منصوره صامتی

کارشناس فرهنگی

منصوره صامتی

کارشناس فرهنگی

منصوره صامتی

رویای 1400 ساله ی مسلمانان جهان در حکومت اسلامی ایران به تحقق پیوسته و امروز این ظرفیت عظیم فرصتی تکرار نشدنی است. معتقدم که انسان به ضرورت ماهیت الهی و اندیشه ی خویش یک رسانه است وامروز در عصر رسانه ضروریست تا دغدغه های فرهنگی ،اجتماعی و سیاسی مان را باهم شریک شویم، باشد که در مسیر زمان به جامعه ی مهدوی نزدیک شویم."زندگی بهتر حق مسلم ماست!"

و همچنان که رهسپار آینده ایم بیندیشیم که :

ما ازین قرن نخواهیم گذشت
ما ازین قرن نخواهیم گریخت
با قطاری که دگران ساخته اند
هیچ پروازی نیست برساند ما را به قطار دوران
و به قرن دگران
مگر انگیزه و عشق ،
مگر اندیشه و علم ،
مگر آیینه و صلح
و تقلا و تلاش
بخت از آن کسی خواهد بود که مناجات کند با کارش
و در اندیشه ی یک مساله خوابش ببرد
و کتابش را بگذارد زیر سرش و ببیند در خواب حل یک مساله را
باز با شادی در گیری یک مساله بیدار شود ...

تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
آخرین نظرات

پله پله تا براءت از ارزش های دینی!

عجله نکنیم ، بشنویم و اندکی بیندیشیم .




نظرات  (۱۸)

  • شهردار باغ
  • خانم صامتی چرا جواب سوالامو نمی دین؟

    هم سوال این مطلب رو وهم سوال مطالب بهمن رو؟؟؟؟؟؟؟

    پاسخ:
    شما می توانید پرسش کنید ولی پرسش شما دلیلی بر پاسخ بنده نیست .
    پرسیدید چرا وب بنده ورودیه ندارد  ، این امر کاملا سلیقه ایست و بنده به اندازه ی شما خوش سلیقه نیستم .
    اگر مایل به اطلا عات بیشتر در مورد بنده هستید نام بنده را در گوگل سرچ کنید در حدی که پاسخ پرسش شما باشد اطلاعات  هست 
    پرسش دیگر شما را به یاد ندارم 
  • شهردار باغ
  • سلام خانم صامتی عزیز

    یه گله داشتم :چرا به سوالم پاسخ ندادین؟

    برای اون آقایی که میگن رادیو تاکسی اونور آب رو هم میگیره هم بگم من چند روز تو کردستان بودم اونجا یه دوست نسبتا قدیمی بود که میومد ما را میرسوند اونم رادیو ش همه جا وبه خصوص کردستان عراق ورایو فردا رو میگرفت.



    اون کار بری هم که گفته بود اگه این پول های که بلوک شده اند رو نمیدادند مردم باید سرو کله هم رو تو عید میشکستن هم باید دقت کنه که پارسال عید مردم سرو کله هم ورشکستن که امسالم بشکنن!

    البته من منظورم دفاع از احمدی نژاد یا شخص دیگری نیست من فقط یه واقعیت رو گفتم.



    http://baghshahreiran.blog.ir/1392/12/14/در-پی

    لطفا به این صفحه بیاین ونظر بدین.

    اخه من نمیدونم آدم باید سیاسی ینویسه تا مردم نظر بدن!!!!!!!!!!!
    یادت نیست یادت باشه دارودسته همین آقایوووون اون همه بی ثباتی و گرونی رو به ملت ملتی که الان ادعای دلسوزی می کنن تحمیل کردن  تا بیان روی کار. عزیزم روزنامه همشهری رو بخوووووووووون. یا هر روزنامه دیگه رو .همش فساد مالیه .این همه دمنا واسه همین چیزاس. وگرنه خدمت تو حکومت اسلامیی انقد سخته که همه باید ازش فرار کنن نه خودشونو.....

  • سجاد غلامی
  • من فعلا کاری به دولت ها و نقد سیاست هایشان نداشته و به این موضوع وارد نمی شوم . البته عرض شد "دولت ها و سیاست هایشان" ، یعنی تاکتیک ها (راهکارها)  ؛ و نه استراتژی کلی نظام ( راهبردها ) . 
    سوال من از شما جوان امروزی کشورم این است : به نظر شما چرا باید حال و روز "خوب "یا" بد" کشور ما ، وابسته و منوط به رخصت ، اجازه و دخالت بیگانگان باشد ؟ 
    همه می دانیم نه داشتن "استقلال" یک کشور ، به معنی قطع تعامل و همکاری با دیگر کشورهاست و نه وجود تعاملات به معنی عدم استقلال یک کشور است . خصوصا اگر این تعاملات در چهارچوب "عدالت" و "احترام" نیز باشد .
    ولی مسءله این است که شما در عرصه ی روابط دیپلماتیک و بین المللی کشورها با هم ، رابطه ای که بر اساس "عدالت" و "احترام متقابل" باشد ؛ بین دو کشور سراغ دارید ؟

    و دیگر اینکه خود "استقلال" به چه معنی است ؟ 
    آیا می توان داعیه داشتن استقلال داشت و در عین حال خوشبختی و سعادت خود را در گرو اراده ی دیگران جستجو کرد ؟ 
    مشکل ما این است که ما فراموش می کنیم که در چه مسیری قرار گرفته ایم و تاوان چه چیزی را داریم پس می دهیم . 

    یه قرارداد نفتی جدید با کشور هند بسته شده. قراره بجای روپیه هند بهمون مرغ و برنج هندی داده بشه! خدا عاقبت ما رو بخیر کنه.

    خیلی جالبه
    زمان احمدی نژاد وقتی هر روز (هر روز!!!) همه چی گرون میشد این دکترا و نوابغ روزگار و علامه های دهر صداشون در نمی اومد حالا که ملت دارن یه نفس راحت میکشن و این دولت داره یه کارایی میکنه همه شدن دلسوز مردم!!!
    بدبختا، اگه همین یه زره پولهای بلوکه شده رو نمیدادن باید مثل زامبی ها می افتادین به جون هم برای خرج شب عید!
    خود این جیره خور میتونه مملکتو جمع کنه که حالا داره اینجوری خودشو جر میده؟
    همین حاظر بیاد پول خرج و مخارج شب عید این ملت از جیبش بده؟
    تو خونه بالا شهرش نشسته عاروق روشنفکری میزنه برای ما!
    خدا ریشه تونو بکنه که ریشه مردمو سوزوندی شماها
    پاسخ:
    وای که شما چقدر توهین آمیز نوشتید البته نسبت به خودتون و نسبت به مردم عزیز ایران .شما ایرانیان را با چه افرادی مقایسه می کنید ؟ جوری ازدولت دهم و یازدهم یاد می کنید گویا سلسله ی هخامنشیان رفته ساسانیان آمده ! در حالی که  هر دوی این دولتها بسته به نوع موضوعات باید در چارچوب قانون برای مردم خدمت کنند. سخن از روشنگری است در همه ی دولتها حتما اشتباهاتی نیز رخ داده است ولی بنا نیست امروز را رها کنیمو همه اش از دیروز بگوییم.
    نوشته ی شما بوی وحدت نمی دهد
    سلام.نه.منم همین سوالو کردم.واسه همینم فکر کردم اصحاب کهفم.گفت اینترنتی میگیرم.
    برادرم را کشتند و به ما تحویل دادند!

    http://www.mashreghnews.ir/fa/news/290736/%D8%A8%D8%B1%D8%A7%D8%AF%D8%B1%D9%85-%D8%B1%D8%A7-%DA%A9%D8%B4%D8%AA%D9%86%D8%AF-%D9%88-%D8%A8%D9%87-%D9%85%D8%A7-%D8%AA%D8%AD%D9%88%DB%8C%D9%84-%D8%AF%D8%A7%D8%AF%D9%86%D8%AF12-%D9%85%DB%8C%D9%84%DB%8C%D9%88%D9%86-%D8%AA%D9%88%D9%85%D8%A7%D9%86-%D8%A7%D8%B1%D8%B2%D8%A7%D9%86-%D8%AA%D8%B1%DB%8C%D9%86-%D9%87%D8%B2%DB%8C%D9%86%D9%87-%D8%AC%D8%B1%D8%A7%D8%AD%DB%8C
    یعنی رادیوی تاکسی رادیوی اونو آبو میگیره؟!!!
    سلام. دانشجوی شهید بهشتی هستم. دیروز در دانشگاه مناظره ای بین دکتر خسرو پناه ودکتر صادق زیبا کلام بود. موضوع مناظره هم رابطه ایران وامریکا بود.خیلی تاسف خوردم .هیچ کدوم از صحبتهای دکتر زیبا کلام قابل گفتن نیست. در این حد بگم که ایشون حتی حمله امریکا به هواپیمای مسافر بری رو قصه گویی وخطای سهوی دونستن.انقدر حرفها روم تاثیر گذاشته که خدا میدونه.چون ایشون مغز متفکر اصلاح طلب هستن.غصه خوردم وافسوس. بعد اونم وقتی تو تاسی نشستم دیدم فرشید منافی خودمون تو رادیو داره حرف میزنه. از قر!!!دادان وآموزش رقص و.. حتی در مورد آقای جنتی چنان حرفی زد که ریختم بهم. خود راننده هم رادیو رو خاموش کرد گفتم  ببخشید این رادیو خودمونه؟؟؟اون از ظهر مناظره .اینم رادیو. گفتم شاید به درد اصحاب کهف دچار شدم
    راننده گفت نه رادیو فردا مال اونور آبه.گفتم فرشید منافی پس اونجا چکار میکنه
    گفت چند ساله رفته
    خدای من نمیدونم چی میشه
     ولی خدا هدایتمون کنه ورحم بهمون کنه
  • ملتمس نگاه..
  • سلام.

    من تمام حرفاشونو قبول دارم.شما چه طور؟

  • محمدمهدی باقری
  • سلام برادر
    خدا قوت
    واقعا قشنگ بود
    احسنت
    خیلی خوشحالم که بین این همه وب به شما هدایت شدم
    بنده هم وب حقیری دارم
    با مطلبی تحت عنوان "عاقبت سخت شوخی زن و مرد نامحرم" به روزم همسنگر
    خوشحال میشم قدم رنجه فرمایید و نظر خودتون رو بگویید و اگر لایق دونستید تبادل لینک کنیم
    البته اگر لایق دونستید حقیر رو
    منتظرتم دادا
    امیدوارم که بیای
    مواظب خودت باش
    یا علی مدد
    http://sarbaz0.blog.ir/
  • شهردار باغ
  • سلام خانم صامتی

    من که سنم به این چیزا قد نمیده ولی سال دیگه منم میتونم رای بدم =س بهتره دانش افزایی کنم درباره مسائل مملکتم.

    یه چیزی تا زگی ها شنیدم میگن که وزارت ارشاد به کارمنداش گفته که چادر سرشون نکنن البته داخل وزارت؟؟؟!!!

    نمیدونم درسته یا غلط ولی اگه چادر سرشون نکنن وضع فرهنگی بهتر میشه؟

    تا زگی ها هم شهر من رو این بی چادر ها اشغال کردن البته من با مانتویی بودن خانم ها مخالفتی ندارم ولی کاش همون مانتو رو بپوشن!

    امروز که با دوستام بیرون بودیم دوستم برگشت بهم گفت که چقد مردم ما شیک پوش تر شدن چقد خوشگل شدن؟

    دوهزاری افتاد من به زیبایی چی میگم اون چی میگه!

    www.baghshahreiran.blog.ir

    سلام خداقوت
    عالی بود
    اما اگر فایل 45 دقیقه هست کامل لود نمیشه
    لینک فایل صوتیش رو ندارید ؟!
    ممنونم
  • ملتمس نگاه..
  • سلام.

    این سخنرانی از کیه؟

    (خانم رضوی باید برید به ادامه مطلب و اونجا دکمه پلی مشخص میشه که بتونید پلی کنید و بشنوید.)

    پاسخ:
    سلام 
    دکتر حسن عباسی استراتژیست ، محقق، پژوهشگر ، اندیشمند ...

    جناب "من" :

    لطفاً جانب ادب رو نگه دارید...

    ما ایرانی ها چقدر بی ادب شدیم...!!!

    پس کو اون تمدن چند هزار ساله...!!؟؟؟؟!!!!!!

    متاسفم

    این مزخرفات چیه مینویسی؟
    برو درسای حوزه ات رو بخون...

    سلام خانوم صامتی

    فایل صوتی باز نمیشه...

    مشکل از منه؟

    پاسخ:
    سلام
    برخی دوستان که شب گذشته شنیدن ، نمی دونم اشکال از کجاست؟

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">