منصوره صامتی

کارشناس فرهنگی

منصوره صامتی

کارشناس فرهنگی

منصوره صامتی

رویای 1400 ساله ی مسلمانان جهان در حکومت اسلامی ایران به تحقق پیوسته و امروز این ظرفیت عظیم فرصتی تکرار نشدنی است. معتقدم که انسان به ضرورت ماهیت الهی و اندیشه ی خویش یک رسانه است وامروز در عصر رسانه ضروریست تا دغدغه های فرهنگی ،اجتماعی و سیاسی مان را باهم شریک شویم، باشد که در مسیر زمان به جامعه ی مهدوی نزدیک شویم."زندگی بهتر حق مسلم ماست!"

و همچنان که رهسپار آینده ایم بیندیشیم که :

ما ازین قرن نخواهیم گذشت
ما ازین قرن نخواهیم گریخت
با قطاری که دگران ساخته اند
هیچ پروازی نیست برساند ما را به قطار دوران
و به قرن دگران
مگر انگیزه و عشق ،
مگر اندیشه و علم ،
مگر آیینه و صلح
و تقلا و تلاش
بخت از آن کسی خواهد بود که مناجات کند با کارش
و در اندیشه ی یک مساله خوابش ببرد
و کتابش را بگذارد زیر سرش و ببیند در خواب حل یک مساله را
باز با شادی در گیری یک مساله بیدار شود ...

تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
آخرین نظرات


انتخابات در رسانه های ضدانقلاب؛

رسانه‌های ضد انقلاب و بیگانه فارسی زبان در روزهای پس از انتخابات سعی کردند، به دلخواه خود حوادث انتخابات و پیروزی حجت‌الاسلام حسن روحانی را تفسیر کنند؛ از تفسیر انتخابات به رفرنداوم هسته‌ای و مصادره پیروزی انتخابات توسط جنبش سبز گرفته تا توهین‌ به مردم ایران.

مشرق در ادامه رصد اخبار رسانه‌های ضد انقلاب و بیگانه فارسی زبان درباره انتخابات، این بار هم به با بررسی این رسانه‌ها به تحلیل برخی رفتارهای ضد انقلاب درباره انتخابات و نتیجه حاصل از آن می‌پردازد:

مصادره پیروزی حسن روحانی به نفع جنبش سبز

یکی از اقدامات تأمل برانگیز و قابل پیش بینی رسانه‌های ضد انقلاب، مخصوصا وابستگان به جنبش سبز، تلاش آنان برای مصادره پیروزی حجت‌الاسلام حسن روحانی در انتخابات ریاست جمهوری ، به نفع این جنبش بود؛ این جنبش و رسانه‌های وابسته به آن که در انتخابات 88 نظام را به تقلب در انتخابات محکوم کرده بود، و بعد نیز انتخابات مجلس شورای اسلامی را تحریم کرده بود و همچنان قائل به تقلب نظام در انتخابات‌ در کشور بودند، این بار نیز همین رویه را پیش گرفته و از حضور در انتخابات و دعوت مردم به حضور سرباز زدند.

البته این جنبش حق هم داشت؛ چگونه می‌شد هم قائل به تقلب در انتخابات باشی و هم رأى خود را در نتیجه انتخابات مؤثر بدانی؛ از این رو تمام تلاش این رسانه‌ها این بود که به هر نحوی شده مردم را به عدم حضور در انتخابات تشویق کنند تا شاید به این طریق بتوانند اثبات کنند که مردم دروغ تقلب را باور کرده و به همین دلیل در انتخابات شرکت نکرده‌اند؛ به برخی از اخبار این رسانه‌ها در روزهای نزدیک به انتخابات توجه کنید:



تاکید صریح سه تن از اصلی ترین گردانندگان فتنه 88 بر عدم شرکت در انتخابات در 20 خرداد؛ این تاکید یک راهنمایی به اعضای جنبش نیز هست و آن اینکه شما نیز رأی ندهید


تاکید صریح سازمان مجاهدین و سایت کلمه مبنی بر اینکه رأی مردم خوانده نمی‌شود: توصیه صریح به طرفداران مبنی بر عدم شرکت در انتخابات


تاکید صریح موسوی خوئینی‌ها بر عدم شرکت در انتخابات


این موارد تنها گوشه بسیار کوچکی از تلاش‌ها و توصیه‌های رسانه‌های جنبش سبز، گردانندگان اصلی آن و احزاب و سازمان‌های حامی آن بود برای عدم شرکت در انتخابات و تاکید بر این امر؛ آنان باید هم چنین مواضعی می‌گرفتند؛ آخر ادعای تقلب در انتخابات و شرکت در انتخابات – که به معنی اعتماد به برگزار کنندگان انتخابات است – تناقضی جدی برای این افراد بود؛ از این رو تصمیم نهایی آنان عدم شرکت در انتخابات بود.

اما حال که حسن روحانی ، که خود را حامی گفتمان اعتدال – نه اصلاح طلبی - معرفی کرده، پیروز انتخابات شده است، این رسانه‌ها سعی کردند پیروزی حسن روحانی را پیروزی جنبش سبز توصیف کنند!

البته معلوم نیست چگونه این افراد می‌خواهند ادعا کنند در انتخابات شرکت کرده و به حسن روحانی رأی داده و نظام هم از آرای آنها صیانت کرده است؟ مگر نبود که این افراد اصلا اعتقادی به امانت‌داری نظام نداشتند؟ اگر در ادعای خود صادق بودند و به نظام و امانت داری آن اعتقاد نداشتند، چرا در انتخابات شرکت کردند؟ اگر چنین ادعایی را خود نیز قبول ندارند پس برای چه مخاطبان خود را مدام با دروغ نویسی منحرف می‌کنند و بر حرف و ادعای دروغ خود اصرار می‌ورزند؟


تلاش ابتر رسانه‌های ضد انقلاب در مصادره پیروزی حسن روحانی به نفع خود

این افراد باید بپذیرند که پیروزی حجت‌الاسلام حسن روحانی چندان ارتباط مؤثری با جنبش سبز نداشته و ندارد؛ چه آنکه خود آقای روحانی نیز در بهمن ماه سال 89 به شدت علیه این جنبش موضع گرفته و در سخنانی علیه حوادث 25 بهمن که برای طرفداران این جنبش یک روز مهم محسوب می‌شود، گفت:

"حرکت ۲۵ بهمن گروهی فریب خورده کاملاً محکوم است و قوه قضاییه باید براساس وظایف ذاتی خود نسبت به این حرکت ضدانقلابی اقدام کند... در واقع این حرکت ضداسلامی و ضد ملی، از یک سو می خواست فریاد قاطعانه ملت ایران در روز ٢٢ بهمن را تحت الشعاع قرار داد و از سوی دیگر وسیله ای برای انحراف افکار مردم منطقه از دشمنان اصلی یعنی آمریکا و رژیم صهیونیستی و شکست اخیر آنان گردد... در حالی که مردم در روز ٢٢ بهمن به شکلی کاملاً با شکوه حمایت خود را از حرکت های آزادی خواهانه در منطقه اعلام کرده بودند، اقدامات نابخردانه و فتنه گرانه صورت گرفته در روز ٢٥ بهمن تنها به نفع استکبار و ضد انقلاب بود.".

نسبتی میان حسن روحانی و جنبش سبز وجود ندارد؛ از طرفی هم که طرفداران این جنبش اگر واقعا به ادعای خود در سال 88 اعتقاد داشته باشند پس نمی توانند در انتخابات شرکت کرده باشند، که در فضای رسانه‌ای هم این را به صراحت نوشتند. پس این افراد چرا اینگونه تلاش دارند که پیروزی آقای روحانی را به نفع خود مصادره کنند؟ جالب اینجاست که این رسانه‌ها در پوشش خبری خود تلاش کرده اند تا یکی از دلایل پیروزی و جشن پس از انتخابات را رفتن احمدی نژاد عنوان کرده و آن را نیز به جنبش سبز پیوند دهند؛ در حالی که مسلم بود که احمدی نژاد دیگر رئیس جمهور ایران نخواهد بود؛ خواه حسن روحانی پیروز می‌شد یا هر کس دیگری!


طرفداران جنبش سبز خود به خوبی می‌دانند که در سال 88 هم رأی آنان خوانده شد؛ مشکل اینجاست که آنها گمان می‌کنند یا باید همیشه خودشان پیروز انتخابات باشند، یا در انتخابات تقلب شده است؛ حال آنکه نظام از آرای همه نامزدها صیانت می‌کند؛ خواه حسن روحانی باشد؛ خواه محمود احمدی نژاد، و خواه موسوی


البته بار دیگر بر این تناقض تاکید می‌کنیم که جنبش سبز اگر بر ادعاهای خود در انتخابات 88 باور و اعتقاد دارد؛ پس بدون شک نمی‌تواند خود را پیروز انتخابات 92 بداند و آن را به نفع خود مصادره کند؛ حتی اگر برخی طرفداران این جنبش – که قاعدتا نباید در انتخابات رأی داده باشند – هم به خیابان آمده و در حمایت از این جنبش شعار بدهند. نمی‌توان هم قائل به تقلب در انتخابات 88 بود و هم در انتخابات 92 شرکت و پیروز هم شد. آن هم در شرایطی که مجری، برگزار کننده و ناظر انتخابات همان نهادها و افراد سال 88 می‌باشند!

یکی دیگر از این ادعاها، نامه تاجزاده به عارف بود که نوشته بود انصراف شما از رقابت، مهندسی انتخابات را به هم زد؛ اول اینکه تاجزاده هم در انتخابات شرکت کرد؛ با اینکه از مدعیان اصلی اتهام تقلب علیه نظام در سال 88 همو بود؛ اینکه حال چرا به نظام اعتماد کرده و در انتخابات شرکت کرده جای سوال است؟ آیا اگر حسن روحانی پیروز نمی‌شد بازهم تقلب شده بود؟ آیا اگر نظام دنبال صیانت از آرای مردم نبود و اهل تقلب در انتخابات بود، برایش کاری داشت بازهم تقلب کند؟

ادعای ساده لوحانه تاجزاده درباره مهندسی انتخابات؛ آیا برای نظام کاری داشت که – بر فرض ادعا و اتهام شما – در این انتخابات هم تقلب کند؟ استدلال‌های ساده لوحانه ای که فقط برای توجیه رفتار خود به کار برده می‌شود امروزه زیاد در بین رسانه‌های ضد انقلاب و امثال تاجزاده دیده می‌شود


کافی است تاجزاده و طرفداران جنبش سبز به نتیجه انتخابات رجوع کنند تا میزان دقت نظام در امانت داری و صیانت از آرای مردم را ببینند؛ حسن روحانی با 7/50 درصد آرا پیروز شد؛ یعنی تنها با 7/0 رای بیش از نصف؛ آیا به عقیده آنان که نظام در انتخابات 88 بیش از 11 میلیون تقلب کرده است، کاری داشت آرای روحانی را به مقدار 0/7 درصد کم کند تا انتخابات به دور بعد رفته و در دور بعد هم او را بازنده اعلام کند؟ این جا اوج امانت‌داری نظام نسبت به رأی مردم که مورد تأکید همیشگی رهبر انقلاب است مشخص می‌شود. هر چند تاجزاده و دیگر حامیان این جنبش خود را به تجاهل بزنند.


ماهیگیری به سبک دویچه وله

یکی دیگر از تفاسیری که انتظار می‌رفت از نتیجه انتخابات بشود، نسبت دادن انتخابات و نتیجه آن به موضوع انرژی هسته‌ای است؛ از همان ابتدا و نوع تحلیل و خبررسانی رسانه‌های ضد انقلاب این احتمال به صورت جدی وجود داشت که آنان این انتخابات را به نوعی رفراندوم هسته‌ای تعبیر کنند.

از آنجا که حسن روحانی و سعید جلیلی دو نامزد مطرح در این انتخابات، هر دو سابقه مسئولیت پرونده هسته ای ایران را با دو رویکرد متفاوت داشته و در مناظرات نیز بر سر مواضع خود به بحث نشسته بودند، این احتمال وجود داشت که در صورت شکست سعید جلیلی این رسانه‌ها ماهی خود را از این انتخابات بگیرند و آن را به عدم پذیرش مردم ایران از روش سعید جلیلی در مذاکرات تفسیر کنند.



تفسیر جهت دار و مغرضانه دویچه وله از نتیجه انتخابات؛ او با زیرکی تلاش کرده تا شکست جلیلی را شکست سیاست‌های حکومت در امر انرژی هسته‌ای نشان دهد؛ حال آنکه برای انتخاب بهترین نامزد برای ریاست جمهوری، این امر تنها یک معیار است، نه همه آن


این رسانه‌ها بدون توجه به اینکه از معیارهای انتخاب رئیس جمهور، تنها یک معیار آن سیاست خارجی و موضوع هسته‌ای است و اینکه این امر هم جزء سیاست‌های کلان نظام است و در بالاترین سطوح تصمیم گیری می‌شود، انتخابات روز جمعه را به رفراندوم هسته‌ای تفسیر کرده و نتیجه گرفتند که رویکرد نظام در مقاومت در پرونده هسته‌ای، غلط و با عدم پذیرش ملت رو به رو شده است. حال آنکه این تفسیر بسیار غلط از انتخابات است؛ بسیار افرادی هستند که رویکرد جلیلی نسبت به روحانی را بیشتر پسندیده ولی او را برای ریاست جمهوری مناسب نمی‌دانستند؛ گویا این رسانه‌ها از اولی‌ترین اصول دموکراسی و انتخاب هوشمندانه نیز آگاهی ندارند.

کاش این رسانه‌ها بفهمند که حسن روحانی در ایام مسئولیت پرونده هسته‌ای، خودسر عمل نکرده و تابع سیاست‌های حکومت بود و اینگونه نیست که با تغییر یک نفر، مسیر به کلی عوض شود!


عقده گشایی و توهین گستاخانه به ملت

رسانه‌های ضد انقلاب که نتوانستند حقد و کینه خود را از حضور حماسی مردم در انتخابات پنهان کنند، در برخی مطالب خود به آشکارا به ملت ایران و طرفداران نامزد پیروز در انتخابات توهین‌های بی ادبانه‌ای کردند.

هرچند زبان از نوشتن این توهین‌ها قاصر است و ذکر آن ها را بی ادبی به ساحت ملتی می‌داند که به تبعیت از رهبرش حماسه‌ای سیاسی را رقم زده است، اما تنها برای آگاهی مخاطبان گرامی یک تصویر از تیتر این خبر را در ادامه آورده ایم:


توهین گستاخانه رادیو زمانه به ملت حماسه ساز؛ البته که حضور بیش از 72 درصدی در انتخابات باید هم اینگونه داغ بر دل ضد انقلاب بنشاند


البته ملت ایران هیچ‌گاه به حرفهای پوچ این رسانه‌ها توجهی نداشته و ندارند؛ و همین تبعیت از رهبری و بی‌توجهی به رسانه‌های ضد انقلاب باید هم آنان را به عقده گشایی علیه ملت بکشاند؛ حال آنکه " کی شود دریا به پوز سگ نجس"

امید است حال که ملت ایران حماسه سیاسی مد نظر رهبری را رقم زدند، رئیس جمهور منتخب – حجت الاسلام حسن روحانی – نیز این امر را قدر دانسته و در پاسداری از آرمان‌های انقلاب و خلق حماسه سیاسی گامی بلند بردارد.

منبع:مشرق

نظرات  (۷)

  • علی ابن الرضا
  • با سلام
     به نظر مطالبتون نیاز به تامل داره
    به نظر شما اگه ما به حرف اونا دامن بزنیم چی میشه؟جز اینه که عده ای که می تونن داخل نظام باشن رو داخل  جبهه ی دشمن میکنیم؟ اگه نه پس معنی دشمن سازی چیه؟
    خوشحال میشم به وبلاگی که با تاثیر از مطالب شما آماده کردم سر بزنین
    اگه نظرتون رو هم در موردش بگین ممنون میشم
    میلاد مبارک موفق باشید
    پاسخ:

      با سلام

    این ایام فرخنده بر شما نیز مبارک.خرسندم که مطالب تلنگری بوده بر اندیشه ی شما که همین منظور و هدف بنده است و از مخاطب هم در خواست کردم اونیز تلنگری بزند و تذکری دهد تا با هم یاد بگیریم و پیش برویم .

    این مطلب هم یاد آوری رفتار دوگانه ی این گروه است  

    درود بر رییس جمعور روحانی

    درود بر عارف

    درود بر خاتمی

    درود بر میر حسین موسوی

    رنگ بنفش نشان کبودی است!!!(دوست عزیز تعریف شما از رنگ‌ها بر اساس چه میزان و معیاریست؟روان شناسی‌،برداشت شخصی‌؟یا محکوم کردن میلیونها هوادار تنها بخاطر مطالبه کردن حقی‌ که در طی‌ این سالها در عرصه‌های گوناگون از آنها صلب شده؟)

    طرفداران روحانی که به گفت شما با انتخاب این رنگ می‌خواستند پیامی را به گوش خیلی‌‌ها برسانند در سال ۸۸ بیگناه باتوم نخوردند؟بیگناه کشته نشدند؟بیگناه زندانی نشدند؟تر و خشک نسوختند؟کاری به سیاست مداران و قدرت مندان ندارم که بخاطر قدرت دست به همه کاری میزنند.اما آن تظاهرات‌های میلیونی که فیلم‌هایش همگی‌ موجود است و تظاهرات کنندگانی که ۹۹% مردم عادی بودند چه؟آن‌ها هم تشنه قدرت بودند؟به آنها وعده مالو مقام دادند تا بیان و تظاهرات کنند؟چند نفر از آنها قرار بود وزیر و نماینده و مشاور و خیلی‌ چیز‌های دیگر شوند که به خاطر آنها خطر کردند به خیابان‌ها آمدند دستگیر شدند مجازات شدند آینده‌شان خراب شد و مردند؟بارها گفت شد غرب از سالها پیش بستر چنین به قول امثال شما فتنه ی رو چیده بود و بودند کسانی‌ که در این تظاهرات‌هایی‌ که در کشور دیدیم از مردم عادی نبودند وابسته به جاهای دیگر بودن خیلی‌ کار‌ها هم کردند که آخر به اسم مردم عادی تمام شد و تاوانش را مردم عادی دادند(منظورم موسوی و کروبی نیست)

    اما سوالی که هیچوقت پرسیده نشد و جوابی‌ برایش نبود>>>اگر زندگی‌ مردم با مشکلات فراوانی‌ همراه نبود اگر کشور اوضاع به سامانی از همه نظر اقتصادی اجتماعی فرهنگی‌ و...داشت اگر و اگر و ۱۰۰۱ اگر دیگر که اگر به میل مردم بود آیا باز هم تظاهرات میکردند؟حتا با پدیده ی به اسم تقلب اگر همه چیز نمیگم در حد ایده‌آل اگر به اندازه نرمال خوب بود باز هم به خیابان‌ها می‌آمدند؟موتور و سطل اشغال آتش زدند اینقدر به امثال شما فشار آمد و آنرا ۴ ساله که بر سرشان میکوبید ببینید چی‌ میکشند کسانی‌ که سالهاست آزادی‌های اجتماعی از آنها صلب شده و جرات اندک اعتراضی را ندارند چه میکشند از پدران و مادرانی که فرزندانشان در ۸۸ کشته شد فیلم‌هایش موجود است فیلم‌هایی‌ که بسیج از پشت بام‌ها شلیک میکرد  موجود است اما باز به گردن غرب انداخته شد و آن بی‌چاره‌ها هم مجبور شدند برای اینکه بتوانند به ادامه زندگیشان در کشور ادامه دهند آنرا بپذیرند.بگذریم رضا سلطانی عزیز شما بزرگ وران اسناد و مدارک را هم نمیپذیرید البته در تنهایی خودتان همه میدانید چه شد و چه گذشت اما خوب قدرت شیرینه نه؟از دست دادنش سخته ارزش داره برای حفظ کردنش خیلی‌ کارها انجام داد حتا جنایت و بد تر از اون پنهان کاری و دروغ.تظاهرات‌های قبل از انتخابات را هیچوقت فراموش نمیکنم که مردم چه حمایتی از موسوی میکردند همان حمایت در سراسر کشور که آنها هم فیلم‌هایش موجود است باعث شد موسوی قبل از علم نتیجه انتخابات بگه بارند‌ام و ما هم او را پیروز می‌دانستیم البته هیچوقت حرف ۱ دوست عزیز که پدرش هم از مسئولین بود را یادم نمیره ..یادم نمیره با ۱ نگاه تمسخر آمیز به من گفت  هر کاری بکنید باز هم احمدی نژاد  رئیس جمهور می‌شه و زمانی‌ که تظاهرات مردم برای حمایت از موسوی را به رخش کشیدم و گفتم مردم پشت موسویند و حتما پیروز است فقط گفت:عاشق همین مردمیم که سیاست و بازی سیاسی بزرگان را مثل بازی مارو پله خودشان می‌دانند که از ابتدا تا پایان همهٔ خونه‌ها و نیش مارها معلوم است به راحتی‌ میتونی‌ از مارها و زهرشان بگریزی.

    از طرفی‌ گفته می‌شه وظیفه مردم بد از انتخاب رئیس جمهور تازه شروع می‌شه و باید حق را از و مطالبه کرد باید از و در قبل کار‌هایش پاسخ خواست از طرفی‌ فضای جامعه آنقدر در این ۸ سال سیاهو تاریک بود که اگر چه قبل فتنه چه بد فتنه کسی‌ به مسئولی میگفت بالای چشات آبرو است ....

    نمیدانام این مردم اشتباه گار که با عذر خواهی‌ میتوانند به جامعه برگردند منظورتان کدام جامعه است .جامعه استبدادی و دیکتاتوریه شما که خود را درست کارو نیک سرشت میپندارید و همه را اشتباه گر‌ یا جامعه‌ای  که هر کس با هر شکل و قیافه و تفکری به اندازه ۱ انسان آزاد ،آزادی دارد؟!

    مشکل مردم این نیست که انرژی هسته‌ای را باید رها کرد مشکلشان اصول گرایی و اصلاحطلبی نیست دردشان هم نامو نان نیست،همهٔ مشکلات از امثال شما بزرگواری شروع میشود که خود را بهترین‌و دیگران را اشتباه گر‌ میدانی شمایی که در آینده جانشین کسانی‌ میشی‌ که امروز برایمان تصمیم گیری میکنند شمایی که همه منتقدان را مخالف میدانی و محکوم میکنی‌ شمایی که اسمت بسیجیست اسمت حزب‌الهی و مذهبی‌ست شمایی که ریش داری و جای مهر روی پیشانی شمایی که زیر لب به جای نجوای آهنگ لوسانجلسی قرآن میخوانی‌ شمایی که شعارت گفت مان اسلامیو عمل به دستورت قرآن پیامبر است شمایی که با وجودت دیگر جای امثال من نیست منظورم از شما رضا سلطانی عزیز نیست منظورم شمای نوعی ‌ست.

     

    پاسخ:

         حتما همینطوره درد ما هم نان و نام و اصولگرایی و اصلاح طلبی نیست درد ما نفاق است دروغ است چند چهره گی است ،به ظاهر ارزشی هاییست که تیشه به ریشه ی دین می زنند .جناب نریمان این مسایل رو رها کنیم برای بهتر شدن شرایط پیشنهاد بدیم بهتر نیست ؟من و تویی کردن  مشکلی راحل می کند؟

    از مسایل فرهنگی بگوییم بهتر نیست؟

    شما برای بهتر شدن شرایط اجتماعی و فرهنگی چه پیشنهادی دارید؟به چه می اندیشید ؟خوب که وبلاگتون رو معرفی کنید.خوب که مقالات و یادداشت های خودتون رو ارسال کنید .همواره مشکلات خواهد بود باید از اشتراک نظرها صحبت کرد تا بتوان ادامه داد . گاهی چنان کنایه می زنید که گویی شما نماز نمی خوانید !گویی شما کلام خدار ا نجوا نمی کنید ؟گویی همه چیز را صفرو صد می بینید؟ تصور می کنم شما هم شیعه هستید ،نماز می خوانید ،نظام را قبول داریدو ایران را عاشق هستید.چرا بد اخلاقی چرا نامهربانی؟

    باور کنید خیلی ها مثل شما هم خوش تیپ هستند هم نماز می خوانند هم مسجد می روند هم کنسرت مجاز ایرانی و هم در شرایط مختلف با آدم های مختلف همکاری دارند ولی رهبری را عشق می ورزند ایران رادوست دارند و دست ایرانی جماعت را به گرمی می فشارند ولی به جناب روحانی رای نداده اند ونظراتشان به اصولگرایان نزدیک تر است . عید ولادت مدیر مهربان عالم امکان نزدیک است شاد باشیم  بدون نفرت بدون کینه  البته اول به خودم  یادآوری  کردم .ایام به کام .میلاد فرخنده ی صاحب عصر والزمان مبارک،تبریک، تهنیت  و هزاران بارشادباش

    خانم صامتی شما به دلیل درسی که خوندید یا شغلی که دارید خوب بلدید با کلمات بازی کنید....سبز و بنفش نداره،منظور جریان اصلاح طلبیه.یعنی وافعا شما منظور من متوجه نشدید و یا نوشته های من یه سخره میگیرین؟!!!!
    درمورد آقای احمدی نژاد تا قبل این خرابکاری ها که همه میگفتند اصولگرا است...اصولگرا بودن  و یا اصلاح طلب بودن یک تفکر هست،وقتی آقای احمدی نژاد همچین طرز تفکر دارد،پس اصولگرا است...
    ولی آقای روحانی خودشون قاطعانه اعلام کرده که میانه رو است،که به نظرم اونم از زرنگیش گفته که یه موقع مثل 4سال پیش رایشو نشمرن..
    رنگ بنفش نشانه کبودی می باشد و طرفداران روحانی با انتخاب رنگ بنفش می خواستند بگویند که در انتخابات سال 88 تقلب شده و بی گناه باتوم خوردن و با رای آوردن دکتر حسن روحانی همین طرفداران اگر واقعاً رو داشتند و کمی رودربایسی را کنار می گذاشتند و کبر و خودخواهی را کنار می زدند می توانستند از درگاه مردم ایران بابت فتنه 88 عذرخواهی کرده و به دامن جامعه برگردند ولی متاسفانه مغرورند و اشتباهگر
    رنگ بنفش نشانه کبودی می باشد و طرفداران روحانی با انتخاب رنگ بنفش می خواستند بگویند که در انتخابات سال 88 تقلب شده و بی گناه باتوم خوردن و با رای آوردن دکتر حسن روحانی همین طرفداران اگر واقعاً رو داشتند و کمی رودربایسی را کنار می گذاشتند و کبر و خودخواهی را کنار می زدند می توانستند از درگاه مردم ایران بابت فتنه 88 عذرخواهی کرده و به دامن جامعه برگردند ولی متاسفانه مغرورند و اشتباهگر
    واقعا من از شما متعجبم،که دوتا حرف این روزنامه های زرد باور میکنین و تازه اینجا میذارین که همه ببینن!!!!!!!!!!!!!!
    دوست عزیز،آقای تاج زاده دوست صمیمی پدر بنده هست...قبل انتخابات به همسرشون گفته بوده که شناسنامشون ببره زندان،چون میخوان رای بدن و رای دادن...
    فائزه هاشمی از آقای روحانی حمایت کرده و به ایشون رای داده،براتون بیانیه ای که داده رو بفرستم؟!!!!!!!!!!!!!!!
    عجب منبع آگاهی داره این روزنامه!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    ....
    هرآدم سیاسی میدونه که اگر انتخابات به دور دوم کشیده میشد،اصولگرایان شکست سخت تری می خوردند،چون کسایی که کلا رای نداده بودند،حتما به آقای روحانی رای می دادند.پس به نفع دولت بود که آقای روحانی با یک درصد پایین و لب مرزی رئیس جمهور بشه تا با یه آرای بالا.....
    در انتها،کاملا مشخصه که با پیروزی آقای روحانی شما و امثال شما خیلی عصبانی و ناراحت هستید و از الان کمر به خراب کردن اصلاح طلب ها بستین.ولی بدونید همین اصلاح طلب هایی که شما فتنه خطاب می کنین باعث شدن دوباره ملت پای صندوق های رای بیان....وگرنه بعد از اون کشت و کشتار و زندانی کردن اکثر خبرنگاران،روزنامه نویسان،وبلاگ نویسان....کی حاضر بود رای بده؟(غیراز اصولگرایان؟)
    درنتیجه روز پیروزی آقای روحانی،باید همه جا سبز می شد که خداروشکر اینطور شد....
    به امید روزی که همه جا سبز شود...

    پاسخ:

           شما که چند روز پیش نوشتید شهر را بنفش کرده اید!البته شاید بنفش شما همون سبز باشه یا سبز شما همون بنفش باشه  شاید هم بنفشتون قهوه ای باشه یا قهوه ای بشه یا سبزتون قهوه ای شده بعد بنفش شده یا شاید هم کلا قهوه ای بوده الان سبز شده  ممکنه بعدا صورتی بشه ...

     بفرمایید آقای روحانی کجاگفتند که اصلاح طلب هستند ؟ گروههای مختلف می توانند از یک نفر حمایت کنند به خاطر برخی اشتراک نظرها ولی این دلیل بر این نمیشه که فرد مورد نظر هم اصلاح طلب باشند. مثل اینکه اصولگرایان هم ازآقای احمدی نژاد حمایت کردند ولی آقای احمدی نژاد جایی نگفته که یک اصولگراست .

     

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">