منصوره صامتی

کارشناس فرهنگی

منصوره صامتی

کارشناس فرهنگی

منصوره صامتی

رویای 1400 ساله ی مسلمانان جهان در حکومت اسلامی ایران به تحقق پیوسته و امروز این ظرفیت عظیم فرصتی تکرار نشدنی است. معتقدم که انسان به ضرورت ماهیت الهی و اندیشه ی خویش یک رسانه است وامروز در عصر رسانه ضروریست تا دغدغه های فرهنگی ،اجتماعی و سیاسی مان را باهم شریک شویم، باشد که در مسیر زمان به جامعه ی مهدوی نزدیک شویم."زندگی بهتر حق مسلم ماست!"

و همچنان که رهسپار آینده ایم بیندیشیم که :

ما ازین قرن نخواهیم گذشت
ما ازین قرن نخواهیم گریخت
با قطاری که دگران ساخته اند
هیچ پروازی نیست برساند ما را به قطار دوران
و به قرن دگران
مگر انگیزه و عشق ،
مگر اندیشه و علم ،
مگر آیینه و صلح
و تقلا و تلاش
بخت از آن کسی خواهد بود که مناجات کند با کارش
و در اندیشه ی یک مساله خوابش ببرد
و کتابش را بگذارد زیر سرش و ببیند در خواب حل یک مساله را
باز با شادی در گیری یک مساله بیدار شود ...

تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
آخرین نظرات

I am a woman of peace

منصوره صامتی |

من محجبه ام ''I am a Hijabi

من زن با ایمانی هستم  I am a Woman of Faith

وقدرت و نیروی من ناشی از  And from my faith

ایمان من است  I gather my strength

من زنی  باهوش و با حکمت هستم  I am a woman of intellect and wisdom

و در اسلام تحصیلات زنان یک الزام است  for a woman's education is a must in Islam

من زنی متعلق به آرامش هستم  I am a woman of peace
  روش زندگی من متعلق به صلح و آرامش است for peace is my way of life

  زیبایی در حیا و عفاف است In modesty, there is beauty
 
 حجاب من تاج افتخار من است My hijab is my crowing glory
 
من محجبه ام من توانمندم I am a Hijabi I am strong

من باهوش و دانا هستم  I am intelligent and wise

من متعلق به صلح و آرامش هستم  I am for peace

 من زیبا هستم(با حجاب) " I am beautiful
 

نظرات  (۹)

  • مثل الماس
  • یک الماس باش 
        گرانبها و کمیاب و نه مثل
            سنگهایی که همه جا پیدا میشوند
    از نگاه غرب ...
    فرد در پوشش خود آزاد است
    اما دختر مسلمان محجبه حق کار و تحصیل ندارد .
    From west prespective...
    Everyone is free to choose his/her clothes however
    .Working and education are not allowed for muslim girls who wear hijab

  • یه بنده خدا
  • بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
    خانم صامتی جان من زیبا هستمش رو خوب اومدید! ******* *** ****** **** ******
    پاسخ:
    سلام ای کاش قدری از سطح به لایه های درونی پیام های این رسانه توجه می شد .ای کاش متوجه باشیم که
    1.این متن به شخص خاصی اشاره ندارد ودر خصوص حجاب و زیبایی همراه با حجاب است
    2.متن به زبان انگلیسی است تا با مخاطب برون مرزی ارتباط بگیرد
    3.هنگامی که واژه ی حجاب را به زبان فارسی جستجو می کنید تصویر های نا متناسبی یافت می شود
    4.به کلید واژه ها دقت کنید
    5. تمام صفات طرح شده در متن ذیل صفت برجسته ی با حجاب مطرح شده است
    6.حجاب مفهومی جهانی است و مختص به مسلمانان و ایرانی ها نیست
    7.چادر مفهومی شرقی و مختص حوزه ی خلیج فارس است و پسندیده است که ما نیز سنت ها و شیوه های خوب زندگی ایرانی خویش را به جهان معرفی کنیم
    8.البته تصویر بنده نیز به جهت با حجاب بودن زیبا به نظر می رسدکه تصور می کنم منظور شما زیبایی حجاب است
    سلام خانم صامتی عزیز هربار عکس های مهربون و لبخندزیبای شما رو میبینم به زندگی امیدوار میشم براتون دعا میکنم همیشه شاد باشید منو ببخشید که دلم بی تاب شد و قصه ی پر غصمو نوشتم برام دعا کنید خواهش میکنم
    پاسخ:
    سلام عزیز دلم 
    عسل جان از شما ممنونم که درددلت رو گفتی و پارادوکس رو محرم دونستی عزیز دلم هر کدوم از ما بهانه ای برای غصه داریم ولی باید توکل کرد و امیدوار بود انشالله حل می شه قربونت برم شما هم خواهر من .به یقین برای شما غصه خوردم عزیزم یک انسان متوسط خوب بهتر از یک انسان مطلق غیر قابل دسترس است خودت را دوست داشته باش که همین نشانه ای از ایمان به لطف خداوند است . یک انسان متوسط خوب خاکستری که رو به سوی بهتر شدن دارد . برایت بهترین ها را آرزو می کنم ما رو بی خبر نگذار عزیزم 
    http://media.jamnews.ir/medium1/1392/11/12/IMG14123820.jpg
    پاسخ:
    چه جالب!!!
    زن در معدن زغال سنگ کار میکند تا با مرد مساوی شود.
    زن ساعت ها به دور از فرزندان کار میکند تا با مرد مساوی شود.
    زن فست فود را جایگزین پخت غذا میکند تا در عدم گذران زمان در آشپزخانه با مرد مساوی شود.
    زن تا دیروقت در خیابان بدون ترس رفت و آمد میکند تا با مرد مساوی شود.
    زن در مسابقات رالی شرکت میکند تا با مرد مساوی شود.
    زن برای سهیم شدن در تجارت جهانی،نقش مهمی در تبلیغات(البته با بدن عریان یا نیمه عریان و چهره بزک کرده ش)ایفا میکند تا با مرد مساوی شود.
    زن به تنهایی با دوستانش به مسافرت میرود تا با مرد مساوی شود.
    زن زیر بار مسؤولیت ازدواج نمیرود تا به ظاهر آزاد باشد تا با مرد مساوی باشد.
    زن ریحانه بودنش را نادیده می انگارد تا با مرد مساوی باشد.
    زن عفاف را دفن میکند و حجاب را رنگ بی رنگی میزند تا با مرد مساوی شود.
    .
    .
    .
    در حالی که زن با مرد مساوی است.زن در انسانیت و رعایت تقوا با مرد مساوی است.
    سوره حجرات آیه13:ای مردم!ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم وشما را تیره ها و قبیله ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید(هیچ یک از اینها ملاک برتری نیست)گرامی ترین شما نزد خدا با تقواترین شماست.خداوند دانا و آگاه است.(به نقل از کتابچه آرامش بهاری)
    ***إنّ اَکرَمَکُم عندَاللهِ أتقاکُم***
    اللّهمّ صلّ علی محمّد و آل محمّد و عجّل فرجهم
    نه منظورم این سوالم بود که پرسیدم متنو خودتون نوشتید؟ که جوابش ندادید.
    حالا جواب بدید.

    (خانم صامتی من اذیتتون میکنم با سوال پرسیدنام؟اگه وجود من به قول خودتون سودی برای افزایش علمتون نداره و واقعا اذیت میشید با وجود من که برم.اینو جدی گفتم)
    پاسخ:
    نه عزیزم پرسش شما منطقیه و حضورت باعث خوشحالی . بله 
    چرا جواب ندادید سوالم رو؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    پاسخ:
    فرصت شد ترجمش رو می نویسم ، پاسخ شما  در عمل 
    متن از خودتونه؟

    دست و پا شکسته چیزی متوجه شدم.اما لغات جدیدش زیاده واسه ما.

    ترجمه ش رو هم بذارید.

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">