منصوره صامتی

کارشناس فرهنگی

منصوره صامتی

کارشناس فرهنگی

منصوره صامتی

رویای 1400 ساله ی مسلمانان جهان در حکومت اسلامی ایران به تحقق پیوسته و امروز این ظرفیت عظیم فرصتی تکرار نشدنی است. معتقدم که انسان به ضرورت ماهیت الهی و اندیشه ی خویش یک رسانه است وامروز در عصر رسانه ضروریست تا دغدغه های فرهنگی ،اجتماعی و سیاسی مان را باهم شریک شویم، باشد که در مسیر زمان به جامعه ی مهدوی نزدیک شویم."زندگی بهتر حق مسلم ماست!"

و همچنان که رهسپار آینده ایم بیندیشیم که :

ما ازین قرن نخواهیم گذشت
ما ازین قرن نخواهیم گریخت
با قطاری که دگران ساخته اند
هیچ پروازی نیست برساند ما را به قطار دوران
و به قرن دگران
مگر انگیزه و عشق ،
مگر اندیشه و علم ،
مگر آیینه و صلح
و تقلا و تلاش
بخت از آن کسی خواهد بود که مناجات کند با کارش
و در اندیشه ی یک مساله خوابش ببرد
و کتابش را بگذارد زیر سرش و ببیند در خواب حل یک مساله را
باز با شادی در گیری یک مساله بیدار شود ...

تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
آخرین نظرات
همسر مصنوعی! فقط ۶۰۰۰ دلار ساخته شده از سیلیکون در کشور سوئد است. قد ۱۵۰ تا ۱۷۵ سانتیمتر ! بافت پوست ۹۹% شبیه به انسان ! ...دارای ۱۰۰ سنسور در اطراف بدنش که ۳۰ سنسور حسی در بخش خصوصی !!! ایشون هر سنسور قابلیت فرم گیری تا ۲۰ موقعیت خاص رو برای ایشون فراهم میکنه به صدای صاحبش فوق العاده حساس است ! و قابلیت اجرای ۱۶ فرمان رو تا فاصله ۲ متری بصورت همزمان داره . ضمنا قابلیت گذاشتن رمز عبور هم احتمالا برای حفظ عفاف!!! در ایشون فراهم شده . یعنی بطور خلاصه فقط واسه صاحبش یک کارایی رو انجام میده در صورتی که روش password بگذارید ! این نوع عروسکها، دارای پوست، چهره و اندام کاملا مشابه بدن طبیعی انسان هستند. در نوع ۸۰۰۰$ دلاری، توسط سنسورهایی دمای پوست بدن عروسک پیوسته در ۳۷ درجه سانتیگراد نگه داشته می شود. علاوه بر آن، موی استفاده شده در آنها بر خلاف نوع دوم، کلاه گیس نیست و از موی طبیعی انسان و صد درصد تمیز استفاده شده است. تمامی اندامها توسط اتصال دهنده های پلیمری یا در برخی قسمتها فلزی، به یکدیگر متصل شده اند. شما این امکان را دارید که عروسک را در هر پوزیشن یا حالتی که دلخواهتان است قرار دهید. قابلیت شستشو بهمراه فایل صوتی خاصی که مانند یک Tape در آن جاسازی شده از دیگر ویژگیهای این عروسکها می باشد. ضمنا در داخل اندامهای “سینه و ران”، از سیلکون که قابلیت ارتجاعی دارد استفاده شده است. ضد رطوبت و ضربه هستند و برای ۳سال از طرف کمپانی ضمانت و گارانتی می شوند.مبارکه!


  • منصوره صامتی

نظرات  (۱۵)


اتفاقا چند تا از این این عروسکها وارد تهران هم شده خبرش رو دارم ؛ ولی به صورت رایگان و تبلیغاتی به همراه بقیه اجناس. اینطور که شنیدم یه آقایی که دوست صاحب مغازه بود بود منت و خواهش و تمنا که تو رو خدا یکیش رو بده به من. ولی صاحب مغازه می گفت نه میخوام آتیششون بزنم.
پاسخ:
!!!!
عزیز دلم برخی اقلام خاص  ابتدا برای خنده و بعد ...وارد کشور می شوند که باید خودتو آتیش بزنی نه خودشو!!!
خیلی هم خوبه کاشکی توی ایران هم بود/
"!!!...؟؟؟...،،، "
ببخشید متوجه نشدم؟!
خلاصه نظر قبلی من اینه که اصلا این ابزار به اندازه ای که شما و دوستان رو نگران کرده باعث نگرانی نیست(چرا؟) چون به نظر من به دلایلی که در قبل گفتم در جامعه پخش و استقبال نمیشه.
ما باید از روزی بترسیم که تکنولوژی بتونه حواس مارو کنترل کنه و قدرت تفکیک شرایط از ما گرفته بشه. یک چیزی شبیه فیلم های matrix یا gamer .
--------
در مورد اون پاراگراف هم که در آخر گفتم اون رو از این دید گفتم که خودم در زمینه رباتیک فعالیت داشتم و به نظرم این وسیله از نقطه نظر طراحی و تعداد سنسور هایی که گفتین شاهکاره! :))
قیمتش هم نسبت به بسیاری محصولات رباتیک مناسب!
پاسخ:
چه خوب که شما به عنوان یک متخصص نظر دادید. خوشحالم از این که با ما همراه هستید .
من نظرات دوستان رو خوندم و اصلا با شما و دوستان موافق نیستم.
1-اولا چنین ابزاری قطعا کارایی روابط طبیعی انسان ها را نخواهد داشت، مسائل عاطفی و ... هم که مربوط به انسان میشه.
2- از این ابزار در کشور هایی که روابط آزادتری نسبت به کشور های اسلامی و کشور ما دارند که اصلا استقبال نخواهد شد.
3-قیمت زیاد این محصول موجب این میشه که مردم کشور های به قول دوستان جهان سوم توانایی خرید این رو نداشته باشن و در مورد توزیع در خاورمیانه هم که دوستان گفتن خوب به دلیل قیمت و محدودیت واردات مردم ما نمی تونن این رو بخرن و اگر هم در ایران بیاد از طریق قاچاق و به چند برابر قیمت فروخته خواهد شد. اعراب هم که حرم سرا دارن چه نیازی به این ابزار دارن؟!
---------
4- در پایان من فکر میکنم که این وسیله به این گونه استفاده خواهد شد که افرادی چند دستگاه از این هارو میخرن و این هارو ساعتی در محل خودشون اجاره میدن که با عرض معذرت باید عرض کنم که مطمئنن گران تر از اجاره انسان برای افراد علاقه مند تمام خواهد شد و قطعا بدلیل هزینه و محدودیت این مورد هم فقط در کشور هایی که آزادی جنسی دارن به صورت زودگذر برای افراد تنوع طلب و چشم و دل سیر اجرا خواهد شد!
-----------------
یک مورد هم از بعد تخصصی میگم اونم اینکه واقعا شیفته مهندسی این دستگاه شدم قبلا در مورد این ها شنیده بودم ولی توضیحات شما واقعا این محصول رو از نظر من بسیار مهندسی شده جلوه داد. این وسیله رو میشه برای آزمایشگاه رباتیک و ابزار دقیق دانشگاه خریداری کرد!
پاسخ:
!!!...؟؟؟...،،،
  • سجاد غلامی
  • شما می گید : وجود افکار فمینیستی یکی از دلایل (عوامل) اصلی است . بسیار خب ؛ لطفا راجب این جمله قدری توضیح دهید . 
    پاسخ:
    سلام و احترام
    جناب غلامی با توجه به اینکه فمینیسم به دوره ها و نگاههای متفاوتی تقسیم می شود بحث مبسوط فرصت بسیاری می خواهد اما در این مختصر عرض کنم که خود نگاه فمینیسم یعنی دفاع از حقوق زنان در مقابل زیاده خواهی مردان  در اروپا و غرب به وجودآمد به عنوان مثال معلمان زن در انگلستان حق خوردن بستنی را نداشتند!البته اروپا می شد... بنابراین رهبران فمینیسم برای نجات زنان از ظلم تلاش کردند ولی از آنجا که زن را تنها جسم تصور کردند و روح و عاطفه او را در نظر نگرفتند و از ظرفیتهای عاطفی زنان درپیوند زدن نسلها غفلت ورزیدند این شد که حتی ازدواج کردن و تمکین از شوهر را دون شان و ظلم به زن معرفی کردند واعلام داشتند که زنان برای دفاع از حقوق خویش نباید ازداج کنند و حتی غرایض جنسی خویش را نیز باید به گونه ای مصنوعی و یا حتی از طریق خود ارضایی مرتفع سازد ! در مقابل  برخی سود جویان مرد و زن به تولید محصولاتی پرداختند که زن و مرد را بی نیاز از روابط عاطفی تعریف کنند و برخی از مردمان فارغ از اندیشه در سرتاسر جهان از این محصولات استقبال کردند .فارغ از اینکه دنیایی از محصولات و مصنوعات ارضاء غرایض جنسی به قدر یک نگاه محبت آمیز زن و شوهر به یکدیگر نیست،هیچ مهربانی ، همچون محبت شوهر امنیت خاطر زن را فراهم نمی سازد و هرگز دست محبت بیگانه نگرانی و التهاب روزانه را از مرد نخواهد گرفت ...
  • حاتم ابتسام
  • پناه بر خدا...
  • سجاد غلامی
  •  ما اگر بپذیریم که در این چرخه معیوب ، فمینیست عامل است ، نه معلول ؛ آنگاه به طور ضمنی و ناخواسته ، اقدام سازندگان همچین ابزاری را توجیه کرده ایم  ! .. اینطور نیست ؟
    پاسخ:
    در این که پیدایش تفکرات فمینیسمی هم معلول است و هم خود عامل، تردیدی نیست ولکن منظور شما مفهوم نیست!
  • سجاد غلامی
  •   سعدی کجایی ؟! .. بیا شعرت را پس بگیر 
      
      در شهر ما بنی آدم "ابزار" یکدیگرند .. !! 
    سلام. اونایی که ناخن میکارن ممکنه بشکنه یا بد فرم بشه میان دوباره درستش میکنن. مواد میذارن و سوهان میکشن! تا اونجایی که من خبر دارم و پرسیدم نه نماز داره نه غسل.
    پاسخ:
    ممنون که توضیح دادی.
    این مطلب رو سه سال پیش توی فیس بوک خونده بودم . اما برای وب سایت شما به نظرم کمی سخیف هستش. ببخشید که اینو می گم ولی این مطلب در شان نوشته های سابق شما نیست.
    پاسخ:
    سلام 
    بله این هم شاهد مثالی است بر پوچی دیدگاههای به تمام مادی و دنیوی .بارها عرض کردم موضوعات در قالب عناوین خاص به گونه ای مطرح می گردد که مخاطب در بحث شرکت کند .و عجیب است که شما تنها به لایه ی بیرونی و سطحی این مطلب توجه کردید حال آنکه مقصود  طرح متن از جانب بنده  لایه های درونی و پشت پرده ی نگاه سکولار و فمینیسم به کرامت انسانی زن است که آن را بخ خیال خویش تنها در کالبد خلاصه کرده اند 

    چه دنیای کثیفی شده ، پاک قاطی کردن .میخوان با این کاراشون دیگه کسی طرف ازدواج نره!

    ولی یه نکته جالب اینکه مامانم تا عکس رو نشونش دادم گفت دیروز یه دختره دیده تو آرایشگاه شبیه این عروسکه که اومده بود ناخنهاشو ترمیم کنه!

    پاسخ:
    ترمیم ناخن یعنی چه آتنا جان؟! منظورت مانیکوره؟
    خانوم صامتی ماشالله خیلی خوب تبلیغ میکنید ها...!!!
    من خودم اصلا چنین چیزی به گوشم هم نخورده بود ممنون از اطلاع رسانیتون!
    ناراحت نشید شوخی کردم ولی من جدا خیلی دوست دارم انگیزه سازندشو بدونم احتمالا یکی از این موارده : 1- مشغول کردن نسل جوان و دانشجوی کشورهای در حال توسعه 2- جلوگیری از خود انزالی 3- کاهش آمار تجاوز به عنف 4- فقط انگیزه اقتصادی 5- مصارف پزشکی بنا به تجویز پزشک یا ....
    ولی به نظر من همون اولی درسته
    پاسخ:
    تصور نمی کنید افکار فمینیستی یکی از دلایل اصلی است؟
    من قبلا جایی خوندم این عروسک ها رو در خاورمیانه پخش کردن وفکر میکنم با استقبال خوبی هم مواجه شده بود!این است تهاجم فرهنگی...!
    مبارکه صاحبش!
  • سجاد غلامی
  • بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
    در نظام سرمایه دازی غرب و فرهنگ منحط مبتنی بر ترویح سکس ، خشونت و مالیخولیای آن ؛ تا کنون به صورت ضمنی و در مجاز شانی جز یک کالا برای زن قائل نبودند اما امروزه حقیقتا و با صراحت ، کالا و ابزاری بودن آن را به جهان اعلام می کنند .

    **** *** *** ** ** *** *** ***** ** *** *** ****** **** *

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">