منصوره صامتی

کارشناس فرهنگی

منصوره صامتی

کارشناس فرهنگی

منصوره صامتی

رویای 1400 ساله ی مسلمانان جهان در حکومت اسلامی ایران به تحقق پیوسته و امروز این ظرفیت عظیم فرصتی تکرار نشدنی است. معتقدم که انسان به ضرورت ماهیت الهی و اندیشه ی خویش یک رسانه است وامروز در عصر رسانه ضروریست تا دغدغه های فرهنگی ،اجتماعی و سیاسی مان را باهم شریک شویم، باشد که در مسیر زمان به جامعه ی مهدوی نزدیک شویم."زندگی بهتر حق مسلم ماست!"

و همچنان که رهسپار آینده ایم بیندیشیم که :

ما ازین قرن نخواهیم گذشت
ما ازین قرن نخواهیم گریخت
با قطاری که دگران ساخته اند
هیچ پروازی نیست برساند ما را به قطار دوران
و به قرن دگران
مگر انگیزه و عشق ،
مگر اندیشه و علم ،
مگر آیینه و صلح
و تقلا و تلاش
بخت از آن کسی خواهد بود که مناجات کند با کارش
و در اندیشه ی یک مساله خوابش ببرد
و کتابش را بگذارد زیر سرش و ببیند در خواب حل یک مساله را
باز با شادی در گیری یک مساله بیدار شود ...

تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
آخرین نظرات

تقویم روی دستش سنگینی می کرد ... گویی زمان در کالبد زمین تند تر از همیشه نفس می کشید...

...خواستن هایی که تمام نخواهد شد 

...سرگشتگی هایی که هزار راه نرفته را آغاز است ...

که تلفن زنگ زد ...مجوزی که درماوراء اندیشه امضاء می گردد

باور کن ! تو مهمان زیارتی  شتاب کن...

و او بی آنکه بداند در زمین آسمانی شده بود ....

نظرات  (۸)

  • هدیه امام رضا ع به زائران
  • سه هدیه دست زائران امام رضا (ع) را میگیرد :
    امام رضا علیه السّلام فرمود: هر کس مرا در غربت زیارت کند روز قیامت در سه جا نزد او خواهم آمد تا از ترس هاى آن ‏جا نجاتش دهم:
    1-هنگامى که نامه ‏هاى اعمال مردم از راست و چپ به پرواز درآید
     2- نزد صراط
     3- نزد میزان
     
     
    منبع: الخصال، ج‏1، ص:168
    سلام
    میلاد باسعادت باب الحواعج امام موسی کاظم علیه السلام مبارک .
    خانم صامتی بزرگوار آرشیو وبلاگ رو میدیدم تا توی پست مربوط به پارسال تبریک بگم دیدم سال گذشته توی این مناسبت مشهد بودید وتوفیق زیارت امام رضا(ع)رو داشتید ،چه سعادتی .
    انشاالله بازم قسمت بشه  ونایب الزیاره همه همراهان پارادوکسی باشید ، سلامت باشید .
  • سجاد غلامی
  • صبرم از کاسه دگر لبریز است
    اگر این جمعه نیاید ؛ چه کنم
    آنقدر ما ، خجل از کار خودیم
    اگر این جمعه بیاید ؛ چه کنیم !
    زبان قاصر است از عنایت الهی ولی فقط یک کلمه خدایا شکرت
    التماس دعا
  • علی مهدویان
  • سلام
    وبلاگتون رو مطالعه کردم خیلی پر محتوا بود.
    اگه اشکال نداشته باشه بعضی از متن هاتو رو میخوام کپی بردارم.
    امیدوارم موفق باشد.
    منم حتما دعاگوی شما هستم.
    خانم صامتی فقط یه چیز تو ذهنم هست میخوام بهتون بگم که به آقا بگین.
    من یه کنکوری ام.یه کنکوری که واقعا چشمش به کمک آقا امام رضاست.
    به آقا بگین آقا یادتونه دعایی که کردم ؟یادتونه اولین بار که اومدم پابوستون؟وقتی منو طلبیدین که اصلا فکرشم نمیکردم اون موقع باشه.یادتونه وقتی راهنمایی بودم همه دوستام از زیارت شما حرف میزدن اما من غصه میخوردم که آقا منو هنوز نطلبیده.یادش بخیر.یادمه وقتی راهنمایی بودم تو مدرسه جشن تولد شما بود من از ته دل گریه میکردم که آقا منو بطلب.اما نشد تا رسیدم به 17سالگی و منو تو وقتی که منتظرش نبودم طلبیدین..اما چه طلبیدنی بود...
    آخ که چقدر دلم گرفت...فقط خدا میدونه تو دلم چه خبره..
    فقط به آقا بگین آقایادتونه اولین بار که اومدم پابوست چه دعایی کردم؟یادتونه؟میگن وقتی کسی اولین بارش باشه که بره زیارت امام رضا هر چی ازش بخواد امام رضا بهش میده.حالا من هنوز چشم امیدم فقط و فقط اول به خدا و بعد به اون بخشش شماست که بهم میدین اونی که میخوام.بهش بگین دعاهام رو یادشه؟؟بهش بگین من شدیدا محتاج نظرش و کمکشم.و بهش بگین هوای من و دعاهام رو داشته باشه...
    http://www.8pic.ir/images/89496812295263957503.jpg
    نائب الزیاره مام باشین و التماس دعای ویژه واسه مایی که آقا فقط یه بار بیشتر نطلبیدمون.
    زیارت قبول
    پاسخ:
    به روی چشم.گاهی که از تکرار در تکرار بی پایان این دنیا به تنگ میای تنها و تنها مهمان نوازی اهل بیت علیهم السلام می تونه دلت رو بند این دنیا کنه ...شمیم عزیز همه ی ما به دعای برای یکدیگر سفارش شده ایم .شما هم برای بنده دعا کن

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">