منصوره صامتی

کارشناس فرهنگی

منصوره صامتی

کارشناس فرهنگی

منصوره صامتی

رویای 1400 ساله ی مسلمانان جهان در حکومت اسلامی ایران به تحقق پیوسته و امروز این ظرفیت عظیم فرصتی تکرار نشدنی است. معتقدم که انسان به ضرورت ماهیت الهی و اندیشه ی خویش یک رسانه است وامروز در عصر رسانه ضروریست تا دغدغه های فرهنگی ،اجتماعی و سیاسی مان را باهم شریک شویم، باشد که در مسیر زمان به جامعه ی مهدوی نزدیک شویم."زندگی بهتر حق مسلم ماست!"

و همچنان که رهسپار آینده ایم بیندیشیم که :

ما ازین قرن نخواهیم گذشت
ما ازین قرن نخواهیم گریخت
با قطاری که دگران ساخته اند
هیچ پروازی نیست برساند ما را به قطار دوران
و به قرن دگران
مگر انگیزه و عشق ،
مگر اندیشه و علم ،
مگر آیینه و صلح
و تقلا و تلاش
بخت از آن کسی خواهد بود که مناجات کند با کارش
و در اندیشه ی یک مساله خوابش ببرد
و کتابش را بگذارد زیر سرش و ببیند در خواب حل یک مساله را
باز با شادی در گیری یک مساله بیدار شود ...

تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
آخرین نظرات

 در حالی که یکی از ارکان حقوق بشر ،حقوق فرهنگی اجتماعی است که در شورای امنیت نیز به رسمیت شناخته شده و احترام به اصول و عقاید مذهبی را از اصول تکریم بشریت می داند هویت و اصالت ملی و مذهبی ایرانیان در مجامع بین المللی به دست بازیگران و اهالی سینما به سخره گرفته می شود . اگرچه موضوع دهن کجی سینماگران به مبانی ارزشی ملی در ابعاد مختلف قابل بررسی و واکاوی است ،  بجاست توجه  مسئولین امر را به پرسش های زیر جلب کرد که
 این به اصطلاح  هنرمندان در قبال امتیازات معنوی و مادی که در ارتباط و تعامل با جامعه ی اسلامی به دست می آورند چه افتخارات و امتیازاتی برای خاستگاه ارزشی ملیت خویش ایجاد کرده اند  ؟

آیا انقلاب اسلامی بنا شد تا بستر پرورش و بالندگی هنرمندان تهی از سطحی ترین آداب اسلامی و ایرانی باشد ؟!

 



در همه ی کشورهای جهان ضوابط خاصی برای حمایت از هنرمندان وجود دارد که احترام به ارزش های ملی در برون مرز و فرا مرز کمترین سطح از توقعات ملی است، در ایران چه قوانین الزام آوری حافظ منافع ملیاز سوی  هنرمندان است؟
در صورت تخطی از قوانین حافظ فرهنگ و ارزش های ملی - مذهبی از سوی هنرمندان چه محرومیت هایی شامل حال ایشان خواهد بود ؟

در کدام کشور و ملیت هنرمند هنجار شکن اجازه ی فعالیت دارد؟


اگرچه پرسش های فراوانی در این بخش قابل طرح است توجه به این پیشنهاد هم خالی از لطف نیست ، پیشنهاد می گردد برای هنرمندانی که به عنوان شخصیتی حقوقی از سوی جامعه ی ایرانی قصد سفر به فرامرز را دارند کلاس های توجیهی با اساتید برجسته اخلاق  برگزار گردد و اصول و مبانی سفر  و تعامل با دیگران و نوع پوشش و ادبیات به کارگرفته شده از سوی هنرمندان بارها یادآوری شود
چرا که به نظر می رسد برخی هنرمندان آنقدر به خبرسازی در سطح رسانه ها و شهرت بیشتر، آن هم به هر طریقی می اندیشند که فرصتی برای تفکردر خصوص خاستگاه و اصالت ملی خویش را ندارند تا جایی که در سطحی ترین روابط انسانی نیز تهی از فرهنگ خویش در فرهنگ مقابل هضم می شوند !!!


تا مسئولین عزیز در میان بحث های سیاسی خویش که به طور معمول تهی از دغدغه مندی های فرهنگی ارزشی و ملی است به پرسش های بالا می اندیشند توجه مخاطبان عزیز را به مثال های زیر جلب مبی کنم، قضاوت با شما عمل به ارزش های دینی و ملی تکریم و احترام به هویت است یا توهین؟
   به نقل از کتاب "قدم کلیک هایتان بر روی چشم" نوشته ی محمدرضا زائری ، در ارتباط با همین موضوع ، دو خاطره از امام موسی صدر را می خوانیم .

 هنوز دستم روی سینه ام مانده است !

دکتر حسین کنعان در کتابش به نام "الامام موسی الصدر ، قدر و دوور" می گوید : امام موسی صدر برایم تعریف کرد که وقتی من حدودا نوزده سال داشتم ، پدرم ( آیت الله صدر ، مرجع بزرگ تقلید ) نامه ای برای نخست وزیر وقت نوشتند و قرار شد ، من نامه را ببرم و تحویل بدهم ؛ لذا صبح زود از قم راه افتادم و به تهران آمدم . به محل زندگی او که منزلی باشکوه بود مراجعه کردم . مرا به سالن طبقه اول راهنمایی کردند . نشستم و به تماشای در و دیوار مشغول شدم . آن فضا و محیط متفاوت و شیک و باشکوه ، با تابلو نقاشی ها و وسایل تزئینی و مجلل ، برای من که از یک خانه ی ساده طلبگی آمده بودم ، خیلی تازگی داشت و غرق در تفکر در این فاصله فرهنگی و اجتماعی بودم . درهمین حال متوجه دختری جوان شدم که درانتهای سالن مشغول نواختن پیانو بود و من تا آن هنگام صدای این ساز را نشنیده بودم . نشسته بودم و با تعجب به آن گوش می کردم که آن دختر متوجه حضور من شد . برخاست و به طرف من آمد و دستش را به طرفم دراز کرد . من دستم را روی سینه ام گذاشتم و سلام او را پاسخ دادم . دکتر کنعان می گوید : در اینجا امام موسی صدر خندید و به مزاح گفت 《هنوز دستم روی سینه ام مانده است ! 》 جالب این جاست که این فرهنگ و راه حل ستودنی که شاید منشاء آن هم ایشان باشند ، الان در لبنان و بسیاری از جوامع دیگر کاملا رواج یافته است .

 می خواهید نجس نشوید ؟!

دانشمند فاضل و نویسنده ی اندیشمند استاد سیدعباس نورالدین نقل می کرد : روزی امام موسی صدر در یک کلیسا سخنرانی بسیار موثر و جذابی ایراد فرمود و همه را مجذوب کرد . اواخر سخنرانی ، خانمی جوان و زیبا ، که از توفیق عالمی مسلمان ، بسیار دلخور شده بود به دوستانش گفت : من می دانم چطور حالش را بگیرم و ضایعش کنم ! و بلافاصله پس از سخنرانی درحالی که همه را متوجه خود کرده بود ، جلو رفت و دستش را به طرف ایشان دراز کرد . ایشان دستش را طبق عادت روی سینه گذاشتند . او هم که منتظر همین بود ، پرسید : می خواهید نجس نشوید ؟! ( درواقع این خانم جوان ، به موضوعی اشاره کرده اند که محل سوءتفاهم خانم هاست و شبهه ی دون پایه بودن زنان در دیدگاه اسلام و نجس دانستن غیرمسلمانان است . ) اما ایشان با زیرکی بلافاصله پاسخ دادند 《 بل لا ، حافظ علی طهارتک》 بلکه برعکس ، تو آنقدر باارزش و پاک هستی که چنین تماس هایی ، حریم قدسی و پاک و منزه زنانه ات را می آلاید . این جواب حکیمانه ، عارفانه ، عمیق و هوشمندانه ی آن دردانه ی دهر ، نه فقط توطئه او را خنثی کرد ، بلکه برعکس شد و جمعیت بیشتری به وجد آمدند و به ایشان که همواره محبوب قلب ها بودند ، موجب شد ارادت بیشتری پیدا کنند ...

 "یوسف گمگشته باز آید به کنعان ، غم مخور"

 حالا دست ندادن دختر مسلمان با وزیر امور خارجه فرانسه را داشته باشید که در زمان خود ، سروصدای زیادی در رسانه های خبری غرب داشت . ماجرا ازاین قرار است که وزیر امور خارجه فرانسه در زمان تصدی وزارتخانه متبوع خود به کشورهای عربی سفر می کند . در یکی از همین سفرها در حال بازدید از دانشجویان دانشگاه سوربن فرانسه در ابوظبی امارات بود که اتفاق جالبی می افتد . به نقل از لوران فابیوس ، در این دیدار ، وزیر امور خارجه ، مطابق آداب و رسوم [غلط] اروپا ئیان قصد داشت با یکی از دانشجویان محجبه ی این دانشگاه ، دست بدهد که با امتناع وی ، لبخند تلخی از روی شرمساری زده و مجبور به عقب کشیدن دستش می شود . این بانوی مسلمان ، فقط با دادن لبخند ، جواب دست بلند کردن وزیر یک کشوری که یکی از کشورهای مهم و تاثیرگذار در معادلات امروز دنیا می باشد ، آن هم در دانشگاهی که متعلق به کشور همان شخص است را چنین با حفظ عزت و شرافت و کرامت انسانی خود می دهد .

 

 

دست ندادن دختر محجبه به وزیر فرانسه

دست ندادن ورزشکار ایرانی به همسر شاهزاده انگلیسی
متاسفانه ورزشکاران ما همیشه در عرصه های بین اللملی مورد آزار واذیت قرار میگیرند آنان را در شرایط نا متعادل قرار میدهند.

مهرداد کرم‌زاده پرتابگر دیسک ایران که در مسابقات پارالمپیک لندن مدال نقره گرفت در هنگام دریافت مدال، از دست دادن با "کیت مدیلتون" همسر شاهزاده ویلیام عروس ملکه بریتانیا خودداری کرد.
کرم زاده برای نشان دادن خودداری از دست دادن با مدیلتون، در هنگام دریافت مدال، در ابتدا دست ها را در پشت کمر قرار داد و سپس دست هایش را به نشانه تشکر و احترام، بر روی سینه اش گذاشت.

 

سخنگوی کاخ پادشاهی بریتانیادر این باره گفت: بسیاری از ورزشکاران مرد از کشورهای اسلامی به دلایل فرهنگی و دینی با زنان (نامحرم) دست نمی دهند.

 

از این دست نمونه های افتخار آمیز از رفتارهای صحیح سفرای سرزمین عزیزمان ایران فراوان است انسانهایی که اصالت خویش را در تهی شدن از فرهنگ و تمدن خویش جستجو نمی کنند و افتخار آفرینی آنها نه در موضوعات خیالی فیلم ها به سبک بازیگری بی اطلاع که هر نقشی را به او می دهند به بازی می پردازد ، بلکه در زندگی واقعی و نبرد بین اصالت و مسخ شده گی  معنا می گیرد . بی تردید انسان اصیل در همه ی مکاتب و در همه ی رسانه ها مورد تکریم و احترام حقیقی است .
 
 
 

نظرات  (۱۲)

  • سجاد غلامی
  • بعله ، متاسفانه همین طوره که شما می گید ... جالبه که این حادثه ، در رسانه ها و سایت های مختلف خبری با عنوان "طوفان غیر منتظره" بازتاب و انعکاس داشت !
    به نظر من استفاده ناجوانمردانه از لفظ "غیر منتظره" ( خواسته یا ناخواسته ) خود توجیه و سرپوشی بود بر عملکرد ناصواب و کوتاهی نابخشودنی سازمان هواشناسی ( با توجه به تلفات و خسارات به بار آمده ) 
    در ناگهانی ترین و سریع ترین تغیرات جوی ، بازهم امکان پیش بینی از 2 ساعت قبل از وقوع حادثه ، وجود دارد ؛ هرچند که این بزرگواران ، نه تنها در این زمینه اقدامی نکرده بودند ، بلکه با شروع طوفان و با توجه به مسیر شمال به جنوب آن ، حداقل به شهرها و مناطق جنوبی واقع در مسیر طوفان هم ، اطلاع رسانی نکرده بودند !!
    از جمله این مناطق ، شهر قم بود که دیدیم با فاصله ی زمانی از شهر تهران ، باز بصورت "غیر منتظره" ، با یک "طوفان غیرمنتظره" دیگر مواجه شد !! 
    چه کار میشه کرد ؛ "غیر منتظره" بود دیگه ! البته این وسط یه چیز که تقریبا میشه گفت بهشم عادت کردیم ، "غیر منتظره" نبود ؛ اونم  نبود تعریف  "احساس مسئولیت" و "وجدان کاری" در فرهنگ لغت  مدیریتی مدیران ما . متاسفم ، همین .
  • سجاد غلامی
  • عجب طوفانی بود ! 
    نزدیک بود توبه کنم و ایمان بیارم . شانس آوردم ! ( امان از این دل تاریک ما ، امان !! ) 

    یکی دستش خورده بود دکمه "قیامت" ، داشت لود می شد ، وسط کار کنسل کردن !
    حالا خوب شد من از کفش تن تاک استفاده می کنم ، چیزیم نشد ! استفاده از کفش تن تاک رو به شما توصیه می کنم .
    ولی ممنونم از طوفان "تهرانپارس" که داره خونه ما رو می بره "تجریش" !
    راستی ، یه حوله گلی گلی هم طوفان آورده خونمون ، صاحبش راضی باشه ! ...

    خدایا ؛ منو ببخش . مزاح بود .
    "ان فی خلق السموات و الارض واختلاف الیل و النهار لآیات لاولی الالباب" 

    سلام . خوشحالم ازینکه حال خانواده ی بزرگ پارادوکس ، همه ی شما پارادوکسی های عزیز و همچنین شما خانم صامتی بزرگوار خوبه ، خوبه _همیشه خوب باشه_ البته خیلی تاثرآور و ناراحت کننده بود شنیدن خبر جان باختن 5 تن از هموطنان و همنوعان عزیزمون بر اثر طوفان که ظاهرا دو تن از اونها هم  از مهاجرین افغان بودن . خدا این عزیزان رو غرق در رحمت خودش کنه و به خونواده هاشون صبر بده . 

    پاسخ:
    سلام 
     برای سلامتی دوستان خوشحال و برای عدم اطلاع رسانی مسولین هواشناسی  و در واقع احمال کاری آنان عصبانیم . گویی ما در عصر سنگ و آهن زیست می کنیم و در ایران خبری از عصر ارتباطات نیست !  
    در ضمن دختر ایرونی عزیز اینا شاید پیش مردم محبوب باشند اما به نظرت با این ریاکاریاشون پیش خدا هم محبوبند؟
    سلام به خانم صامتی ودیگر دوستان علی الخصوص دختر ایرونی ببخشید این چیزی که شما بهش میگید محبوبیت اسمش محبوبیت نیستمخصوصا در مورد خانم نرگس محمدی کهبا اون فیلم خیلی ضایعش که در فرود گاه ازش گرفته بودند  اگر که ایشون واقعا محبوب بودند باید نقششون در سریال ستایش که نقش یک زن چادری بود روی دیگران تاثیری میگذاشت ایشون با این کارشون حرمت چادری را که در ستایش گذاشته بودند از بین بردند بعدشم اینا  درسته که بازیگرند  اما آدم آهنی که نیستندز خودشون اختیار دارند میتونند در هر فیلمی بازین کنند یا هر کار نادرستی  هم نکنندبعدشم کی گفته نرگس محمدی محبوب تر شده اویشون با نشون دادن به قول شما خشگلیاشون محبوب نشدند فقط یک عده رابه گناه انداختند.
  • کتابی که ناشناخته ماند
  • لیلا حاتمی نمونه واضح از بازیگرانی است که دعوت می شوند. کسانی را دعوت می کنند که اینچنین باشند. مثل خودشان .غربزده وبی هویت. خودباخته وریاکار.شهاب حسینی رو هیچ وقت دعوت نمی کنند. جای آدمهای با هویت در آن مکان ها نیست .این فستیوالها برای این نیست که کشورهای با هویت ودارای سخن در جهان رخی نشان دهند برای اینست که کشورهای غربی خودی نشان دهند وبرتری خود را به رخ رنگ باختگان بکشند. چه کسی بهتر از چنین آدمهایی. کریمی رادان  حاتمی اصغری آنا نعمتی و...
  • دختر ایرونی
  • سلام خانم صامتی شما از من ناراحت شدید ؟ ببخشید من که عذر خواهی کردم ولی نظرم نوشتم . نیت شما خیره ولی خیلیا این چیزارو نمی فهمن . من قصد ناراحتی شما رو نداشتم 
    پاسخ:
    سلام عزیزم اصلا ناراحت نیستم این ایام بسیار مشغله دارم ببخشید 
  • دختر ایرونی
  • سلام خانم صامتی شما از من ناراحت شدید ؟ ببخشید من که عذر خواهی کردم ولی نظرم نوشتم . نیت شما خیره ولی خیلیا این چیزارو نمی فهمن . من قصد ناراحتی شما رو نداشتم 
      ماجرای لیلا حاتمی و میزانسن پرخطر کن

    این‌گونه رفتارها همه و همه با یک هدف مشخص صورت می‌گیرد: سست‌کردن و از بین بردن دیوار مستحکم ارزش‌ها و باورهای دینی که ساختن و استوار‌کردن آن بیش از سی سال طول کشیده‌است.و چون از بین بردن این دیوار مستحکم به این سادگی‌ها امکان‌پذیر نیست،حالا دارند آرام آرام و ذره ذره آجرهای این دیوار را سست می‌کنند توجیهات سطحی برای حرکت زشت یک هنرپیشه!

    کیوان امجدیان- چندی پیش روبوسی لیلا حاتمی در جشنواره کن با ژاکوب موجب انتقاد و واکنش گروهی از اهالی سیاست و سینماگران شد.ژاکوب نیز در جواب این انتقادات مدعی شد که قصد او تجلیل از سینمای ایران بوده‌است. پاسخی که شاید درنگاه اول تلاش او برای توجیه این رفتار به‌نظر بیاید و گروهی را وادار کند تا مدعی شوند حالا دیگر بعد از این سخنان نباید زیاد سخت گرفت و قصد او تجلیل از سینمای ما بوده‌است و … شاید قصد ژاکوب تقدیر و ابراز علاقه به سینمای ایران هم بوده باشد اما مشکل چیز دیگریست. مواردی که باعث واکنش هوشمندانه معاون وزیر ارشاد شد فراتر از این توجیه ساده‌انگارانه است.رفتار لیلا حاتمی که از بازیگران خوب سینمای ایران است دو مشکل عمده داشت:
    اول اینکه رفتار او به عنوان نماینده سینمای ایران نوعی بی حرمتی به اعتقادات و ارزش‌های ملتی است که او نماینده آنهاست.لیلا حاتمی از سوی ملتی مسلمان عازم کن شده است که در دین و مذهب آنها دست دادن و روبوسی کردن با مرد غریبه اشکال شرعی دارد و گناه محسوب می‌شود. و این کار شکستن حرمت اعتقادات و ارش‌های این ملت است.

    دوم اینکه متاسفانه با وجود احترامی که برای خانم حاتمی قائلیم و این‌که حتی فقط بازی او در «سر‌به‌مهر» کافی است تا ایشان را دارای شانی خاص بدانیم اما متاسفانه چندوقتی است هجمه به فرهنگ ایرانی اسلامی از سوی سینماگران ایرانی دانسته و نادانسته صورت می‌پذیرد و رسانه‌های غربی درصدد توجیه این رفتار حرمت شکنانه هستند و رفتار خانم حاتمی از آن قسم رفتارهای ناخواسته و گرفتار شدن ایشان در طراحی غربی‌هاست. این‌ که می‌گویم طراحی غربی‌ها نیز توهم توطئه نیست که نگاهی به اتفاقات چند سال گذشته برنامه ریزی مشخص آنها را به‌خوبی روشن می‌کند.
    دو سال پیش دست دادن اصغر فرهادی، کارگردان ایران با آنجلینا جولی، بازیگر آمریکایی در حاشیه مراسم گلدن گلوب، با واکنش مردم و سینماگران رو به رو شد. روبوسی عباس کیارستمی، کارگردان با کاترین دونوو، بازیگر فرانسوی هنگام دریافت جایزه نخل طلا برای فیلم طعم گیلاس (۱۹۹۷) هم از رویدادهایی بود که نقد زیادی را موجب شد.
     رفتارهای فاطمه معتمد آریا و بعضی دیگر از بازیگران زن و مرد سینمای ایران نیز در این راستا بوده‌است. این‌گونه رفتارها همه و همه با یک هدف مشخص صورت می‌گیرد: سست‌کردن و از بین بردن دیوار مستحکم ارزش‌ها و باورهای دینی که ساختن و استوار‌کردن آن بیش از سی سال طول کشیده‌است.و چون از بین بردن این دیوار مستحکم به این سادگی‌ها امکان‌پذیر نیست،حالا دارند آرام آرام و ذره ذره آجرهای این دیوار را سست می‌کنند. اگرچه بعضی از این سینماگران عامدانه این‌کارها را انجام نداده‌اند و اگرچه ممکن است بعد از این ماجرا ناراحت و پشیمان باشند اما شکی نیست که غربی‌ها برای نیل به هدفی که ذکرش رفت با دقیق‌ترین طراحی ، میزانسن را طوری می‌چینند که سینماگر ایرانی حتی اگر نخواهد، یک‌باره خود را در عملی انجام شده می‌بینند. تا کنون اگرهم ممکن بود این قبیل رفتارها را به عکس‌العمل یکباره سینماگران ربط داد اما حالا دیگر با اتفاقاتی که افتاده است همه سینماگران ایرانی می‌دانند که در صورت حضور در جشنواره‌ها و برنامه‌های خارجی هر لحظه باید منتظر میزانسنی باشند که در آن همه چیز برای زیرپاگذاشتن ارزش‌ها و شعائر اسلامی طراحی شده است.
    منبع: خبرگزاری فارس
    سلام خانم صامتی من احساس بدی به این کار شما دارم چرا باید از رفتار عادی هنرپیشه ها ایراد بگیریم ، خوب اینا اگر اینطوری نباشن اصلا نمیتونن بازیگر بشن . شما که باید بهتر میدونید تو بازیگری ی اصلی هست به اسم پررویی . من خودم خیلی عاشق بازیگریم . هیجان انگیزه ، با آدمای مختلف آشنا میشی خیلی از اونایی که برات آرزو بودن میتونی باهاشون بازی کنی . پول زیادیم نصیبت میشه تازه کلی مسافرت خارجی و کلی ازت عکس می گیرن معروف میشی . من ی بازیگرو می شناسم که کلی دوست قاضی و وکیل داره با آدمای نظام رابطه داره هرجا هر مشکلی براش پیش میاد سه سوته حل میشه همه بهش احترام میزارن همه دوسش دارن ی خونه میلیاردی داره همین الانم ایران نیست .تازه نیازیم نیست این همه درس بخونیو خسته بشی می تونی همشورزش کنی و به پوستت برسی همیشه ام خوشگل باشی همه جا هم میتونی بری .حتی ی برنامه دیدم که هنرپیشه ها رفته بودن دیدن رهبر ولی چادر سرشون بود . شما برای خودتون با این حرفا دشمن درست می کنید ولی اینا هرروز مهمتر میشن وقتی عیده وقتی جشنه وقتی انتخاباته وقتی زلزله میاد وقتی دولت میخاد کار مهمی بکنه همش بازیگرارونشون میده که خیلیم خوشگلن .
    همین نرگس محمدی من خودم فیلمشو دیدم تو فرودگاه که همه ی خوشگلیاش بیرون بود ولی محبوبتر شدو الانم که ستایش 2 رو نشون میده . ولی آدمایی مثل شما ببخشیدا همش گیر میدین به همه کاری کار دارین نمیزارین کسی راحت باشه خون به دل آدم میکنین . اگر تو بازیگرا باشین اینا همشون با هم دست میدن همو بوس می کنن می رقصن اصلا حجاب تو بازیگرا معنی نداره این چیزا برای یکی مثل شما مهمه اینا خیلیاشون آخه چیزی رو قبول ندارن که حالا بخان خودشونو به سختی بندازن .
    میدونم تجربم خیلی کمه ولی به خاطر شغل بابام با خیلی از کله گنده هارابطه داریم من چیزایی می بینم که می دونم حرفای شما اصلا طرفدار نداره ببخشید ولی میدونم که شما طرفدار خانما هستید برای همینم گفتم شاید ازم ناراحت نشید
    پاسخ:
    سلام سپاس از همراهی شما.نکات مطرح شده جای تامل و گفتگوست .
    سلام
    این هم نمونهایی دیگر از کرامت انسانی وحفظ باورها وارزشها ، حالا بودن وزیر خارجه یک کشور شرایط اضطرار بوجود می آورد یا اون آقا جلوی لیلا حاتمی که تازه اول بازیگر ما دستشو دراز کرده ، یکم  منصف باشیم اگه آدم واقعاّ ایمان  داشته باشه همه کارها وبرنامه های زندگیش درچارچوب دینش قرارمیگیره وحتماّ خط قرمز در روابطش داره  غیرازاین باشه نداشتن حد ومرز در برخورد با نامحرمه  ومطمعناّ هرجا بره همرنگ جماعت حاضر میشه.
    اظهار نظرها در مورد اقدام غیر اخلاقی این بازیگر دراین چند روز جالب بود ، یک عده که رسماّ موافق بودند چون مشکلی نمیدیدند برخی هم درصدد توجیه بودند ، اصل قضیه کمبود غیرت بود و جالبتر اینکه همه موافقان وتوجیه کنندگان اقدام  غلط بازیگر مردبودند ،تو خود بخوان حدیث مفصل....، خدایا چنان کن سرانجام کار  / تو خشنود باشی وما رستگار.
    لیلا حاتمی از یک دختر عرب {که نه آنها برای ما ارزشقائلند و نه ما برای آنها} کمتر وکوچکتر است!!!!
    سلام. خدا قوت. رسوایی روحانیون درباری جیره خوار از استاد جرجانی در سایت مفاتیح.
    پاسخ:
    سلام و خدا قوت

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">