منصوره صامتی

کارشناس فرهنگی

منصوره صامتی

کارشناس فرهنگی

منصوره صامتی

رویای 1400 ساله ی مسلمانان جهان در حکومت اسلامی ایران به تحقق پیوسته و امروز این ظرفیت عظیم فرصتی تکرار نشدنی است. معتقدم که انسان به ضرورت ماهیت الهی و اندیشه ی خویش یک رسانه است وامروز در عصر رسانه ضروریست تا دغدغه های فرهنگی ،اجتماعی و سیاسی مان را باهم شریک شویم، باشد که در مسیر زمان به جامعه ی مهدوی نزدیک شویم."زندگی بهتر حق مسلم ماست!"

و همچنان که رهسپار آینده ایم بیندیشیم که :

ما ازین قرن نخواهیم گذشت
ما ازین قرن نخواهیم گریخت
با قطاری که دگران ساخته اند
هیچ پروازی نیست برساند ما را به قطار دوران
و به قرن دگران
مگر انگیزه و عشق ،
مگر اندیشه و علم ،
مگر آیینه و صلح
و تقلا و تلاش
بخت از آن کسی خواهد بود که مناجات کند با کارش
و در اندیشه ی یک مساله خوابش ببرد
و کتابش را بگذارد زیر سرش و ببیند در خواب حل یک مساله را
باز با شادی در گیری یک مساله بیدار شود ...

تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
آخرین نظرات

صرفا جهت اطلاع

منصوره صامتی |


 

 

یکی از ۶ نامزد مورد تایید جمهوری اسلامی، منتخب ملت شد که خود در پیامش، دست دوستی هر ۲ گروه اصولگرا و اصلاح‌طلب را فشرده. دوستان!  قدر مسلم، شکست خورده این انتخابات، جز دشمنان ملت ایران نیستند. همین الان هم بسیاری از اصلاح‌طلبان، از اصلاح‌طلب خواندن شیخ حسن روحانی پرهیز دارند، چرا که او را به جناح دیگر نزدیک‌تر می‌دانند تا جناح خودشان. منتخب ملت اما می‌تواند با بهره بردن از این «ظرفیت فراجناحی»، نیز تبریک دلی و اخلاقی سایر نامزدها، نام نیکی از خود در جمهوری اسلامی به یادگار بگذارد. شرط است که در مقام عمل، کار کند و کار و کار، بلکه از مشکلات عدیده اقتصادی مردم کم شود. ما نیز به تاسی از دیگر اصولگرایان، برای کمک به قوه مجریه از هیچ تلاشی فروگذار نخواهیم کرد. زنده‌باد ملت ایران، کور باد آنکه به این ملت نستوه، چشم بد دارد.

نظرات  (۳)

سلام
بانظرآقای سلطانی ونیزپاسخ سرکار عالی،کاملا موافقم.
مساله این است که چگونه و باچه سندومدرک واستدلالی
 و یاباکدام رسانه ؛
باید-یا-
می شوداین موضوع رابرای طبقات مردم وآحادجامعه تبیین کرد؟
آنهم بعداز انتخابات. . .
به نظرمی رسدعناصرمومن وانقلابی،بایددرطی 4-8سال آینده؛تشکیلات،برنامه ها،اهداف،ابزارهای رسانه ای ،نیروی انسانی ، روشهای تبلیغاتی خودرابازسازی کنند. . .
یادمان باشدکه:
"زندگی" یک "مبارزه "است؛
ودرمبارزه ،هرطرفی که "اراده"؛"هدف"؛"برنامه"{راهبردوراهکار} و"تبلیغات رسانه ای" بهتر
و به روزتری داشته باشد پیروز و موفق است.

پیروز وموفق باشیدانشاءالله. . .
بخدا ملت خوبی داریم و به قول و فرمایش امام راحل و عزیزمان این ملت از ملت دوران پیامبر هم بهتریند ولی متاسفانه مسئولین!!!!!! مسئولینی که بخاطر ناکارآمد نشان دادن دولت احمدی نژاد (بگذریم از افراد انحرافی در دولتش) با زر و زوز و قدرت ثروت دلار و سکه به بالاترین احد خود رساندن و خودروسازان همراه با این قدرت زر و زور با افزایش نرخ خودروهایشان فشارهای مضاعفی به قشر کم در آمد کردن و جالبتر اینکه با انتخاب دکتر روحانی شاهد هستیم هر روز نرخها کاهش پیدا می کند در حالی که نه لغو تحریمی داشته ایم و نه سیاستهای اقتصادی وضع شده باشد و این نشان دهنده عواملی در بالادست می باشد که قدرت آهنین دارند و تمامی هم و غم خود را بسیج کرده تا به مردم فشار آورده و در این بین بتواند آنطور که خود میخواهد سیاست را جلو ببرد همان کسانی که با بسیج خانوادگی خود در سال 88 فتنه به پا کردند و شک و تردید را در خطابه هایشان ایراد نمودند همان کسان الان حرفی از شک و تردید و تقلب نمیزنند و دست در امورات اقتصادی مخفی دارند.
پاسخ:
       ملت خوبی داریم ولی نخبگان محافظه کار و جماعت فراوان  فراموشکار رو هم داریم .تحلیلتون عالی است .بسیار جالب است که برخی ساده انگاران حتی چند ثانیه نمی اندیشند که چگونه هنوز دولت جدید مستقر نشده این چنین شده ،به وضوح  مافیای اقتصادی در ایران مشخص شده است مافیایی که در دولت دهم مردم را قربانی سهم خواهی خویش از انتخابات 92 ساخت  قدرت خواهی که سبب شد قشر فقیرف فقیرتر و قشر متوسط هم به سمت قشر فقیر ریزش کنند.
آفرین بر تفکر اعتدلال

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">