منصوره صامتی

کارشناس فرهنگی

منصوره صامتی

کارشناس فرهنگی

منصوره صامتی

رویای 1400 ساله ی مسلمانان جهان در حکومت اسلامی ایران به تحقق پیوسته و امروز این ظرفیت عظیم فرصتی تکرار نشدنی است. معتقدم که انسان به ضرورت ماهیت الهی و اندیشه ی خویش یک رسانه است وامروز در عصر رسانه ضروریست تا دغدغه های فرهنگی ،اجتماعی و سیاسی مان را باهم شریک شویم، باشد که در مسیر زمان به جامعه ی مهدوی نزدیک شویم."زندگی بهتر حق مسلم ماست!"

و همچنان که رهسپار آینده ایم بیندیشیم که :

ما ازین قرن نخواهیم گذشت
ما ازین قرن نخواهیم گریخت
با قطاری که دگران ساخته اند
هیچ پروازی نیست برساند ما را به قطار دوران
و به قرن دگران
مگر انگیزه و عشق ،
مگر اندیشه و علم ،
مگر آیینه و صلح
و تقلا و تلاش
بخت از آن کسی خواهد بود که مناجات کند با کارش
و در اندیشه ی یک مساله خوابش ببرد
و کتابش را بگذارد زیر سرش و ببیند در خواب حل یک مساله را
باز با شادی در گیری یک مساله بیدار شود ...

تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
آخرین نظرات

چند دقیقه دنبال شصتش بود وقتی پیداش کرد با آرامش خوابید البته در حالیکه چشمهاش کاملا بسته نبود ! 

نظرات  (۱۳)

سلام
الهی سلامت باشه قند عسل برادرتون ، بچه های قدیم هرچی کم داشتن از محبت والدین اکثراّ اغنا بودن خانم صامتی دلم میسوزه برای بچه های حالا وقتی که میبنم آگهی های فروش گهوارهای شارژی همراه با حرکت برقی و پخش موزیک ، درسته کار مادرها راحت شده ولی بچه ها واقعاّ به آغوش گرم وصدای لالایی مادر نیازدارند تا گهوارهای شارژیه موزیکال وقتی کمی بزرگتر شدند باید بدلیل مشغله والدین روز خود را در مهد کودک سپری کنند ووقتی به خونه میان اگه پدر و مادر هردو خونه باشند حوصله ندارن ، خدا به نسل آینده رحم کنه .
خانم صامتی ببخشید که بنده عصبانی شدم ولی باشه هر طور شما و دین ومذهبمون بگه من از # عذر خواهی میکنم اگه قصوری بوده لطفا حلال کنند ولی یکم ادب رو ملاحظه کنن من که چیزی بهشون نگفتم گفتم شاید ریشه در کودکیشون داره حتمن.

# عزیز اول از حالت مربع بودنت خارج شو بعد بیا صحبت کن شماهویت نداری که مجهول هستی؟

بنده فقط شهردار بلاگ خودم هستم وبه نظرم شما ادعای کلانتریت میشه که رو مردم اسم فضول وکنجکاو میزاری.

.3حیف که اجازه ندارم تو فضای مجازی حرف بی ادبانه بزنم ولی اگه میخواستم میشستمت بعد یه جوری پهنت میکردم که.....

پاسخ:
صلوات بفرستید،  دنیا دو روزه و قیامت نزدیک . 
بسیار خوب است  که ما به جایگاه خودمان در نقش های مختلف دقیق نگاه کنیم . یکی از نقش های ما تعریفی است که از یک فرد مسلمان شیعه انتظار می رود . وقتی به اختلاف افکنی دشمنان بیندیشیم و این که چقدر اسلام غریب و مفهوم شیعه مظلوم است دیگر خودمان روبروی خودمان صف نمی کشیم و باهم مدارا خواهیم کرد ، یکدیگر را خواهر و برادر خواهیم دانست ، مگر آنکه فرد با اسلام و خداوند دشمنی کند !  که معمولا اینطور نیست و اختلافات با گفتگو حل خواهند شد .
شهردار باغ شما مثل اینکه شهردار اینجام هستی، نه؟!
فضولی خوب نیست!

خانم صامتی عزیز سلام

من رفتم تحقیق کردم دیدم نظریه شما درباره مکیدن شصت یکمیش درسته و ختم اون کاربر# هم باید گفت چطوری دلت میاد به یه بچه چند ماهه فلفل بدی آخه . نمیدونم ایشون مادرن یا پدرن اما هرچی باشن حتمن تو بچهگی یه همچین کاری باهاش کردن که میگه.

خدمت خانم کاتب زاده هم باید گفت که اینجا وبلاگ شخصی هستش نه یه شبکه اجتماعی.


در ضمن خانم صامتی درباره شبکه اجتماعی سرآمد هم اطلاعاتی دارین؟

البته بقیه کاربرام میتونن پاسخ بدن.

هزار ماشاا.... ما که بچه بودیم اصلا کسی استعدادهامونو نمیدیدندکلی کارای عجیب غریب می کردیم  یادتون هست
بچه های امروز شصتشونو می مکند میان تو وبلاگ عمه شون کلی معروف میشن!!!!!
عزیز ونازه خدا بهترین ها رو برای همه رقم بزنه .این عسل خانم هم ازدواج کنه عکس فرزندشو اینجا بذاره انشالا
بله
کاملآ درسته
همین که به شما نرفته جای بسی امیدواری!
خدا کنه تا آخرش هم همینجوری بمونه!
ولی جدا از شوخی این عادت انگشت خوردن خوب نیست
فلفل بپاشید رو دستش تا دیگه از این کارا نکنه!
از طرف منم لپشو گاز بگیرید!
پاسخ:
همه ی نوزادان چنین عادتی دارند و نکته ی جالب اینکه ایشون حتی در دوره ی جنینی هم شصتشو می مکید ! 

هنگام تولد هم شصتش در دها نش بود ! 
از نظر روانشناسی بچه هایی که شصت می خورن آرامترند و خواب بیشتری خواهند داشت . ضمن اینکه بچه ها در نه ماهگی عادت مکیدن شصت را رها خواهند کرد به شرط اینکه در این نه ماه شصت بچه را از او نگیریم و فلفل نزنیم در غیر اینصورت ممکن است تا 9 سالگی شصت بمکند !   
خدا رو شکر به عمه  اش نرفته
چشمان کاملآ بسته = Eyes Wide Shut
پاسخ:
جالبه .ممنون
چقدر خوردنیه این نی نی .خدا ببخشه به پدرو مادرش . ببخشید سلام خانم صامتی عزیز خوش به حالش که غمه ای مثل شما داره .دعا کنید منم ازدواج کنم تازگی ها بچه ها رو می بینم دلم می گیره که چرا هنوز نتونستم ازدواج کنم .خیلی سخت شده  اصلا نمیشه به این پسرا اعتماد کرد به نظرم باید تذرو نیاز کنم ! این اسراییل که من می بینم شلوار خودشون نمیتونن بکشند بالا به خدا راست می گم تازیها دیدین چطوری شلوار می پوشن؟!
سلام
ماشاالله  چه معصوم خوابیده چهرش نسبت به تولدش تغییر کرده 
یادم هست توی پست نمیخندی اگه بدانی ازشما خواسته بودم عکس جدید بهانه زندگی برادرعزیزتان را قرار دهید .ممنون بخاطر عکس  یه کوچولو لپش رو بکشین.

خانم صامتی حالا این فندق کی هستش؟؟؟؟؟؟؟؟

همون بچه برادرتون!!!

پاسخ:
بله
خدا حفظش کنه... خب شصتش رو بزارید جلوی دید که نخواد چند دقیقه ! دنبالش بگرده بچه خسته میشه
پاسخ:
وبلاگتون چه نام سوزاننده ای داره ! 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">