منصوره صامتی

کارشناس فرهنگی

منصوره صامتی

کارشناس فرهنگی

منصوره صامتی

رویای 1400 ساله ی مسلمانان جهان در حکومت اسلامی ایران به تحقق پیوسته و امروز این ظرفیت عظیم فرصتی تکرار نشدنی است. معتقدم که انسان به ضرورت ماهیت الهی و اندیشه ی خویش یک رسانه است وامروز در عصر رسانه ضروریست تا دغدغه های فرهنگی ،اجتماعی و سیاسی مان را باهم شریک شویم، باشد که در مسیر زمان به جامعه ی مهدوی نزدیک شویم."زندگی بهتر حق مسلم ماست!"

و همچنان که رهسپار آینده ایم بیندیشیم که :

ما ازین قرن نخواهیم گذشت
ما ازین قرن نخواهیم گریخت
با قطاری که دگران ساخته اند
هیچ پروازی نیست برساند ما را به قطار دوران
و به قرن دگران
مگر انگیزه و عشق ،
مگر اندیشه و علم ،
مگر آیینه و صلح
و تقلا و تلاش
بخت از آن کسی خواهد بود که مناجات کند با کارش
و در اندیشه ی یک مساله خوابش ببرد
و کتابش را بگذارد زیر سرش و ببیند در خواب حل یک مساله را
باز با شادی در گیری یک مساله بیدار شود ...

تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
آخرین نظرات
این روزها که شمارش معکوس روزهای پایانی سال است

آیا به شعار امسال می اندیشیم ؟

نکند مسئولین فراموش کرده اند که امسال هم سال حماسه ی سیاسی بود هم سال حماسه ی اقتصادی!

گویا برخی تنها حماسه ی سیاسی اش را به یاد دارند و حماسه ی اقتصادی را از یاد برده اند!!

                                     


نظرات  (۷)

با سلام .خدمت خانم یلدا عرض کنم اینکه شما میفرمایید طبق فرمان رهبری است کاملا غلط است .شما که جز اقشار تحصیلکرده آنهم رده محقق ان هستید در مورد وظایف رهبری تحقیق مطالعه وتعمق فرمایید. رهبری در چهار چوب اختیارات عمل میکند.با ایشان مشورت میشود اما تصمیم نهایی با دولت است. نه دولت اقای خاتمی نه اقای احمدی نژاد نه این دوره مطابق نظرات رهبری نبوده ونیستند. رهبری اعمال وکارهای دولتمردان وامور کلی نظام را رصد میکند تا خدایی نکرده از انجام کاری که امور مسلمین و هسته اصلی نظام اسلامی و کلیت دین را به خطر میاندازد هشدار دهد. شما که محقق هستید انشالا از روی آگاهی وادله صحبت می کنید تا همه یاد بگیرند با تحقیق ومطالعه سخن باید گفت نه با گمانه زنی که اینگونه شایعات انشالا جای خود به مستندات وعقلانیت میدهد
آقای سه نقطه باور کن من اصلا ناراحت نیستم. من فقط نگران این تحریم های تکراری علیه ایران و وضعیت معیشتی اسفبار مردم ایران هستم که وقتی از نزدیک شاهدشون میشم قلبم به درد میاد. من طرف صحبتم اصلا اونایی نیست که نفسشون از جای گرم بلند میشه و در این اوضاع بغرنج اقتصادی ککشون هم نمی گزه. من یه نفر آدمم هر جور باشه زندگیم اداره میشه. تمام سرگرمی من ارائه مقالات علمی در زمینه رشته تخصصی ام در مجلات علمی و پژوهشی است و خوشبختانه در این زمینه موفق نیز بوده ام. ولی حتما تو هم با من موافقی که *چو عضوی به درد آورد روزگار دگر عضوها را نماند قرار* من در انتخابات ریاست جمهوری امسال به حسن روحانی رای ندادم و به کاندیدای دیگر رای دادم. ولی تو مطمئن باش دولت تدبیر و امید حسن روحانی اگر راهکاری ارائه می دهد حتما در چهار چوبه نظام رهبری است. امروز فتوای نرمش قهرمانانه بنا به فرمایشات رهبری، شاید روزی دیگر فتوایی دیگر که براساس مصلحت نظام و به نفع ملت ایران باشد و این را بدان که روابط تجاری با کشورهای پیشرفته به معنای ترویج فرهنگ آنها نیست.
  • شیعه سنی مسلمان
  • بدبخت ترین ملتها آنهایی هستند که خوشبختی خود را از دستان دیگر ملتها میگیرند .ودرمورد آدمها هم صدق میکند. گدایی وخوشبختی ؟؟؟؟
    کسی که فال تو را میگیرد قبل از تو راههای خوشبختی تو را میفهمد. برنده حقیقی نخواهی بود اگر
    راز هایت را همیشه به رقیبت بگویی. آن هم رقیبی که با اصل موجودیت تو مشکل دارد.
    امریکا.,تفکر امریکایی,سبک زندگی امریکایی ...
    اگر روزی ایران هم بخواهد فحشا ,ضدیت با خدا و پیکار آشکار با هرآنچه خداوند گفته یعنی ترویج حرام وتحدید حلال باید با آن هم مرز بندی کرد. چرا که ملاک آیات الهی وسنت نبوی است.
    خوب حالا بازگشایی سفارت آرمریکا.
    که چی؟
    ناراحتی؟
    آقای سه نقطه، منظورم اینه که امروز دست دادن با جان کری و گفتگوی تلفنی با اوباما ، شاید یه روزی هم بازگشایی سفارت آمریکا. حالا چرا ناراحت شدی؟
    خوب که چی یلدا؟
    حسن روحانی در سوئیس : بازگشایی سفارت امریکا در ایران "ناممکن" نیست.

    http://www.tadbirkhabar.com/political/12824
    پاسخ:
    عزیزم آمریکا در ایران خیلی وقت است که سفارت مجازی دارد و نیازی به هزینه های گزاف نیستٰ تا یک پایگاه ایرانی داشته باشد 

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">