منصوره صامتی

کارشناس فرهنگی

منصوره صامتی

کارشناس فرهنگی

منصوره صامتی

رویای 1400 ساله ی مسلمانان جهان در حکومت اسلامی ایران به تحقق پیوسته و امروز این ظرفیت عظیم فرصتی تکرار نشدنی است. معتقدم که انسان به ضرورت ماهیت الهی و اندیشه ی خویش یک رسانه است وامروز در عصر رسانه ضروریست تا دغدغه های فرهنگی ،اجتماعی و سیاسی مان را باهم شریک شویم، باشد که در مسیر زمان به جامعه ی مهدوی نزدیک شویم."زندگی بهتر حق مسلم ماست!"

و همچنان که رهسپار آینده ایم بیندیشیم که :

ما ازین قرن نخواهیم گذشت
ما ازین قرن نخواهیم گریخت
با قطاری که دگران ساخته اند
هیچ پروازی نیست برساند ما را به قطار دوران
و به قرن دگران
مگر انگیزه و عشق ،
مگر اندیشه و علم ،
مگر آیینه و صلح
و تقلا و تلاش
بخت از آن کسی خواهد بود که مناجات کند با کارش
و در اندیشه ی یک مساله خوابش ببرد
و کتابش را بگذارد زیر سرش و ببیند در خواب حل یک مساله را
باز با شادی در گیری یک مساله بیدار شود ...

تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
آخرین نظرات

درددل

منصوره صامتی |
سلام خانم صامتی .امشب دلم خیلی گرفته خیلی وقته دلم گرفته .دلم گرفته ازدنیا ازاین مردم .میخواستم باشمادردودل کنم البته اگه اذیت نشید . خوشحالم از اینکه یه خانم محجبه باچادر مثل شما هست که هنوز اسلام روازیاد نبرده .خانم صامتی امروز خرد شدم شکستم گریه هام بماند .دلم شکست از دختری که بخاطر چادری بودنم مسخره ام کرد بخاطر چادری بودنم بهم گفت امل وبهم خندید بهم گفت بی سواد وخندیدبهم گفت دهاتی وخندید ووو..هرتوهینی خواست کرد ومن با لبخندی تلخ نگاهش کردم وجوابش را باهمون لبخندتلخ دادم درحالی که بغض گلمو گرفته بود سخت خودموکنترل کردم تا اشک هام نریزه تا نفهمه خرد شدم تا از خردشدنم خوشحالی نکنه اما تو اتاقم تنها انقدگریه کردم که سردردگرفتم براستی این جورادما که خیلی راحت دیگران رو خرد میکنن سزاش رو میبینن؟راس میکن ظالم سالمه؟یا راس میگن نتیجه کارت رو هم دراین دنیا هم اخرت میبینی؟اگه درسته این افراد چطور اجازه میدن دیگران روخرد کنن.دلم میخواد آقامون هرچی زودتر ظهور کنن.آقا کجایی که دلتنگتم . آقا بیا ..بیا آقای خوبم ..اللهم عجل الولیک الفرج.. وممنون که درد ودلم رو تحمل کردین


بانوجان خواهر عزیزم
کمی منتظر بمان با تو حرف دارم...
  • منصوره صامتی

نظرات  (۱)

رخت زیبای اسمانی را خواهرم باغرور بر سر کن

نه خجالت بکش نه غمگین باش چادرت ارزش است باور کن

بوی زهرا ومریم وهاجر از پر چادرت سرازیر است

بشکند ان قلم که بنویسد دموده گشت ودست وپاگیراست


ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">