منصوره صامتی

کارشناس فرهنگی

منصوره صامتی

کارشناس فرهنگی

منصوره صامتی

رویای 1400 ساله ی مسلمانان جهان در حکومت اسلامی ایران به تحقق پیوسته و امروز این ظرفیت عظیم فرصتی تکرار نشدنی است. معتقدم که انسان به ضرورت ماهیت الهی و اندیشه ی خویش یک رسانه است وامروز در عصر رسانه ضروریست تا دغدغه های فرهنگی ،اجتماعی و سیاسی مان را باهم شریک شویم، باشد که در مسیر زمان به جامعه ی مهدوی نزدیک شویم."زندگی بهتر حق مسلم ماست!"

و همچنان که رهسپار آینده ایم بیندیشیم که :

ما ازین قرن نخواهیم گذشت
ما ازین قرن نخواهیم گریخت
با قطاری که دگران ساخته اند
هیچ پروازی نیست برساند ما را به قطار دوران
و به قرن دگران
مگر انگیزه و عشق ،
مگر اندیشه و علم ،
مگر آیینه و صلح
و تقلا و تلاش
بخت از آن کسی خواهد بود که مناجات کند با کارش
و در اندیشه ی یک مساله خوابش ببرد
و کتابش را بگذارد زیر سرش و ببیند در خواب حل یک مساله را
باز با شادی در گیری یک مساله بیدار شود ...

تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
آخرین نظرات

30 هزار دینار طلا رقمی بود که یزید به هر نفر خواص کوفه داد و دینشان را خرید!

هر دینار چهارو نیم گرم هر گرم طلا 88 هزار تومان. به پول امروز می شود حدود 12 میلیارد تومان !


   در خلوت خویش بیندیشیم اگر در آن زمان بودیم یار حسین علیه السلام می ماندیم؟

نظرات  (۶)

به هر قیمت رو کاملآ توضیح بدید!
مثلآ تن فروشی؟!
پاسخ:
چرا شما اینقدر بد بین هستید جناب ناشناس ؟  بحث بر سر خدعه های شیطان است و مکر او ... صد البته دشوار است که یک زن در جبهه ی دشمن برای ارزش هایش تلاش کند .
 خداوندا تو را شکر که مرا زن آفریدی و جهاد رو در رو از وظایف من نیست من همان تربیت انسان ارزشی را انتخاب خواهم کرد خدایا ممنون که مرا یک زن آفریدی تا امانتدار روحی جدا شده از تو در درون خویش باشم
خداوندا تو را سپاس که مرا برای مادری انتخاب کردی و من عاشقانه برای این ظرفیت سر سجده به آستانت می سایم 
من از جنس مونث ام. شیله پیله تو کارم نیست. ولی اینو بارها و همیشه گفتم و تکرار کردم که اگه اون زمان بودم به شیوه و مکر زنانه خودم عمل می کردم و به هر قیمتی که بود! در بین خاندان بنی امیه نفوذ می کردم و برای مولایم حسین(ع) خبر می بردم. کسی هم جلودار من نبود.
السلام علیک یا ابا عبد الله الحسین.
پاسخ:
من که جرات این کارو ندارم 
من که به بک ساندیس باختم عقل و دین و ایمانمو
حضرت ساندیس (ع)
  • شیعه سنی مسلمان
  • نمیدونم. چون کمی ترسو ومحافظه کارم .قطعا نمیموندم.جالبه .نکته سنجی عمیقی بود وممنون. میموندم ؟نمیموندم ؟میموندیم؟نمیموندیم>>>>>.......اینجاست که خدا همیشه از مال دنیا گفته به قناعت چشم داشته باش.اگر تو قلبی طعم مال دنیایی مزه کنه محاله وبعیده که بتونه بهجز پول فکر کنه. برای هم دعا کنیم.زمان ظهور امام غایبمون چه میکنیم.یا زهرا
    عمرآ نمی موندیم
    هر کیم بگه می موندیم.....

    فقط حرف!
    ولش کن!
    کضم غیظ کردم!
    فکر کنم بله.
    ولی خب هر آدمی ممکن نقطه ضعف های دیگری هم داشته باشه که اونا باعث همراه نشدنش بشن.

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">