم تهدیدیه که الهام شده تو پست گزینشهای سفارشیو دسته گل های.....

    برای روشنگری بیشتر چند سوال درباره موضوع را مطرح است:

    سئوال نخست اینکه با توجه به حضور حسن رعیت یا سیدحسن میرکاظمی شریک مشهور بابک زنجانی در خودروی مداح مشهور آیا وی جز خانواده وی محسوب می شود؟

    این سئوال باسئوال دیگری که با ارتباطات فراوان اقتصادی میان نزدیکان این مداح مشهور ورعیت تکمیل می گردد.

    سئوال سوم با توجه به اینکه سرنشینان خودروی که ادعا شده اراذل واوباش بودند و مزاحم خودروی مداح مشهور ورعیت شده اند یک زن ومرد جوان که با ادبیات مداحان سوسول بوده اند، چگونه این اتفاق افتاده است؟

    سئوال چهارم این چه اراذل واوباشی بوده اند که به خودروی مداح مشهور حمله کرده اند اما بجای اینکه آنها مسلح باشند طرف مقابل مسلح بوده و تیراندازی کرده است؟

    سئوال پنجم اگر طرف مقابل اراذل واوباش بوده اند چرا بجای اینکه آنها فرار کنند به کلانتری مراجعه کرده اند و اقدام به گزارش حادثه و شکایت نموده اند؟

    سئوال ششم اسلحه واقعا متعلق به چه کسی بوده است و چرا باید افرادی نظیر یک مداح یا یک متهم دانه درشت اقتصادی مجوز حمل سلاح داشته باشد؟

    سئوال هفتم مداح مشهور وسرنشینان خودرو در آن ساعت نیمه شب در چه شرایطی و از کجا به سوی کجا در حال حرکت بوده اند که براثر یک موضوع ساده اقدام به اسلحه کشی کرده اند؟
    پاسخ:
    بزرگوار پرسش های خوبی مطرح کردید ولی پاسخ به این پرسش ها باید از سوی قانون پی گیری شود ؟ 
    هرگاه در خصوص افراد متدین و ارزشی مساله ای مطرح شد اندکی تامل و اندکی تحمل کنیم چرا که همواره پای یک دشمن در میان است ، دشمنانی که آنگونه در گذشته شهید مظلوم بهشتی را به جنایت تهمت های ناروا شهید کردند
  • فارسیانی
  • وقتی مجری صداو سیما اسلحه داشته باشه مداح که جای خود داره!!
    پاسخ:
    منظورتون چیه؟!
    زیر پرچم اسلام چه کارها که نمیکنند!

    عدالت اسلامی در جمهوری اسلامی یعنی‌ فقط رعیت در صورت ارتکاب به جرم برابر قانون مجازات میشوند و شاه زاده‌ها‌ مجاز به انجام هر کاری هستند و در پایان حمایت‌های رسانه‌ای و حکومتی هم شامل حالشان است!

    مرگ خوبه فقط برای همسایه؟تاجران فتنه سبز، فتنه گران درونی‌ خودشان را نمی‌بینند؟جزای آتش زدن سطل‌ اشغال مرگ و عملی‌ این چنینی از یک دلال نام اهل بیت دفاع از خود و خانواده در برابر اوباش؟ چه میشود که به یک بار سایت‌های اصول گرا برای ماست مالی ماجرا دست به دست هم میدهند و داستانی ساختگی و برای توجیه بروز یک عمل مجرمانه از طرف یکی‌ عنصر خودی به خورد مردم میدهند!ملت هم که(جیگر)!

    اشاره کردند که خانواده جناب مداح در اتومبیل ایشان حضور داشتند!(اما ثابت شده یکی‌ از سر نشینان ماشین محمود کریمی‌ سید حسن میر کاظمی شریک بابک زنجانی بوده!)یک مداح با یک دلال اقتصادی که اتهامات زیادی به وی وارد است چه ارتباطی‌ میتون داشته باشه؟(آیا این دلال جز خانواده محمود کریمی‌ به حساب میاد؟)

    همچنین اینها چه اراذل و اوباشی بودند که مسلح نبودند و بعد از ایجاد مزاحمت برای محمود کریمی‌ و میر کاظمی از آنها شکایت کردند؟!

    اگر این اوباش مسلح نبودند پس با چه منطقی‌ جناب مداح برای دفاع از خود دست به سلاح بردند؟

    اصلا چرا یک مداح باید جواز حمل سلاح و استفاده از آنرا داشته باشد در حالی‌ که حتا کسانی‌ که مشاغل بسیار بسیار بسیار حساس تاری دارند مثل دانشمندان هست‌ای با خود سلاح گرم حمل نمیکنند؟!

    جناب مداح به چه دلیل احساس خطر می‌کند که برای حضور در سطح شهر نیاز می‌بیند با خود اصلاح حمل کند؟!

    چند سال پیش تعدادی از اوباش به خودروی روح الله داداشی حمله میکنند و با ضربات غمه وی را به قتل میرسانند اما پس از گذشت چند روز نیروی انتظامی ضاربین را دستگیر کرده و تحویل مراجع قضا‌ای میدهد( اگر این‌ها هم اوباش بودند پس چرا دستگیر و محاکمه‌ نمیشوند؟!)

    اگر محمود کریمی‌ در این ماجرا بی‌ تقصیر بود پس چرا ابتدا این خبر را به کّل کذب دانست و ردّ کرد؟آنکه را که حساب پاک است از محاسبه چه باک است؟

    چرا پس از افشای این ماجرا که دلیل آن شکایت زوج جوانی بود که محمود کریمی‌ به طرف آنها تیر اندازی کرد،اطرافیانش داستان ساختگی حمله اراذل به آنها را بازگو کردند؟چرا از همان ابتدا به جای انکار اینها را نگفتند؟

    اگر محمود کریمی‌ بیگناه است پس چرا پس از شکایت آن زوج جوان از وی و فرا خواندن ایشان برای حضور در جلسه دادرسی ایشان در جلسه حضور نیافت؟!

    اصلا جناب کریمی‌ و دوست میلیاردرشان آن وقت شب از کجا به کجا می‌رفتند که با یک تصادف ساده به طرف ماشین مقابل شلیک کردند؟!

    سر نشینان خودرو‌ای که رسانه‌های اصول گرا آنها را اوباش خواندند زن و مرد جوانی بودند که پس از تصادف حتا جرات نکردند از ماشین پیاده شوند و جناب مداح،پرچم دار ولایت به سمت یک زن تیر اندازی کرد و تمامی این اتفاقت ناا خوشایند یک طرف سکوت رسانه‌ای و دروغ پراکنی‌های رسانه‌های افراطی و زیر بار مسئولیت نرفتن‌ها بیش از همه چیز آزار دهند است.

    همچنین این ماجرا را شخصاً امروز از یکی‌ از دوستانم که قاضی دادگستریست جویا شدم و ایشان اطمینان دادند که چنین جنایتی از جانب محمود کریمی‌ رخ داده اما عده‌ای از رجال سیاسی طیف خاص به شدت خواستار ینند که این داستان بدون سر و صدا و بدون کوچکترین آسیبی به شهرت محمود کریمی‌ خاتمه پیدا کنه.

    زیر پرچم اسلام چه کارها که نمیکنند!

    عدالت اسلامی در جمهوری اسلامی یعنی‌ فقط رعیت در صورت ارتکاب به جرم برابر قانون مجازات میشوند و شاه زاده‌ها‌ مجاز به انجام هر کاری هستند و در پایان حمایت‌های رسانه‌ای و حکومتی هم شامل حالشان است!

    مرگ خوبه فقط برای همسایه؟تاجران فتنه سبز، فتنه گران درونی‌ خودشان را نمی‌بینند؟جزای آتش زدن سطل‌ اشغال مرگ و عملی‌ این چنینی از یک دلال نام اهل بیت دفاع از خود و خانواده در برابر اوباش؟ چه میشود که به یک بار سایت‌های اصول گرا برای ماست مالی ماجرا دست به دست هم میدهند و داستانی ساختگی و برای توجیه بروز یک عمل مجرمانه از طرف یکی‌ عنصر خودی به خورد مردم میدهند!ملت هم که(جیگر)!

    اشاره کردند که خانواده جناب مداح در اتومبیل ایشان حضور داشتند!(اما ثابت شده یکی‌ از سر نشینان ماشین محمود کریمی‌ سید حسن میر کاظمی شریک بابک زنجانی بوده!)یک مداح با یک دلال اقتصادی که اتهامات زیادی به وی وارد است چه ارتباطی‌ میتون داشته باشه؟(آیا این دلال جز خانواده محمود کریمی‌ به حساب میاد؟)

    همچنین اینها چه اراذل و اوباشی بودند که مسلح نبودند و بعد از ایجاد مزاحمت برای محمود کریمی‌ و میر کاظمی از آنها شکایت کردند؟!

    اگر این اوباش مسلح نبودند پس با چه منطقی‌ جناب مداح برای دفاع از خود دست به سلاح بردند؟

    اصلا چرا یک مداح باید جواز حمل سلاح و استفاده از آنرا داشته باشد در حالی‌ که حتا کسانی‌ که مشاغل بسیار بسیار بسیار حساس تاری دارند مثل دانشمندان هست‌ای با خود سلاح گرم حمل نمیکنند؟!

    جناب مداح به چه دلیل احساس خطر می‌کند که برای حضور در سطح شهر نیاز می‌بیند با خود اصلاح حمل کند؟!

    چند سال پیش تعدادی از اوباش به خودروی روح الله داداشی حمله میکنند و با ضربات غمه وی را به قتل میرسانند اما پس از گذشت چند روز نیروی انتظامی ضاربین را دستگیر کرده و تحویل مراجع قضا‌ای میدهد( اگر این‌ها هم اوباش بودند پس چرا دستگیر و محاکمه‌ نمیشوند؟!)

    اگر محمود کریمی‌ در این ماجرا بی‌ تقصیر بود پس چرا ابتدا این خبر را به کّل کذب دانست و ردّ کرد؟آنکه را که حساب پاک است از محاسبه چه باک است؟

    چرا پس از افشای این ماجرا که دلیل آن شکایت زوج جوانی بود که محمود کریمی‌ به طرف آنها تیر اندازی کرد،اطرافیانش داستان ساختگی حمله اراذل به آنها را بازگو کردند؟چرا از همان ابتدا به جای انکار اینها را نگفتند؟

    اگر محمود کریمی‌ بیگناه است پس چرا پس از شکایت آن زوج جوان از وی و فرا خواندن ایشان برای حضور در جلسه دادرسی ایشان در جلسه حضور نیافت؟!

    اصلا جناب کریمی‌ و دوست میلیاردرشان آن وقت شب از کجا به کجا می‌رفتند که با یک تصادف ساده به طرف ماشین مقابل شلیک کردند؟!

    سر نشینان خودرو‌ای که رسانه‌های اصول گرا آنها را اوباش خواندند زن و مرد جوانی بودند که پس از تصادف حتا جرات نکردند از ماشین پیاده شوند و جناب مداح،پرچم دار ولایت به سمت یک زن تیر اندازی کرد و تمامی این اتفاقت ناا خوشایند یک طرف سکوت رسانه‌ای و دروغ پراکنی‌های رسانه‌های افراطی و زیر بار مسئولیت نرفتن‌ها بیش از همه چیز آزار دهند است.

    همچنین این ماجرا را شخصاً امروز از یکی‌ از دوستانم که قاضی دادگستریست جویا شدم و ایشان اطمینان دادند که چنین جنایتی از جانب محمود کریمی‌ رخ داده اما عده‌ای از رجال سیاسی طیف خاص به شدت خواستار ینند که این داستان بدون سر و صدا و بدون کوچکترین آسیبی به شهرت محمود کریمی‌ خاتمه پیدا کنه.
    زیر پرچم اسلام چه کارها که نمیکنند!

    عدالت اسلامی در جمهوری اسلامی یعنی‌ فقط رعیت در صورت ارتکاب به جرم برابر قانون مجازات میشوند و شاه زاده‌ها‌ مجاز به انجام هر کاری هستند و در پایان حمایت‌های رسانه‌ای و حکومتی هم شامل حالشان است!

    مرگ خوبه فقط برای همسایه؟تاجران فتنه سبز، فتنه گران درونی‌ خودشان را نمی‌بینند؟جزای آتش زدن سطل‌ اشغال مرگ و عملی‌ این چنینی از یک دلال نام اهل بیت دفاع از خود و خانواده در برابر اوباش؟ چه میشود که به یک بار سایت‌های اصول گرا برای ماست مالی ماجرا دست به دست هم میدهند و داستانی ساختگی و برای توجیه بروز یک عمل مجرمانه از طرف یکی‌ عنصر خودی به خورد مردم میدهند!ملت هم که(جیگر)!

    اشاره کردند که خانواده جناب مداح در اتومبیل ایشان حضور داشتند!(اما ثابت شده یکی‌ از سر نشینان ماشین محمود کریمی‌ سید حسن میر کاظمی شریک بابک زنجانی بوده!)یک مداح با یک دلال اقتصادی که اتهامات زیادی به وی وارد است چه ارتباطی‌ میتون داشته باشه؟(آیا این دلال جز خانواده محمود کریمی‌ به حساب میاد؟)

    همچنین اینها چه اراذل و اوباشی بودند که مسلح نبودند و بعد از ایجاد مزاحمت برای محمود کریمی‌ و میر کاظمی از آنها شکایت کردند؟!

    اگر این اوباش مسلح نبودند پس با چه منطقی‌ جناب مداح برای دفاع از خود دست به سلاح بردند؟

    اصلا چرا یک مداح باید جواز حمل سلاح و استفاده از آنرا داشته باشد در حالی‌ که حتا کسانی‌ که مشاغل بسیار بسیار بسیار حساس تاری دارند مثل دانشمندان هست‌ای با خود سلاح گرم حمل نمیکنند؟!

    جناب مداح به چه دلیل احساس خطر می‌کند که برای حضور در سطح شهر نیاز می‌بیند با خود اصلاح حمل کند؟!

    چند سال پیش تعدادی از اوباش به خودروی روح الله داداشی حمله میکنند و با ضربات غمه وی را به قتل میرسانند اما پس از گذشت چند روز نیروی انتظامی ضاربین را دستگیر کرده و تحویل مراجع قضا‌ای میدهد( اگر این‌ها هم اوباش بودند پس چرا دستگیر و محاکمه‌ نمیشوند؟!)

    اگر محمود کریمی‌ در این ماجرا بی‌ تقصیر بود پس چرا ابتدا این خبر را به کّل کذب دانست و ردّ کرد؟آنکه را که حساب پاک است از محاسبه چه باک است؟

    چرا پس از افشای این ماجرا که دلیل آن شکایت زوج جوانی بود که محمود کریمی‌ به طرف آنها تیر اندازی کرد،اطرافیانش داستان ساختگی حمله اراذل به آنها را بازگو کردند؟چرا از همان ابتدا به جای انکار اینها را نگفتند؟

    اگر محمود کریمی‌ بیگناه است پس چرا پس از شکایت آن زوج جوان از وی و فرا خواندن ایشان برای حضور در جلسه دادرسی ایشان در جلسه حضور نیافت؟!

    اصلا جناب کریمی‌ و دوست میلیاردرشان آن وقت شب از کجا به کجا می‌رفتند که با یک تصادف ساده به طرف ماشین مقابل شلیک کردند؟!

    سر نشینان خودرو‌ای که رسانه‌های اصول گرا آنها را اوباش خواندند زن و مرد جوانی بودند که پس از تصادف حتا جرات نکردند از ماشین پیاده شوند و جناب مداح،پرچم دار ولایت به سمت یک زن تیر اندازی کرد و تمامی این اتفاقت ناا خوشایند یک طرف سکوت رسانه‌ای و دروغ پراکنی‌های رسانه‌های افراطی و زیر بار مسئولیت نرفتن‌ها بیش از همه چیز آزار دهند است.

    همچنین این ماجرا را شخصاً امروز از یکی‌ از دوستانم که قاضی دادگستریست جویا شدم و ایشان اطمینان دادند که چنین جنایتی از جانب محمود کریمی‌ رخ داده اما عده‌ای از رجال سیاسی طیف خاص به شدت خواستار ینند که این داستان بدون سر و صدا و بدون کوچکترین آسیبی به شهرت محمود کریمی‌ خاتمه پیدا کنه.
  • سجاد غلامی
  • یکی از علمای شیعه به نام جناب قزوینی ضمن خاطره ای بیان می دارند که :
    اینجانب در یکی از کشورهای حوزه ی خلیج فارس ، با یکی از شیوخ وهابی منظره ای داشتم . کتاب صحیح البخاری را به وی نشان داده و پرسیدم : این روایت را قبول دارید که پیامبر فرمود "فاطمه (س) پاره ی تن من است و هرکس او را بیازاد ، مرا آزرده" ؟
    پاسخ داد : بلی ، قبول دارم .
    گفتم این را نیز فبول دارید که فاطمه از شیخین غضبناک بود ؟
    گفت : نه ، این دروغ است و شیعه ها آن را درست کرده اند !
    کتاب صحیح البخاری را باز کردم و این روایت را نشانش دادم .
    او با بلافاصله پشت جلد کتاب را نگاه کرد و گفت : این کتاب در بیروت چاپ شده و من آن را قبول ندارم . کتابی بیاور که در عربستان سعودی چاپ شده باشد .
    گفتم : چاپخانه ی این کتاب شیعی نیست . ضمنا در لبنان اکثر غیر شیعه هستند و اگر روایتی در کتابهایشان حتی جابجا شود ، چاپخانه ی آن را به آتش می کشند چه برسد به اینکه روایتی به دروغ چاپ شود .
    سپس روایاتی از کتب شهرستانی و ابن قتیبه دینوری مبنی بر شهادت حضرت زهرا (س) به او نشان دادم . پس از اینکه این روایات را از کتب خودشان برایش خواندم ، سرش را پایین انداخت و گفت : من فردا شب جواب را برایت می آورم .
    شب بعد هرچه منتظر او ماندم ، نیامد . به منزل میزبانش مراجعه نمودم که چرا شیخ برای ادامه ی مناظره نیامده ؟
    میزبانش گفت : شیخ [وهابی] نامه ای بلند بالا به یکی از علمای بزرگ عربستان سعودی نوشته و گفته در مناظره ی حضرت زهرا به بن بست رسیده است و تمامی مستندات ، ظاهرا صحیح است . لطفا جواب دندان شکنی بفرستید .
    جالب اینکه بعد از یک هفته از عربستان برای او جواب آمده که این روایات ، درست است و در کتب ما نیز آمده ولی شما اصلا در این موضوعات با علمای شیعه بحث نکنید... !

    آنچه که انسان را از شنیدن این موضوع ناراحت می کند ، لجاجت و تعصبی است که این قوم ، در مقابل حق و پذیرفتن آن ، اینگونه از خود بروز می دهند . گویا لجاجت ، خلقی موروثی در میان اهالی نجد که خاستگاه فرقه ی ضاله ی بهائیت است ، می باشد .
    پاسخ:
    اَللَّهُمَّ اِنِّی اَسئَلُکَ بِحَقِّ فاطِمَةَ وَ اَبیهَا وَ بَعلِهَا وَ بَنیهَا وَ سِرِّالمُستَودَعِ فِیهَا، اَن تُصَلِّیَ عَلی

    مُحَمَّدٍ وَ آلِ مُحَمَّدٍ، وَ اَن تَفعَل بِی مَا أنتَ أهلُه وَ لَاتَفعَل بِی مَا أنَا أهلُه

     پروردگارا: من ترا مى خوانم بحق فاطمه و پدرش و شوهرش و فرزندانش ‍ و رازى را که در

    آنها امانت نهاده اى اینک : درود بفرستى بر محمد و آل محمد و اینکه آنچه تو اهل آنى با من

     عمل کنى و بجا آورى ، و بجا نیاورى با من آنچه را که من اهل آنم.
    لطفآ اون یکی روایت هم که میگن رو بزارید کنار این
    تو همون لینکی که دادم نوشته بود
    پاسخ:
    متاسفانه جامعه ی شایعه خیز ما و مردمی که از زمزمه های ساحرانه لذت بیمار گونه می برند حتما به سراغ روایت منفی می روند چرا که به ذهن ساده اندیش بسیاری نزدیک است  چرا که قدرت تخریبش بالاست چرا که از ارزشی ها انتقام خواهد گرفت و عده ای خنک خواهند شد!
     در حالی که هنوز رسیدگی به پرونده سیر طبیعی خود را طی نکرده است .با خود رو راست باشیم چرا نباید روایت مثبت را فرض بگیریم .اگر در نهایت مساله علیه فرضیه ی ما ثابت شد قبول می کنیم که جناب کریمی اشتباه کرده اند ولی در این لحظه جز خدا چه کسی می داند که چه شده است؟  جناب امیر بنده از نظر منطقی روایت مثبت را می پذیرم مگر آنکه خلافش ثابت شود  این ماجرا بوی زهم می دهدنخواهم  بپذیرم مگر ...

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">