منصوره صامتی

کارشناس فرهنگی

منصوره صامتی

کارشناس فرهنگی

منصوره صامتی

رویای 1400 ساله ی مسلمانان جهان در حکومت اسلامی ایران به تحقق پیوسته و امروز این ظرفیت عظیم فرصتی تکرار نشدنی است. معتقدم که انسان به ضرورت ماهیت الهی و اندیشه ی خویش یک رسانه است وامروز در عصر رسانه ضروریست تا دغدغه های فرهنگی ،اجتماعی و سیاسی مان را باهم شریک شویم، باشد که در مسیر زمان به جامعه ی مهدوی نزدیک شویم."زندگی بهتر حق مسلم ماست!"

و همچنان که رهسپار آینده ایم بیندیشیم که :

ما ازین قرن نخواهیم گذشت
ما ازین قرن نخواهیم گریخت
با قطاری که دگران ساخته اند
هیچ پروازی نیست برساند ما را به قطار دوران
و به قرن دگران
مگر انگیزه و عشق ،
مگر اندیشه و علم ،
مگر آیینه و صلح
و تقلا و تلاش
بخت از آن کسی خواهد بود که مناجات کند با کارش
و در اندیشه ی یک مساله خوابش ببرد
و کتابش را بگذارد زیر سرش و ببیند در خواب حل یک مساله را
باز با شادی در گیری یک مساله بیدار شود ...

تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
آخرین نظرات

زن مسلمان شیعه

منصوره صامتی |

 سلام دشمن !

گرچه بالهایم به جرم شیعه بودن زخمی اند، اگرچه به رسم نامردی بر فهم و اندیشه ام پوز خند زدی  اگرچه چشمانت را بر دنیای آکنده از انسانیتم بسته ای و در قاب تصویرت دنیای مرا کوچک نشان داده ای...

اگرچه دنیا را به تصویری که تو از من ساخته ای فرا خوانده ای ،اگرچه خوشبختی ام را سعادتم را در تن نمایی تعریف نموده ای ،اگرچه

 

ولی من ،زن مسلمان شیعه به آنچه از پس تحقیق اندوخته ام و نه به رسم تقلید کور کورانه حفظ کرده ام  در شریان زندگی ،زنده گی خواهم کرد  و با همه ی آنچه هویتم نام دارد از پس قابی که تو ساخته ای لبخند خواهم زد در حالی که دنیای حقیقیم را برای زنان جهان به ارمغان آورده ام به دور از سیاسی بازیهایی که برخی از به ظاهردوستان در دام آن گرفتار آمده اند...

 

 

 

 دنیایم امروز شاد است ناب است  و تمام خوبیهای عالم انتظارم را می کشند چرا که من به آنسوی مرزهای مادی ،ایمان دارم که زن بودن ،مادر بودن ...که انسان بودن ارمغان جهان بینی زینب (س) است به من .

امروز بیش از همیشه با شک.وه به نظر می رسم ...

برای تو نگرانم دشمن! چشمانت را به روی دنیای زیبایم باز کن تا حقیقت را در آغوش بکشی

من زن مسلمان شیعه تو را به مهمانی فرشتگان دعوت می کنم

من زن مسلمان شیعه منتظرت می مانم به زودی از راه خواهی رسید آنگاه که در پیله ی ایسم های خود ساخته ات در حال خفگی هستی

 هر جای این جهان خاکی  که زیست می کنی من منتظرت می مانم دشمن! چرا که چهار چوب باید ها و نباید های شیعه ،جهانی است.آن هم جهانی به وسعت آرامش بشریت.

منتظرت می مانم چشمانت را باز کن دنیای انسانیم راخوب ببین

 

 

نظرات  (۶)

بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
همه حرفهاتون رو قبول دارم. من خوذمم چادر سرم میکنم. واقعا از آزاده نامداری و طرز اجراش هم بدم میاد. اما یک سوال برای من بوجود اومده که خیلی اهمیت داره!
*** ***** ** * **** **** ****** * *** **** * ** ***** ****** ***** * *** ** ****** ********* *** ***** **** ** **** ** **** ******* ********
*** *** ***** ******* **** ****** ** ***** ***** ** *** ** *** *** ** ** ****** **** **** ******* ***** ******* ***** ** ******* *** **** ** ***** *****
ممنونم
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
سلام خانوم صامتی ******** ****** ****   شما تو این عکسها هم حجابتون رو خوب رعایت کردید هم خیلی خوشتیب و با وقار هستید  نوشته هاتون هم خیلی زیباست
  • سعید صامتی
  • باعرض سلام وادب و گفتن خدا قوت به شما خواهر مسلمان وبا تشکر از قلم زیبای شما به خود افتخار میکنم که هم فامیلی با  شما هستم ویاغث سرفرازی همه زنان مسلمان هستید
    پاسخ:

           سلام و احترام

     سپاس از لطفتون .هم فامیلی بزرگوار لطفا خودتون رو بیشتر  معرفی بفرمایید در چه زمینه ای فعالیت می کنید ؟

    عایا عکس تزئینی است ؟؟ 
    پاسخ:

    عکس ها استعاره ایی است  از متن

    سلام

    خیلی گشتم، راهبه هم نداشت بماند که زنان رند غرب و واله شرق، تنها زن شیعه تمامیت احساس پاک و انسانیت همراه با حیا و خصلت نیکو دارد ، چونکه عشق فاطمه<س> (جانم فدایش) در خونش جاریست و با گوشتش عجین.

    قامت ادب من....

    من دبیر نوزده ساله دینی هستم(دانشجو معماری)....می خوام خیلی ازت تشکر کنم منصوره جان...دنبال متن قشنگی بودم در باره زن شیعه.....متنت عالی بود.....ممنون

    پاسخ:

    سلام بانو !

    این متن بسیار ابتدایی و بداهه است انشالله امروز کاملش می کنم.بهترین خاطراتم با معلم های دینی و پرورشیم رقم خورده و جالب این جاست که در همایشهای روز معلم که در آموزش و پرورش کل برگزار میشه معمولا برخی از این بزرگواران رو می بینم که مایه ی دلگرمی و نشاطم میشه .همه ی ذوق و شوقم در کلاسهای قران به حفظ و قرائت گذشت و عاشق معلم های ریاضیم بودم و همه ی اعتماد به نفسم سر کلاس ادبیات رقم خورد که همواره داوطلب خوندن شعرو متن بودم و انقدر با احساس می خوندم که به خانم "احساس "معروف شده  بودم .یادش بخیر ...معلم دلسوز می تونه مهارت زندگی رو به دانش آموز بیاموزه و من برای همیشه مدیون معلم های دلسوزم هستم

     

    گاهی این بیت را با خودم تکرار می کنم

    هرچه می دانست آموخت مرا غیر یک نکته که ناگفته نهاد      قدر استاد نکو دانستن حیف استاد به من یاد نداد

    شما دو جمله نوشتید و من  رو بردید به سالهای  شور و نشاط خالصانه ی نوجوانی...

    یادش بخیر!

     

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">